Ga jij nou eens bevallen johquote:Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook vaak dorst, maar geen diabetes. Mini wil ook gewoon veel drinken, denk ik.
Het hoeft niks te zeggen, maar wel goed dat ze het controleren. Het drankje vond ik niet bijzonder vies trouwens, meer het nuchter zijn waar ik slecht tegen kan, en mini die door het drankje de hele dag enorm actief aan het stuiterballen was, waardoor mijn misselijkheid niet weg ging.
Oh, the joy of pregnancy....
(Maar dan krijg je ook wat he).
Precies hier ook zo!quote:Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook vaak dorst, maar geen diabetes. Mini wil ook gewoon veel drinken, denk ik.
Het hoeft niks te zeggen, maar wel goed dat ze het controleren. Het drankje vond ik niet bijzonder vies trouwens, meer het nuchter zijn waar ik slecht tegen kan, en mini die door het drankje de hele dag enorm actief aan het stuiterballen was, waardoor mijn misselijkheid niet weg ging.
Ik zal t wel gewoon terloops mededelen (ergens tussen binnenkomst en het moment dat ik weer met m'n benen in de beugels magquote:Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef Burdie het volgende:
Ooh erg he die jeuk! Ik heb standaard n fles bodylotion op mn nachtkastje staan.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Loj het volgende:
Zo, ik zeg idd babytijd!!!
En mag ik ff klagen over niets?....
Zwangerschap geeft mij een droge huid, geen probleem denk je..
Maar m'n benen zijn nu ook superdroog en jeuken als een gek man!!!!! Argh! Jeuk, jeuk, jeuk
Zo en ff iets positiefs dan, als ik druk ben geweest en dan rustig wordt voel ik plofjes in m'n buik... Ik weet dat t m'n darmen zijn, maar t doet me denken aan een trappelende Ow in me... Nog maar een week of 10-14 en dan mag ik dat weer heel vaak voelen
Zo, lekker ego was ik weer
Dat lijkt me echt gek, dat je dus niet echt een idee hebt wat je moet verwachten qua termijn! Ofwel je gaat kijken naar een klein ingenesteld bolletje, of je gaat gewoon al een spartelende minibaby zien!quote:Op maandag 17 februari 2014 08:25 schreef Loj het volgende:
Herkenbaar dus die jeuk! Echt zo erg!
Hier ook welkom LMN.
En Musique, wat stom!
En morgen is de dag,
Dat ik naar de gyn mag!
Ja, of naar nog niets, met 6 weken kan t ook nog zo zijn dat je nog niets ziet!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt gek, dat je dus niet echt een idee hebt wat je moet verwachten qua termijn! Ofwel je gaat kijken naar een klein ingenesteld bolletje, of je gaat gewoon al een spartelende minibaby zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |