+1 hier al hetzelfde. Ben helemaal klaar met het gehoest.... doet gewoon zeer aan mijn buik!quote:Op zondag 16 februari 2014 17:31 schreef Amsel het volgende:
Ben echt enorm verkouden op dit moment. Het is geen griep, maar zo voelt het wel. Ik lig al het hele weekend op de bank en alles kost me moeite. Wat hakt dat er dan opeens in! Betwijfel of ik morgen kan gaan werken
+1!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef klaprooss het volgende:
Wat leuk Musique!
Dames even een vraag, soms is de baby druk en lijkt het net alsof er een vibrator in mijn buik zit qua trilling. Ik vraag me dan zo af wat de baby precies doet. Hebben jullie en idee, het is namelijk echt geen hik o.i.d
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef klaprooss het volgende:
Wat leuk Musique!
Dames even een vraag, soms is de baby druk en lijkt het net alsof er een vibrator in mijn buik zit qua trilling. Ik vraag me dan zo af wat de baby precies doet. Hebben jullie en idee, het is namelijk echt geen hik o.i.d
Vibrobabyquote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef klaprooss het volgende:
Wat leuk Musique!
Die twijfel lijkt me heel logisch. Volgens mij hebben veel ouders dat met de komst van een tweede en bij jullie komt de derde ook gelijk! Maar super dat dat samengaat met het vertrouwen dat je het samen gaat doen!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Marel, dat gevoel van samen alles aankunnen heb ik ook met man. We zijn al bijna 14 jaar samen en hebben in die jaren meer meegemaakt dan wat menig mens op zijn 50e heeft meegemaakt. We zijn er altijd samen doorheen gekomen, dus zelfs als het moeilijk wordt met dochter en de tweeling weet ik zeker dat we er samen doorheen komen. Het is gewoon soms even zo'n twijfel moment. En het komt allemaal heel dichtbij nu, dus dat speelt ook een beetje mee denk ik.
quote:
Ja! Au! Check! Voetjes worden hier regelmatig tegen dat bot en die banden afgezet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:01 schreef Burdie het volgende:
Hier voelt het trouwens soms alsof mini in mijn heupbot zit met schouders of handjes, kan dat.
Ga jij nou eens bevallen johquote:Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook vaak dorst, maar geen diabetes. Mini wil ook gewoon veel drinken, denk ik.
Het hoeft niks te zeggen, maar wel goed dat ze het controleren. Het drankje vond ik niet bijzonder vies trouwens, meer het nuchter zijn waar ik slecht tegen kan, en mini die door het drankje de hele dag enorm actief aan het stuiterballen was, waardoor mijn misselijkheid niet weg ging.
Oh, the joy of pregnancy....
(Maar dan krijg je ook wat he).
Precies hier ook zo!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook vaak dorst, maar geen diabetes. Mini wil ook gewoon veel drinken, denk ik.
Het hoeft niks te zeggen, maar wel goed dat ze het controleren. Het drankje vond ik niet bijzonder vies trouwens, meer het nuchter zijn waar ik slecht tegen kan, en mini die door het drankje de hele dag enorm actief aan het stuiterballen was, waardoor mijn misselijkheid niet weg ging.
Ik zal t wel gewoon terloops mededelen (ergens tussen binnenkomst en het moment dat ik weer met m'n benen in de beugels magquote:Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef Burdie het volgende:
Ooh erg he die jeuk! Ik heb standaard n fles bodylotion op mn nachtkastje staan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Loj het volgende:
Zo, ik zeg idd babytijd!!!
En mag ik ff klagen over niets?....
Zwangerschap geeft mij een droge huid, geen probleem denk je..
Maar m'n benen zijn nu ook superdroog en jeuken als een gek man!!!!! Argh! Jeuk, jeuk, jeuk
Zo en ff iets positiefs dan, als ik druk ben geweest en dan rustig wordt voel ik plofjes in m'n buik... Ik weet dat t m'n darmen zijn, maar t doet me denken aan een trappelende Ow in me... Nog maar een week of 10-14 en dan mag ik dat weer heel vaak voelen
Zo, lekker ego was ik weer
Dat lijkt me echt gek, dat je dus niet echt een idee hebt wat je moet verwachten qua termijn! Ofwel je gaat kijken naar een klein ingenesteld bolletje, of je gaat gewoon al een spartelende minibaby zien!quote:Op maandag 17 februari 2014 08:25 schreef Loj het volgende:
Herkenbaar dus die jeuk! Echt zo erg!
Hier ook welkom LMN.
En Musique, wat stom!
En morgen is de dag,
Dat ik naar de gyn mag!
Ja, of naar nog niets, met 6 weken kan t ook nog zo zijn dat je nog niets ziet!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt gek, dat je dus niet echt een idee hebt wat je moet verwachten qua termijn! Ofwel je gaat kijken naar een klein ingenesteld bolletje, of je gaat gewoon al een spartelende minibaby zien!
Ik kan me haast niet voorstellen dat je geen echo krijgt. De gyn zal ook wel even willen inschatten hoe ver je bent denk ik?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:53 schreef Loj het volgende:
[..]
Ja, of naar nog niets, met 6 weken kan t ook nog zo zijn dat je nog niets ziet!
Ik weet trouwens niet eens zeker of ik wel een echo al krijg... Dat ben ik een beetje vergeten te vragen![]()
Anders uiterlijk over twee weken, dan zou ik twaalf weken kunnen zijn
Lijkt mij ook, en ze heeft de apparatuur staan..quote:Op maandag 17 februari 2014 09:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat je geen echo krijgt. De gyn zal ook wel even willen inschatten hoe ver je bent denk ik?
Ik heb tijdens de periode naar zwangerschap alleen maar foliumzuur geslikt. Dat heb ik gedaan tot ik 8 weken zwanger was.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef Danaa het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit nog in het Rammelaars topic, maar zag vandaag de aanbieding van de etos. 1 + 1 gratis voor o.a. foliumzuur.
Ik stop over 4 weken met de pil en wil alvast foliumzuur gaan halen, wat heb je evt nog meer nodig. Ik lees ook over multivitamines maar dan moet je er 1 hebben zonder vitamine A?
Ik hoor graag jullie ervaringen/tips?
PS. De hele week koffietijd in het thema van zwangerschap!
Hier hetzelfde als rijstbuiltje, eerst alleen foliumzuur geslikt en vanaf de eerste echte ronde ben ik begonnen met vitamine die je kan gebruiken zowel voor tijdens en na de zwangerschap.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef Danaa het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit nog in het Rammelaars topic, maar zag vandaag de aanbieding van de etos. 1 + 1 gratis voor o.a. foliumzuur.
Ik stop over 4 weken met de pil en wil alvast foliumzuur gaan halen, wat heb je evt nog meer nodig. Ik lees ook over multivitamines maar dan moet je er 1 hebben zonder vitamine A?
Die slik ik nog steeds, heb er nog 2 in mijn laatste potje zittenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goeiemorgen dames!
Heel de nacht doorgeslapen! Wat een heerlijkheid!
Ik slikte voor ik zwanger was vitaal zwanger van kruidvat en die ben ik tot 11 weken blijven slikken! Nu gewoon multivitamines
Volgens mij wordt aangeraden een maand vooraf aan het zwanger worden te starten met foliumzuur. Maar dat is niet planbaar dus ik was gestart met foliumzuur zodra wij zijn gestopt met ac.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef Danaa het volgende:
Hoi allemaal,
Ik heb ze gewoon overgegooid in een ander potje in het beginquote:Op maandag 17 februari 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik slik een vitamine B complex (zit ook foliumzuur in) aangevuld met vitamine D. Valt wat minder op op je aanrecht dan zo'n pot waar groot MAMA / ZWANGER op staat![]()
Haha.. Zou idd wat gênant zijn!quote:Op maandag 17 februari 2014 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik slik een vitamine B complex (zit ook foliumzuur in) aangevuld met vitamine D. Valt wat minder op op je aanrecht dan zo'n pot waar groot MAMA / ZWANGER op staat![]()
Nou, als je al openlijk zwanger bent maakt het niet uit natuurlijk, maar als je nog bezig bent is het misschien iets om te overwegen. En aangezien ik nogal een sukkel ben met medicatie / vitaminen moet ik ze echt op een zichtbare plek hebben, anders vergeet ik zequote:Op maandag 17 februari 2014 11:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Haha.. Zou idd wat gênant zijn!
Hier ligt doosje netjes in mijn nachtkastje
En dan nog vergeet ik ze.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, als je al openlijk zwanger bent maakt het niet uit natuurlijk, maar als je nog bezig bent is het misschien iets om te overwegen. En aangezien ik nogal een sukkel ben met medicatie / vitaminen moet ik ze echt op een zichtbare plek hebben, anders vergeet ik ze
Gezellig alvast een kraamverbandje in voor het 'oeps hierdoor moet ik plassen'?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
De kleine is trouwens met z'n vingertjes steeds aan het duwen/kriebelen tegen m'n blaas aan.
Zat er aan te denken, vk heeft alleen op haar site staan dat ze wilt dat alle spullen in de doos blijven zitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:24 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Gezellig alvast een kraamverbandje in voor het 'oeps hierdoor moet ik plassen'?
Vraag van klaproos op vorige paginaquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef klaprooss het volgende:
Wat leuk Musique!
Ik leg af en toe een muziekdoosknuffel bij mijn buik in de buurt, misschien herkent hij het straks dan, en daar wordt ook heftig op gereageerd, dus misschien vindt ie het wel een enorm stom deuntjequote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had net in de auto een back to my youth momentje en een Happy Hardcore cd aangezet (OMG ik word echt oud)
Even iets harder dan hard het geluid aan, kreeg meteen een draaiend kind van ellende.
Die zal nu wel al denken:
'Mahammmmm.. doe nor-maal!'
+1. Ik heb gelukkig mijn ouders nog en ze zijn ook sinds de zwangerschap dubbel zo belangrijk geworden. Kan me voorstellen hoe moeilijk het is om een of allebei je ouders te moeten missen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:37 schreef BlueEyes het volgende:
Het maakt mij ook ineens zo bewust hoe ontzettend belangrijk eigenlijk ouders zijn.
Iets wat ikzelf voorheen als 'normaal' beschouwde, je ouders zijn er altijd..
Je houdt het wel spannendquote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
En nu zijn alle krampen en steekjes weer weg.![]()
De diva laat graag op zich wachtenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Voor jou is het ook spannend RunForrestRun!
Hopelijk heb je je baby'tje snel in je armen.
Kan het me heel goed voorstellenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
De diva laat graag op zich wachten.
Ik ben zo benieuwd naar hoe ze eruit zal zien en hoe ze zal zijn!
Das ook best lastig om van tevoren te bedenken, en zeker bij een eerste. Ik heb wel iets van voorweeën gehad maar daar nooit het gevoel bij gehad dat het echt any minute now was. Meer dat ik dacht dat het die nacht wel zou gaan beginnen. Toen het eenmaal écht begonnen was, wist ik echt wel meteen dat het weeën waren, dat voelde 'wat' heftiger dan de voorweeën en krampen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:33 schreef klaprooss het volgende:
LLMs! Wanneer bellen jullie eigenlijk je man/vriend?
Ik vind het lastig namelijk.
Vriend werkt +/- anderhalf uur hier vandaan en wil natuurlijk niet dat hij het 1 en ander mist. Ik weet vanuit m'n werk dat een bevalling heus geen uur duurt (oke oke er zijn er een paar maar over het algemeen niet, vooral niet bij de eerste) .
Ik was van plan om bij voorwerk wat aanblijft te bellen maar ja, wanneer is dat dan eigenlijk? En wat valt er eigenlijk onder voorwerk.
Menstruatiepijnen zoals n_z heeft heb ik ook, en soms houdt dat maar een uurtje aan en de andere keer de gehele dag.
pff, haha hoe doen jullie het of hebben jullie het met voorgaande zwangerschappen gedaan?
Waarschijnlijk zit ik nu te meuten maargoed![]()
Mijn vriend gaat in week 35/36 10 dagen op motorvakantie met een stel vrienden. Zijn vrienden hebben juist gezegd we blijven in Zuid Frankrijk ipv dat we naar Spanje gaan ivm je vriendin die richting einde zwangerschap gaat. Das alsnog een eindje rijden in geval van dat er wat is, maar vond het wel lief gedacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:17 schreef RunForrestRun het volgende:
Vriend werd gevraagd of hij afgelopen weekend mee uit wilde naar Amsterdam (vanuit Zwolle). Toen hij zei dat dat niet ging lukken i.v.m. mij en een eventuele bevalling vonden zijn vrienden dat maar raar.
Oh, daar zou ik eigenlijk niet blij mee zijn als mijn vriend dat doet. Ik ben morgen 36 weken en hij doet stiekem toch best veel voor me, al is het maar de wasmand naar boven tillen of koken ofzo. Ik zou nu niet 10 dagen alleen willen zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Mijn vriend gaat in week 35/36 10 dagen op motorvakantie met een stel vrienden. Zijn vrienden hebben juist gezegd we blijven in Zuid Frankrijk ipv dat we naar Spanje gaan ivm je vriendin die richting einde zwangerschap gaat. Das alsnog een eindje rijden in geval van dat er wat is, maar vond het wel lief gedacht.
Hij is al een heel opvangplan aan het opstellen hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik eigenlijk niet blij mee zijn als mijn vriend dat doet. Ik ben morgen 36 weken en hij doet stiekem toch best veel voor me, al is het maar de wasmand naar boven tillen of koken ofzo. Ik zou nu niet 10 dagen alleen willen zijn.
Ik zou dat lekker op het moment zelf bekijken, en sowieso niet alleen gaan. Wij zijn vorig weekend nog even spontaan bij mijn schoonzusje op bezoek geweest, op iets meer dan een uur rijden. Dan slaap ik gewoon in de auto, en dat kan prima. Maar in mijn eentje kom ik het dorp eigenlijk niet meer uitquote:Op maandag 17 februari 2014 15:23 schreef Dot. het volgende:
In dezelfde categorie, hoe ver ga je als llm nog van huis? Ik heb drie dagen voor m'n ud een verjaardag op een uur rijden en twee dagen na m'n ud een afscheidsfeestje op 1,5 uur rijden. Die lijken me allebei niet zo'n goed plan, maar ik woon eigenlijk minimaal een uur af van iedereen om me heen behalve m'n schoonfamilie en ik merk nu al dat ik liever niet alleen zo ver ga rijden. Maar om nu nog vier weken thuis te blijven is natuurlijk ook niet helemaal nodig.
Ik wilde vrijdag naar een vriendin op een uur rijden en mijn vriend kon echt niet mee en toen kwam ik in de file met die storm. Toen ben ik omgedraaidquote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef Burdie het volgende:
Ik zou ook echt niet 10 dagen zonder mijn man kunnen hoor, al een tijdje niet meer.
[..]
Ik zou dat lekker op het moment zelf bekijken, en sowieso niet alleen gaan. Wij zijn vorig weekend nog even spontaan bij mijn schoonzusje op bezoek geweest, op iets meer dan een uur rijden. Dan slaap ik gewoon in de auto, en dat kan prima. Maar in mijn eentje kom ik het dorp eigenlijk niet meer uit![]()
.
Oh, dat scheelt wel jaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:27 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hij is al een heel opvangplan aan het opstellen hoor.
En ik weet dat ik mijn moeder een enorm plezier doe om hier een aantal dagen te komen logeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |