Je kan ook gewoon niet kijken weet jequote:Op zondag 16 februari 2014 10:32 schreef JohnDDD het volgende:
sowieso hebben die wijven nooit van aërodynamica gehoord?
Weer even een nosegrab waardoor ze buiten de baan komt ofzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, niet nu...straks in de finale, dat is veel zuurder
Wel solidairquote:Op zondag 16 februari 2014 10:33 schreef marcodej het volgende:
Nicolien Sauerbreij heeft de vorm ook niet, en Michelle Dekker is te jong. Voor hen wordt het ook knap lastig om uberhaupt een ronde verder te komen.
Dan zijn alle snowboarders niet door de eerste ronde gekomen.
En dus heeft het dan pas recht om Olympisch te worden.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:32 schreef essnhills het volgende:
[..]Je leest mijn post niet goed denk ik.
Als het komt doordat het nog een vrij jonge Olympische sport is dan heeft het misschien gewoon nog een paar jaar nodig voor serieuze competitie?
Gewoon allemaal even slecht presterenquote:
Ja, hoe arrogant kun je zijnquote:Op zondag 16 februari 2014 10:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Weer even een nosegrab waardoor ze buiten de baan komt ofzo.
regie was ook wel erg slechtquote:Op zondag 16 februari 2014 10:33 schreef heywoodu het volgende:
Bright ging gewoon onderuit, maar dat had ie niet door
Dit is geniaal:quote:Op zondag 16 februari 2014 10:32 schreef Cee het volgende:
Die BBC commentators schreeuwen zo, ik schrik steeds van ze.
Waardoor het nooit groter wordt, want dat gaat dan pas gebeuren als het olympisch is.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dus heeft het dan pas recht om Olympisch te worden.
Net als bij het shorttracken, ook steeds alleen de nr 1 in beeld bij de heats, terwijl de nr's 2 en 3 veel interessanter zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:34 schreef Montov het volgende:
Handig die camerabeelden op de eerste.
Mis je de actie om plek 3. Waar het om gaat. Halfpipe-cameravrouw weer uitgenodigd!
Klopt, maar Bright en Brockhoff vol in gevecht op de achtergrond en ineens was er geen Bright meer te zienquote:
Waardoor het nooit groter zal worden omdat het niet Olympisch is..quote:Op zondag 16 februari 2014 10:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dus heeft het dan pas recht om Olympisch te worden.
OHHHHH DRAMAAAAA.quote:
Dat inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waardoor het nooit groter wordt, want dat gaat dan pas gebeuren als het olympisch is.
Jacobellis en Maltais zijn er ook nog.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:35 schreef TheVulture het volgende:
Als die TJechische blijft staan wint ze goud
FRIEEEEEEDEEEEEEENquote:
Sowieso heeft het mijn voorkeur boven de freestyle-onderdelen, al is het omdat op de boardercross de OS het hoogst haalbare is voor zover ik weet.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ze zullen vast wel goede redenen hebben gehad om de sport toe te voegen als Olympische sport. Geef het gewoon nog wat tijd om een spannende sport te worden
Ik merk hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |