+1 hier al hetzelfde. Ben helemaal klaar met het gehoest.... doet gewoon zeer aan mijn buik!quote:Op zondag 16 februari 2014 17:31 schreef Amsel het volgende:
Ben echt enorm verkouden op dit moment. Het is geen griep, maar zo voelt het wel. Ik lig al het hele weekend op de bank en alles kost me moeite. Wat hakt dat er dan opeens in! Betwijfel of ik morgen kan gaan werken
+1!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef klaprooss het volgende:
Wat leuk Musique!
Dames even een vraag, soms is de baby druk en lijkt het net alsof er een vibrator in mijn buik zit qua trilling. Ik vraag me dan zo af wat de baby precies doet. Hebben jullie en idee, het is namelijk echt geen hik o.i.d
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef klaprooss het volgende:
Wat leuk Musique!
Dames even een vraag, soms is de baby druk en lijkt het net alsof er een vibrator in mijn buik zit qua trilling. Ik vraag me dan zo af wat de baby precies doet. Hebben jullie en idee, het is namelijk echt geen hik o.i.d
Vibrobabyquote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef klaprooss het volgende:
Wat leuk Musique!
Die twijfel lijkt me heel logisch. Volgens mij hebben veel ouders dat met de komst van een tweede en bij jullie komt de derde ook gelijk! Maar super dat dat samengaat met het vertrouwen dat je het samen gaat doen!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Marel, dat gevoel van samen alles aankunnen heb ik ook met man. We zijn al bijna 14 jaar samen en hebben in die jaren meer meegemaakt dan wat menig mens op zijn 50e heeft meegemaakt. We zijn er altijd samen doorheen gekomen, dus zelfs als het moeilijk wordt met dochter en de tweeling weet ik zeker dat we er samen doorheen komen. Het is gewoon soms even zo'n twijfel moment. En het komt allemaal heel dichtbij nu, dus dat speelt ook een beetje mee denk ik.
quote:
Ja! Au! Check! Voetjes worden hier regelmatig tegen dat bot en die banden afgezet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:01 schreef Burdie het volgende:
Hier voelt het trouwens soms alsof mini in mijn heupbot zit met schouders of handjes, kan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |