SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wil jij erin?
• Joey (20)
• Amanda (26)
• Jochem (27)
Tussenstand:
Go!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Van die pannenkoeken gaat je haar uitvallen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:53 schreef Ransjih het volgende:
is billy's hoofd veranderd van uitgroei in kale plekken?
Ik ben bang dat het er straks gewoon allemaal in plukken vanaf gaat vallen. Dat haar is totaal doodgeverfd,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:53 schreef Ransjih het volgende:
is billy's hoofd veranderd van uitgroei in kale plekken?
oh die...ik dacht in Utopiaquote:
Komt nog een peroxidebeurt overheen, is besteld maar nog niet binnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:54 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het er straks gewoon allemaal in plukken vanaf gaat vallen. Dat haar is totaal doodgeverfd,
Nu de kas nogquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:56 schreef spapaars het volgende:
Wie floot games of thrones thema, Rienk?
Die kijkt ook alsof ie dr veel zin in heeft ...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:56 schreef Pearlbitch het volgende:
E10 is ook weer opgetrommeld?
[ afbeelding ]
Quote fixedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:55 schreef Injetta het volgende:
Ik vind een verliefde Rienk strontvervelend. Hij is constant aan het woord, aan het zingen, fluiten en probeert gevat te doen.
Heeft ie al werk van zijn verliefdheid geprobeerd te maken, of durft ie nog niet zo goed?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:55 schreef Injetta het volgende:
Ik vind een verliefde Rienk strontvervelend. Hij is constant aan het woord, aan het zingen, fluiten en probeert gevat te doen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef SailingDuck het volgende:
Dat is dan het vrouwenvlees
[ afbeelding ]
ze komt net haar bed uit ,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:57 schreef Injetta het volgende:
Ik mis Isabella al de hele ochtend. Is ze even naar huis of zo?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef SailingDuck het volgende:
Dat is dan het vrouwenvlees
[ afbeelding ]
Op de biefstuk van Nicoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef Klapskaats het volgende:
Op wie is die Rienk dan verlieft? Op bief of op stuk?
Op Nicolien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef Klapskaats het volgende:
Op wie is die Rienk dan verlieft? Op bief of op stuk?
En voor jouquote:
Tsjaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Tractor run kunnen ze dik exposure mee krijgen!
Ik zie dat wel met wat management kunnen uitgroeien tot een item.
Noteer de tijd en maak er een competitie van die duurt tot het einde van het jaar.
Ik denk dat met de TV/Stream exposure erbij er genoeg groepen/sportverenigingen..teams.. whatrever die voor de lol en de prestatie de snelste tijd willen neer zetten.
Breng ze lekker op een ideequote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Tractor run kunnen ze dik exposure mee krijgen!
Ik zie dat wel met wat management kunnen uitgroeien tot een item.
Noteer de tijd en maak er een competitie van die duurt tot het einde van het jaar.
Ik denk dat met de TV/Stream exposure erbij er genoeg groepen/sportverenigingen..teams.. whatrever die voor de lol en de prestatie de snelste tijd willen neer zetten.
Ik zie alleen die foto en daarop lijkt die linker me geen pretjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef community het volgende:
[..]
Wat is dit nou? Dat zijn gewoon twee mooie meiden. Zeker die linker.
en omdat hij een snikkel heeftquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef community het volgende:
[..]
Jij moet Rienk gewoon niet omdat hij niet materialistisch ingesteld is
Laura komt er niet eens de loods voor uitquote:
Juist !quote:
En die rechter een rampquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie alleen die foto en daarop lijkt die linker me geen pretje
Wat hes doe schreem'n den?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aikut zit weer sneaky mailtjes te wissen.
Heb er één in het Gronings naar Rienk gestuurd, kijken of die er door komt![]()
Ze had toch geen geld om het aan te schaffen ? ik dacht dat ze zou afbellen ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het met de kraaltjes afgelopen, heeft Lotte nog wat gekocht/gekregen?
Die staat toch oude lorren te sorteren met Niciliehieeeen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:57 schreef Injetta het volgende:
Ik mis Isabella al de hele ochtend. Is ze even naar huis of zo?
Zei ik ook alquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:02 schreef Klapskaats het volgende:
Dat ze niks hebben gedaan voor de OS, ze hebben ruimte zat daar.
Inderdaad. Ik snap dat ook niet. Shirts met Utopia 2014 bootcampquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze moeten nu Billy de opdracht geven om voor het bootcamp ook unieke t-shirts te maken.
Die lui snappen daar echt niets van marketing...en mensen!
Kunnen ze de bestelling weer aan gaan passenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef Ransjih het volgende:
dr komen nu andere eters
en dat net nadat ze afgesproken hadden de middagmails uit te stellen tot de volgende dag
Ja en voor de winnaars van de tractor run een winnaars shirt!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap dat ook niet. Shirts met Utopia 2014 bootcamp
Ze snappen in ieder geval dat ze overal onfatsoenlijk veel geld voor kunnen vragen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze moeten nu Billy de opdracht geven om voor het bootcamp ook unieke t-shirts te maken.
Die lui snappen daar echt niets van marketing...en mensen!
Hmmwoaa oneens... Dit is korte termijn politiek.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:05 schreef community het volgende:
[..]
Ze snappen in ieder geval dat ze overal onfatsoenlijk veel geld voor kunnen vragen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ik voaker schreem heb doan. Om van die holtsnipper een schoakbord te moakn.
Ja, komt iemand bijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef Peunage het volgende:
Ging het etentje nou niet meer door?
2 afgezegd, en 3 erbijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef Peunage het volgende:
eersten hebben afgezegd, 3 nieuwe aanmeldingenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef Peunage het volgende:
nee maar nu nieuwe eters, 3 stuksquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef Peunage het volgende:
Dit gaat de grootste stress middag / avond voor Vanes ooit wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:05 schreef Urb het volgende:
Vanes belt weer de plus "Ja sorry, met de vervelenste klant die je ooit tegengekomen bent weer... "
Dat wel ja. Aandachtshoeren betalen wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:05 schreef community het volgende:
[..]
Ze snappen in ieder geval dat ze overal onfatsoenlijk veel geld voor kunnen vragen.
ajoh gewoon stretchertje erbijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ER in ziekenhuis ook rekening heeft gehouden met 3 man, i.p.v. 2 man.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:07 schreef Klapskaats het volgende:
Die hebben ze vanachter geregeld zeker?
Ik denk dat ze die hebben. Ze mogen op de Bio-markt ook alcohol gaan verkopen.quote:
Dus nietquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
"Wat zijn dit voor staatsmongolen?", zie je Bief en Stuk denken.
[ afbeelding ]
Mensen reserveren en bellen een half uur later afquote:
Van het padje afquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:11 schreef Tayu het volgende:
de tyfus met die KUTLOODS!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
"Wat zijn dit voor staatsmongolen?", zie je Bief en Stuk denken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:11 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was bijna een camera.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:11 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Huub werkt daar toch?
[ afbeelding ]
Zijn ware aard komt steeds meer bovendrijven.quote:
Hahahaha !!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:11 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou het net schrijven, hij wou me uitnodigen voor een etentje... gaat lekker zo. Moet ik me nou optutten of nietquote:
en straks te weinig geld om af te rekenen zekerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef Injetta het volgende:
Ik heb toch wel te doen met Vanessa.
Hakim weet dat ze gepiepeld worden.
Vanessa gaat nu maar alles in de vriezer gooien.
Ik totaal niet. Ik wil Vanas compleet over de zeik zien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef Injetta het volgende:
Het dringt echt niet bij haar door.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef Injetta het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wou het net schrijven, hij wou me uitnodigen voor een etentje... gaat lekker zo. Moet ik me nou optutten of niet
Ik deed net kip in de pan en had stream op bootcamp staanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ow men, ik heb zo gelachuhhh
Een beetje zn eigen woorden over Isa nadat ie dr aan het trollen was en ze los ging "Ohhhhhh, kijk... nu komt de echte Isabel naar boven!" Iets met karma ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Olga het volgende:
Hakim laat zich overigens wel heel erg kennen
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je dan moet dokken. Net als in DGK. Remember Dennix?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Tayu het volgende:
Wat zou er gebeuren als iemand daar een camera molt?
Preciesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Een beetje zn eigen woorden over Isa nadat ie dr aan het trollen was en ze los ging "Ohhhhhh, kijk... nu komt de echte Isabel naar boven!" Iets met karma ofzo
Dat was geniaalquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan moet dokken. Net als in DGK. Remember Dennix?
Ik denk het niet, het is niet onrealistisch en levert genoeg materiaal voor de uitzendingen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Klapskaats het volgende:
Hoe krijg je een stel dwazen he-le-maal over de zeik: welnu, je bespreekt een etentje, wacht effe poosje , totdat het voer onderweg is, en daarna bel/ mail je af dat je niet komt.
Maar denk toch echt wel dat de regie een keer gaat ingrijpen, denken jullie ook niet?
Zeker als blijkt waar het vandaan komt steeds.
Dit is wat de redactie wil.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef Injetta het volgende:
Hakim wil nu dat de mensen eerst gaan betalen voordat ze iets gaan doen.
Wel maf dat de redactie die mailtjes zo door laat gaan en niet eerst checken of iets serieus is of niet.
Ja, was een leuk script.quote:
Ja voortaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef chufi het volgende:
De eters moesten toch van te voren betalen volgens Hakim...
Ik denk dat ze dat eerst betalen maar gewoon moeten gaan doen. Je kan anders nooit nagaan of het kutgeintjes zijn of niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef Injetta het volgende:
Hakim wil nu dat de mensen eerst gaan betalen voordat ze iets gaan doen.
Wel maf dat de redactie die mailtjes zo door laat gaan en niet eerst checken of iets serieus is of niet.
Ze pakt het leuk opquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ik wil Vanas compleet over de zeik zien.
Volgens mij is Vanassa gewoon opgelucht dat die mensen niet zijn gekomen. Ze is nu een stuk vrolijker dan voor het moment dat ze wist dat ze hadden afgezegd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ik wil Vanas compleet over de zeik zien.
40 man! Werken zal ze!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanes wil naar bed...
Kom Huub.. gooi er nog een paar reserveringen in
Maar wie doet dat nou serieus?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat eerst betalen maar gewoon moeten gaan doen. Je kan anders nooit nagaan of het kutgeintjes zijn of niet.
Volgens mij ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef Tayu het volgende:
[..]
Volgens mij is Vanassa gewoon opgelucht dat die mensen niet zijn gekomen. Ze is nu een stuk vrolijker dan voor het moment dat ze wist dat ze hadden afgezegd.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nooit betalen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik lig in een deukkkkkkkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanes wil naar bed...
Kom Huub.. gooi er nog een paar reserveringen in
Is da lekkurquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
mensen als je wilt bestellen,je kan de tering krijgen van hakim
Geld hè...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:17 schreef Olga het volgende:
Hakim loopt het meeste te zeuren, terwijl hij er toch geen fuck aan hoeft te doen?
Dat loopt wel weer losquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Klapskaats het volgende:
Krijgt hij zijn peuken nou nog dan, of ook niet meer?
Maar dan wel met veel mayoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanessa: "Ik ga even een tafeltje maken, dadelijk komen er toch nog acht man."
Hakim: "De tering kunnen ze krijgen"
quote:
Volgens mij zijn die camera's niet zo heul duur hoor.quote:
Die is volgens mij allang blij dat ze niet hoeft te koken voor een ander.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Geldwolf
Vanes pakt het iig een stuk beter op
denk eerder dat het probleem gaat zijn dat zijn peuken niet meer betaald kunnen wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Geldwolf
Vanes pakt het iig een stuk beter op
Die sigaretten komen er gewoon, dus de rest is eigenlijk minder belangrijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Klapskaats het volgende:
Krijgt hij zijn peuken nou nog dan, of ook niet meer?
geen drolquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die camera's niet zo heul duur hoor.
Ik denk dat Heidi dat wel weet.
Ja, Andrea gaat balenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef Ebinas het volgende:
Vanes heeft al een aantal dingen uit de wasmachine gehaald die daar niet hoorden
Huub, lees je meequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Paul wil wéér eens niets voor Utopia doen.
Gisteren al met dat autootje voor privé doeleinden van schimmelrat.
Nu weer iets voor Astrid, wat ook weer privé is.
Ze is echt grappigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef Ebinas het volgende:
Vanes heeft al een aantal dingen uit de wasmachine gehaald die daar niet hoorden
Zaag van Hakim zijn bed de poten eronderuit, laat nog een cm of 30 zitten. Haal het matras eraf, plank erop, et voila, je kunt heerlijk chinees gaan tafelen op de grondquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die sigaretten komen er gewoon, dus de rest is eigenlijk minder belangrijk.
Paul kan geen tafeltjes maken voor Vanessa.
Wilquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die sigaretten komen er gewoon, dus de rest is eigenlijk minder belangrijk.
Paul kan geen tafeltjes maken voor Vanessa.
