Jij hebt een héle mooie UD!quote:Op zondag 16 februari 2014 09:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
UD voor Burdie!![]()
En ik sta derde. Nog 3 dagen, dan heb ik m'n UD. Is het bij jou ook zo rustig Burdie?
O ja?quote:Op zondag 16 februari 2014 09:27 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Jij hebt een héle mooie UD!![]()
Ja, dat klopt helemaal en dat weet ik ookquote:Op zondag 16 februari 2014 09:01 schreef Fazzoletti het volgende:
Feenix, haha eerst de rozijntjes opjammer van het commentaar van je moeder, het zal vooral gebaseerd zijn omdat ze zich zorgen maakt en niet omdat ze niet blij voor je is
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:44 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan wel jarig
Vooral die is ook errug prettig als die een beetje leuk reageert!quote:Op zondag 16 februari 2014 09:58 schreef Fee-nix het volgende:
Soesa, ook leuk, die reactie. Ik beloof nu plechtig dat ik later wel een super enthousiaste moeder/schoonmoeder ga worden
.
Datum heb ik nog niet. Volgende week word ik daarover gebeld!
O volgende week zaterdag is ook al snel! Gekke dag trouwens, zaterdag. Bij mijn praktijk doen ze dat niet, hoor.
Dat beloof ik ook bij dezequote:Op zondag 16 februari 2014 09:58 schreef Fee-nix het volgende:
Soesa, ook leuk, die reactie. Ik beloof nu plechtig dat ik later wel een super enthousiaste moeder/schoonmoeder ga worden
.
Datum heb ik nog niet. Volgende week word ik daarover gebeld!
O volgende week zaterdag is ook al snel! Gekke dag trouwens, zaterdag. Bij mijn praktijk doen ze dat niet, hoor.
Yep, ze is iemand die voor zichzelf gaat en kiest.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jammer he BlueEyes, als zo wordt gereageerd. Ook voor je vriend. Is je schoonmoeder met alles zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |