SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 17 februari
Mannen
8:00 Kwalificatie
10:30 Finales
Deelnemers (Niet volledig):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlanders:
Bell BerghuisOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Wel twee extra snowboardsters.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:20 schreef Coelho het volgende:
Jammer dat de baan stukken breder is dan bij voorgaande OS. Veel minder dringen in de bochten
Ging daar je Braziliaanse?quote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 10:22 schreef Uccie het volgende:
ik zie ineens mogelijkheden voor Berghuis
Tjsa, da's shorttr... eh, snowboardcross.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:22 schreef alors het volgende:
Jeetje dan ben je mooi genaaid als je viel omdat die andere naar beneden gleed...
dat leek niet goed te gaan idd.quote:
Daar heb je nog advance, hier niet toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Tjsa, da's shorttr... eh, snowboardcross.
En wij denken dat ze slecht is met die tijden...was gewoon tactiekquote:
Italiaanse bol met tapenade en geitenkaas, en een stuk stokbrood met Franse gedroogde worst. Aangevuld met een verse vruchtenjus.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:16 schreef alors het volgende:
[..]
Banaan en havermout met kwark, noten en gedroogd fruit.
Nee.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
Daar heb je nog advance, hier niet toch?
Ze viel toen die Franse ook viel.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist als 1 van de 2 overeind bleef
Waar staat dat op tafelquote:Op zondag 16 februari 2014 10:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Italiaanse bol met tapenade en geitenkaas, en een stuk stokbrood met Franse gedroogde worst. Aangevuld met een verse vruchtenjus.
#kapiteintjetakenotes
Wauw.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Italiaanse bol met tapenade en geitenkaas, en een stuk stokbrood met Franse gedroogde worst. Aangevuld met een verse vruchtenjus.
#kapiteintjetakenotes
pics ir it didnt happen.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
#kapiteintjetakenotes
Broodje kaas en broodje worst met sinaasappelsap, dusquote:Op zondag 16 februari 2014 10:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
#kapiteintjetakenotes
Om ook te vallen?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:22 schreef Uccie het volgende:
ik zie ineens mogelijkheden voor Berghuis
Staat ook niet in beeld als ze finishen... er stond duidelijk Moll.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:24 schreef heywoodu het volgende:
Ah, Ribeiro en Moll door elkaar gehaald, vandaar dat ik dacht dat Ribeiro door was
Bradbury IIquote:Op zondag 16 februari 2014 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Nou Bell, gewoon 5 seconden achter de rest gaan zitten
Inderdaad, geen snelle start. Geeft alleen maar problemenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Nou Bell, gewoon 5 seconden achter de rest gaan zitten
Ja die ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |