Gezellig alvast een kraamverbandje in voor het 'oeps hierdoor moet ik plassen'?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
De kleine is trouwens met z'n vingertjes steeds aan het duwen/kriebelen tegen m'n blaas aan.
Zat er aan te denken, vk heeft alleen op haar site staan dat ze wilt dat alle spullen in de doos blijven zitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:24 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Gezellig alvast een kraamverbandje in voor het 'oeps hierdoor moet ik plassen'?
Vraag van klaproos op vorige paginaquote:
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef klaprooss het volgende:
Wat leuk Musique!
Dames even een vraag, soms is de baby druk en lijkt het net alsof er een vibrator in mijn buik zit qua trilling. Ik vraag me dan zo af wat de baby precies doet. Hebben jullie en idee, het is namelijk echt geen hik o.i.d
Ik leg af en toe een muziekdoosknuffel bij mijn buik in de buurt, misschien herkent hij het straks dan, en daar wordt ook heftig op gereageerd, dus misschien vindt ie het wel een enorm stom deuntjequote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had net in de auto een back to my youth momentje en een Happy Hardcore cd aangezet (OMG ik word echt oud)
Even iets harder dan hard het geluid aan, kreeg meteen een draaiend kind van ellende.
Die zal nu wel al denken:
'Mahammmmm.. doe nor-maal!'
+1. Ik heb gelukkig mijn ouders nog en ze zijn ook sinds de zwangerschap dubbel zo belangrijk geworden. Kan me voorstellen hoe moeilijk het is om een of allebei je ouders te moeten missen.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:37 schreef BlueEyes het volgende:
Het maakt mij ook ineens zo bewust hoe ontzettend belangrijk eigenlijk ouders zijn.
Iets wat ikzelf voorheen als 'normaal' beschouwde, je ouders zijn er altijd..
Je houdt het wel spannendquote:Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
En nu zijn alle krampen en steekjes weer weg.![]()
De diva laat graag op zich wachtenquote:Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Voor jou is het ook spannend RunForrestRun!
Hopelijk heb je je baby'tje snel in je armen.
Kan het me heel goed voorstellenquote:Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
De diva laat graag op zich wachten.
Ik ben zo benieuwd naar hoe ze eruit zal zien en hoe ze zal zijn!
Das ook best lastig om van tevoren te bedenken, en zeker bij een eerste. Ik heb wel iets van voorweeën gehad maar daar nooit het gevoel bij gehad dat het echt any minute now was. Meer dat ik dacht dat het die nacht wel zou gaan beginnen. Toen het eenmaal écht begonnen was, wist ik echt wel meteen dat het weeën waren, dat voelde 'wat' heftiger dan de voorweeën en krampen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:33 schreef klaprooss het volgende:
LLMs! Wanneer bellen jullie eigenlijk je man/vriend?
Ik vind het lastig namelijk.
Vriend werkt +/- anderhalf uur hier vandaan en wil natuurlijk niet dat hij het 1 en ander mist. Ik weet vanuit m'n werk dat een bevalling heus geen uur duurt (oke oke er zijn er een paar maar over het algemeen niet, vooral niet bij de eerste) .
Ik was van plan om bij voorwerk wat aanblijft te bellen maar ja, wanneer is dat dan eigenlijk? En wat valt er eigenlijk onder voorwerk.
Menstruatiepijnen zoals n_z heeft heb ik ook, en soms houdt dat maar een uurtje aan en de andere keer de gehele dag.
pff, haha hoe doen jullie het of hebben jullie het met voorgaande zwangerschappen gedaan?
Waarschijnlijk zit ik nu te meuten maargoed![]()
Mijn vriend gaat in week 35/36 10 dagen op motorvakantie met een stel vrienden. Zijn vrienden hebben juist gezegd we blijven in Zuid Frankrijk ipv dat we naar Spanje gaan ivm je vriendin die richting einde zwangerschap gaat. Das alsnog een eindje rijden in geval van dat er wat is, maar vond het wel lief gedacht.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:17 schreef RunForrestRun het volgende:
Vriend werd gevraagd of hij afgelopen weekend mee uit wilde naar Amsterdam (vanuit Zwolle). Toen hij zei dat dat niet ging lukken i.v.m. mij en een eventuele bevalling vonden zijn vrienden dat maar raar.
Oh, daar zou ik eigenlijk niet blij mee zijn als mijn vriend dat doet. Ik ben morgen 36 weken en hij doet stiekem toch best veel voor me, al is het maar de wasmand naar boven tillen of koken ofzo. Ik zou nu niet 10 dagen alleen willen zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Mijn vriend gaat in week 35/36 10 dagen op motorvakantie met een stel vrienden. Zijn vrienden hebben juist gezegd we blijven in Zuid Frankrijk ipv dat we naar Spanje gaan ivm je vriendin die richting einde zwangerschap gaat. Das alsnog een eindje rijden in geval van dat er wat is, maar vond het wel lief gedacht.
Hij is al een heel opvangplan aan het opstellen hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef Dot. het volgende:
[..]
Oh, daar zou ik eigenlijk niet blij mee zijn als mijn vriend dat doet. Ik ben morgen 36 weken en hij doet stiekem toch best veel voor me, al is het maar de wasmand naar boven tillen of koken ofzo. Ik zou nu niet 10 dagen alleen willen zijn.
Ik zou dat lekker op het moment zelf bekijken, en sowieso niet alleen gaan. Wij zijn vorig weekend nog even spontaan bij mijn schoonzusje op bezoek geweest, op iets meer dan een uur rijden. Dan slaap ik gewoon in de auto, en dat kan prima. Maar in mijn eentje kom ik het dorp eigenlijk niet meer uitquote:Op maandag 17 februari 2014 15:23 schreef Dot. het volgende:
In dezelfde categorie, hoe ver ga je als llm nog van huis? Ik heb drie dagen voor m'n ud een verjaardag op een uur rijden en twee dagen na m'n ud een afscheidsfeestje op 1,5 uur rijden. Die lijken me allebei niet zo'n goed plan, maar ik woon eigenlijk minimaal een uur af van iedereen om me heen behalve m'n schoonfamilie en ik merk nu al dat ik liever niet alleen zo ver ga rijden. Maar om nu nog vier weken thuis te blijven is natuurlijk ook niet helemaal nodig.
Ik wilde vrijdag naar een vriendin op een uur rijden en mijn vriend kon echt niet mee en toen kwam ik in de file met die storm. Toen ben ik omgedraaidquote:Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef Burdie het volgende:
Ik zou ook echt niet 10 dagen zonder mijn man kunnen hoor, al een tijdje niet meer.
[..]
Ik zou dat lekker op het moment zelf bekijken, en sowieso niet alleen gaan. Wij zijn vorig weekend nog even spontaan bij mijn schoonzusje op bezoek geweest, op iets meer dan een uur rijden. Dan slaap ik gewoon in de auto, en dat kan prima. Maar in mijn eentje kom ik het dorp eigenlijk niet meer uit![]()
.
Oh, dat scheelt wel jaquote:Op maandag 17 februari 2014 15:27 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hij is al een heel opvangplan aan het opstellen hoor.
En ik weet dat ik mijn moeder een enorm plezier doe om hier een aantal dagen te komen logeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |