abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136782191
Mja mijn ouders kijken amper om naar Djenna en deze zwangerschap lijkt ze ook niet echt te boeien. Alleen als ze er zelf mee kunnen pronken. Vooral mijn moeder heeft daar een handje van, want dan heeft ze weer aandacht. Da's een van de redenen waarom we dus weinig bij elkaar over de vloer komen.

Schoonouders zijn lief en belangstellend en zullen altijd voor ons klaar staan :)

Room in jouw geval lijkt me het wel moeilijk. Niemand aan wie je je vragen kunt stellen over hoe jij vroeger was etc. Gelukkig is er nog wat documentatie :)
pi_136782668
Mijn schoonouders riepen in de zwangerschap al de eisen die ze hadden.
Hoe ze het voor zich zagen dat het ging zijn en zodra ze door hadden dat zij geen zegje hadden in de manier waarop wij de dingen doen liep het heel erg mis.
Bij de eerste nee ging het al mis en nu is er geen contact meer vanuit hun. :{
pi_136782978
Wat rot al die verhalen over ouders hier. Zowel de ouders die er niet meer zijn als de ouders waar problemen mee zijn.. -O-

Hier nog geen enkele reden om aan te nemen dat er problemen gaan ontstaan, van mijn ouders weet ik al hoe ze zijn als opa en oma en schoonouders zijn tot nu toe blij maar wel normaal ;) Ze zeggen wel eens iets over hoe het strak zal zijn als het kleintje daar eens is, maar dat vind ik ook heel normaal :)
pi_136783186
He wat veel nare verhalen over (schoon) ouders ;( Een :* voor iedereen die er een kan gebruiken.
De mijne sporen ook niet echt, zowel mijn schoonouders niet als mijn eigen ouders, maar ze zijn wel lief en enthousiast over het feit dat er hier straks 2 kindjes komen. En da's het belangrijkste.

Ze zijn er hoor! Ons Kwik, Kwek en Kwak. Een beige, witte en zwarte kip. Helemaal leuk!

Zojuist de lactatiedeskundige op bezoek gehad voor een intake. Ze heeft zelf ook een meisjestweeling van nu 3 jaar. Ze vroeg of we voor 50 euro nog wat dingetjes van haar over wilden nemen (campingbedjes, kleding etc). Dus toegezegd. Heeft ze haar HELE auto volgeladen met zo'n 10 (!!!) grote dozen kleding, slaapzakjes, boxpakjes, lakentjes, en nog een paar vuilniszakken vol met nóg meer kleding. Ik had ogen op stokjes :o :o . We hadden niets hoeven kopen met alles wat ze ons gegeven heeft :D Máár, niet alles is even mooi meer. Vanavond ben ik denk ik de hele avond bezig met graaien en uitzoeken 8-)
  zondag 16 februari 2014 @ 19:20:34 #105
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_136783768
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:31 schreef Amsel het volgende:
Ben echt enorm verkouden op dit moment. Het is geen griep, maar zo voelt het wel. Ik lig al het hele weekend op de bank en alles kost me moeite. Wat hakt dat er dan opeens in! Betwijfel of ik morgen kan gaan werken :{
+1 hier al hetzelfde. Ben helemaal klaar met het gehoest.... doet gewoon zeer aan mijn buik!
  zondag 16 februari 2014 @ 19:21:03 #106
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136783781
Musique, wat een goede deal voor zoveel spulletjes! En lekker uitzoeken is altijd leuk vind ik hihi. Veel plezier!

Een :* voor vervelende (schoon)ouders!

Ik heb zoveel dorst de laatste dagen :{ , dat icm toch wel een boel vruchtwater vorige keer en móe zijn doet me overwegen om het morgen toch maar eens aan te kaarten bij de gyn. Of ben ik dan overdreven? Ik ben toch wel een beetje huiverig voor zwangerschapsdiabetes, maar ik weet eigenlijk niet of dat nu nog wel kan. :@ beeb werd met 34 wk geschat op 2456 gram, mooi op haar eigen lijntje (want wel gemiddeld, maar ook altijd een paar dagen voor op de termijn bij echo's)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zondag 16 februari 2014 @ 19:52:46 #107
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136785075
Amsel beterschap! :*

Musique nice al die dingetjes! :D

Kim zou het zeker even aangeven voor de zekerheid. Misschien is het niets maar ze kunnen het maar beter nagekeken hebben toch? :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 16 februari 2014 @ 20:08:12 #108
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136785710
Ik zou het zeker aankaarten KP! Bij mij vielen zoveel vage klachten (waaronder extreme vermoeidheid en dorst) op hun plek toen bleek dat ik zwangerschapsdiabetes heb. Wel een beetje jammer dat ook de klachten uit mijn eerste zwangerschap door diabetes verklaard zouden kunnen worden maar ik toen niet getest ben :{

En voor alle nare en verdrietige (schoon)ouder verhalen: :*
Oude (on)bekende.
pi_136785980
KP ik zou het wel even melden aan de gyn.

Musique wat tof al die kleertjes en spulletjes!

Pvoesss wat een vervelende situatie met je schoonouders. Ik hoop voor je dat het toch nog verbetert, want het lijkt me voor niemand fijn.
  zondag 16 februari 2014 @ 20:17:26 #110
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_136786000
schoonouders, familie, bekenden of wie dan ook hebben er niks mee te maken hoe ouders hun kind opvoeden naar mijn mening. Als wij vinden dat ons kind de eerste jaren geen chocolade of weet ik wat krijgt, heeft de rest zich daar maar aan te houden. Punt.

Maargoed, we gaan de komende tijd wel zien hoe dat uit gaat pakken..... Eerst moet ze nog komen :) Dat duurt maximaal nog een week a 8-9 dagen, dan gaan ze inleiden (vertelde de arts afgelopen donderdag bij de controle)
pi_136786005
Wat jammer om te lezen dat zovelen van jullie moeilijk contact hebben met of tegenvallende reacties krijgen van (schoon)ouders. En voor degenen die (schoon)ouders moeten missen :* , onvoorstelbaar.
Hier alleen maar kleine irritaties, maar dat houd je altijd. Ben heel blij met beide opa's en oma's!

Nikki, ik las dat jij en je man elkaar nog even goed aan de tand hebben gevoeld over "kunnen we dit wel?". Wij hadden toevallig vanmorgen ook zo'n gesprek. Over dat als er een tweede komt, de oudste veel vaker even moet wachten. En dat deze baby ook wel eens zal moeten huilen omdat je druk bent met de tweede. Vooral mijn man denkt dat dat hij dat heel lastig gaat vinden, ik ben wat meer realistisch. Maar ook wel leuk om dat even samen te bespreken! Ik krijg er altijd zo'n "samen kunnen we het!"-gevoel van, ik hoop dat het dat bij jullie ook opleverde!

O, en Kim, ik zou het idd even melden, beter een keer teveel gezeurd dan een keer te weinig gemeld!
pi_136786988
Marel, dat gevoel van samen alles aankunnen heb ik ook met man. We zijn al bijna 14 jaar samen en hebben in die jaren meer meegemaakt dan wat menig mens op zijn 50e heeft meegemaakt. We zijn er altijd samen doorheen gekomen, dus zelfs als het moeilijk wordt met dochter en de tweeling weet ik zeker dat we er samen doorheen komen. Het is gewoon soms even zo'n twijfel moment. En het komt allemaal heel dichtbij nu, dus dat speelt ook een beetje mee denk ik.

Oh en gisteren las ik over zwangerschapsklunzigheid. Mijn man haz it. Hij ging soep opscheppen op een plat bord en heeft daarna nog de hele doos met eitjes over de keukenvloer gemikt. _O- Gelukkig kon hij er zelf net zo hard om lachen als ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door _NIKKI_ op 16-02-2014 20:56:04 ]
pi_136787974
Woow Musique wat lief van die vrouw! Kunnen jullie voorlopig vooruit :)
pi_136788223
Wat leuk Musique!

Dames even een vraag, soms is de baby druk en lijkt het net alsof er een vibrator in mijn buik zit qua trilling 8)7 . Ik vraag me dan zo af wat de baby precies doet. Hebben jullie en idee, het is namelijk echt geen hik o.i.d
♥ J & S
pi_136788641
Een stuk wandelen+sprintje trekken naar de trein is geen goed plan met een pijnlijk bekken... Ik heb nu al overal pijn en dat ga jk morgen nog meer voelen.. Maar ik heb een leuke middag gehad en ik heb mn babyalbum meegekregen. O+
S. 2014
J. 2016
pi_136790917
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef klaprooss het volgende:
Wat leuk Musique!

Dames even een vraag, soms is de baby druk en lijkt het net alsof er een vibrator in mijn buik zit qua trilling 8)7 . Ik vraag me dan zo af wat de baby precies doet. Hebben jullie en idee, het is namelijk echt geen hik o.i.d
+1!
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Tralalalaaa
pi_136792313
quote:
Wat leuk Musique!

_O- vibrator :D

Ik heb geen flauw idee :D
:)
  zondag 16 februari 2014 @ 22:00:12 #118
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136792397
quote:
Wat leuk Musique!

Vibrobaby 8-).

Opschrijven hé, als anekdote voor op zn 18e verjaardag!
KuikenGuppy
  zondag 16 februari 2014 @ 22:01:32 #119
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136792489
Hier voelt het trouwens soms alsof mini in mijn heupbot zit met schouders of handjes, kan dat :?.
KuikenGuppy
pi_136792646
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Marel, dat gevoel van samen alles aankunnen heb ik ook met man. We zijn al bijna 14 jaar samen en hebben in die jaren meer meegemaakt dan wat menig mens op zijn 50e heeft meegemaakt. We zijn er altijd samen doorheen gekomen, dus zelfs als het moeilijk wordt met dochter en de tweeling weet ik zeker dat we er samen doorheen komen. Het is gewoon soms even zo'n twijfel moment. En het komt allemaal heel dichtbij nu, dus dat speelt ook een beetje mee denk ik.

Die twijfel lijkt me heel logisch. Volgens mij hebben veel ouders dat met de komst van een tweede en bij jullie komt de derde ook gelijk! Maar super dat dat samengaat met het vertrouwen dat je het samen gaat doen!

En wat heerlijk klunzig van je man. Voor hem liever slapeloze nachten door een tweeling dan de spanning van de laatste loodjes van een zwangerschap he...

En die vibo-baby :o
pi_136793693
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 21:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

_O- vibrator :D

Ik heb geen flauw idee :D
_O- Ja hij trilt soms zo snel en hard achter elkaar en dan ook nog best een tijd!

Haha Precies Burdie Vibobaby :+ Zal zijn toekomstige vriend(in) blij mee zijn O+
Ik heb trouwens ook voor mijn gevoel schouders tegen mijn heupbot, iets hards wat tegelijkertijd met een uitstekend voetje aan de andere kant van mijn buik te voelen is
♥ J & S
  zondag 16 februari 2014 @ 22:25:51 #122
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136793819
Hij oefent misschien zijn roadrunner moves? ;)
KuikenGuppy
  zondag 16 februari 2014 @ 22:26:47 #123
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136793867
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:01 schreef Burdie het volgende:
Hier voelt het trouwens soms alsof mini in mijn heupbot zit met schouders of handjes, kan dat :?.
Ja! Au! Check! Voetjes worden hier regelmatig tegen dat bot en die banden afgezet.

En toch maar eventjes melden dan. Ik bereid me voor op een vieze GTT haha.

Vibobaby :o :D ik heb ook weleens een trillertje, vlak onder m'n ribben. Ik denk dan altijd dat t een ader is ofzo, maar wat het echt zou kunnen zijn? Geen ideeee!
  zondag 16 februari 2014 @ 22:32:53 #124
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136794235
Had KP het nou over diabetes? Hier in ieder geval ook veel vruchtwater en extreem moe en veel dorst.. Moest plasje inleveren van de week en daar zat veel glucose in, dus mag dinsdag voor Suikertest. (2e keer :r ) Gewoon aankaarten bij je Vk hoor, beter dan maar afwachten! Ik laat de uitslag van mijn test nog wel even weten . :*
doei
  zondag 16 februari 2014 @ 22:39:37 #125
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136794624
Jup, misschien niks aan de hand hoor, maar die onstilbare dorst vooral :o en moe ben ik al maanden... Die dorst komt wel met vlagen, das heel gek.

Ben benieuwd naar je uitslag bol! Hopelijk is r niks aan de hand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')