abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 februari 2014 @ 12:43:39 #76
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136766706
Rfr :* dikke knuffel voor jou. Nog eventjes volhouden! heel herkenbaar overigens! je angsten. Het stelt stiekem een beetje gerust dat ik niet de enige doemdenker ben. Die scenario's passeren hier minstens een keer per nacht :@

Burdie *O* tis dé dag vandaag! Bijzonder O+

GM, als ik jou was zou ik idd gewoon vast beginnen met een rondje grenzen aangeven. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust!

Bolletje verlof *O*

Skietjes bijna echo, spannend!

Blue, ik vind wel dat er leuke dingetjes bij zitten!

Chanty je jurk is mooooii, en jij ook!

Room, wat goed dat je zo toch papieren en info hebt, lijkt me in jouw situatie extra waardevol.

Nikki wat klinkt dat rot voor je kleintje, dan maar liever een opa die kei onhandig is met moderne technologie. Al vinden dat soort types altijd wel iets om zich door af te laten leiden...

Bv en beha's: als dat waar is dan zou er hier echt niks op gang gekomen zijn, maar de baby is er nog niet eens en ik kan al een pasgeborene voeden denk ik. Stroompjes melk, mét beugelbeha. Hoop dat de voorgevel zich goed houdt als het werkelijk tijd is voor de kleine.

:* voor de slechte nachten en het maagzuur en zere tetten en zulks.

Wij zijn gisteren ook lekker uit eten geweest (fijn he Nikki, zon soort laatste keer voordat de nieuwe fase begint?) en dat was heel gezellig. Verder gaat t uberhaupt wel goed, ondanks zware nachten en veel gepieker. Gisteravond voor we gingen slapen voelde ik me alleen echt heel naar ineens.. Misselijk en duizelig en baby ging over tot rek en strekoefeningen dus dat hielp ook niet echt. Ik geloof dat ik zuchtend en puffend van ellende in slaap gevallen ben :@ nu gelukkig alles weer oke!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_136766773
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:15 schreef Burdie het volgende:
RFR :*
Heb je al een plan gemaakt met de vk?
Morgen vroeg in de middag mag ik weer langs de vk, dan wordt er gekeken of er te strippen valt.
En toch hoop je weer dat het misschien vannacht wel gaat gebeuren, maar eigenlijk moet je daar maar niet aan denken want dan blijf je bezig :{ .

Zo meteen met lief lekker een stukje door het park waggelen en de zinnen verzetten.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136766845
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:46 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Morgen vroeg in de middag mag ik weer langs de vk, dan wordt er gekeken of er te strippen valt.
En toch hoop je weer dat het misschien vannacht wel gaat gebeuren, maar eigenlijk moet je daar maar niet aan denken want dan blijf je bezig :{ .

Zo meteen met lief lekker een stukje door het park waggelen en de zinnen verzetten.
Nog max 1 week! Al snap ik dat je er wel echt klaar mee bent :*
S. 2014
J. 2016
pi_136766862
RFR :*

Skittles die droom! :o Dan ben je blij dat je weer wakker wordt en het blijkt allemaal niet waar te zijn hè!

Oeh, ik heb net lijstjes gemaakt met wie wat wanneer te bellen als de babies er zijn. Het begint allemaal een beetje echt te worden.

En de koudwatervrees is vandaag ook toegeslagen bij zowel man als bij mezelf. Kunnen we dit wel? Waar zijn we aan begonnen? Tja, we hebben er toch echt goed over na kunnen denken. Ja maar twee is toch wat anders dan één. Zullen we ooit nog rust hebben? Zijn we er wel aan toe? :') Tot zover de opsomming van de vragen die man en ik vanmorgen op elkaar afgevuurd hebben. :+
pi_136766992
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nog max 1 week! Al snap ik dat je er wel echt klaar mee bent :*
Is ook zo!
En zo lang alles maar goed gaat met de baby, dat is het belangrijkste!
It will set you free
  zondag 16 februari 2014 @ 12:59:32 #81
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136767206
Skittles jouw droom :D Nog even volhouden Tot je eerste echo meis :*

En rfr kan me voorstellen dat je klaar bent met wachten. Hopelijk gaat het nu gewoon snel beginnen :*

Nikki niet zo vreemd zelfs ik vraag me dat wel eens af en ik ben nog kinderloos en krijg er maar een :') :* voor jou ook
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 16 februari 2014 @ 13:13:24 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136767666
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:46 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Komt ze niet thuis om te strippen? Ik hoop echt voor je dat het wat in gang zet.