Het waait lekker buiten en het is droog.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef beequeen het volgende:
Vanas heeft de gejatte spullen van Andrea uit de wasmachine gehaald.
Als het moedwillig is betekent dat onmiddellijke exit. Dat was althans in elke reallife vaste regel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Tayu het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als iemand daar een camera molt?
Volgens mij heeft Dre dingen in de wasmachine gestopt. Uiteraard spul wat gestolen isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa heeft al dingen in de wasmachine gedaan die niet gehouden mogen worden?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa heeft al dingen in uit de wasmachine [s]gedaan [/s] gehaald die niet gehouden mogen worden?
Zal inderdaad nog wel enigszins meevallen. Er gaat vast nog wel wat sneuvelen in de nabije toekomstquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die camera's niet zo heul duur hoor.
Ik denk dat Heidi dat wel weet.
Dat zou nu wel opportuun zijn geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef SailingDuck het volgende:
Ze moeten daar ff een mobiele camera in het midden hebben op de grond. Ze komen er niet echt dichtbij met beelden zo...
[ afbeelding ]
GASTEN, hoeren hebben klanten! /horeca-modus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze gaan ze een restaurant laten "Voelen"
Afmeldingen..
Late klanten..
Te vroege klanten..
Vegetarier...
Allergie voor noot en sla...
Arme Vanes
Het lijkt of dit voor Hakim niet geld, die mag vanalles roepen en doen en gaat maar door, ze willen hem niet kwijt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het moedwillig is betekent dat onmiddellijke exit. Dat was althans in elke reallife vaste regel.
Tnx.quote:
Niet altijd, toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het moedwillig is betekent dat onmiddellijke exit. Dat was althans in elke reallife vaste regel.
Je man heet Sodeknetters op fok?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Aggie46 het volgende:
Mijn man had een Valentijnsverrassing voor me: eten in Utopia vandaag.Hebben we een beetjewoorden over gehad en toen heeftie zich afgemeld.Zou dat ook doorgekomen zijn?
Hmm, normaal erg romantisch een etentje... dit duidt meer op een moordaanslagquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Aggie46 het volgende:
Mijn man had een Valentijnsverrassing voor me: eten in Utopia vandaag.Hebben we een beetjewoorden over gehad en toen heeftie zich afgemeld.Zou dat ook doorgekomen zijn?
Of ze gaan gewoon om die paal staanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou nu wel opportuun zijn geweest
Echt waar?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Aggie46 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Aggie46 het volgende:
Het had wel wat beter georganiseerd kunnen worden. Niemand onthoudt welke oefening welk nummer heeft, waar die staat, etc.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:25 schreef renevanlaaren het volgende:
de jongens doen dat sporten echt leuk![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:25 schreef Aggie46 het volgende:
Mijn man kookt nl elke dag, vers,lekker en nooit teveel.Haaltie van internet.Toen ik hem een paar beelden lei zien van die kleren,had hij gelukkig zijn twijfels.En netjes afgezegd.Hoezee
De afzeggingen zijn dus de schuld van Nicolien. Laat Vanas het niet horen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:25 schreef Aggie46 het volgende:
Mijn man kookt nl elke dag, vers,lekker en nooit teveel.Haaltie van internet.Toen ik hem een paar beelden lei zien van die kleren,had hij gelukkig zijn twijfels.En netjes afgezegd.Hoezee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt er een nieuw mailtje van gestrande Japanners op de A1.
私たちは、ブローカーで、A1でのバスとの不運があります。ディナーのご予約では40人のための我々はできる?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt waar.Ik heb nu een tablet van hem gekregen,kostte iets meer dan een drol,maar mijn man is een lot uit de loterij.Lief idee maar niet voor mij, eten in een rommelzaak.Ik houd echt van die manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Echt waar?Grappig en lief toch wel?
私たちは、ブローカーで、A1でのバスとの不運があります。ディナーのご予約では40人のための我々はできる?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
Hij moet zoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Vorige keer he, dacht ook even wtf
En jij denkt dat die smurf Paul kwaad durft te maken?quote:
13e rit! Gaat snel hoor, ik d8 waarschouw evenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
私たちは、ブローカーで、A1でのバスとの不運があります。ディナーのご予約では40人のための我々はできる?LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft toch camera vernield?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Het lijkt of dit voor Hakim niet geld, die mag vanalles roepen en doen en gaat maar door, ze willen hem niet kwijt.
Echte liefdequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt waar.Ik heb nu een tablet van hem gekregen,kostte iets meer dan een drol,maar mijn man is een lot uit de loterij.Lief idee maar niet voor mij, eten in een rommelzaak.Ik houd echt van die manen dan te bedenken dat hij al 76 is.Ben blij met mijn tablet en hij blij dat hij weer thuis eten kan koken:vis met verse frietjes met sate saus.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
JOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt waar.Ik heb nu een tablet van hem gekregen,kostte iets meer dan een drol,maar mijn man is een lot uit de loterij.Lief idee maar niet voor mij, eten in een rommelzaak.Ik houd echt van die manen dan te bedenken dat hij al 76 is.Ben blij met mijn tablet en hij blij dat hij weer thuis eten kan koken:vis met verse frietjes met sate saus.
Geef hem maar op voor Utopia, ik hoor dat hij een hoop te bieden heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ikke?Nee, echt niet.Omdat ik alle streamverslagen volg en het vertelde van dat etentje vandaag,had hij zich gemeld.Ben allang blij...anders mis IK het schaatsen en het lekkere eten van manlief.quote:
yep, ik denk ook af en toe, laat hem maar. Want die gast zorgt soms wel voor mooie streamsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:29 schreef Marenda het volgende:
Snap nu waarom Hakim alles daar kan maken.
Bij het geringste ontploft hij ,is ook een tactiek om erin te blijven.
Zag je bij Brian.
Daarbij vergeleken is Hakim de rust zelve. Brian werd helemaal para broddah!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:29 schreef Marenda het volgende:
Zag je bij Brian.
Hij heeft ook mijn dag goedgemaakt! Veel en lang plezier nog saampjes!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ikke?Nee, echt niet.Omdat ik alle streamverslagen volg en het vertelde van dat etentje vandaag,had hij zich gemeld.Ben allang blij...anders mis IK het schaatsen en het lekkere eten van manlief.
Hakim heeft nog geen tegengas gekregen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Daarbij vergeleken is Hakim de rust zelve. Brian werd helemaal para broddah!
Haha ok. Die gif was het afzeggen alleen al wel waard lijkt mequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ikke?Nee, echt niet.Omdat ik alle streamverslagen volg en het vertelde van dat etentje vandaag,had hij zich gemeld.Ben allang blij...anders mis IK het schaatsen en het lekkere eten van manlief.
Hakim en Paul bietsen bij iedereen, die peuken zien ze niemeer terugquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef Clank het volgende:
Paul bietst weer een sigaret bij Vanas.. oké.. maar Vanas wil ze wél terug!
Gaat ook niet snel gebeuren, vrees ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef Marenda het volgende:
[..]
Hakim heeft nog geen tegengas gekregen.
Dat was een reactie op nog weer een andere afzegging.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Haha ok. Die gif was het afzeggen alleen al wel waard lijkt me![]()
http://gyazo.com/1499423bb1a996cd9a731402957c7eec.gif
zou ik doen ,morgen is het zondag.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef notturna het volgende:
Grrrr ga je een dagje werken mis je allerlei leuke momenten.![]()
Ik ga morgen maar ff bij m'n baas klagen.
Pardon.MIJN MAN hoor.En geloof me, die kookt als een bijna-echte-kok met alles d'rop en d'ran.Hij is dan wel een stukje ouderder dan ik ben,maar sjee, wat genieten we (van zijn lekkere hapjes en de restquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:30 schreef community het volgende:
[..]
JOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MAN
Straks alles teruggeven, zitten ze morgen weer zonderquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Hakim en Paul bietsen bij iedereen, die peuken zien ze niemeer terug
Helaas niet,je zou nog schrikken als dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Gaat ook niet snel gebeuren, vrees ik.
Ja zal ik ander Dre een mailtje sturen dat ze me op de dag des Heere laten werken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
zou ik doen ,morgen is het zondag.
is hij gek geworden
De boosheid van Hakim net was een tv momentje.. en hij was niet echt boos.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:29 schreef Marenda het volgende:
Zag je bij Brian.
Ik zou zeggen start je lekker een topic over je hubby, afhankelijjke doos.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Pardon.MIJN MAN hoor.En geloof me, die kookt als een bijna-echte-kok met alles d'rop en d'ran.Hij is dan wel een stukje ouderder dan ik ben,maar sjee, wat genieten we (van zijn lekkere hapjes en de rest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |