quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:11 schreef Tayu het volgende:
de tyfus met die KUTLOODS!
[ afbeelding ]
Zijn ware aard komt steeds meer bovendrijven.quote:
Hahahaha !!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:11 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou het net schrijven, hij wou me uitnodigen voor een etentje... gaat lekker zo. Moet ik me nou optutten of nietquote:
en straks te weinig geld om af te rekenen zekerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef Injetta het volgende:
Ik heb toch wel te doen met Vanessa.
Hakim weet dat ze gepiepeld worden.
Vanessa gaat nu maar alles in de vriezer gooien.
Ik totaal niet. Ik wil Vanas compleet over de zeik zien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef Injetta het volgende:
Het dringt echt niet bij haar door.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef Injetta het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wou het net schrijven, hij wou me uitnodigen voor een etentje... gaat lekker zo. Moet ik me nou optutten of niet
Ik deed net kip in de pan en had stream op bootcamp staanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ow men, ik heb zo gelachuhhh
Een beetje zn eigen woorden over Isa nadat ie dr aan het trollen was en ze los ging "Ohhhhhh, kijk... nu komt de echte Isabel naar boven!" Iets met karma ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Olga het volgende:
Hakim laat zich overigens wel heel erg kennen
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:11 schreef Tayu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je dan moet dokken. Net als in DGK. Remember Dennix?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Tayu het volgende:
Wat zou er gebeuren als iemand daar een camera molt?
Preciesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Een beetje zn eigen woorden over Isa nadat ie dr aan het trollen was en ze los ging "Ohhhhhh, kijk... nu komt de echte Isabel naar boven!" Iets met karma ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |