SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 17 februari
Mannen
8:00 Kwalificatie
10:30 Finales
Deelnemers (Niet volledig):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlanders:
Bell BerghuisOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Wel twee extra snowboardsters.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:20 schreef Coelho het volgende:
Jammer dat de baan stukken breder is dan bij voorgaande OS. Veel minder dringen in de bochten
Ging daar je Braziliaanse?quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:22 schreef Uccie het volgende:
ik zie ineens mogelijkheden voor Berghuis
Tjsa, da's shorttr... eh, snowboardcross.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:22 schreef alors het volgende:
Jeetje dan ben je mooi genaaid als je viel omdat die andere naar beneden gleed...
dat leek niet goed te gaan idd.quote:
Daar heb je nog advance, hier niet toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Tjsa, da's shorttr... eh, snowboardcross.
En wij denken dat ze slecht is met die tijden...was gewoon tactiekquote:
Italiaanse bol met tapenade en geitenkaas, en een stuk stokbrood met Franse gedroogde worst. Aangevuld met een verse vruchtenjus.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:16 schreef alors het volgende:
[..]
Banaan en havermout met kwark, noten en gedroogd fruit.
Nee.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heb je nog advance, hier niet toch?
Ze viel toen die Franse ook viel.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist als 1 van de 2 overeind bleef
Waar staat dat op tafelquote:Op zondag 16 februari 2014 10:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Italiaanse bol met tapenade en geitenkaas, en een stuk stokbrood met Franse gedroogde worst. Aangevuld met een verse vruchtenjus.
#kapiteintjetakenotes
Wauw.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Italiaanse bol met tapenade en geitenkaas, en een stuk stokbrood met Franse gedroogde worst. Aangevuld met een verse vruchtenjus.
#kapiteintjetakenotes
pics ir it didnt happen.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
#kapiteintjetakenotes
Broodje kaas en broodje worst met sinaasappelsap, dusquote:Op zondag 16 februari 2014 10:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
#kapiteintjetakenotes
Om ook te vallen?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:22 schreef Uccie het volgende:
ik zie ineens mogelijkheden voor Berghuis
Staat ook niet in beeld als ze finishen... er stond duidelijk Moll.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:24 schreef heywoodu het volgende:
Ah, Ribeiro en Moll door elkaar gehaald, vandaar dat ik dacht dat Ribeiro door was
Bradbury IIquote:Op zondag 16 februari 2014 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Nou Bell, gewoon 5 seconden achter de rest gaan zitten
Inderdaad, geen snelle start. Geeft alleen maar problemenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Nou Bell, gewoon 5 seconden achter de rest gaan zitten
Ja die ookquote:
Johquote:Op zondag 16 februari 2014 10:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Staat ook niet in beeld als ze finishen... er stond duidelijk Moll.
Ook echt precies evenveel A'squote:
Die is de bonen in Columbia aan het plukken, drogen, roosteren en malen erbijquote:
lolquote:Op zondag 16 februari 2014 10:28 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat ze in heat 4 Berghuis nog inhalen.
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook echt precies evenveel A's
Die Jap voor haar viel.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:28 schreef alors het volgende:
En toen bleef iedereen voor het eerst wél staan
quote:
quote:
1 valpartij.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:28 schreef alors het volgende:
En toen bleef iedereen voor het eerst wél staan
Bell de Buizerd.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:27 schreef Dos37 het volgende:
Berghuis zit vanavond in het item van Eddy de Eagle
Kan dat komen doordat het nog een vrij jonge Olympische sport is? Dat de top nog vrij smal is?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:29 schreef JohnDDD het volgende:
daarom vind ik dat dit geen olympische sport moet zijn; de verschillen zijn te groot, dit is geen topsport
Ze dacht van wel, want ze was op dit parcours bij de kwalificatie 4e geworden.....dat het alleen een heel ander parcours was had ze denk ik geen rekening mee gehouden.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:29 schreef essnhills het volgende:
Niet zo heel succesvol dus.
Maar was de verwachting dat ze hoger zou eindigen dan?
ZE WAS VORIG JAAR VIERDE OP DEZE KOERS (DE SPRONGEN ZIJN NU ALLEEN HOGER!), DUS TOP ZES IS NIET ONREALISTISCH.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:29 schreef essnhills het volgende:
Niet zo heel succesvol dus.
Maar was de verwachting dat ze hoger zou eindigen dan?
weg ermee dus!quote:Op zondag 16 februari 2014 10:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan dat komen doordat het nog een vrij jonge Olympische sport is? Dat de top nog vrij smal is?
Achja.. Die val zla ook niet veel gehiolpen hebbenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze dacht van wel, want ze was op dit parcours bij de kwalificatie 4e geworden.....dat het alleen een heel ander parcours was had ze denk ik geen rekening mee gehouden.
Ze is 5e geworden, heeft ze ruimschoots gehaald dusquote:Op zondag 16 februari 2014 10:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
ZE WAS VORIG JAAR VIERDE OP DEZE KOERS (DE SPRONGEN ZIJN NU ALLEEN HOGER!), DUS TOP ZES IS NIET ONREALISTISCH.
In de derde heatquote:Op zondag 16 februari 2014 10:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze is 5e geworden, heeft ze ruimschoots gehaald dus
Nee denk het ook niet, de helm zag er slecht uit.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achja.. Die val zla ook niet veel gehiolpen hebben
Ja ach, een kniesoor die daar op letquote:
quote:
Nee, niet nu...straks in de finale, dat is veel zuurderquote:
Ik vind dit ook minder, net als al die show snowboard- en skionderdelenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:30 schreef marcodej het volgende:
Shorttrack >>> snowboardcross.
Ik vind er geen klap aan.
Uhuhquote:Op zondag 16 februari 2014 10:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet, de helm zag er slecht uit.
Je kan ook gewoon niet kijken weet jequote:Op zondag 16 februari 2014 10:32 schreef JohnDDD het volgende:
sowieso hebben die wijven nooit van aërodynamica gehoord?
Weer even een nosegrab waardoor ze buiten de baan komt ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, niet nu...straks in de finale, dat is veel zuurder
Wel solidairquote:Op zondag 16 februari 2014 10:33 schreef marcodej het volgende:
Nicolien Sauerbreij heeft de vorm ook niet, en Michelle Dekker is te jong. Voor hen wordt het ook knap lastig om uberhaupt een ronde verder te komen.
Dan zijn alle snowboarders niet door de eerste ronde gekomen.
En dus heeft het dan pas recht om Olympisch te worden.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:32 schreef essnhills het volgende:
[..]Je leest mijn post niet goed denk ik.
Als het komt doordat het nog een vrij jonge Olympische sport is dan heeft het misschien gewoon nog een paar jaar nodig voor serieuze competitie?
Gewoon allemaal even slecht presterenquote:
Ja, hoe arrogant kun je zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 10:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Weer even een nosegrab waardoor ze buiten de baan komt ofzo.
regie was ook wel erg slechtquote:Op zondag 16 februari 2014 10:33 schreef heywoodu het volgende:
Bright ging gewoon onderuit, maar dat had ie niet door
Dit is geniaal:quote:Op zondag 16 februari 2014 10:32 schreef Cee het volgende:
Die BBC commentators schreeuwen zo, ik schrik steeds van ze.
Waardoor het nooit groter wordt, want dat gaat dan pas gebeuren als het olympisch is.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dus heeft het dan pas recht om Olympisch te worden.
Net als bij het shorttracken, ook steeds alleen de nr 1 in beeld bij de heats, terwijl de nr's 2 en 3 veel interessanter zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:34 schreef Montov het volgende:
Handig die camerabeelden op de eerste.
Mis je de actie om plek 3. Waar het om gaat. Halfpipe-cameravrouw weer uitgenodigd!
Klopt, maar Bright en Brockhoff vol in gevecht op de achtergrond en ineens was er geen Bright meer te zienquote:
Waardoor het nooit groter zal worden omdat het niet Olympisch is..quote:Op zondag 16 februari 2014 10:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dus heeft het dan pas recht om Olympisch te worden.
OHHHHH DRAMAAAAA.quote:
Dat inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waardoor het nooit groter wordt, want dat gaat dan pas gebeuren als het olympisch is.
Jacobellis en Maltais zijn er ook nog.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:35 schreef TheVulture het volgende:
Als die TJechische blijft staan wint ze goud
FRIEEEEEEDEEEEEEENquote:
Sowieso heeft het mijn voorkeur boven de freestyle-onderdelen, al is het omdat op de boardercross de OS het hoogst haalbare is voor zover ik weet.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ze zullen vast wel goede redenen hebben gehad om de sport toe te voegen als Olympische sport. Geef het gewoon nog wat tijd om een spannende sport te worden
Ik merk hetquote:
De helmcamera is wel leuk.quote:
Maar stel dat de nummer 1 niet wordt gevolgd en die valt, wordt er weer geklaagd dat die gemist isquote:Op zondag 16 februari 2014 10:41 schreef Dos37 het volgende:
Elke keer wordt de actie gemist omdat de nummer 1 simpel wordt gevolgd
Dat wel jaquote:
I like the elephants.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:42 schreef Dekatria het volgende:
"You don't go to the zoo and watch the sleeping lions... you go to the penguins, that's where the action is"
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:43 schreef Cee het volgende:
"You don't go to the zoo for the sleeping lion, you go straight for the penguins."
Genotquote:Op zondag 16 februari 2014 10:43 schreef Cee het volgende:
"You don't go to the zoo for the sleeping lion, you go straight for the penguins."
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:43 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar weer een Jacobellisfail
Hier mag dat gewoon.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was niet helemaal fair van Maltais. In het shorrtrack is dat een penalty
Ik weet het.quote:
Serieus, de amerikaanse snowboardbond moet haar gewoon schorsen voor die onzin.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:46 schreef Dekatria het volgende:
Jacobellis deed weer een grab, in de bocht voordat ze viel.
Instant Karma heet dit.
Bob de Jong.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:46 schreef Cee het volgende:
Iedere keer dat ik zeg dat ik hoop dat iemand wint, valt diegene. Heeft iemand nog verzoekjes voor de finale?
Fantastisch jaquote:Op zondag 16 februari 2014 10:47 schreef Cee het volgende:
De commentatoren zitten als wijven te krijsen.
Hoe krijgt ze het voor elkaar.quote:
To finish first, first you must finishquote:Op zondag 16 februari 2014 10:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Serieus, de amerikaanse snowboardbond moet haar gewoon schorsen voor die onzin.
Die durft niet meer johquote:Op zondag 16 februari 2014 10:49 schreef heywoodu het volgende:
Jacobellis is over 4 jaar nog steeds "maar" 32 wat een jaar jonger is dan Maltais nu, dus kan nog prima
Ja, maar stel dat Ireen Wust op 2 sec voorsprong vanmiddag ineens besluit een drievoudige axel te springen en verliest. Dan krijgt ze echt wel een partij gezeik van de bond en sponsoren.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
To finish first, first you must finish
dat wordt een klassiek verhaal inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2014 10:49 schreef heywoodu het volgende:
Jacobellis is over 4 jaar nog steeds "maar" 32 wat een jaar jonger is dan Maltais nu, dus kan nog prima
Another chance to failquote:Op zondag 16 februari 2014 10:49 schreef heywoodu het volgende:
ireen kan dat. Ireenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat Ireen Wust op 2 sec voorsprong vanmiddag ineens besluit een drievoudige axel te springen en verliest. Dan krijgt ze echt wel een partij gezeik van de bond en sponsoren.
Ze heeft wel zilver, 2006.quote:
Zeker, ja. Ben het ook volledig met je eens hoor - het komt m.i. ook disrespectvol over tov je concurrenten.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar stel dat Ireen Wust op 2 sec voorsprong vanmiddag ineens besluit een drievoudige axel te springen en verliest. Dan krijgt ze echt wel een partij gezeik van de bond en sponsoren.
Hangt er vanaf wie er dan wint, als dat ook een Nederlandse is zal dat van de bond wel meevallenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het zou wel weer veel kijkcijfers opleverenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
't Is Emese Hunyady niet!quote:Op zondag 16 februari 2014 10:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 16 februari 2014 10:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zeker, ja. Ben het ook volledig met je eens hoor - het komt m.i. ook disrespectvol over tov je concurrenten.
Dan is het ook des te mooier dat je op je bek gaat.
Dit verhaal ken ik nietquote:
Volgens mij telt je board.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:51 schreef Gremen het volgende:
Je kan beter vooruit over de finish duiken
tsja of een kans om bij haar laatste spelen een groot verhaal te schrijvenquote:
Transponder zit waarschijnlijk niet op je helm.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:51 schreef Gremen het volgende:
Je kan beter vooruit over de finish duiken
Genieten dit datquote:
Je hebt je pols toch niet echt nodig?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whut met een gebroken pols snowboarden?
Doet ze goedquote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef Max23 het volgende:
De nummer 18 van de kwalificatie dus gewoon in de finale
Er zijn nog zat botten te brekenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whut met een gebroken pols snowboarden?
Zijn we er snel vanaf. Snel door naar echte sport.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef Mansjester het volgende:
Ze moeten wel snel achter elkaar vind ik
Nee maar als je verkeerd valtquote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt je pols toch niet echt nodig?
Als je valt wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt je pols toch niet echt nodig?
quote:
ACh, dan is ie al gebrokenquote:
lekker tempo.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef Mansjester het volgende:
Die is toch gaan kunstrijden na het langebaan schaatsen?quote:
Als ze iets had gewonnen ging ze in 't Thialf tijdens haar ererondje een beetje kunstschaatsen. Pirouetje, achteruit, huppeltje, op 1 been. Vond 't publiek leuk.quote:
langlaufen begint over 7 minutenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef Mansjester het volgende:
beetje flauw dat ze dat niet tijdens de wedstrijd deed, bv de 5000mquote:
ooh op die manier. Dat wist ik wel, want Hunyadyquote:Op zondag 16 februari 2014 10:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze iets had gewonnen ging ze in 't Thialf tijdens haar ererondje een beetje kunstschaatsen. Pirouetje, achteruit, huppeltje, op 1 been. Vond 't publiek leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |