Genieten dit datquote:
Je hebt je pols toch niet echt nodig?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whut met een gebroken pols snowboarden?
Doet ze goedquote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef Max23 het volgende:
De nummer 18 van de kwalificatie dus gewoon in de finale
Er zijn nog zat botten te brekenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whut met een gebroken pols snowboarden?
Zijn we er snel vanaf. Snel door naar echte sport.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef Mansjester het volgende:
Ze moeten wel snel achter elkaar vind ik
Nee maar als je verkeerd valtquote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt je pols toch niet echt nodig?
Als je valt wel.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt je pols toch niet echt nodig?
quote:
ACh, dan is ie al gebrokenquote:
lekker tempo.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef Mansjester het volgende:
Die is toch gaan kunstrijden na het langebaan schaatsen?quote:
Als ze iets had gewonnen ging ze in 't Thialf tijdens haar ererondje een beetje kunstschaatsen. Pirouetje, achteruit, huppeltje, op 1 been. Vond 't publiek leuk.quote:
langlaufen begint over 7 minutenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:52 schreef Mansjester het volgende:
beetje flauw dat ze dat niet tijdens de wedstrijd deed, bv de 5000mquote:
ooh op die manier. Dat wist ik wel, want Hunyadyquote:Op zondag 16 februari 2014 10:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze iets had gewonnen ging ze in 't Thialf tijdens haar ererondje een beetje kunstschaatsen. Pirouetje, achteruit, huppeltje, op 1 been. Vond 't publiek leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |