Is da lekkurquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
mensen als je wilt bestellen,je kan de tering krijgen van hakim
Geld hè...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:17 schreef Olga het volgende:
Hakim loopt het meeste te zeuren, terwijl hij er toch geen fuck aan hoeft te doen?
Dat loopt wel weer losquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Klapskaats het volgende:
Krijgt hij zijn peuken nou nog dan, of ook niet meer?
Maar dan wel met veel mayoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanessa: "Ik ga even een tafeltje maken, dadelijk komen er toch nog acht man."
Hakim: "De tering kunnen ze krijgen"
quote:
Volgens mij zijn die camera's niet zo heul duur hoor.quote:
Die is volgens mij allang blij dat ze niet hoeft te koken voor een ander.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Geldwolf
Vanes pakt het iig een stuk beter op
denk eerder dat het probleem gaat zijn dat zijn peuken niet meer betaald kunnen wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Geldwolf
Vanes pakt het iig een stuk beter op
Die sigaretten komen er gewoon, dus de rest is eigenlijk minder belangrijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Klapskaats het volgende:
Krijgt hij zijn peuken nou nog dan, of ook niet meer?
geen drolquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die camera's niet zo heul duur hoor.
Ik denk dat Heidi dat wel weet.
Ja, Andrea gaat balenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef Ebinas het volgende:
Vanes heeft al een aantal dingen uit de wasmachine gehaald die daar niet hoorden
Huub, lees je meequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Paul wil wéér eens niets voor Utopia doen.
Gisteren al met dat autootje voor privé doeleinden van schimmelrat.
Nu weer iets voor Astrid, wat ook weer privé is.
Ze is echt grappigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef Ebinas het volgende:
Vanes heeft al een aantal dingen uit de wasmachine gehaald die daar niet hoorden
Zaag van Hakim zijn bed de poten eronderuit, laat nog een cm of 30 zitten. Haal het matras eraf, plank erop, et voila, je kunt heerlijk chinees gaan tafelen op de grondquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die sigaretten komen er gewoon, dus de rest is eigenlijk minder belangrijk.
Paul kan geen tafeltjes maken voor Vanessa.
Wilquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die sigaretten komen er gewoon, dus de rest is eigenlijk minder belangrijk.
Paul kan geen tafeltjes maken voor Vanessa.
Het waait lekker buiten en het is droog.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef beequeen het volgende:
Vanas heeft de gejatte spullen van Andrea uit de wasmachine gehaald.
Als het moedwillig is betekent dat onmiddellijke exit. Dat was althans in elke reallife vaste regel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Tayu het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als iemand daar een camera molt?
Volgens mij heeft Dre dingen in de wasmachine gestopt. Uiteraard spul wat gestolen isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa heeft al dingen in de wasmachine gedaan die niet gehouden mogen worden?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa heeft al dingen in uit de wasmachine [s]gedaan [/s] gehaald die niet gehouden mogen worden?
Zal inderdaad nog wel enigszins meevallen. Er gaat vast nog wel wat sneuvelen in de nabije toekomstquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die camera's niet zo heul duur hoor.
Ik denk dat Heidi dat wel weet.
Dat zou nu wel opportuun zijn geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef SailingDuck het volgende:
Ze moeten daar ff een mobiele camera in het midden hebben op de grond. Ze komen er niet echt dichtbij met beelden zo...
[ afbeelding ]
GASTEN, hoeren hebben klanten! /horeca-modus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze gaan ze een restaurant laten "Voelen"
Afmeldingen..
Late klanten..
Te vroege klanten..
Vegetarier...
Allergie voor noot en sla...
Arme Vanes
Het lijkt of dit voor Hakim niet geld, die mag vanalles roepen en doen en gaat maar door, ze willen hem niet kwijt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het moedwillig is betekent dat onmiddellijke exit. Dat was althans in elke reallife vaste regel.
Tnx.quote:
Niet altijd, toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het moedwillig is betekent dat onmiddellijke exit. Dat was althans in elke reallife vaste regel.
Je man heet Sodeknetters op fok?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Aggie46 het volgende:
Mijn man had een Valentijnsverrassing voor me: eten in Utopia vandaag.Hebben we een beetjewoorden over gehad en toen heeftie zich afgemeld.Zou dat ook doorgekomen zijn?
Hmm, normaal erg romantisch een etentje... dit duidt meer op een moordaanslagquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:23 schreef Aggie46 het volgende:
Mijn man had een Valentijnsverrassing voor me: eten in Utopia vandaag.Hebben we een beetjewoorden over gehad en toen heeftie zich afgemeld.Zou dat ook doorgekomen zijn?
Of ze gaan gewoon om die paal staanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zou nu wel opportuun zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |