Echt waar?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Aggie46 het volgende:
Mijn man had een Valentijnsverrassing voor me: eten in Utopia vandaag.Hebben we een beetjewoorden over gehad en toen heeftie zich afgemeld.Zou dat ook doorgekomen zijn?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Aggie46 het volgende:
Mijn man had een Valentijnsverrassing voor me: eten in Utopia vandaag.Hebben we een beetjewoorden over gehad en toen heeftie zich afgemeld.Zou dat ook doorgekomen zijn?
Het had wel wat beter georganiseerd kunnen worden. Niemand onthoudt welke oefening welk nummer heeft, waar die staat, etc.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:25 schreef renevanlaaren het volgende:
de jongens doen dat sporten echt leuk![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:25 schreef Aggie46 het volgende:
Mijn man kookt nl elke dag, vers,lekker en nooit teveel.Haaltie van internet.Toen ik hem een paar beelden lei zien van die kleren,had hij gelukkig zijn twijfels.En netjes afgezegd.Hoezee
De afzeggingen zijn dus de schuld van Nicolien. Laat Vanas het niet horen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:25 schreef Aggie46 het volgende:
Mijn man kookt nl elke dag, vers,lekker en nooit teveel.Haaltie van internet.Toen ik hem een paar beelden lei zien van die kleren,had hij gelukkig zijn twijfels.En netjes afgezegd.Hoezee
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt er een nieuw mailtje van gestrande Japanners op de A1.
私たちは、ブローカーで、A1でのバスとの不運があります。ディナーのご予約では40人のための我々はできる?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt waar.Ik heb nu een tablet van hem gekregen,kostte iets meer dan een drol,maar mijn man is een lot uit de loterij.Lief idee maar niet voor mij, eten in een rommelzaak.Ik houd echt van die manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Echt waar?Grappig en lief toch wel?
私たちは、ブローカーで、A1でのバスとの不運があります。ディナーのご予約では40人のための我々はできる?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
Hij moet zoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Vorige keer he, dacht ook even wtf
En jij denkt dat die smurf Paul kwaad durft te maken?quote:
13e rit! Gaat snel hoor, ik d8 waarschouw evenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
私たちは、ブローカーで、A1でのバスとの不運があります。ディナーのご予約では40人のための我々はできる?LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft toch camera vernield?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Het lijkt of dit voor Hakim niet geld, die mag vanalles roepen en doen en gaat maar door, ze willen hem niet kwijt.
Echte liefdequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt waar.Ik heb nu een tablet van hem gekregen,kostte iets meer dan een drol,maar mijn man is een lot uit de loterij.Lief idee maar niet voor mij, eten in een rommelzaak.Ik houd echt van die manen dan te bedenken dat hij al 76 is.Ben blij met mijn tablet en hij blij dat hij weer thuis eten kan koken:vis met verse frietjes met sate saus.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
JOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt waar.Ik heb nu een tablet van hem gekregen,kostte iets meer dan een drol,maar mijn man is een lot uit de loterij.Lief idee maar niet voor mij, eten in een rommelzaak.Ik houd echt van die manen dan te bedenken dat hij al 76 is.Ben blij met mijn tablet en hij blij dat hij weer thuis eten kan koken:vis met verse frietjes met sate saus.
Geef hem maar op voor Utopia, ik hoor dat hij een hoop te bieden heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ikke?Nee, echt niet.Omdat ik alle streamverslagen volg en het vertelde van dat etentje vandaag,had hij zich gemeld.Ben allang blij...anders mis IK het schaatsen en het lekkere eten van manlief.quote:
yep, ik denk ook af en toe, laat hem maar. Want die gast zorgt soms wel voor mooie streamsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:29 schreef Marenda het volgende:
Snap nu waarom Hakim alles daar kan maken.
Bij het geringste ontploft hij ,is ook een tactiek om erin te blijven.
Zag je bij Brian.
Daarbij vergeleken is Hakim de rust zelve. Brian werd helemaal para broddah!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:29 schreef Marenda het volgende:
Zag je bij Brian.
Hij heeft ook mijn dag goedgemaakt! Veel en lang plezier nog saampjes!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ikke?Nee, echt niet.Omdat ik alle streamverslagen volg en het vertelde van dat etentje vandaag,had hij zich gemeld.Ben allang blij...anders mis IK het schaatsen en het lekkere eten van manlief.
Hakim heeft nog geen tegengas gekregen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Daarbij vergeleken is Hakim de rust zelve. Brian werd helemaal para broddah!
Haha ok. Die gif was het afzeggen alleen al wel waard lijkt mequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ikke?Nee, echt niet.Omdat ik alle streamverslagen volg en het vertelde van dat etentje vandaag,had hij zich gemeld.Ben allang blij...anders mis IK het schaatsen en het lekkere eten van manlief.
Hakim en Paul bietsen bij iedereen, die peuken zien ze niemeer terugquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef Clank het volgende:
Paul bietst weer een sigaret bij Vanas.. oké.. maar Vanas wil ze wél terug!
Gaat ook niet snel gebeuren, vrees ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef Marenda het volgende:
[..]
Hakim heeft nog geen tegengas gekregen.
Dat was een reactie op nog weer een andere afzegging.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Haha ok. Die gif was het afzeggen alleen al wel waard lijkt me![]()
http://gyazo.com/1499423bb1a996cd9a731402957c7eec.gif
zou ik doen ,morgen is het zondag.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef notturna het volgende:
Grrrr ga je een dagje werken mis je allerlei leuke momenten.![]()
Ik ga morgen maar ff bij m'n baas klagen.
Pardon.MIJN MAN hoor.En geloof me, die kookt als een bijna-echte-kok met alles d'rop en d'ran.Hij is dan wel een stukje ouderder dan ik ben,maar sjee, wat genieten we (van zijn lekkere hapjes en de restquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:30 schreef community het volgende:
[..]
JOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MANJOUW MAN JOUW MAN JOUW MAN
Straks alles teruggeven, zitten ze morgen weer zonderquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Hakim en Paul bietsen bij iedereen, die peuken zien ze niemeer terug
Helaas niet,je zou nog schrikken als dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef Tayu het volgende:
[..]
Gaat ook niet snel gebeuren, vrees ik.
Ja zal ik ander Dre een mailtje sturen dat ze me op de dag des Heere laten werken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:33 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
zou ik doen ,morgen is het zondag.
is hij gek geworden
De boosheid van Hakim net was een tv momentje.. en hij was niet echt boos.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:29 schreef Marenda het volgende:
Zag je bij Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |