abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 februari 2014 @ 22:44:50 #126
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136794960
Herkenbaar KP, hier hetzelfde! Misschien is t niks maar gyn wilde het ook niet negeren. Alleen dat glucose drankje.. :r
Maar ik heb alles over voor Joopie ;)
doei
  zondag 16 februari 2014 @ 22:50:44 #127
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136795291
Ik heb ook vaak dorst, maar geen diabetes. Mini wil ook gewoon veel drinken, denk ik ;).
Het hoeft niks te zeggen, maar wel goed dat ze het controleren. Het drankje vond ik niet bijzonder vies trouwens, meer het nuchter zijn waar ik slecht tegen kan, en mini die door het drankje de hele dag enorm actief aan het stuiterballen was, waardoor mijn misselijkheid niet weg ging.
Oh, the joy of pregnancy... :').
(Maar dan krijg je ook wat he O+).
KuikenGuppy
pi_136795353
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 22:50 schreef Burdie het volgende:
Ik heb ook vaak dorst, maar geen diabetes. Mini wil ook gewoon veel drinken, denk ik ;).
Het hoeft niks te zeggen, maar wel goed dat ze het controleren. Het drankje vond ik niet bijzonder vies trouwens, meer het nuchter zijn waar ik slecht tegen kan, en mini die door het drankje de hele dag enorm actief aan het stuiterballen was, waardoor mijn misselijkheid niet weg ging.
Ga jij nou eens bevallen joh ;) :P
S. 2014
J. 2016
pi_136795559
quote:
Precies hier ook zo!
Morgen begint het Burdie ik voel het O+
♥ J & S
  zondag 16 februari 2014 @ 22:56:49 #130
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136795597
quote:
Ik zal t wel gewoon terloops mededelen (ergens tussen binnenkomst en het moment dat ik weer met m'n benen in de beugels mag :') om half 9 's ochtends! ) en dan kijken ze maar wat ze doen. Beeb groeit netjes dus waarschijnlijk loopt het wel los, maar we zien t wel. Ik ben wel een beetje bang dat t misschien niet bekeken wordt en dat ik van de groeiechos af ben en dan in 4 weken nog ff zorg voor een 9 ponder :X liever niet zeg maar. 7 is groot zat :D

En jij lieve Bur, jij moet gewoon een rondje gaan prostaglandingesen en zulks, want ik wil nu weleens weten of je een jommetjesbaby of meisjesbaby hebt gebouwd en hoe die krummel dan heten mag O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_136795700
Oh en trouwens, die 37 weken grens :') omg idd de aankomende opa's en oma's zijn veel zenuwachtiger!

Schoonmoeder heeft deze week al 2 keer gebeld hoe het gaat (normaal belt ze hooguit 1 keer in de 2 maanden _O-.)
Zelfs mijn papa heeft me een sms gestuurd met as eind " xx bijna opa :-))" (dat vond ik dan wel heeul lief omdat hij nooit een sms stuurt O+) Maar idd het is dus echt waar, 37 weken is de grens voor de omgeving om zodra het kan contact te zoeken hoe het gaat!
♥ J & S
pi_136797015
Zo, ik zeg idd babytijd!!!

En mag ik ff klagen over niets?....
Zwangerschap geeft mij een droge huid, geen probleem denk je..
Maar m'n benen zijn nu ook superdroog en jeuken als een gek man!!!!! Argh! Jeuk, jeuk, jeuk ;)

Zo en ff iets positiefs dan, als ik druk ben geweest en dan rustig wordt voel ik plofjes in m'n buik... Ik weet dat t m'n darmen zijn, maar t doet me denken aan een trappelende Ow in me O+ ... Nog maar een week of 10-14 en dan mag ik dat weer heel vaak voelen O+

Zo, lekker ego was ik weer :)
pi_136797593
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 23:24 schreef Loj het volgende:
Zo, ik zeg idd babytijd!!!

En mag ik ff klagen over niets?....
Zwangerschap geeft mij een droge huid, geen probleem denk je..
Maar m'n benen zijn nu ook superdroog en jeuken als een gek man!!!!! Argh! Jeuk, jeuk, jeuk ;)

Zo en ff iets positiefs dan, als ik druk ben geweest en dan rustig wordt voel ik plofjes in m'n buik... Ik weet dat t m'n darmen zijn, maar t doet me denken aan een trappelende Ow in me O+ ... Nog maar een week of 10-14 en dan mag ik dat weer heel vaak voelen O+

Zo, lekker ego was ik weer :)
Ooh erg he die jeuk! Ik heb standaard n fles bodylotion op mn nachtkastje staan.
S. 2014
J. 2016
pi_136800779
Jeuk: check! Zo maar weer smeren... Meh, ben echt klaarwakker en misselijk en jeukende poten. Dat wordt weer leuk morgen op werk O+ :') :O
Tralalalaaa
pi_136800983
Ik drink ook echt heel veel, wel 3 liter per dag denk ik. Heb dit nooit gemeld aan de vk, m'n buik is niet zo gigantisch dat ze het zouden vermoeden.
pi_136801098
Wacht maar tot baby er is. My god, zes glazen water achter elkaar en nóg dorst.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136801151
Ik kom me hier voorzichtig melden, gister een positieve test gehad (vriend helemaal van slag), en begin nu langzaam te wennen aan het idee dat we over 9 maanden met zijn drieën zijn!

Ik vind het nu vooral heel gek hoe ik er al een tijd mee bezig ben geweest en me heb ingelezen over het hoe en wat bij een zwangerschap, maar nu het zover is, ik me toch even verdwaald voel. Maar dat komt vast wel goed :D
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_136801164
Welkom LMN! Gefeliciteerd *O*

Heel herkenbaar hoor, dat verdwaalde gevoel! Heb ik nog steeds af en toe :D
  maandag 17 februari 2014 @ 07:53:42 #139
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136801244
Welkom en gefeliciteerd :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136801287
Dank jullie wel!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  maandag 17 februari 2014 @ 08:01:11 #141
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136801309
Gefeliciteerd! *O*
pi_136801379
Gefeliciteerd LMN! En dat verdwaalde gevoel is heel normaal hoor! Komt goed :)
Tralalalaaa
pi_136801387
Goedemorgen :O Werd om 7.20 uur wakker gebeld door UPS met de vraag of ik thuis was, omdat ze een pakketje willen komen leveren tussen 10 en 12 }:| Wat een idioten.

LMN van harte gefeliciteerd met je zwangerschap *O* *O*
pi_136801508
Herkenbaar dus die jeuk! Echt zo erg!

Hier ook welkom LMN.

En Musique, wat stom!

En morgen is de dag,
Dat ik naar de gyn mag!
pi_136801654
Zijn er al verse baby's vandaag?

Loj naar de gyn morgen *O*

Gelukkig heb ik al tijden geen last meer gehad van jeuk! Sterkte met smeren ladies!

Klaprooss wat schattig van je vader-bijna-opa O+

Het is maar goed dat ik uit bed ben, want net zijn de gordijntjes voor de babykamer geleverd en ze zijn leuk!! (was niet het UPS pakketje trouwens ;)) Nu maar eens douchen.
  maandag 17 februari 2014 @ 09:17:47 #146
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136802150
Welkom LMN *O*

Nou huppakee, kom maar op met die verse babies :')

Ik ga vandaag maar eens kleertjes wassen enzo O+

Fijn he, al die mooie spulletjes Musique!
Wij hebben hele gave rolgordijntjes van Lief! gekocht, en oh ik sta iedere dag nog even in de babykamer te staren O+
doei
  maandag 17 februari 2014 @ 09:31:14 #147
390026 Aisly
A flower a day..
pi_136802361
Wupwup, gefeliciteerd met jullie 2e dochter! *O*

Knipper voor Razz O+
Goede echo voor LL O+

Bolletje, fijn, eindelijk verlof! *O* Kleertjes wassen O+

Welkom LMN *O*

Jeetje Musique, dat is wel erg vroeg om te bellen!

Afgelopen weekend eindelijk weer redelijk kunnen slapen, dus ik hoopte dat ik tot mijn verlof nog wel redelijk zou kunnen slapen.. :N NOT! Echt zo irritant, ineens 's nachts wakker worden en dan klaarwakker zijn. Vanavond maar weer op tijd naar bed! :O
En afgelopen zaterdag een fotoshoot gehad, ben zoooo benieuwd naar de foto's. A.s. zaterdag weer langs om te uit te zoeken en bestellen :)
  maandag 17 februari 2014 @ 09:31:22 #148
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136802362
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 08:25 schreef Loj het volgende:
Herkenbaar dus die jeuk! Echt zo erg!

Hier ook welkom LMN.

En Musique, wat stom!

En morgen is de dag,
Dat ik naar de gyn mag!
Dat lijkt me echt gek, dat je dus niet echt een idee hebt wat je moet verwachten qua termijn! Ofwel je gaat kijken naar een klein ingenesteld bolletje, of je gaat gewoon al een spartelende minibaby zien!
  maandag 17 februari 2014 @ 09:52:19 #149
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136802746
Welkom LMN *O* *O*

Musique wat gaaf dat je zoveel spullen hebt gekregen! Zat er veel moois bij? Of ben je gisteren niet meer gaan uitzoeken?

Loj, wat Spees ook zegt. Dat lijkt me echt een spannend bezoekje gyn! Ben erg benieuwd hoe ver je nou bent. Heb je er een gevoel bij?

Aisly leuk zeg, fotoshoot! Komen ze ook in het buikentopic?

Verder had ik gisteren nog wel meegelezen, maar t is teveel om nog allemaal op te gaan reageren ;). Wel nog even een :* voor degenen die hun ouder(s) of andere belangrijke personen moeten missen.

En ook :* voor RFR. Begrijpelijk dat je er nu wel klaar mee bent.

Ik moest lachen om de vibo baby. Nog nooit zoiets gevoeld :D. Maar volgens mij waren mijn beide buikbaby's wel rustig.

Vanmorgen kwam mijn oudste bij mij in bed liggen. 'Mama, heb jij nog baby in buik?' Hihi. En toen heb ik nog maar eens gezegd dat hij het nog niet tegen z'n juffen mag zeggen. Zegt 'ie heel met een heel ondeugend lachje 'wel!!' Dus ik ben benieuwd :+ . Ik heb gezegd dat als we over een tijdje een foto van de baby hebben, dat hij het dan mag vertellen aan de juffen.
pi_136802768
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 09:31 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt gek, dat je dus niet echt een idee hebt wat je moet verwachten qua termijn! Ofwel je gaat kijken naar een klein ingenesteld bolletje, of je gaat gewoon al een spartelende minibaby zien!
Ja, of naar nog niets, met 6 weken kan t ook nog zo zijn dat je nog niets ziet!
Ik weet trouwens niet eens zeker of ik wel een echo al krijg... Dat ben ik een beetje vergeten te vragen :')
Anders uiterlijk over twee weken, dan zou ik twaalf weken kunnen zijn :)

En verder heb ik wel t gevoel dat ik nu zo rond de 9 weken ben, Maarja je weet t nooit..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')