Die 'hoop' is ook zo herkenbaar, ik had gisteren tussen het gerommel door toch even een soort van: 'dit zou wel eens een echte wee kunnen zijn'-gevoel. En dan zet het weer niet door. Telkens weer dat: oeh, zou het?! is best vermoeiend... maar je weet gewoon niet hoe en wanneer het gaat beginnen.

Hier heeft de vk vanmorgen echt heel duidelijk aangegeven: mocht er niets op gang komen, dan komen we op die datum thuis strippen, daarna heb je op die datum een onderzoek in het ziekenhuis en als er nog niks gebeurt, wordt je op die datum om zolaat verwacht voor een inleiding. Dat vind ik wel rust geven, te weten wat me uiterlijk te wachten staat en wanneer.

Wij gaan zo ook lekker een stukje waggelen (en taartjes eten :9), het is echt een prachtige dag O+.

:*.
KuikenGuppy
  zondag 16 februari 2014 @ 13:14:54 #83
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136767703
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Rfr :*

hier zit ik lekker op de bank met een boek en mijn man naast me die allemaal zwangerschaps dingen aan het googlen is. Recepten enzo. Hij zegt dat ik chocolade moet eten want dat is goed voor de baby O+
O+
KuikenGuppy
  zondag 16 februari 2014 @ 13:22:38 #84
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136767937
Bolletje verlof! :D *O* Hihi ja dat kind eruit poepen hoort er ook nog bij :D

Geppie fijn, een goeie stoel! O+ vervelend van de pijn in je borsten, bah -O-

Chanty het kan idd melkkliertjes afknellen. Maar als jij gewoon de juiste maat aan hebt en daar geen last van hebt lijkt het me geen probleem :) Heb ik ook gewoon gedaan.
Met bv geven natuurlijk wel voedingsbh's, maar dan wil je ook echt geen normale aan :+

Burd je UD! :D :* *O*

Fazzo ohjee een wakkerschopper? :o :+ Das minder. :{

BlueEyes wat naar van je schoonmoeder. Rot is dat he, zulke lauwe reacties. Ik kan er hier ook niet aan wenne, soortgelijke situatie. Op alles wat wij aankondigen qua grote evens (trouwen, samenwonen, zwanger) is haar 1e reactie: '..oke..' :') :X

RFR lastig dat voorwerk wat niet doorzet he :* weet je nog niet waar je aan toe bent. Niet sorry zeggen hoor. Laatste loodjes wegen 't zwaarst! :*

Skittles wat een droom :o :X Nog maar een paar nachtjes slapen tot de echo! :*

Wij zijn vanmorgen toch ff naar de ikea gegaan :P :D En hebben nu eik alles in huis voor nieuwe kamer van dreumes! O+ Alleen zijn we toch niet tevreden over de jaloezieen :') Ze gaan niet helemaal dicht en het blijft dus vrij licht in de kamer, ik heb het liefst wel verduisterend. Dus toch nog even verder kijken naar andere gordijnen oid. :)
We hebben wel al een tafeltje + stoeltje in elkaar gezet voor dochter die nu in de woonkamer staan, haar eigen speelplekje O+ Zo schattig!
Dus ja, hormonen blij haha :+
En raar dromen; check. :')
Ik droomde vannacht dat ik me niet teveel moest hechten aan mn kind want het was niet van mij, ik was draagmoeder :'( En ik realiseerde me toen ook dat ik NOG een keer zwanger moest gaan zijn :') :X
Wel zoende ik ook met Brad Pitt en hij kon er wat van :9 dus dat was dan weer leuk.
Maar jeez. :') Werd ook wat gedesorienteerd wakker.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 16 februari 2014 @ 13:23:32 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136767959
Brad Pitt :9
KuikenGuppy
  zondag 16 februari 2014 @ 13:25:38 #86
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136768039
Ja :D :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 16 februari 2014 @ 13:26:07 #87
52229 Chanty
pi_136768057
Brad Pitt :9~
pi_136768294
Burdie *O* Je uitgerekende dag vandaag *O* Dat mini maar snel mag komen!

Roomsnoes wat fijn dat je je papieren en info hebt teruggevonden en dat je moeder het bewaard heeft O+ :*
Ikzelf ben als baby geadopteerd (wel uit NL), er wordt ook regelmatig aan mij gevraagd of zus en zo in de familie voorkomt, ik kan er nooit op antwoorden omdat ik het simpelweg niet weet...

Bolletje verlof *O*

Nikki wat ontzettend sneu voor L ;( Denk je niet dat het zal helpen als je er tóch wat van zegt? Die gesprekken die je met je man had heb ik ook regelmatig met de mijne... Kunnen we het wel aan?! Maar we hebben er alle vertrouwen in. We zullen wel moeten he :P

Skittles wat een droom :o

Een :* voor KimP, slechte nachten zijn ruk. Fijn dat je nog lekker uit eten bent geweest met manlief!

Enfermera alles bij elkaar voor het kamertje *O* Well done! En over Brad Pitt dromen is niet vervelend. Draagmoederdromen wel -O-

Reacties van (schoon) ouders: wat jammer dat sommigen zo lauw reageren ;( Niet leuk ;( Mijn moeder is overenthousiast en die moet ik echt remmen, ze vertelt aan wildvreemden en Jan en alleman dat ik een tweeling krijg en is overal spullen bij elkaar aan het verzamelen. Ze heeft al lampjes en versieringen en weet ik veel wat gekocht die ze straks als ze in Frankrijk is aan het huis wil plakken. Dus da's weer het andere uiterste. Mijn vader is veel rustiger maar wel erg meelevend en enthousiast, en mijn schoonouders gelukkig ook.

Borstvoeding & beha's: ik draag ook nog gewoon beugelbh's. Heb nog nooit lekkende tetten gehad trouwens, maar ik denk dat dat niet aan de BH's ligt. Heb 4 voedingbeha's gekocht: 2 met beugel van Noppies en 2 zonder beugel via Ebay, die moet ik nog ontvangen.

Hier alles goed trouwens: de baby's zijn wéér gedraaid (na 32 weken!!!) en liggen nu in een yin yang, één met het hoofdje boven en één met het hoofdje onder. Het vruchtwater heeft zich deels hersteld en dat is héél fijn, grote stressfactor minder.

Wij gaan straks onze nieuwe huisdieren ophalen bij kennissen: Kwik, Kwek en Kwak! Jaaaaa, we krijgen 3 kippen! Leuk! Vriend heeft gisteren de nestkastjes in elkaar getimmerd. Kippenhok was er al toen we het huis kochten O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Musique op 16-02-2014 13:39:34 ]
  zondag 16 februari 2014 @ 13:36:37 #89
52229 Chanty
pi_136768374
Musique fijn dat het weer goed gaat! *O*

En kippen betekent elke dag verse eitjes :9
pi_136768408
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Komt ze niet thuis om te strippen? Ik hoop echt voor je dat het wat in gang zet.
Nee, volgens mij doen ze dat hier in de omgeving niet.. Ik moet gewoon naar de praktijk. Verder is er nog niks besproken over wat er gaat gebeuren als het strippen niet werkt.

quote:
Die 'hoop' is ook zo herkenbaar, ik had gisteren tussen het gerommel door toch even een soort van: 'dit zou wel eens een echte wee kunnen zijn'-gevoel. En dan zet het weer niet door. Telkens weer dat: oeh, zou het?! is best vermoeiend... maar je weet gewoon niet hoe en wanneer het gaat beginnen.
Ja hè :) . Elke pijntje dat iets langer aanhoudt of iets anders voelt..
Maar voor nu is het vandaag heel rustig.

[ Bericht 0% gewijzigd door RunForrestRun op 16-02-2014 13:59:47 ]
It will set you free
pi_136768787
Bij mij is het ook weer rustig, wel een aantal dagen geleden savonds ineens erge pijn in onderrug en onderbuik, riep juist naar m'n vriend dat ik dacht dat het zou beginnen en toen stopte het weer. -O-
Sindsdien heb ik wel dat ik nog vaker moet plassen en minder maagzuur heb dus denk dat ie nog verder ingedaald is.
pi_136769923
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:33 schreef Musique het volgende:

Roomsnoes wat fijn dat je je papieren en info hebt teruggevonden en dat je moeder het bewaard heeft O+ :*
Ikzelf ben als baby geadopteerd (wel uit NL), er wordt ook regelmatig aan mij gevraagd of zus en zo in de familie voorkomt, ik kan er nooit op antwoorden omdat ik het simpelweg niet weet...

Ik ben er ook echt heel blij mee. Er zijn nog genoeg vraagtekens, maar nu weet ik in elk geval hoe groot en zwaar ik was, en dat ik keurig op tijd was. Is toch iets minder confronterend als er naar gevraagd wordt.
Sowieso is het aanstaand moederschap een grote confrontatie. Geconfronteerd met de dingen die je wel hebt, lieve man, baby in buik, mooi huis, maar ook dingen (mensen) die ontbreken (mijn ouders, ik woon in het buitenland dus mijn beste vrienden wonen in NL, weinig vrienden hier, schoonfamilie op een uur vliegen, mijn kleine familie op 1,5 u vliegen...). Ik vind het een mentaal belastende tijd.. Veel zaken om op een rijtje te zetten in mijn hoofd.
pi_136770066
Ik heb bij de zwangerschap en geboorte van J. ook moeilijk gehad met dat m'n moeder overleden is. Er zijn dingen die je nog wilt weten en vragen waar nooit meer een antwoord op gaat komen. Dat is verdrietig.

Een :* voor alle dames die ook hun moeder en/of vader missen. Of een ander belangrijk persoon.
pi_136770515
Het maakt mij ook ineens zo bewust hoe ontzettend belangrijk eigenlijk ouders zijn.
Iets wat ikzelf voorheen als 'normaal' beschouwde, je ouders zijn er altijd..
Tot je een paar keer met de betrekkelijkheid van het leven te maken krijgt, wat eigenlijk bij alles en iedereen kan maar niet bij je ouders (naïviteit die nergens op gebaseerd is)
En nu bij het zelf krijgen van een kleintje besef ik het me nog meer.
En kan ik al een beetje verdrietig worden van het idee dat stel dat het kindje mij of mn vriend zou moeten missen.
Als ik dan jullie verhalen lees dan kan ik ook weer even relativeren rondom schoonmoeder.

Sluit me dus even bij n_z aan, dikke :* voor degene die een belangrijk iemand moeten missen
pi_136770813
RFR :*! Nog even meid! Het is goed dat je het even aangeeft al is het hier. Gewoon de herkenning die je krijgt en echt het komt goed! Nog heel even en dan heb je je gezonde kindje bij je en kan je genieten van dat hummeltje!

Verder gewoon jompels en kusjes voor wie er zin/recht op heeft! :* *O*
♥ J & S
pi_136772747
Wat klaprooss zegt idd, :* en *O* voor iedereen die het nodig heeft :)

27 weken vandaag! Wat gaat het toch ineens hard :o

Mijn moeder is helemaal enthousiast, die gaat het hemeltje voor de wieg maken. Ze had heel toffe stof gevonden en ze gaat die stof ook gebruiken om gordijnen voor op eva's kamer te maken. Ben zo blij daarmee!
En dan te bedenken dat er een tijd was dat m'n moeder zich echt niet normaal kon gedragen naar mij toe. Ben wel dankbaar dat dat weer helemaal is goed gekomen... Toen nooit gedacht.
Lijkt me idd wel moeilijk om nu zelf moeder te worden en dat je je eigen moeder niet om dingen kunt vragen of wat dan ook.

Straks met schoonouders naar pannenkoekenboerderij, daar had ik nou echt zin in en ze passen echt veel op eva, dus tegelijkertijd ook om eens wat terug te doen enzo.
Tralalalaaa
pi_136779307
Klinkt erg gezellig, T-A-P!

Oh. Raar dromen. Ik doe het steeds maar weer met mijn leuke collega/goede vriend. Da's, ondanks dat hij van niets weet, erg genant elke dag :D
En ik heb twee keer gedroomd dat ik een jongetje kreeg. Mijn man moest 'm baren. :')
pi_136779499
Roomsnoes ik heb in mijn dromen ook met de meest vreemde mensen sex gehad. Ook op de meest vreemde plekken overigens. Normaal heb ik bijna nooit van dat soort dromen. :@

TAP leuk de pannenkoekenboerderij, have fun! :)
pi_136780000
Ik vind het zo grappig om hier altijd over jullie dromen te lezen :D Ik droom ook heel levendig nu, maar nog niets heel geks. Maar met drie katten hier in huis kan ik natuurlijk wel een keer een kat-aan-de-borst-droom verwachten ;)

Ben echt enorm verkouden op dit moment. Het is geen griep, maar zo voelt het wel. Ik lig al het hele weekend op de bank en alles kost me moeite. Wat hakt dat er dan opeens in! Betwijfel of ik morgen kan gaan werken :{
  zondag 16 februari 2014 @ 18:21:15 #100
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_136781804
zo, de laatste loodjes..... vrijdag leek het er ff op alsof het ging gebeuren, maar alles is weer rustig.......

schoonouders en opa en oma zijn idd alsof het hun kind is...... en oma breit truien etc... het een nog lelijker dan het andere |:( mjah....

mijn ouders zijn beetje op de achtergrond, die zeggen we horen het wel als we moeten helpen, willen steeds financieel helpen, of iets wat je nodig hebt betalen.

wel fijn, maar zo zoals ze normaal alles van iedereen willen weten, valt het tijdens de zwangerschap erg mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')