Dat was geniaalquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dan moet dokken. Net als in DGK. Remember Dennix?
Ik denk het niet, het is niet onrealistisch en levert genoeg materiaal voor de uitzendingen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Klapskaats het volgende:
Hoe krijg je een stel dwazen he-le-maal over de zeik: welnu, je bespreekt een etentje, wacht effe poosje , totdat het voer onderweg is, en daarna bel/ mail je af dat je niet komt.
Maar denk toch echt wel dat de regie een keer gaat ingrijpen, denken jullie ook niet?
Zeker als blijkt waar het vandaan komt steeds.
Dit is wat de redactie wil.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef Injetta het volgende:
Hakim wil nu dat de mensen eerst gaan betalen voordat ze iets gaan doen.
Wel maf dat de redactie die mailtjes zo door laat gaan en niet eerst checken of iets serieus is of niet.
Ja, was een leuk script.quote:
Ja voortaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef chufi het volgende:
De eters moesten toch van te voren betalen volgens Hakim...
Ik denk dat ze dat eerst betalen maar gewoon moeten gaan doen. Je kan anders nooit nagaan of het kutgeintjes zijn of niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef Injetta het volgende:
Hakim wil nu dat de mensen eerst gaan betalen voordat ze iets gaan doen.
Wel maf dat de redactie die mailtjes zo door laat gaan en niet eerst checken of iets serieus is of niet.
Ze pakt het leuk opquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ik wil Vanas compleet over de zeik zien.
Volgens mij is Vanassa gewoon opgelucht dat die mensen niet zijn gekomen. Ze is nu een stuk vrolijker dan voor het moment dat ze wist dat ze hadden afgezegd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik totaal niet. Ik wil Vanas compleet over de zeik zien.
40 man! Werken zal ze!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanes wil naar bed...
Kom Huub.. gooi er nog een paar reserveringen in
Maar wie doet dat nou serieus?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat eerst betalen maar gewoon moeten gaan doen. Je kan anders nooit nagaan of het kutgeintjes zijn of niet.
Volgens mij ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef Tayu het volgende:
[..]
Volgens mij is Vanassa gewoon opgelucht dat die mensen niet zijn gekomen. Ze is nu een stuk vrolijker dan voor het moment dat ze wist dat ze hadden afgezegd.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nooit betalen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik lig in een deukkkkkkkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vanes wil naar bed...
Kom Huub.. gooi er nog een paar reserveringen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |