Is da lekkurquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
mensen als je wilt bestellen,je kan de tering krijgen van hakim
Geld hè...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:17 schreef Olga het volgende:
Hakim loopt het meeste te zeuren, terwijl hij er toch geen fuck aan hoeft te doen?
Dat loopt wel weer losquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Klapskaats het volgende:
Krijgt hij zijn peuken nou nog dan, of ook niet meer?
Maar dan wel met veel mayoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanessa: "Ik ga even een tafeltje maken, dadelijk komen er toch nog acht man."
Hakim: "De tering kunnen ze krijgen"
quote:
Volgens mij zijn die camera's niet zo heul duur hoor.quote:
Die is volgens mij allang blij dat ze niet hoeft te koken voor een ander.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Geldwolf
Vanes pakt het iig een stuk beter op
denk eerder dat het probleem gaat zijn dat zijn peuken niet meer betaald kunnen wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Geldwolf
Vanes pakt het iig een stuk beter op
Die sigaretten komen er gewoon, dus de rest is eigenlijk minder belangrijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Klapskaats het volgende:
Krijgt hij zijn peuken nou nog dan, of ook niet meer?
geen drolquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die camera's niet zo heul duur hoor.
Ik denk dat Heidi dat wel weet.
Ja, Andrea gaat balenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef Ebinas het volgende:
Vanes heeft al een aantal dingen uit de wasmachine gehaald die daar niet hoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |