Bell de Buizerd.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:27 schreef Dos37 het volgende:
Berghuis zit vanavond in het item van Eddy de Eagle
Kan dat komen doordat het nog een vrij jonge Olympische sport is? Dat de top nog vrij smal is?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:29 schreef JohnDDD het volgende:
daarom vind ik dat dit geen olympische sport moet zijn; de verschillen zijn te groot, dit is geen topsport
Ze dacht van wel, want ze was op dit parcours bij de kwalificatie 4e geworden.....dat het alleen een heel ander parcours was had ze denk ik geen rekening mee gehouden.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:29 schreef essnhills het volgende:
Niet zo heel succesvol dus.
Maar was de verwachting dat ze hoger zou eindigen dan?
ZE WAS VORIG JAAR VIERDE OP DEZE KOERS (DE SPRONGEN ZIJN NU ALLEEN HOGER!), DUS TOP ZES IS NIET ONREALISTISCH.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:29 schreef essnhills het volgende:
Niet zo heel succesvol dus.
Maar was de verwachting dat ze hoger zou eindigen dan?
weg ermee dus!quote:Op zondag 16 februari 2014 10:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan dat komen doordat het nog een vrij jonge Olympische sport is? Dat de top nog vrij smal is?
Achja.. Die val zla ook niet veel gehiolpen hebbenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze dacht van wel, want ze was op dit parcours bij de kwalificatie 4e geworden.....dat het alleen een heel ander parcours was had ze denk ik geen rekening mee gehouden.
Ze is 5e geworden, heeft ze ruimschoots gehaald dusquote:Op zondag 16 februari 2014 10:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
ZE WAS VORIG JAAR VIERDE OP DEZE KOERS (DE SPRONGEN ZIJN NU ALLEEN HOGER!), DUS TOP ZES IS NIET ONREALISTISCH.
In de derde heatquote:Op zondag 16 februari 2014 10:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze is 5e geworden, heeft ze ruimschoots gehaald dus
Nee denk het ook niet, de helm zag er slecht uit.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achja.. Die val zla ook niet veel gehiolpen hebben
Ja ach, een kniesoor die daar op letquote:
quote:
Nee, niet nu...straks in de finale, dat is veel zuurderquote:
Ik vind dit ook minder, net als al die show snowboard- en skionderdelenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:30 schreef marcodej het volgende:
Shorttrack >>> snowboardcross.
Ik vind er geen klap aan.
Uhuhquote:Op zondag 16 februari 2014 10:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee denk het ook niet, de helm zag er slecht uit.
Je kan ook gewoon niet kijken weet jequote:Op zondag 16 februari 2014 10:32 schreef JohnDDD het volgende:
sowieso hebben die wijven nooit van aërodynamica gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |