abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136808477
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
De kleine is trouwens met z'n vingertjes steeds aan het duwen/kriebelen tegen m'n blaas aan. :')
Gezellig alvast een kraamverbandje in voor het 'oeps hierdoor moet ik plassen'?
  maandag 17 februari 2014 @ 13:27:35 #177
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136808613
Miss Naughty welkom!! :D :* Gefeliciteerd! *O*

Over vibo baby; ik had wel bij mn dochter toen ze erg groot was dat ze wel leek te wielrennen in mn buik. Zo hard en snel heen en weer met dr benen :') Het was gewoon geen trappen meer XD

Nummer zoveel spannend! :*
Lekker dat kriebelen tegen je blaas :') :+

Hier weer wat meer last van mn bekken vandaag, maar moet ook alleen voor dreumes zorgen hele dag. Zit nu al even op de bank, das wel lekker. Wilde nog even gaan liggen maar zij sliep nog niet, ik hoop dat ze nu nog wel ff gaat slapen (ligt al 1,5 in bed te dweilen :') )
Magoed. Verder gaat het aardig. Woensdag alweer 25 weken.. tijd gaat gelukkig wel snel! :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_136808923
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:24 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Gezellig alvast een kraamverbandje in voor het 'oeps hierdoor moet ik plassen'?
Zat er aan te denken, vk heeft alleen op haar site staan dat ze wilt dat alle spullen in de doos blijven zitten. :)

En nu zijn alle krampen en steekjes weer weg. :{
pi_136808974
Vibo baby??? :)
  maandag 17 februari 2014 @ 13:39:14 #180
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136809022
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vibo baby??? :)
Vraag van klaproos op vorige pagina :+
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef klaprooss het volgende:
Wat leuk Musique!

Dames even een vraag, soms is de baby druk en lijkt het net alsof er een vibrator in mijn buik zit qua trilling 8)7 . Ik vraag me dan zo af wat de baby precies doet. Hebben jullie en idee, het is namelijk echt geen hik o.i.d
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_136809102
Ik had net in de auto een back to my youth momentje en een Happy Hardcore cd aangezet (OMG ik word echt oud :X )
Even iets harder dan hard het geluid aan, kreeg meteen een draaiend kind van ellende.
Die zal nu wel al denken:
'Mahammmmm.. doe nor-maal! }:| '
pi_136809393
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had net in de auto een back to my youth momentje en een Happy Hardcore cd aangezet (OMG ik word echt oud :X )
Even iets harder dan hard het geluid aan, kreeg meteen een draaiend kind van ellende.
Die zal nu wel al denken:
'Mahammmmm.. doe nor-maal! }:| '
Ik leg af en toe een muziekdoosknuffel bij mijn buik in de buurt, misschien herkent hij het straks dan, en daar wordt ook heftig op gereageerd, dus misschien vindt ie het wel een enorm stom deuntje :D
pi_136809462
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 14:37 schreef BlueEyes het volgende:
Het maakt mij ook ineens zo bewust hoe ontzettend belangrijk eigenlijk ouders zijn.
Iets wat ikzelf voorheen als 'normaal' beschouwde, je ouders zijn er altijd..
+1. Ik heb gelukkig mijn ouders nog en ze zijn ook sinds de zwangerschap dubbel zo belangrijk geworden. Kan me voorstellen hoe moeilijk het is om een of allebei je ouders te moeten missen.

Spannend hè Gateway :o

Pvoes wat een raar verhaal. Wat wilden ze regelen dat? Opvoeding? Of oppassen?

Musique wat tof, zoveel spulletjes! Lekker neuzen wat je wel en niet wil houden!

Klap, geen ervaring mee. Zou het eens aan de vk vragen, misschien heeft die enig idee? Ik ben wel benieuwd.

LMN welkom! Volgens mij hebben we ons allemaal in het begin verdwaald gevoeld. Dat je zwanger wil worden is één ding, maar dat het dan ook is gelukt! :o

Klap, die van mij werkt gelukkig op een kwartiertje rijden, maar ik ga hem denk ik pas bellen als ik echt weeën krijg - en ik begrijp dat weeën echt heel anders voelen dan voorwerk - en als die weeën ook al lange tijd regelmatig komen. Wil hem niet te snel en misschien voor niks laten komen.

quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
En nu zijn alle krampen en steekjes weer weg. :{
Je houdt het wel spannend :D .

Ik kom net terug van de vk. Strippen was helaas nog niet mogelijk, baarmoeder zat nog te dicht (er zat nog een 'tuitje' aan had ze het over?) maar ze heeft wel een beetje gepord en gevoeld dus misschien is daarmee wel wat opgewekt.* Nu moet ik woensdag weer terugkomen.
En wederom hoop ik dat ik woensdag niet hoef te komen omdat het uit zichzelf op gang komt.

Vanmorgen was wel de eerste dag dat ik wakker werd zonder te denken "Shit, weer niks -O- ". En met de baby gaat alles nog steeds goed, dus zolang zij het naar haar zin heeft, houd ik het wel vol.

*Alsof ze met haar vingers mijn maag wilde kietelen, man dat deed zeer ;( .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136809732
Voor jou is het ook spannend RunForrestRun!
Hopelijk heb je je baby'tje snel in je armen.
pi_136810057
Ik word dik ;( Ik weet niet hoe ik dit nog een maand moet verbergen.. Hopelijk lijkt het voor mezelf erger dan voor anderen ;)
pi_136810525
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Voor jou is het ook spannend RunForrestRun!
Hopelijk heb je je baby'tje snel in je armen.
De diva laat graag op zich wachten :D .

Ik ben zo benieuwd naar hoe ze eruit zal zien en hoe ze zal zijn!
It will set you free
  maandag 17 februari 2014 @ 14:16:37 #187
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136810760
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:11 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

De diva laat graag op zich wachten :D .

Ik ben zo benieuwd naar hoe ze eruit zal zien en hoe ze zal zijn!
Kan het me heel goed voorstellen :D O+.
KuikenGuppy
  maandag 17 februari 2014 @ 14:59:21 #188
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136812668
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 12:33 schreef klaprooss het volgende:
LLMs! Wanneer bellen jullie eigenlijk je man/vriend?
Ik vind het lastig namelijk.

Vriend werkt +/- anderhalf uur hier vandaan en wil natuurlijk niet dat hij het 1 en ander mist. Ik weet vanuit m'n werk dat een bevalling heus geen uur duurt (oke oke er zijn er een paar maar over het algemeen niet :P, vooral niet bij de eerste) .

Ik was van plan om bij voorwerk wat aanblijft te bellen maar ja, wanneer is dat dan eigenlijk? En wat valt er eigenlijk onder voorwerk :').
Menstruatiepijnen zoals n_z heeft heb ik ook, en soms houdt dat maar een uurtje aan en de andere keer de gehele dag.

pff, haha hoe doen jullie het of hebben jullie het met voorgaande zwangerschappen gedaan?

Waarschijnlijk zit ik nu te meuten maargoed :+
Das ook best lastig om van tevoren te bedenken, en zeker bij een eerste. Ik heb wel iets van voorweeën gehad maar daar nooit het gevoel bij gehad dat het echt any minute now was. Meer dat ik dacht dat het die nacht wel zou gaan beginnen. Toen het eenmaal écht begonnen was, wist ik echt wel meteen dat het weeën waren, dat voelde 'wat' heftiger dan de voorweeën en krampen.

Er zijn altijd de bekende uitzonderingen waarbij het meteen van 0 naar 100 gaat en in een stortbevalling eindigt, maar ik denk dat je in de meeste gevallen ook bij een eerste wel aanvoelt wanneer het belangrijk is dat je man jouw kant op komt.

Kan hij anders wellicht vanaf 38 of 39w wat dichter in de buurt of thuis werken?
  maandag 17 februari 2014 @ 15:02:38 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136812804
Mijn man moest vorige week nog naar een klant op 2,5 uur rijden. Hij was not amused :{.
KuikenGuppy
pi_136813428
Vriend werd gevraagd of hij afgelopen weekend mee uit wilde naar Amsterdam (vanuit Zwolle). Toen hij zei dat dat niet ging lukken i.v.m. mij en een eventuele bevalling vonden zijn vrienden dat maar raar. :')
It will set you free
pi_136813658
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:17 schreef RunForrestRun het volgende:
Vriend werd gevraagd of hij afgelopen weekend mee uit wilde naar Amsterdam (vanuit Zwolle). Toen hij zei dat dat niet ging lukken i.v.m. mij en een eventuele bevalling vonden zijn vrienden dat maar raar. :')
Mijn vriend gaat in week 35/36 10 dagen op motorvakantie met een stel vrienden. Zijn vrienden hebben juist gezegd we blijven in Zuid Frankrijk ipv dat we naar Spanje gaan ivm je vriendin die richting einde zwangerschap gaat. Das alsnog een eindje rijden in geval van dat er wat is, maar vond het wel lief gedacht.
pi_136813673
In dezelfde categorie, hoe ver ga je als llm nog van huis? Ik heb drie dagen voor m'n ud een verjaardag op een uur rijden en twee dagen na m'n ud een afscheidsfeestje op 1,5 uur rijden. Die lijken me allebei niet zo'n goed plan, maar ik woon eigenlijk minimaal een uur af van iedereen om me heen behalve m'n schoonfamilie en ik merk nu al dat ik liever niet alleen zo ver ga rijden. Maar om nu nog vier weken thuis te blijven is natuurlijk ook niet helemaal nodig.
pi_136813763
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:22 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Mijn vriend gaat in week 35/36 10 dagen op motorvakantie met een stel vrienden. Zijn vrienden hebben juist gezegd we blijven in Zuid Frankrijk ipv dat we naar Spanje gaan ivm je vriendin die richting einde zwangerschap gaat. Das alsnog een eindje rijden in geval van dat er wat is, maar vond het wel lief gedacht.
Oh, daar zou ik eigenlijk niet blij mee zijn als mijn vriend dat doet. Ik ben morgen 36 weken en hij doet stiekem toch best veel voor me, al is het maar de wasmand naar boven tillen of koken ofzo. Ik zou nu niet 10 dagen alleen willen zijn.
pi_136813844
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:25 schreef Dot. het volgende:

[..]

Oh, daar zou ik eigenlijk niet blij mee zijn als mijn vriend dat doet. Ik ben morgen 36 weken en hij doet stiekem toch best veel voor me, al is het maar de wasmand naar boven tillen of koken ofzo. Ik zou nu niet 10 dagen alleen willen zijn.
Hij is al een heel opvangplan aan het opstellen hoor.
En ik weet dat ik mijn moeder een enorm plezier doe om hier een aantal dagen te komen logeren.
  maandag 17 februari 2014 @ 15:28:58 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136813917
Ik zou ook echt niet 10 dagen zonder mijn man kunnen hoor, al een tijdje niet meer.

quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:23 schreef Dot. het volgende:
In dezelfde categorie, hoe ver ga je als llm nog van huis? Ik heb drie dagen voor m'n ud een verjaardag op een uur rijden en twee dagen na m'n ud een afscheidsfeestje op 1,5 uur rijden. Die lijken me allebei niet zo'n goed plan, maar ik woon eigenlijk minimaal een uur af van iedereen om me heen behalve m'n schoonfamilie en ik merk nu al dat ik liever niet alleen zo ver ga rijden. Maar om nu nog vier weken thuis te blijven is natuurlijk ook niet helemaal nodig.
Ik zou dat lekker op het moment zelf bekijken, en sowieso niet alleen gaan. Wij zijn vorig weekend nog even spontaan bij mijn schoonzusje op bezoek geweest, op iets meer dan een uur rijden. Dan slaap ik gewoon in de auto, en dat kan prima. Maar in mijn eentje kom ik het dorp eigenlijk niet meer uit :@ :').
KuikenGuppy
pi_136814009
Poeh Dot, vind ik ook een moeilijke hoor.
Heb het toen met de vk overlegd en zij zei dat je eigenlijk overal nog wel heen kan als LLM, als je maar die zwangerschapskaart met informatie meeneemt en als je iemand meeneemt die ook kan rijden/ dat er daar iemand is die je eventueel terug naar huis kan rijden mocht het nodig zijn.

Ikzelf heb een week voor mijn UD een verjaardag op een uur reizen afgezegd, maar dat kwam ook mede omdat het op een hele onhandige dag en een onhandig tijdstip was én omdat mijn vriend geen rijbewijs heeft en hij dus niet zou kunnen rijden.

Denk dat je tegen die tijd ook moet kijken hoe je je voelt, of je er echt puf voor hebt.

Ik zou net als BE met 35/36 weken nog wel alleen kunnen zijn, maar dat zou ook echt de laatste week zijn waarin hij zo lang zo ver weg zou mogen :@ . Maar nu heb ik ook een hele makkelijke zwangerschap met heel weinig kwaaltjes, geen bekkenproblemen bijvoorbeeld.
It will set you free
pi_136814050
Bedankt voor jullie reacties! Helaas kan dichter bij huis werken niet. Waarschijnlijk 2dagen in de week thuis werken wel maar zie daar de meerwaarde niet zo van in. Het kan ook gebeuren als hij net op zijn werk zit ipv thuis.

waarschijnlijk loopt het wel los, het was geloof ik ook een beetje een hormonen paniek aanval :+ .
Ik ga gewoon bellen zodra ik denk dat er wat gebeurd, dan eventueel maat een valse thuiskomst van vriend.

Qua weg gaan dot zou ik gewoon kijken hoe ik me de dag voel van de verjaardag. Je kan altijd kiezen om uiteindelijk niet te gaan.
♥ J & S
pi_136814201
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:28 schreef Burdie het volgende:
Ik zou ook echt niet 10 dagen zonder mijn man kunnen hoor, al een tijdje niet meer.

[..]

Ik zou dat lekker op het moment zelf bekijken, en sowieso niet alleen gaan. Wij zijn vorig weekend nog even spontaan bij mijn schoonzusje op bezoek geweest, op iets meer dan een uur rijden. Dan slaap ik gewoon in de auto, en dat kan prima. Maar in mijn eentje kom ik het dorp eigenlijk niet meer uit :@ :').
Ik wilde vrijdag naar een vriendin op een uur rijden en mijn vriend kon echt niet mee en toen kwam ik in de file met die storm. Toen ben ik omgedraaid :@ Ik had ook echt het gevoel dat Arie dat schakelen maar niks vond want hij werd heel druk. Het ver weg zijn vind ik niet eens zo erg, maar meer het alleen ver weg zijn. Ziekenhuizen heb je overal en mijn vk boekje zit al standaard in m'n tas.

Ik heb sowieso bij allebei al gezegd dat ik dan pas beslis maar als mijn vriend niet kan ga ik sowieso niet.
pi_136814242
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:27 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Hij is al een heel opvangplan aan het opstellen hoor.
En ik weet dat ik mijn moeder een enorm plezier doe om hier een aantal dagen te komen logeren.
Oh, dat scheelt wel ja :)
pi_136814380
Lijkt me een goed idee Dot, om op t laatste moment te beslissen!

En spannend nz!

Hier de uitslag gehad van t bloedonderzoek naar de vijfde ziekte. Ik heb geen antistoffen, dus dat is balen :( op dit moment geen actieve waardes dus op moment van prikken niet besmet. Over twee weken nogmaals prikken omdat de ziekte een incubatietijd heeft van tien dagen. Als er dan weer geen actieve waardes zijn kunnen we ervan uitgaan dat ik niet ben besmet. Balen, maar hopelijk over drie weken weer goed nieuws.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')