Jaaaaaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wijzigingen??!
Topic voor de baby's van RFR en burdie?
ik had pas door dat ik m dichtknalde toen ik op invoeren drukte...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:35 schreef geppie het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
sorry had niet in de gaten dat ik hem had kunnen dichtgooien
Tip: (fake) ahh-bra! Ik heb er een paar via marktplaats gekocht voor een prikkie, was serieus de beste koop ooitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:46 schreef geppie het volgende:
Slaap lekker Fee! Hoop het ook voor je! Hier was het vanochtend 7 uurvond ik niet zo grappig!
Heb nu een paar figuurcorrigerende hempjes aan gort geknipt als soort van bh, want alles doet zeer; met beugel, zonder beugel, sportbeha, voedingbeha
Ik moest ff googlenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tip: (fake) ahh-bra! Ik heb er een paar via marktplaats gekocht voor een prikkie, was serieus de beste koop ooit
Qua zwangerschap/pijnlijke borsten, zegmaar
Volgens die vrouw kan het die melkkanalen afknellen of zo en de ontwikkeling daarvan dus remmen. Hier zit te beugel ook op mijn ribben (zolang ze niet nog groter worden tenminstequote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:12 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat moet het dan precies afknellen? De beugel rust toch op je ribben?
Maar dit gaatquote:Draag niet een beugelbeha, omdat de beugels tegen het gevoelige borstweefsel kan drukken. Dit kan melkkanaaltjes doen verstoppen of borstontsteking veroorzaken. Dit geldt in het bijzonder voor vrouwen met een grote boezem.
Ze zei duidelijk dat het tijdens de zwangerschap ook al niet mag. En toen ik zei dat ik dat nog nooit gehoord heb, zei ze dat dat inderdaad een van de dingen is die VKs je niet vertellen doorgaans.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:20 schreef Burdie het volgende:
Tijdens de bv zou er zich voeding kunnen ophopen achter een beugel, misschien zei ze het daarom?
Jij hebt een héle mooie UD!quote:Op zondag 16 februari 2014 09:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
UD voor Burdie!![]()
En ik sta derde. Nog 3 dagen, dan heb ik m'n UD. Is het bij jou ook zo rustig Burdie?
O ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Jij hebt een héle mooie UD!![]()
Ja, dat klopt helemaal en dat weet ik ookquote:Op zondag 16 februari 2014 09:01 schreef Fazzoletti het volgende:
Feenix, haha eerst de rozijntjes opjammer van het commentaar van je moeder, het zal vooral gebaseerd zijn omdat ze zich zorgen maakt en niet omdat ze niet blij voor je is
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan wel jarig
Vooral die is ook errug prettig als die een beetje leuk reageert!quote:Op zondag 16 februari 2014 09:58 schreef Fee-nix het volgende:
Soesa, ook leuk, die reactie. Ik beloof nu plechtig dat ik later wel een super enthousiaste moeder/schoonmoeder ga worden
.
Datum heb ik nog niet. Volgende week word ik daarover gebeld!
O volgende week zaterdag is ook al snel! Gekke dag trouwens, zaterdag. Bij mijn praktijk doen ze dat niet, hoor.
Dat beloof ik ook bij dezequote:Op zondag 16 februari 2014 09:58 schreef Fee-nix het volgende:
Soesa, ook leuk, die reactie. Ik beloof nu plechtig dat ik later wel een super enthousiaste moeder/schoonmoeder ga worden
.
Datum heb ik nog niet. Volgende week word ik daarover gebeld!
O volgende week zaterdag is ook al snel! Gekke dag trouwens, zaterdag. Bij mijn praktijk doen ze dat niet, hoor.
Yep, ze is iemand die voor zichzelf gaat en kiest.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jammer he BlueEyes, als zo wordt gereageerd. Ook voor je vriend. Is je schoonmoeder met alles zo?
Hoofdeinde van je matras iets omhoog zetten en proberen niet teveel te eten voor het slapen gaan. Plus voor het slapen gaan Rennie/ Maagzuurmeukje innemen.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Burdie! 40 wekenkuiken kom maar buiten spelen!
Vannacht had zelfs mijn maagzuur last van maagzuur! Caramba!
Check! Check! En check! Doe ik dus allemaal al en meestal werkt dat idd wel maar vannacht was het drama! Helaas pindakaasquote:Op zondag 16 februari 2014 10:27 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hoofdeinde van je matras iets omhoog zetten en proberen niet teveel te eten voor het slapen gaan. Plus voor het slapen gaan Rennie/ Maagzuurmeukje innemen.
Heeft mij op een gegeven moment erg geholpen.
Ooh dat is zo waardevol al die papieren! (ik krijg er traanoogjes van, HCG olé olé)quote:Op zondag 16 februari 2014 10:30 schreef Roomsnoes het volgende:
BlueEyes, jammer dat je schoonmoeder zo met haar zelf bezig is. Dat is de mijne ook. Als wij over onze verbouwing vertellen is het "oh, ok, nou bij ooooons....". Gelukkig was ze wel enthousiast toen we over mijn zwangerschap vertelden. Om er vervolgens niet meer naar te vragen, maargoed. Vind het wel erg jammer, want ik heb zelf geen ouders meer, dus had gehoopt op iets meer warmte van hun kant. Maargoed. Zo zijn ze nou eenmaal.
En ik dacht dat alle info over mijn eigen geboorte foetsie was, met het overlijden van mijn ouders. Maar toen ik vanmorgen na jaaaaren mijn eigen album eens tevoorschijn haalde, zag ik dat mijn mams alle papiertjes va de verloskundige en kraamzorg er in had geplakt. Kan ik toch nog íets te weten komen.
Ik heb een kinderwagen, en ze zal dr heus ook mee wandelen maar ze vind n draagdoek gewoon niks...quote:Op zondag 16 februari 2014 10:49 schreef Chanty het volgende:
Burdie D-dagHop aan het werk jij
Treurig om te lezen hoe sommige (schoon)ouders reagerenEn GM: je moeder kan toch zelf een kinderwagen kopen
Ik heb vrijdag bij de Prenatal mijn blije doos opgehaald en een jurkje gekocht en ben er zoooo blij meeZie er zo zwanger in uit
Dan is het maar goed dat het jullie draagdoek isquote:Op zondag 16 februari 2014 10:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb een kinderwagen, en ze zal dr heus ook mee wandelen maar ze vind n draagdoek gewoon niks...
Ik denk dat t m puur in het feit zit dat ze dan niet kan instappen ofzo...als we met de kinderwagen zijn kan ze natuurlijk zeggen laat mij maar rijden... Terwijl met n draagdoek...quote:Op zondag 16 februari 2014 11:01 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat het jullie draagdoek is
Maar snap dat het jammer is dat ze jullie keuze niet "accepteren" ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:54 schreef Limone het volgende:
Of naja, gefeliciteerd staat ineens zo stom?Het komt iig uit een goed hart..
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:38 schreef Cantare het volgende:
Ja, RFR en Burdie hebben nu wel lang genoeg bovenaan gestaan.![]()
Ik denk dat áls dit echt een dingetje was geweest, een vk dit juist wel zou benoemen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:25 schreef Chanty het volgende:
Ze zei duidelijk dat het tijdens de zwangerschap ook al niet mag. En toen ik zei dat ik dat nog nooit gehoord heb, zei ze dat dat inderdaad een van de dingen is die VKs je niet vertellen doorgaans.
Morgen vroeg in de middag mag ik weer langs de vk, dan wordt er gekeken of er te strippen valt.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:15 schreef Burdie het volgende:
RFR![]()
Heb je al een plan gemaakt met de vk?
Nog max 1 week! Al snap ik dat je er wel echt klaar mee bentquote:Op zondag 16 februari 2014 12:46 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Morgen vroeg in de middag mag ik weer langs de vk, dan wordt er gekeken of er te strippen valt.
En toch hoop je weer dat het misschien vannacht wel gaat gebeuren, maar eigenlijk moet je daar maar niet aan denken want dan blijf je bezig.
Zo meteen met lief lekker een stukje door het park waggelen en de zinnen verzetten.
Is ook zo!quote:Op zondag 16 februari 2014 12:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nog max 1 week! Al snap ik dat je er wel echt klaar mee bent
Komt ze niet thuis om te strippen? Ik hoop echt voor je dat het wat in gang zet.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:46 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Morgen vroeg in de middag mag ik weer langs de vk, dan wordt er gekeken of er te strippen valt.
En toch hoop je weer dat het misschien vannacht wel gaat gebeuren, maar eigenlijk moet je daar maar niet aan denken want dan blijf je bezig.
Zo meteen met lief lekker een stukje door het park waggelen en de zinnen verzetten.
quote:Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Rfr![]()
hier zit ik lekker op de bank met een boek en mijn man naast me die allemaal zwangerschaps dingen aan het googlen is. Recepten enzo. Hij zegt dat ik chocolade moet eten want dat is goed voor de baby
Nee, volgens mij doen ze dat hier in de omgeving niet.. Ik moet gewoon naar de praktijk. Verder is er nog niks besproken over wat er gaat gebeuren als het strippen niet werkt.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Komt ze niet thuis om te strippen? Ik hoop echt voor je dat het wat in gang zet.
Ja hèquote:Die 'hoop' is ook zo herkenbaar, ik had gisteren tussen het gerommel door toch even een soort van: 'dit zou wel eens een echte wee kunnen zijn'-gevoel. En dan zet het weer niet door. Telkens weer dat: oeh, zou het?! is best vermoeiend... maar je weet gewoon niet hoe en wanneer het gaat beginnen.
Ik ben er ook echt heel blij mee. Er zijn nog genoeg vraagtekens, maar nu weet ik in elk geval hoe groot en zwaar ik was, en dat ik keurig op tijd was. Is toch iets minder confronterend als er naar gevraagd wordt.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:33 schreef Musique het volgende:
Roomsnoes wat fijn dat je je papieren en info hebt teruggevonden en dat je moeder het bewaard heeft![]()
![]()
Ikzelf ben als baby geadopteerd (wel uit NL), er wordt ook regelmatig aan mij gevraagd of zus en zo in de familie voorkomt, ik kan er nooit op antwoorden omdat ik het simpelweg niet weet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |