abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 februari 2014 @ 12:59:32 #81
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136767206
Skittles jouw droom :D Nog even volhouden Tot je eerste echo meis :*

En rfr kan me voorstellen dat je klaar bent met wachten. Hopelijk gaat het nu gewoon snel beginnen :*

Nikki niet zo vreemd zelfs ik vraag me dat wel eens af en ik ben nog kinderloos en krijg er maar een :') :* voor jou ook
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 16 februari 2014 @ 13:13:24 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136767666
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:46 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Morgen vroeg in de middag mag ik weer langs de vk, dan wordt er gekeken of er te strippen valt.
En toch hoop je weer dat het misschien vannacht wel gaat gebeuren, maar eigenlijk moet je daar maar niet aan denken want dan blijf je bezig :{ .

Zo meteen met lief lekker een stukje door het park waggelen en de zinnen verzetten.
Komt ze niet thuis om te strippen? Ik hoop echt voor je dat het wat in gang zet.

Die 'hoop' is ook zo herkenbaar, ik had gisteren tussen het gerommel door toch even een soort van: 'dit zou wel eens een echte wee kunnen zijn'-gevoel. En dan zet het weer niet door. Telkens weer dat: oeh, zou het?! is best vermoeiend... maar je weet gewoon niet hoe en wanneer het gaat beginnen.

Hier heeft de vk vanmorgen echt heel duidelijk aangegeven: mocht er niets op gang komen, dan komen we op die datum thuis strippen, daarna heb je op die datum een onderzoek in het ziekenhuis en als er nog niks gebeurt, wordt je op die datum om zolaat verwacht voor een inleiding. Dat vind ik wel rust geven, te weten wat me uiterlijk te wachten staat en wanneer.

Wij gaan zo ook lekker een stukje waggelen (en taartjes eten :9), het is echt een prachtige dag O+.

:*.
KuikenGuppy
  zondag 16 februari 2014 @ 13:14:54 #83
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136767703
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Rfr :*

hier zit ik lekker op de bank met een boek en mijn man naast me die allemaal zwangerschaps dingen aan het googlen is. Recepten enzo. Hij zegt dat ik chocolade moet eten want dat is goed voor de baby O+
O+
KuikenGuppy
  zondag 16 februari 2014 @ 13:22:38 #84
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136767937
Bolletje verlof! :D *O* Hihi ja dat kind eruit poepen hoort er ook nog bij :D

Geppie fijn, een goeie stoel! O+ vervelend van de pijn in je borsten, bah -O-

Chanty het kan idd melkkliertjes afknellen. Maar als jij gewoon de juiste maat aan hebt en daar geen last van hebt lijkt het me geen probleem :) Heb ik ook gewoon gedaan.
Met bv geven natuurlijk wel voedingsbh's, maar dan wil je ook echt geen normale aan :+

Burd je UD! :D :* *O*

Fazzo ohjee een wakkerschopper? :o :+ Das minder. :{

BlueEyes wat naar van je schoonmoeder. Rot is dat he, zulke lauwe reacties. Ik kan er hier ook niet aan wenne, soortgelijke situatie. Op alles wat wij aankondigen qua grote evens (trouwen, samenwonen, zwanger) is haar 1e reactie: '..oke..' :') :X

RFR lastig dat voorwerk wat niet doorzet he :* weet je nog niet waar je aan toe bent. Niet sorry zeggen hoor. Laatste loodjes wegen 't zwaarst! :*

Skittles wat een droom :o :X Nog maar een paar nachtjes slapen tot de echo! :*

Wij zijn vanmorgen toch ff naar de ikea gegaan :P :D En hebben nu eik alles in huis voor nieuwe kamer van dreumes! O+ Alleen zijn we toch niet tevreden over de jaloezieen :') Ze gaan niet helemaal dicht en het blijft dus vrij licht in de kamer, ik heb het liefst wel verduisterend. Dus toch nog even verder kijken naar andere gordijnen oid. :)
We hebben wel al een tafeltje + stoeltje in elkaar gezet voor dochter die nu in de woonkamer staan, haar eigen speelplekje O+ Zo schattig!
Dus ja, hormonen blij haha :+
En raar dromen; check. :')
Ik droomde vannacht dat ik me niet teveel moest hechten aan mn kind want het was niet van mij, ik was draagmoeder :'( En ik realiseerde me toen ook dat ik NOG een keer zwanger moest gaan zijn :') :X
Wel zoende ik ook met Brad Pitt en hij kon er wat van :9 dus dat was dan weer leuk.
Maar jeez. :') Werd ook wat gedesorienteerd wakker.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 16 februari 2014 @ 13:23:32 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136767959
Brad Pitt :9
KuikenGuppy
  zondag 16 februari 2014 @ 13:25:38 #86
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136768039
Ja :D :9
  zondag 16 februari 2014 @ 13:26:07 #87
52229 Chanty
pi_136768057
Brad Pitt :9~
pi_136768294
Burdie *O* Je uitgerekende dag vandaag *O* Dat mini maar snel mag komen!

Roomsnoes wat fijn dat je je papieren en info hebt teruggevonden en dat je moeder het bewaard heeft O+ :*
Ikzelf ben als baby geadopteerd (wel uit NL), er wordt ook regelmatig aan mij gevraagd of zus en zo in de familie voorkomt, ik kan er nooit op antwoorden omdat ik het simpelweg niet weet...

Bolletje verlof *O*

Nikki wat ontzettend sneu voor L ;( Denk je niet dat het zal helpen als je er tóch wat van zegt? Die gesprekken die je met je man had heb ik ook regelmatig met de mijne... Kunnen we het wel aan?! Maar we hebben er alle vertrouwen in. We zullen wel moeten he :P

Skittles wat een droom :o

Een :* voor KimP, slechte nachten zijn ruk. Fijn dat je nog lekker uit eten bent geweest met manlief!

Enfermera alles bij elkaar voor het kamertje *O* Well done! En over Brad Pitt dromen is niet vervelend. Draagmoederdromen wel -O-

Reacties van (schoon) ouders: wat jammer dat sommigen zo lauw reageren ;( Niet leuk ;( Mijn moeder is overenthousiast en die moet ik echt remmen, ze vertelt aan wildvreemden en Jan en alleman dat ik een tweeling krijg en is overal spullen bij elkaar aan het verzamelen. Ze heeft al lampjes en versieringen en weet ik veel wat gekocht die ze straks als ze in Frankrijk is aan het huis wil plakken. Dus da's weer het andere uiterste. Mijn vader is veel rustiger maar wel erg meelevend en enthousiast, en mijn schoonouders gelukkig ook.

Borstvoeding & beha's: ik draag ook nog gewoon beugelbh's. Heb nog nooit lekkende tetten gehad trouwens, maar ik denk dat dat niet aan de BH's ligt. Heb 4 voedingbeha's gekocht: 2 met beugel van Noppies en 2 zonder beugel via Ebay, die moet ik nog ontvangen.

Hier alles goed trouwens: de baby's zijn wéér gedraaid (na 32 weken!!!) en liggen nu in een yin yang, één met het hoofdje boven en één met het hoofdje onder. Het vruchtwater heeft zich deels hersteld en dat is héél fijn, grote stressfactor minder.

Wij gaan straks onze nieuwe huisdieren ophalen bij kennissen: Kwik, Kwek en Kwak! Jaaaaa, we krijgen 3 kippen! Leuk! Vriend heeft gisteren de nestkastjes in elkaar getimmerd. Kippenhok was er al toen we het huis kochten O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Musique op 16-02-2014 13:39:34 ]
  zondag 16 februari 2014 @ 13:36:37 #89
52229 Chanty
pi_136768374
Musique fijn dat het weer goed gaat! *O*

En kippen betekent elke dag verse eitjes :9
pi_136768408
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Komt ze niet thuis om te strippen? Ik hoop echt voor je dat het wat in gang zet.
Nee, volgens mij doen ze dat hier in de omgeving niet.. Ik moet gewoon naar de praktijk. Verder is er nog niks besproken over wat er gaat gebeuren als het strippen niet werkt.

quote:
Die 'hoop' is ook zo herkenbaar, ik had gisteren tussen het gerommel door toch even een soort van: 'dit zou wel eens een echte wee kunnen zijn'-gevoel. En dan zet het weer niet door. Telkens weer dat: oeh, zou het?! is best vermoeiend... maar je weet gewoon niet hoe en wanneer het gaat beginnen.
Ja hè :) . Elke pijntje dat iets langer aanhoudt of iets anders voelt..
Maar voor nu is het vandaag heel rustig.

[ Bericht 0% gewijzigd door RunForrestRun op 16-02-2014 13:59:47 ]
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136768787
Bij mij is het ook weer rustig, wel een aantal dagen geleden savonds ineens erge pijn in onderrug en onderbuik, riep juist naar m'n vriend dat ik dacht dat het zou beginnen en toen stopte het weer. -O-
Sindsdien heb ik wel dat ik nog vaker moet plassen en minder maagzuur heb dus denk dat ie nog verder ingedaald is.
pi_136769923
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:33 schreef Musique het volgende:

Roomsnoes wat fijn dat je je papieren en info hebt teruggevonden en dat je moeder het bewaard heeft O+ :*
Ikzelf ben als baby geadopteerd (wel uit NL), er wordt ook regelmatig aan mij gevraagd of zus en zo in de familie voorkomt, ik kan er nooit op antwoorden omdat ik het simpelweg niet weet...

Ik ben er ook echt heel blij mee. Er zijn nog genoeg vraagtekens, maar nu weet ik in elk geval hoe groot en zwaar ik was, en dat ik keurig op tijd was. Is toch iets minder confronterend als er naar gevraagd wordt.
Sowieso is het aanstaand moederschap een grote confrontatie. Geconfronteerd met de dingen die je wel hebt, lieve man, baby in buik, mooi huis, maar ook dingen (mensen) die ontbreken (mijn ouders, ik woon in het buitenland dus mijn beste vrienden wonen in NL, weinig vrienden hier, schoonfamilie op een uur vliegen, mijn kleine familie op 1,5 u vliegen...). Ik vind het een mentaal belastende tijd.. Veel zaken om op een rijtje te zetten in mijn hoofd.
pi_136770066
Ik heb bij de zwangerschap en geboorte van J. ook moeilijk gehad met dat m'n moeder overleden is. Er zijn dingen die je nog wilt weten en vragen waar nooit meer een antwoord op gaat komen. Dat is verdrietig.

Een :* voor alle dames die ook hun moeder en/of vader missen. Of een ander belangrijk persoon.
pi_136770515
Het maakt mij ook ineens zo bewust hoe ontzettend belangrijk eigenlijk ouders zijn.
Iets wat ikzelf voorheen als 'normaal' beschouwde, je ouders zijn er altijd..
Tot je een paar keer met de betrekkelijkheid van het leven te maken krijgt, wat eigenlijk bij alles en iedereen kan maar niet bij je ouders (naïviteit die nergens op gebaseerd is)
En nu bij het zelf krijgen van een kleintje besef ik het me nog meer.
En kan ik al een beetje verdrietig worden van het idee dat stel dat het kindje mij of mn vriend zou moeten missen.
Als ik dan jullie verhalen lees dan kan ik ook weer even relativeren rondom schoonmoeder.

Sluit me dus even bij n_z aan, dikke :* voor degene die een belangrijk iemand moeten missen
pi_136770813
RFR :*! Nog even meid! Het is goed dat je het even aangeeft al is het hier. Gewoon de herkenning die je krijgt en echt het komt goed! Nog heel even en dan heb je je gezonde kindje bij je en kan je genieten van dat hummeltje!

Verder gewoon jompels en kusjes voor wie er zin/recht op heeft! :* *O*
♥ J & S
pi_136772747
Wat klaprooss zegt idd, :* en *O* voor iedereen die het nodig heeft :)

27 weken vandaag! Wat gaat het toch ineens hard :o

Mijn moeder is helemaal enthousiast, die gaat het hemeltje voor de wieg maken. Ze had heel toffe stof gevonden en ze gaat die stof ook gebruiken om gordijnen voor op eva's kamer te maken. Ben zo blij daarmee!
En dan te bedenken dat er een tijd was dat m'n moeder zich echt niet normaal kon gedragen naar mij toe. Ben wel dankbaar dat dat weer helemaal is goed gekomen... Toen nooit gedacht.
Lijkt me idd wel moeilijk om nu zelf moeder te worden en dat je je eigen moeder niet om dingen kunt vragen of wat dan ook.

Straks met schoonouders naar pannenkoekenboerderij, daar had ik nou echt zin in en ze passen echt veel op eva, dus tegelijkertijd ook om eens wat terug te doen enzo.
Tralalalaaa
pi_136779307
Klinkt erg gezellig, T-A-P!

Oh. Raar dromen. Ik doe het steeds maar weer met mijn leuke collega/goede vriend. Da's, ondanks dat hij van niets weet, erg genant elke dag :D
En ik heb twee keer gedroomd dat ik een jongetje kreeg. Mijn man moest 'm baren. :')
pi_136779499
Roomsnoes ik heb in mijn dromen ook met de meest vreemde mensen sex gehad. Ook op de meest vreemde plekken overigens. Normaal heb ik bijna nooit van dat soort dromen. :@

TAP leuk de pannenkoekenboerderij, have fun! :)
pi_136780000
Ik vind het zo grappig om hier altijd over jullie dromen te lezen :D Ik droom ook heel levendig nu, maar nog niets heel geks. Maar met drie katten hier in huis kan ik natuurlijk wel een keer een kat-aan-de-borst-droom verwachten ;)

Ben echt enorm verkouden op dit moment. Het is geen griep, maar zo voelt het wel. Ik lig al het hele weekend op de bank en alles kost me moeite. Wat hakt dat er dan opeens in! Betwijfel of ik morgen kan gaan werken :{
  zondag 16 februari 2014 @ 18:21:15 #100
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_136781804
zo, de laatste loodjes..... vrijdag leek het er ff op alsof het ging gebeuren, maar alles is weer rustig.......

schoonouders en opa en oma zijn idd alsof het hun kind is...... en oma breit truien etc... het een nog lelijker dan het andere |:( mjah....

mijn ouders zijn beetje op de achtergrond, die zeggen we horen het wel als we moeten helpen, willen steeds financieel helpen, of iets wat je nodig hebt betalen.

wel fijn, maar zo zoals ze normaal alles van iedereen willen weten, valt het tijdens de zwangerschap erg mee.
pi_136782191
Mja mijn ouders kijken amper om naar Djenna en deze zwangerschap lijkt ze ook niet echt te boeien. Alleen als ze er zelf mee kunnen pronken. Vooral mijn moeder heeft daar een handje van, want dan heeft ze weer aandacht. Da's een van de redenen waarom we dus weinig bij elkaar over de vloer komen.

Schoonouders zijn lief en belangstellend en zullen altijd voor ons klaar staan :)

Room in jouw geval lijkt me het wel moeilijk. Niemand aan wie je je vragen kunt stellen over hoe jij vroeger was etc. Gelukkig is er nog wat documentatie :)
pi_136782668
Mijn schoonouders riepen in de zwangerschap al de eisen die ze hadden.
Hoe ze het voor zich zagen dat het ging zijn en zodra ze door hadden dat zij geen zegje hadden in de manier waarop wij de dingen doen liep het heel erg mis.
Bij de eerste nee ging het al mis en nu is er geen contact meer vanuit hun. :{
pi_136782978
Wat rot al die verhalen over ouders hier. Zowel de ouders die er niet meer zijn als de ouders waar problemen mee zijn.. -O-

Hier nog geen enkele reden om aan te nemen dat er problemen gaan ontstaan, van mijn ouders weet ik al hoe ze zijn als opa en oma en schoonouders zijn tot nu toe blij maar wel normaal ;) Ze zeggen wel eens iets over hoe het strak zal zijn als het kleintje daar eens is, maar dat vind ik ook heel normaal :)
pi_136783186
He wat veel nare verhalen over (schoon) ouders ;( Een :* voor iedereen die er een kan gebruiken.
De mijne sporen ook niet echt, zowel mijn schoonouders niet als mijn eigen ouders, maar ze zijn wel lief en enthousiast over het feit dat er hier straks 2 kindjes komen. En da's het belangrijkste.

Ze zijn er hoor! Ons Kwik, Kwek en Kwak. Een beige, witte en zwarte kip. Helemaal leuk!

Zojuist de lactatiedeskundige op bezoek gehad voor een intake. Ze heeft zelf ook een meisjestweeling van nu 3 jaar. Ze vroeg of we voor 50 euro nog wat dingetjes van haar over wilden nemen (campingbedjes, kleding etc). Dus toegezegd. Heeft ze haar HELE auto volgeladen met zo'n 10 (!!!) grote dozen kleding, slaapzakjes, boxpakjes, lakentjes, en nog een paar vuilniszakken vol met nóg meer kleding. Ik had ogen op stokjes :o :o . We hadden niets hoeven kopen met alles wat ze ons gegeven heeft :D Máár, niet alles is even mooi meer. Vanavond ben ik denk ik de hele avond bezig met graaien en uitzoeken 8-)
  zondag 16 februari 2014 @ 19:20:34 #105
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_136783768
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:31 schreef Amsel het volgende:
Ben echt enorm verkouden op dit moment. Het is geen griep, maar zo voelt het wel. Ik lig al het hele weekend op de bank en alles kost me moeite. Wat hakt dat er dan opeens in! Betwijfel of ik morgen kan gaan werken :{
+1 hier al hetzelfde. Ben helemaal klaar met het gehoest.... doet gewoon zeer aan mijn buik!
  zondag 16 februari 2014 @ 19:21:03 #106
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136783781
Musique, wat een goede deal voor zoveel spulletjes! En lekker uitzoeken is altijd leuk vind ik hihi. Veel plezier!

Een :* voor vervelende (schoon)ouders!

Ik heb zoveel dorst de laatste dagen :{ , dat icm toch wel een boel vruchtwater vorige keer en móe zijn doet me overwegen om het morgen toch maar eens aan te kaarten bij de gyn. Of ben ik dan overdreven? Ik ben toch wel een beetje huiverig voor zwangerschapsdiabetes, maar ik weet eigenlijk niet of dat nu nog wel kan. :@ beeb werd met 34 wk geschat op 2456 gram, mooi op haar eigen lijntje (want wel gemiddeld, maar ook altijd een paar dagen voor op de termijn bij echo's)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 16 februari 2014 @ 19:52:46 #107
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136785075
Amsel beterschap! :*

Musique nice al die dingetjes! :D

Kim zou het zeker even aangeven voor de zekerheid. Misschien is het niets maar ze kunnen het maar beter nagekeken hebben toch? :)
  zondag 16 februari 2014 @ 20:08:12 #108
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136785710
Ik zou het zeker aankaarten KP! Bij mij vielen zoveel vage klachten (waaronder extreme vermoeidheid en dorst) op hun plek toen bleek dat ik zwangerschapsdiabetes heb. Wel een beetje jammer dat ook de klachten uit mijn eerste zwangerschap door diabetes verklaard zouden kunnen worden maar ik toen niet getest ben :{

En voor alle nare en verdrietige (schoon)ouder verhalen: :*
Oude (on)bekende.
pi_136785980
KP ik zou het wel even melden aan de gyn.

Musique wat tof al die kleertjes en spulletjes!

Pvoesss wat een vervelende situatie met je schoonouders. Ik hoop voor je dat het toch nog verbetert, want het lijkt me voor niemand fijn.
  zondag 16 februari 2014 @ 20:17:26 #110
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_136786000
schoonouders, familie, bekenden of wie dan ook hebben er niks mee te maken hoe ouders hun kind opvoeden naar mijn mening. Als wij vinden dat ons kind de eerste jaren geen chocolade of weet ik wat krijgt, heeft de rest zich daar maar aan te houden. Punt.

Maargoed, we gaan de komende tijd wel zien hoe dat uit gaat pakken..... Eerst moet ze nog komen :) Dat duurt maximaal nog een week a 8-9 dagen, dan gaan ze inleiden (vertelde de arts afgelopen donderdag bij de controle)
pi_136786005
Wat jammer om te lezen dat zovelen van jullie moeilijk contact hebben met of tegenvallende reacties krijgen van (schoon)ouders. En voor degenen die (schoon)ouders moeten missen :* , onvoorstelbaar.
Hier alleen maar kleine irritaties, maar dat houd je altijd. Ben heel blij met beide opa's en oma's!

Nikki, ik las dat jij en je man elkaar nog even goed aan de tand hebben gevoeld over "kunnen we dit wel?". Wij hadden toevallig vanmorgen ook zo'n gesprek. Over dat als er een tweede komt, de oudste veel vaker even moet wachten. En dat deze baby ook wel eens zal moeten huilen omdat je druk bent met de tweede. Vooral mijn man denkt dat dat hij dat heel lastig gaat vinden, ik ben wat meer realistisch. Maar ook wel leuk om dat even samen te bespreken! Ik krijg er altijd zo'n "samen kunnen we het!"-gevoel van, ik hoop dat het dat bij jullie ook opleverde!

O, en Kim, ik zou het idd even melden, beter een keer teveel gezeurd dan een keer te weinig gemeld!
pi_136786988
Marel, dat gevoel van samen alles aankunnen heb ik ook met man. We zijn al bijna 14 jaar samen en hebben in die jaren meer meegemaakt dan wat menig mens op zijn 50e heeft meegemaakt. We zijn er altijd samen doorheen gekomen, dus zelfs als het moeilijk wordt met dochter en de tweeling weet ik zeker dat we er samen doorheen komen. Het is gewoon soms even zo'n twijfel moment. En het komt allemaal heel dichtbij nu, dus dat speelt ook een beetje mee denk ik.

Oh en gisteren las ik over zwangerschapsklunzigheid. Mijn man haz it. Hij ging soep opscheppen op een plat bord en heeft daarna nog de hele doos met eitjes over de keukenvloer gemikt. _O- Gelukkig kon hij er zelf net zo hard om lachen als ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door _NIKKI_ op 16-02-2014 20:56:04 ]
pi_136787974
Woow Musique wat lief van die vrouw! Kunnen jullie voorlopig vooruit :)
pi_136788223
Wat leuk Musique!

Dames even een vraag, soms is de baby druk en lijkt het net alsof er een vibrator in mijn buik zit qua trilling 8)7 . Ik vraag me dan zo af wat de baby precies doet. Hebben jullie en idee, het is namelijk echt geen hik o.i.d
♥ J & S
pi_136788641
Een stuk wandelen+sprintje trekken naar de trein is geen goed plan met een pijnlijk bekken... Ik heb nu al overal pijn en dat ga jk morgen nog meer voelen.. Maar ik heb een leuke middag gehad en ik heb mn babyalbum meegekregen. O+
S. 2014
J. 2016
pi_136790917
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef klaprooss het volgende:
Wat leuk Musique!

Dames even een vraag, soms is de baby druk en lijkt het net alsof er een vibrator in mijn buik zit qua trilling 8)7 . Ik vraag me dan zo af wat de baby precies doet. Hebben jullie en idee, het is namelijk echt geen hik o.i.d
+1!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Tralalalaaa
pi_136792313
quote:
Wat leuk Musique!

_O- vibrator :D

Ik heb geen flauw idee :D
:)
  zondag 16 februari 2014 @ 22:00:12 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136792397
quote:
Wat leuk Musique!

Vibrobaby 8-).

Opschrijven hé, als anekdote voor op zn 18e verjaardag!
KuikenGuppy
  zondag 16 februari 2014 @ 22:01:32 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136792489
Hier voelt het trouwens soms alsof mini in mijn heupbot zit met schouders of handjes, kan dat :?.
KuikenGuppy
pi_136792646
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Marel, dat gevoel van samen alles aankunnen heb ik ook met man. We zijn al bijna 14 jaar samen en hebben in die jaren meer meegemaakt dan wat menig mens op zijn 50e heeft meegemaakt. We zijn er altijd samen doorheen gekomen, dus zelfs als het moeilijk wordt met dochter en de tweeling weet ik zeker dat we er samen doorheen komen. Het is gewoon soms even zo'n twijfel moment. En het komt allemaal heel dichtbij nu, dus dat speelt ook een beetje mee denk ik.

Die twijfel lijkt me heel logisch. Volgens mij hebben veel ouders dat met de komst van een tweede en bij jullie komt de derde ook gelijk! Maar super dat dat samengaat met het vertrouwen dat je het samen gaat doen!

En wat heerlijk klunzig van je man. Voor hem liever slapeloze nachten door een tweeling dan de spanning van de laatste loodjes van een zwangerschap he...

En die vibo-baby :o
pi_136793693
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O- vibrator :D

Ik heb geen flauw idee :D
_O- Ja hij trilt soms zo snel en hard achter elkaar en dan ook nog best een tijd!

Haha Precies Burdie Vibobaby :+ Zal zijn toekomstige vriend(in) blij mee zijn O+
Ik heb trouwens ook voor mijn gevoel schouders tegen mijn heupbot, iets hards wat tegelijkertijd met een uitstekend voetje aan de andere kant van mijn buik te voelen is
♥ J & S
  zondag 16 februari 2014 @ 22:25:51 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136793819
Hij oefent misschien zijn roadrunner moves? ;)
KuikenGuppy
  zondag 16 februari 2014 @ 22:26:47 #123
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136793867
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:01 schreef Burdie het volgende:
Hier voelt het trouwens soms alsof mini in mijn heupbot zit met schouders of handjes, kan dat :?.
Ja! Au! Check! Voetjes worden hier regelmatig tegen dat bot en die banden afgezet.

En toch maar eventjes melden dan. Ik bereid me voor op een vieze GTT haha.

Vibobaby :o :D ik heb ook weleens een trillertje, vlak onder m'n ribben. Ik denk dan altijd dat t een ader is ofzo, maar wat het echt zou kunnen zijn? Geen ideeee!
  zondag 16 februari 2014 @ 22:32:53 #124
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136794235
Had KP het nou over diabetes? Hier in ieder geval ook veel vruchtwater en extreem moe en veel dorst.. Moest plasje inleveren van de week en daar zat veel glucose in, dus mag dinsdag voor Suikertest. (2e keer :r ) Gewoon aankaarten bij je Vk hoor, beter dan maar afwachten! Ik laat de uitslag van mijn test nog wel even weten . :*
doei
  zondag 16 februari 2014 @ 22:39:37 #125
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136794624
Jup, misschien niks aan de hand hoor, maar die onstilbare dorst vooral :o en moe ben ik al maanden... Die dorst komt wel met vlagen, das heel gek.

Ben benieuwd naar je uitslag bol! Hopelijk is r niks aan de hand
  zondag 16 februari 2014 @ 22:44:50 #126
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136794960
Herkenbaar KP, hier hetzelfde! Misschien is t niks maar gyn wilde het ook niet negeren. Alleen dat glucose drankje.. :r
Maar ik heb alles over voor Joopie ;)
doei
  zondag 16 februari 2014 @ 22:50:44 #127
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136795291
Ik heb ook vaak dorst, maar geen diabetes. Mini wil ook gewoon veel drinken, denk ik ;).
Het hoeft niks te zeggen, maar wel goed dat ze het controleren. Het drankje vond ik niet bijzonder vies trouwens, meer het nuchter zijn waar ik slecht tegen kan, en mini die door het drankje de hele dag enorm actief aan het stuiterballen was, waardoor mijn misselijkheid niet weg ging.
Oh, the joy of pregnancy... :').
(Maar dan krijg je ook wat he O+).
KuikenGuppy
pi_136795353
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook vaak dorst, maar geen diabetes. Mini wil ook gewoon veel drinken, denk ik ;).
Het hoeft niks te zeggen, maar wel goed dat ze het controleren. Het drankje vond ik niet bijzonder vies trouwens, meer het nuchter zijn waar ik slecht tegen kan, en mini die door het drankje de hele dag enorm actief aan het stuiterballen was, waardoor mijn misselijkheid niet weg ging.
Ga jij nou eens bevallen joh ;) :P
S. 2014
J. 2016
pi_136795559
quote:
Precies hier ook zo!
Morgen begint het Burdie ik voel het O+
♥ J & S
  zondag 16 februari 2014 @ 22:56:49 #130
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136795597
quote:
Ik zal t wel gewoon terloops mededelen (ergens tussen binnenkomst en het moment dat ik weer met m'n benen in de beugels mag :') om half 9 's ochtends! ) en dan kijken ze maar wat ze doen. Beeb groeit netjes dus waarschijnlijk loopt het wel los, maar we zien t wel. Ik ben wel een beetje bang dat t misschien niet bekeken wordt en dat ik van de groeiechos af ben en dan in 4 weken nog ff zorg voor een 9 ponder :X liever niet zeg maar. 7 is groot zat :D

En jij lieve Bur, jij moet gewoon een rondje gaan prostaglandingesen en zulks, want ik wil nu weleens weten of je een jommetjesbaby of meisjesbaby hebt gebouwd en hoe die krummel dan heten mag O+
pi_136795700
Oh en trouwens, die 37 weken grens :') omg idd de aankomende opa's en oma's zijn veel zenuwachtiger!

Schoonmoeder heeft deze week al 2 keer gebeld hoe het gaat (normaal belt ze hooguit 1 keer in de 2 maanden _O-.)
Zelfs mijn papa heeft me een sms gestuurd met as eind " xx bijna opa :-))" (dat vond ik dan wel heeul lief omdat hij nooit een sms stuurt O+) Maar idd het is dus echt waar, 37 weken is de grens voor de omgeving om zodra het kan contact te zoeken hoe het gaat!
♥ J & S
pi_136797015
Zo, ik zeg idd babytijd!!!

En mag ik ff klagen over niets?....
Zwangerschap geeft mij een droge huid, geen probleem denk je..
Maar m'n benen zijn nu ook superdroog en jeuken als een gek man!!!!! Argh! Jeuk, jeuk, jeuk ;)

Zo en ff iets positiefs dan, als ik druk ben geweest en dan rustig wordt voel ik plofjes in m'n buik... Ik weet dat t m'n darmen zijn, maar t doet me denken aan een trappelende Ow in me O+ ... Nog maar een week of 10-14 en dan mag ik dat weer heel vaak voelen O+

Zo, lekker ego was ik weer :)
pi_136797593
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Loj het volgende:
Zo, ik zeg idd babytijd!!!

En mag ik ff klagen over niets?....
Zwangerschap geeft mij een droge huid, geen probleem denk je..
Maar m'n benen zijn nu ook superdroog en jeuken als een gek man!!!!! Argh! Jeuk, jeuk, jeuk ;)

Zo en ff iets positiefs dan, als ik druk ben geweest en dan rustig wordt voel ik plofjes in m'n buik... Ik weet dat t m'n darmen zijn, maar t doet me denken aan een trappelende Ow in me O+ ... Nog maar een week of 10-14 en dan mag ik dat weer heel vaak voelen O+

Zo, lekker ego was ik weer :)
Ooh erg he die jeuk! Ik heb standaard n fles bodylotion op mn nachtkastje staan.
S. 2014
J. 2016
pi_136800779
Jeuk: check! Zo maar weer smeren... Meh, ben echt klaarwakker en misselijk en jeukende poten. Dat wordt weer leuk morgen op werk O+ :') :O
Tralalalaaa
pi_136800983
Ik drink ook echt heel veel, wel 3 liter per dag denk ik. Heb dit nooit gemeld aan de vk, m'n buik is niet zo gigantisch dat ze het zouden vermoeden.
pi_136801098
Wacht maar tot baby er is. My god, zes glazen water achter elkaar en nóg dorst.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136801151
Ik kom me hier voorzichtig melden, gister een positieve test gehad (vriend helemaal van slag), en begin nu langzaam te wennen aan het idee dat we over 9 maanden met zijn drieën zijn!

Ik vind het nu vooral heel gek hoe ik er al een tijd mee bezig ben geweest en me heb ingelezen over het hoe en wat bij een zwangerschap, maar nu het zover is, ik me toch even verdwaald voel. Maar dat komt vast wel goed :D
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_136801164
Welkom LMN! Gefeliciteerd *O*

Heel herkenbaar hoor, dat verdwaalde gevoel! Heb ik nog steeds af en toe :D
  maandag 17 februari 2014 @ 07:53:42 #139
52229 Chanty
pi_136801244
Welkom en gefeliciteerd :D
pi_136801287
Dank jullie wel!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  maandag 17 februari 2014 @ 08:01:11 #141
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136801309
Gefeliciteerd! *O*
pi_136801379
Gefeliciteerd LMN! En dat verdwaalde gevoel is heel normaal hoor! Komt goed :)
Tralalalaaa
pi_136801387
Goedemorgen :O Werd om 7.20 uur wakker gebeld door UPS met de vraag of ik thuis was, omdat ze een pakketje willen komen leveren tussen 10 en 12 }:| Wat een idioten.

LMN van harte gefeliciteerd met je zwangerschap *O* *O*
pi_136801508
Herkenbaar dus die jeuk! Echt zo erg!

Hier ook welkom LMN.

En Musique, wat stom!

En morgen is de dag,
Dat ik naar de gyn mag!
pi_136801654
Zijn er al verse baby's vandaag?

Loj naar de gyn morgen *O*

Gelukkig heb ik al tijden geen last meer gehad van jeuk! Sterkte met smeren ladies!

Klaprooss wat schattig van je vader-bijna-opa O+

Het is maar goed dat ik uit bed ben, want net zijn de gordijntjes voor de babykamer geleverd en ze zijn leuk!! (was niet het UPS pakketje trouwens ;)) Nu maar eens douchen.
  maandag 17 februari 2014 @ 09:17:47 #146
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136802150
Welkom LMN *O*

Nou huppakee, kom maar op met die verse babies :')

Ik ga vandaag maar eens kleertjes wassen enzo O+

Fijn he, al die mooie spulletjes Musique!
Wij hebben hele gave rolgordijntjes van Lief! gekocht, en oh ik sta iedere dag nog even in de babykamer te staren O+
doei
  maandag 17 februari 2014 @ 09:31:14 #147
390026 Aisly
A flower a day..
pi_136802361
Wupwup, gefeliciteerd met jullie 2e dochter! *O*

Knipper voor Razz O+
Goede echo voor LL O+

Bolletje, fijn, eindelijk verlof! *O* Kleertjes wassen O+

Welkom LMN *O*

Jeetje Musique, dat is wel erg vroeg om te bellen!

Afgelopen weekend eindelijk weer redelijk kunnen slapen, dus ik hoopte dat ik tot mijn verlof nog wel redelijk zou kunnen slapen.. :N NOT! Echt zo irritant, ineens 's nachts wakker worden en dan klaarwakker zijn. Vanavond maar weer op tijd naar bed! :O
En afgelopen zaterdag een fotoshoot gehad, ben zoooo benieuwd naar de foto's. A.s. zaterdag weer langs om te uit te zoeken en bestellen :)
  maandag 17 februari 2014 @ 09:31:22 #148
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136802362
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 08:25 schreef Loj het volgende:
Herkenbaar dus die jeuk! Echt zo erg!

Hier ook welkom LMN.

En Musique, wat stom!

En morgen is de dag,
Dat ik naar de gyn mag!
Dat lijkt me echt gek, dat je dus niet echt een idee hebt wat je moet verwachten qua termijn! Ofwel je gaat kijken naar een klein ingenesteld bolletje, of je gaat gewoon al een spartelende minibaby zien!
  maandag 17 februari 2014 @ 09:52:19 #149
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136802746
Welkom LMN *O* *O*

Musique wat gaaf dat je zoveel spullen hebt gekregen! Zat er veel moois bij? Of ben je gisteren niet meer gaan uitzoeken?

Loj, wat Spees ook zegt. Dat lijkt me echt een spannend bezoekje gyn! Ben erg benieuwd hoe ver je nou bent. Heb je er een gevoel bij?

Aisly leuk zeg, fotoshoot! Komen ze ook in het buikentopic?

Verder had ik gisteren nog wel meegelezen, maar t is teveel om nog allemaal op te gaan reageren ;). Wel nog even een :* voor degenen die hun ouder(s) of andere belangrijke personen moeten missen.

En ook :* voor RFR. Begrijpelijk dat je er nu wel klaar mee bent.

Ik moest lachen om de vibo baby. Nog nooit zoiets gevoeld :D. Maar volgens mij waren mijn beide buikbaby's wel rustig.

Vanmorgen kwam mijn oudste bij mij in bed liggen. 'Mama, heb jij nog baby in buik?' Hihi. En toen heb ik nog maar eens gezegd dat hij het nog niet tegen z'n juffen mag zeggen. Zegt 'ie heel met een heel ondeugend lachje 'wel!!' Dus ik ben benieuwd :+ . Ik heb gezegd dat als we over een tijdje een foto van de baby hebben, dat hij het dan mag vertellen aan de juffen.
pi_136802768
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:31 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt gek, dat je dus niet echt een idee hebt wat je moet verwachten qua termijn! Ofwel je gaat kijken naar een klein ingenesteld bolletje, of je gaat gewoon al een spartelende minibaby zien!
Ja, of naar nog niets, met 6 weken kan t ook nog zo zijn dat je nog niets ziet!
Ik weet trouwens niet eens zeker of ik wel een echo al krijg... Dat ben ik een beetje vergeten te vragen :')
Anders uiterlijk over twee weken, dan zou ik twaalf weken kunnen zijn :)

En verder heb ik wel t gevoel dat ik nu zo rond de 9 weken ben, Maarja je weet t nooit..
  maandag 17 februari 2014 @ 09:54:24 #151
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136802789
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:53 schreef Loj het volgende:

[..]

Ja, of naar nog niets, met 6 weken kan t ook nog zo zijn dat je nog niets ziet!
Ik weet trouwens niet eens zeker of ik wel een echo al krijg... Dat ben ik een beetje vergeten te vragen :')
Anders uiterlijk over twee weken, dan zou ik twaalf weken kunnen zijn :)
Ik kan me haast niet voorstellen dat je geen echo krijgt. De gyn zal ook wel even willen inschatten hoe ver je bent denk ik?
pi_136802868
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:54 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik kan me haast niet voorstellen dat je geen echo krijgt. De gyn zal ook wel even willen inschatten hoe ver je bent denk ik?
Lijkt mij ook, en ze heeft de apparatuur staan..
Maar de laatste keer dat ik de gyn vroeg of ik geen echo kreeg, kreeg ik hem niet ;) maar dat was natuurlijk een iets wat andere situatie :)
pi_136803034
Hoi allemaal,

Ik zit nog in het Rammelaars topic, maar zag vandaag de aanbieding van de etos. 1 + 1 gratis voor o.a. foliumzuur.
Ik stop over 4 weken met de pil en wil alvast foliumzuur gaan halen, wat heb je evt nog meer nodig. Ik lees ook over multivitamines maar dan moet je er 1 hebben zonder vitamine A?

Ik hoor graag jullie ervaringen/tips?

PS. De hele week koffietijd in het thema van zwangerschap!
  maandag 17 februari 2014 @ 10:09:24 #154
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_136803162
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:04 schreef Danaa het volgende:
Hoi allemaal,

Ik zit nog in het Rammelaars topic, maar zag vandaag de aanbieding van de etos. 1 + 1 gratis voor o.a. foliumzuur.
Ik stop over 4 weken met de pil en wil alvast foliumzuur gaan halen, wat heb je evt nog meer nodig. Ik lees ook over multivitamines maar dan moet je er 1 hebben zonder vitamine A?

Ik heb tijdens de periode naar zwangerschap alleen maar foliumzuur geslikt. Dat heb ik gedaan tot ik 8 weken zwanger was.

Daarna ben ik overgestapt naar mama-compleet vitamines :)
Daar zit ook foliumzuur in.

En als ie zwanger bent, voorzichtig zijn met vitamine A.
Dus dan maar een keer een boterham met pastei of plakje worst minder :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Rijstebuiltje op 17-02-2014 10:16:30 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_136803333
Goeiemorgen dames!

Heel de nacht doorgeslapen! Wat een heerlijkheid!

Ik slikte voor ik zwanger was vitaal zwanger van kruidvat en die ben ik tot 11 weken blijven slikken! Nu gewoon multivitamines
S. 2014
J. 2016
pi_136803353
quote:
Hoi allemaal,

Hier hetzelfde als rijstbuiltje, eerst alleen foliumzuur geslikt en vanaf de eerste echte ronde ben ik begonnen met vitamine die je kan gebruiken zowel voor tijdens en na de zwangerschap.

Sycces! En wat spannend O+
♥ J & S
  maandag 17 februari 2014 @ 10:20:41 #157
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136803376
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 10:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goeiemorgen dames!

Heel de nacht doorgeslapen! Wat een heerlijkheid!

Ik slikte voor ik zwanger was vitaal zwanger van kruidvat en die ben ik tot 11 weken blijven slikken! Nu gewoon multivitamines
Die slik ik nog steeds, heb er nog 2 in mijn laatste potje zitten :P.

Overigens, meld ;).

Later meer, eerst even ontbijten en andere ongein. Heb voor de verandering weer eens heerlijk geslapen O+.
KuikenGuppy
pi_136803378
quote:
Hoi allemaal,

Volgens mij wordt aangeraden een maand vooraf aan het zwanger worden te starten met foliumzuur. Maar dat is niet planbaar dus ik was gestart met foliumzuur zodra wij zijn gestopt met ac.
En net als Rijst met Mama Compleet gestart tijdens zwangerzijn (vrij vroeg al, was toch door de gewone foliumzuur heen)
pi_136804377
Vanmorgen wat krampjes of ik ongesteld zou worden, daarna na een uurtje of twee weg en nu begint het weer.
Als ik bezig ben let ik er niet zo op maar als ik ga zitten ga ik er toch weer op letten. Zou het, zet het door, of....?

Echt zo'n saaie dag ook, iedereen aan het werk.
pi_136804443
Spannend nz!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')