Wat hes doe schreem'n den?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aikut zit weer sneaky mailtjes te wissen.
Heb er één in het Gronings naar Rienk gestuurd, kijken of die er door komt![]()
Ze had toch geen geld om het aan te schaffen ? ik dacht dat ze zou afbellen ?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef Dotteke het volgende:
Hoe is het met de kraaltjes afgelopen, heeft Lotte nog wat gekocht/gekregen?
Die staat toch oude lorren te sorteren met Niciliehieeeen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:57 schreef Injetta het volgende:
Ik mis Isabella al de hele ochtend. Is ze even naar huis of zo?
Zei ik ook alquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:02 schreef Klapskaats het volgende:
Dat ze niks hebben gedaan voor de OS, ze hebben ruimte zat daar.
Inderdaad. Ik snap dat ook niet. Shirts met Utopia 2014 bootcampquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze moeten nu Billy de opdracht geven om voor het bootcamp ook unieke t-shirts te maken.
Die lui snappen daar echt niets van marketing...en mensen!
Kunnen ze de bestelling weer aan gaan passenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef Ransjih het volgende:
dr komen nu andere eters
en dat net nadat ze afgesproken hadden de middagmails uit te stellen tot de volgende dag
Ja en voor de winnaars van de tractor run een winnaars shirt!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:04 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap dat ook niet. Shirts met Utopia 2014 bootcamp
Ze snappen in ieder geval dat ze overal onfatsoenlijk veel geld voor kunnen vragen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze moeten nu Billy de opdracht geven om voor het bootcamp ook unieke t-shirts te maken.
Die lui snappen daar echt niets van marketing...en mensen!
Hmmwoaa oneens... Dit is korte termijn politiek.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:05 schreef community het volgende:
[..]
Ze snappen in ieder geval dat ze overal onfatsoenlijk veel geld voor kunnen vragen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat ik voaker schreem heb doan. Om van die holtsnipper een schoakbord te moakn.
Ja, komt iemand bijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef Peunage het volgende:
Ging het etentje nou niet meer door?
2 afgezegd, en 3 erbijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef Peunage het volgende:
eersten hebben afgezegd, 3 nieuwe aanmeldingenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef Peunage het volgende:
nee maar nu nieuwe eters, 3 stuksquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:06 schreef Peunage het volgende:
Dit gaat de grootste stress middag / avond voor Vanes ooit wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:05 schreef Urb het volgende:
Vanes belt weer de plus "Ja sorry, met de vervelenste klant die je ooit tegengekomen bent weer... "
Dat wel ja. Aandachtshoeren betalen wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:05 schreef community het volgende:
[..]
Ze snappen in ieder geval dat ze overal onfatsoenlijk veel geld voor kunnen vragen.
ajoh gewoon stretchertje erbijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ER in ziekenhuis ook rekening heeft gehouden met 3 man, i.p.v. 2 man.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:07 schreef Klapskaats het volgende:
Die hebben ze vanachter geregeld zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |