Quote fixedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:55 schreef Injetta het volgende:
Ik vind een verliefde Rienk strontvervelend. Hij is constant aan het woord, aan het zingen, fluiten en probeert gevat te doen.
Heeft ie al werk van zijn verliefdheid geprobeerd te maken, of durft ie nog niet zo goed?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:55 schreef Injetta het volgende:
Ik vind een verliefde Rienk strontvervelend. Hij is constant aan het woord, aan het zingen, fluiten en probeert gevat te doen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef SailingDuck het volgende:
Dat is dan het vrouwenvlees
[ afbeelding ]
ze komt net haar bed uit ,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:57 schreef Injetta het volgende:
Ik mis Isabella al de hele ochtend. Is ze even naar huis of zo?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef SailingDuck het volgende:
Dat is dan het vrouwenvlees
[ afbeelding ]
Op de biefstuk van Nicoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef Klapskaats het volgende:
Op wie is die Rienk dan verlieft? Op bief of op stuk?
Op Nicolien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef Klapskaats het volgende:
Op wie is die Rienk dan verlieft? Op bief of op stuk?
En voor jouquote:
Tsjaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Tractor run kunnen ze dik exposure mee krijgen!
Ik zie dat wel met wat management kunnen uitgroeien tot een item.
Noteer de tijd en maak er een competitie van die duurt tot het einde van het jaar.
Ik denk dat met de TV/Stream exposure erbij er genoeg groepen/sportverenigingen..teams.. whatrever die voor de lol en de prestatie de snelste tijd willen neer zetten.
Breng ze lekker op een ideequote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Tractor run kunnen ze dik exposure mee krijgen!
Ik zie dat wel met wat management kunnen uitgroeien tot een item.
Noteer de tijd en maak er een competitie van die duurt tot het einde van het jaar.
Ik denk dat met de TV/Stream exposure erbij er genoeg groepen/sportverenigingen..teams.. whatrever die voor de lol en de prestatie de snelste tijd willen neer zetten.
Ik zie alleen die foto en daarop lijkt die linker me geen pretjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef community het volgende:
[..]
Wat is dit nou? Dat zijn gewoon twee mooie meiden. Zeker die linker.
en omdat hij een snikkel heeftquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:00 schreef community het volgende:
[..]
Jij moet Rienk gewoon niet omdat hij niet materialistisch ingesteld is
Laura komt er niet eens de loods voor uitquote:
Juist !quote:
En die rechter een rampquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie alleen die foto en daarop lijkt die linker me geen pretje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |