Komt ze niet thuis om te strippen? Ik hoop echt voor je dat het wat in gang zet.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:46 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Morgen vroeg in de middag mag ik weer langs de vk, dan wordt er gekeken of er te strippen valt.
En toch hoop je weer dat het misschien vannacht wel gaat gebeuren, maar eigenlijk moet je daar maar niet aan denken want dan blijf je bezig.
Zo meteen met lief lekker een stukje door het park waggelen en de zinnen verzetten.
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Rfr![]()
hier zit ik lekker op de bank met een boek en mijn man naast me die allemaal zwangerschaps dingen aan het googlen is. Recepten enzo. Hij zegt dat ik chocolade moet eten want dat is goed voor de baby
Nee, volgens mij doen ze dat hier in de omgeving niet.. Ik moet gewoon naar de praktijk. Verder is er nog niks besproken over wat er gaat gebeuren als het strippen niet werkt.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Komt ze niet thuis om te strippen? Ik hoop echt voor je dat het wat in gang zet.
Ja hèquote:Die 'hoop' is ook zo herkenbaar, ik had gisteren tussen het gerommel door toch even een soort van: 'dit zou wel eens een echte wee kunnen zijn'-gevoel. En dan zet het weer niet door. Telkens weer dat: oeh, zou het?! is best vermoeiend... maar je weet gewoon niet hoe en wanneer het gaat beginnen.
Ik ben er ook echt heel blij mee. Er zijn nog genoeg vraagtekens, maar nu weet ik in elk geval hoe groot en zwaar ik was, en dat ik keurig op tijd was. Is toch iets minder confronterend als er naar gevraagd wordt.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:33 schreef Musique het volgende:
Roomsnoes wat fijn dat je je papieren en info hebt teruggevonden en dat je moeder het bewaard heeft![]()
![]()
Ikzelf ben als baby geadopteerd (wel uit NL), er wordt ook regelmatig aan mij gevraagd of zus en zo in de familie voorkomt, ik kan er nooit op antwoorden omdat ik het simpelweg niet weet...
+1 hier al hetzelfde. Ben helemaal klaar met het gehoest.... doet gewoon zeer aan mijn buik!quote:Op zondag 16 februari 2014 17:31 schreef Amsel het volgende:
Ben echt enorm verkouden op dit moment. Het is geen griep, maar zo voelt het wel. Ik lig al het hele weekend op de bank en alles kost me moeite. Wat hakt dat er dan opeens in! Betwijfel of ik morgen kan gaan werken
+1!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef klaprooss het volgende:
Wat leuk Musique!
Dames even een vraag, soms is de baby druk en lijkt het net alsof er een vibrator in mijn buik zit qua trilling. Ik vraag me dan zo af wat de baby precies doet. Hebben jullie en idee, het is namelijk echt geen hik o.i.d
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef klaprooss het volgende:
Wat leuk Musique!
Dames even een vraag, soms is de baby druk en lijkt het net alsof er een vibrator in mijn buik zit qua trilling. Ik vraag me dan zo af wat de baby precies doet. Hebben jullie en idee, het is namelijk echt geen hik o.i.d
Vibrobabyquote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef klaprooss het volgende:
Wat leuk Musique!
Die twijfel lijkt me heel logisch. Volgens mij hebben veel ouders dat met de komst van een tweede en bij jullie komt de derde ook gelijk! Maar super dat dat samengaat met het vertrouwen dat je het samen gaat doen!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Marel, dat gevoel van samen alles aankunnen heb ik ook met man. We zijn al bijna 14 jaar samen en hebben in die jaren meer meegemaakt dan wat menig mens op zijn 50e heeft meegemaakt. We zijn er altijd samen doorheen gekomen, dus zelfs als het moeilijk wordt met dochter en de tweeling weet ik zeker dat we er samen doorheen komen. Het is gewoon soms even zo'n twijfel moment. En het komt allemaal heel dichtbij nu, dus dat speelt ook een beetje mee denk ik.
quote:
Ja! Au! Check! Voetjes worden hier regelmatig tegen dat bot en die banden afgezet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:01 schreef Burdie het volgende:
Hier voelt het trouwens soms alsof mini in mijn heupbot zit met schouders of handjes, kan dat.
Ga jij nou eens bevallen johquote:Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook vaak dorst, maar geen diabetes. Mini wil ook gewoon veel drinken, denk ik.
Het hoeft niks te zeggen, maar wel goed dat ze het controleren. Het drankje vond ik niet bijzonder vies trouwens, meer het nuchter zijn waar ik slecht tegen kan, en mini die door het drankje de hele dag enorm actief aan het stuiterballen was, waardoor mijn misselijkheid niet weg ging.
Oh, the joy of pregnancy....
(Maar dan krijg je ook wat he).
Precies hier ook zo!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook vaak dorst, maar geen diabetes. Mini wil ook gewoon veel drinken, denk ik.
Het hoeft niks te zeggen, maar wel goed dat ze het controleren. Het drankje vond ik niet bijzonder vies trouwens, meer het nuchter zijn waar ik slecht tegen kan, en mini die door het drankje de hele dag enorm actief aan het stuiterballen was, waardoor mijn misselijkheid niet weg ging.
Ik zal t wel gewoon terloops mededelen (ergens tussen binnenkomst en het moment dat ik weer met m'n benen in de beugels magquote:Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef Burdie het volgende:
Ooh erg he die jeuk! Ik heb standaard n fles bodylotion op mn nachtkastje staan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Loj het volgende:
Zo, ik zeg idd babytijd!!!
En mag ik ff klagen over niets?....
Zwangerschap geeft mij een droge huid, geen probleem denk je..
Maar m'n benen zijn nu ook superdroog en jeuken als een gek man!!!!! Argh! Jeuk, jeuk, jeuk
Zo en ff iets positiefs dan, als ik druk ben geweest en dan rustig wordt voel ik plofjes in m'n buik... Ik weet dat t m'n darmen zijn, maar t doet me denken aan een trappelende Ow in me... Nog maar een week of 10-14 en dan mag ik dat weer heel vaak voelen
Zo, lekker ego was ik weer
Dat lijkt me echt gek, dat je dus niet echt een idee hebt wat je moet verwachten qua termijn! Ofwel je gaat kijken naar een klein ingenesteld bolletje, of je gaat gewoon al een spartelende minibaby zien!quote:Op maandag 17 februari 2014 08:25 schreef Loj het volgende:
Herkenbaar dus die jeuk! Echt zo erg!
Hier ook welkom LMN.
En Musique, wat stom!
En morgen is de dag,
Dat ik naar de gyn mag!
Ja, of naar nog niets, met 6 weken kan t ook nog zo zijn dat je nog niets ziet!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt gek, dat je dus niet echt een idee hebt wat je moet verwachten qua termijn! Ofwel je gaat kijken naar een klein ingenesteld bolletje, of je gaat gewoon al een spartelende minibaby zien!
Ik kan me haast niet voorstellen dat je geen echo krijgt. De gyn zal ook wel even willen inschatten hoe ver je bent denk ik?quote:Op maandag 17 februari 2014 09:53 schreef Loj het volgende:
[..]
Ja, of naar nog niets, met 6 weken kan t ook nog zo zijn dat je nog niets ziet!
Ik weet trouwens niet eens zeker of ik wel een echo al krijg... Dat ben ik een beetje vergeten te vragen![]()
Anders uiterlijk over twee weken, dan zou ik twaalf weken kunnen zijn
Lijkt mij ook, en ze heeft de apparatuur staan..quote:Op maandag 17 februari 2014 09:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat je geen echo krijgt. De gyn zal ook wel even willen inschatten hoe ver je bent denk ik?
Ik heb tijdens de periode naar zwangerschap alleen maar foliumzuur geslikt. Dat heb ik gedaan tot ik 8 weken zwanger was.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef Danaa het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit nog in het Rammelaars topic, maar zag vandaag de aanbieding van de etos. 1 + 1 gratis voor o.a. foliumzuur.
Ik stop over 4 weken met de pil en wil alvast foliumzuur gaan halen, wat heb je evt nog meer nodig. Ik lees ook over multivitamines maar dan moet je er 1 hebben zonder vitamine A?
Ik hoor graag jullie ervaringen/tips?
PS. De hele week koffietijd in het thema van zwangerschap!
Hier hetzelfde als rijstbuiltje, eerst alleen foliumzuur geslikt en vanaf de eerste echte ronde ben ik begonnen met vitamine die je kan gebruiken zowel voor tijdens en na de zwangerschap.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef Danaa het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zit nog in het Rammelaars topic, maar zag vandaag de aanbieding van de etos. 1 + 1 gratis voor o.a. foliumzuur.
Ik stop over 4 weken met de pil en wil alvast foliumzuur gaan halen, wat heb je evt nog meer nodig. Ik lees ook over multivitamines maar dan moet je er 1 hebben zonder vitamine A?
Die slik ik nog steeds, heb er nog 2 in mijn laatste potje zittenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goeiemorgen dames!
Heel de nacht doorgeslapen! Wat een heerlijkheid!
Ik slikte voor ik zwanger was vitaal zwanger van kruidvat en die ben ik tot 11 weken blijven slikken! Nu gewoon multivitamines
Volgens mij wordt aangeraden een maand vooraf aan het zwanger worden te starten met foliumzuur. Maar dat is niet planbaar dus ik was gestart met foliumzuur zodra wij zijn gestopt met ac.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef Danaa het volgende:
Hoi allemaal,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |