quote:
Nee, ik ben mobiel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:53 schreef LETMEIN het volgende:
Etsu, wil jij voor mij de OP veranderen?
ogen hahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:51 schreef Fok-it het volgende: [..] Wat kan je niet meer open houden?
![]()
haha, ik zou je lekker ziek melden joh voor morgen, je werkt altijd. volgens mij ben je kapotquote:
Nou ben nu al een uurtje aan het werk. Heb voor volgende week zaterdag en zo dag ook vrij gevraagt en afgelopen woensdag ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha, ik zou je lekker ziek melden joh voor morgen, je werkt altijd. volgens mij ben je kapot
Ik ga kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
Cach,
Zie m'n pohi, dat topic van adora, alles was gelogen blijkbaar
Tot half 4 aan verslagen gewerktquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:00 schreef xcachet het volgende:
Ik ben idd kapotmja. Lekker coma slapen vanavond.
Winterslaapquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:00 schreef xcachet het volgende:
Ik ben idd kapotmja. Lekker coma slapen vanavond.
Bedankt JanCees. Dit waardeer ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tot half 4 aan verslagen gewerkt
Restecp
Je bent zelf mooiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:10 schreef xcachet het volgende:
Mooi topic. Jammer dat ik een slotje al zie aankomen. Tevens krijgt ab wel veel aandacht nu. Wat tenslotte de deboeling is
Jo pik, hou je bek over Etsu oke?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Is die misselijke OP weer terug
Neequote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jo pik, hou je bek over Etsu oke?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Is die misselijke OP weer terug
Jo pik, is Etsu je holmaatje ofzo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jo pik, hou je bek over Etsu oke?
Etsu heeft iedereen als holmaatje.quote:
Waarom doe je dan zo stoer.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer, ik leg hem alleen een beperking op.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer, ik leg hem alleen een beperking op.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:44 schreef Rockiejj het volgende:
Iemand hier die al atje of kratje heeft gedaan?
Dit ja.quote:
Dan graaf je hem op en gebruik je zijn oogkas als putje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:47 schreef Etsu het volgende:
Fopje, even over dat zinnetje over vader knikkeren, wat als mn vader dood is?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan graaf je hem op en gebruik je zijn oogkas als putje.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Knock-out game?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:46 schreef Fok-it het volgende:
Achterlijke overgewaaide `spelletjes''
Net als dat Knock-out game.
Spoor je echt niet.
Dit vind ik erger dan een paar keer mongool zeggen...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Fopje mag dat zeggen, hij is immers m'n bff en toekomstige collegaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit vind ik erger dan een paar keer mongool zeggen...
Is in Amerika nu populair. Random voorbijgangers met 1 klap knock-out slaan.quote:
Wut?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is in Amerika nu populair. Random voorbijgangers met 1 klap knock-out slaan.
Ik lees het inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is in Amerika nu populair. Random voorbijgangers met 1 klap knock-out slaan.
Is fopje ook metroseksueel dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fopje mag dat zeggen, hij is immers m'n bff en toekomstige collega
Oke, thxquote:
Voor zover ik weet dan, heb m al n week niet gesproken en in die week tijd kan van alles gebeurd zijn.quote:
Gewoon die mensen aanklagenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
http://nos.nl/op3/artikel(...)m-knockout-game.html
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor zover ik weet dan, heb m al n week niet gesproken en in die week tijd kan van alles gebeurd zijn.
Hvj xo
Bonjourquote:
Goedhoor, heballeenhongeralseenpaard. Metjoudan?quote:
goed hoor dankjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Goedhoor, heballeenhongeralseenpaard. Metjoudan?
Hm, wat heb je gegeten dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed hoor dankje
heb nog wel eten over...
Als je op iemands naam klikt kan je zien of er een streep door heen staat ja of nee. Als er een streep doorheen staat betekend dat hij een ban heeft.quote:
En alleen de sla is over zeker?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
sla met aardbeien en gebakken vis
Eerst sof, nu Fokit, het is allemaal jouw schuldquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je op iemands naam klikt kan je zien of er een streep door heen staat ja of nee. Als er een streep doorheen staat betekend dat hij een ban heeft.
Mijn schuld?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst sof, nu Fokit, het is allemaal jouw schuldWie is de volgende? Ik zeker?
Jawel, Fok-it en Fopje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mijn schuld?Het zijn geen kloontjes van me hoor, ik heb geen invloed op hun manier van posten.
quote:
Oke man. Oke.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:30 schreef xcachet het volgende:
Fok-it heeft een ban. De mod die hem heeft laten bannen is zijn fok-carrière nog niet zeker
bans worden niet besproken op het forumquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom heeft ie preces een ban?
Ik moet wel weten voor welke zaak ik strijd.
Strijden tegen Fopje a.k.a. the law enforcer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom heeft ie preces een ban?
Ik moet wel weten voor welke zaak ik strijd.
Ik verdenk Fopje. Welke mod verdenk jij?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
bans worden niet besproken op het forum
ik zal het je laten weten via andere communicatiekanalen
Fopje kan niemand bannen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verdenk Fopje. Welke mod verdenk jij?
maar ik kan niet DM'enquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:40 schreef Fopje het volgende:
Je kan beter fok-it verdenkenZe geven hem niet zomaar een ban he. Maar over bans praten doen jullie maar lekker via DM.
Zal ook wel je eigen schuld zijn danquote:
Ja, maar dat is echt al langer dan een halfjaar zo en ik moest van Opa.Bakkebaard een maand notevrij zijn maar die verrekte eriksd heeft mij een note gegeven laatst dus ik kan weer opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zal ook wel je eigen schuld zijn dan
Dat kan zeker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
fopje.. ik wil ook een kleur hebben roze ofzo kan dat niet?
dan wil ik ook een roze kleurtje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat kan zeker.
Weet alleen niet of ze dat doenEven je FoBo checken.
check ze..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat kan zeker.
Weet alleen niet of ze dat doenEven je FoBo checken.
wie ben jijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
fopje.. ik wil ook een kleur hebben roze ofzo kan dat niet?
Volgens mij heb je wel flinke melkfabrieken. Maar helaas, ik ga er niet overquote:
nou nou wat een taalgebruik... beetje jammer dit..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel flinke melkfabrieken. Maar helaas, ik ga er niet over
Heb ik het nu verpest?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou nou wat een taalgebruik... beetje jammer dit..
maak tr!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou nou wat een taalgebruik... beetje jammer dit..
Gelukkig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
klein beetje maar je kunt nog goed maken hoor
Mijn gulp is al half open. Succes, nog een klein stukje!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag er niks over zeggen. Ik probeer in Fopjes broekje te komen, dus ik houd me afzijdig.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mijn gulp is al half open. Succes, nog een klein stukje!
Alof die een ban aanvraagt voor zichzelfquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:40 schreef Fopje het volgende:
Je kan beter fok-it verdenkenZe geven hem niet zomaar een ban he. Maar over bans praten doen jullie maar lekker via DM.
posten uit naam van gebandequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alof die een ban aanvraagt voor zichzelf
Jij bent gewoon de gene die hiervoor heeft gezorgd. Ik haat je. Fokit ook.
Denk goud, want glitternicht. hogere grindrwaardequote:
Fokkie heeft een banquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
inso weg en fok-it en sof ban.
de sc heeft mij nogquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet
Nee
Doe maar gewoon niet
Zonder mij is deze sc nergens.
dat kan ik uit de post van fopje opmakenquote:
Gekeken in profiel en het kloptquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat kan ik uit de post van fopje opmaken
de verkoopster zei nog dat wit meer voor vrouwen isquote:
Eens. Alhoewel ik dit hoesje er no vrij strak uit vindt zien!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef Stuart het volgende:
Hoesjes voor telefoons zijn altijd lelijk. Althans, dat vind ik
Het maakt telefoons vaak bulky, Ik vind het niet echt mooiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel ik dit hoesje er no vrij strak uit vindt zien!
Heb ik ook wel eens gezien ja, wel vet! Maar dat is niet echt een hoesjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een vriend van me heeft een gedeeltelijk doorichtige achterkant voor zijn iPhone. Ziet er wel tof uit dat je die chips en shit ziet
Misschien grappig maar zou ik ook niet zelf willen hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een vriend van me heeft een gedeeltelijk doorichtige achterkant voor zijn iPhone. Ziet er wel tof uit dat je die chips en shit ziet
hoe danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
waarom nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heeft zijn werk goed gedaan, momenteel heb ik geen hoesje.
Ik zeg ook expres niet dat het een hoesje isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gezien ja, wel vet! Maar dat is niet echt een hoesje
Dat het geen hoesje is bedoel je ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg ook expres niet dat het een hoesje is
iPhone 4/4S kan de achterkant vanaf blijkbaar, dunno. Maar daaronder zie je alles zitten. Vervang het met doorzichtig plastic en kloarquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat het geen hoesje is bedoel je ?
lijkt me cool voor een ander maar niet voor mezelf denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iPhone 4/4S kan de achterkant vanaf blijkbaar, dunno. Maar daaronder zie je alles zitten. Vervang het met doorzichtig plastic en kloar
okayquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
lijkt me cool voor een ander maar niet voor mezelf denk ik
Precies en oogt ook gewoon mooierquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zonder hoesje voelt het veel lekkerder in de hand.
Ik heb mijn MBA in een enveloppe hoes als ik 'm moet verslepen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies en oogt ook gewoon mooier
Voor MBP's heb je ook van die plastic hoesjes enzo. Vind ik er ook niet uitzien
ik vind t engquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zonder hoesje voelt het veel lekkerder in de hand.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
even mijn mac updaten
heb je dat ook gedaan va?
Updaten naar wat? Mavericks?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
even mijn mac updaten
heb je dat ook gedaan va?
Ik heb er wel eentje, zwart, mat. Ziet er best koel uit. En het is anders dan de rest van alle honderden macbooks bij mij op schoolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies en oogt ook gewoon mooier
Voor MBP's heb je ook van die plastic hoesjes enzo. Vind ik er ook niet uitzien
Nou en man. Nogmaals: de FAs geven niet zomaar een ban.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alof die een ban aanvraagt voor zichzelf
Jij bent gewoon de gene die hiervoor heeft gezorgd. Ik haat je. Fokit ook.
jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Updaten naar wat? Mavericks?
Ik heb een sleeve van incase.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb mijn MBA in een enveloppe hoes als ik 'm moet verslepen.
Dat is wel waar je, het is redelijk apartquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje, zwart, mat. Ziet er best koel uit. En het is anders dan de rest van alle honderden macbooks bij mij op school
Ik had voor de release al de beta draaien. Meteen geupdate natuurlijk, is al maanden geleden manquote:
Hier ook al vorig jaar gedaanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had voor de release al de beta draaien. Meteen geupdate natuurlijk, is al maanden geleden man
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had voor de release al de beta draaien. Meteen geupdate natuurlijk, is al maanden geleden man
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb met die dingen het volgende idee: 9/10 ongelukken gebeuren als je hem open heb staan en dan heb je er niks anquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een sleeve van incase.
[ afbeelding ]
Ik heb deze niet trouwens. Die van mij lijkt meer op bond van binnenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een sleeve van incase.
[ afbeelding ]
James Bond?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb deze niet trouwens. Die van mij lijkt meer op bond van binnen
Zo'n tas heb ik trouwens ook nog
[ afbeelding ]
True! Ik liet een paar weken geleden mijn telefoon vrij hard vallen op mijn laptop en dan heeft een deukje veroorzaaktquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb met die dingen het volgende idee: 9/10 ongelukken gebeuren als je hem open heb staan en dan heb je er niks an
uhh post hier net 2 dagen mee...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent nog niet goed ingeburgerd in deze sc merk ik
Daarom die case om mijn laptop. En is niet eens duur, 30 euro ofzoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
True! Ik liet een paar weken geleden mijn telefoon vrij hard vallen op mijn laptop en dan heeft een deukje veroorzaakt
Bontquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb deze niet trouwens. Die van mij lijkt meer op bond van binnen
Zo'n tas heb ik trouwens ook nog
[ afbeelding ]
Geblowt. Biologische wiet. Lekkeerrrrquote:
Hey Nikkiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhh post hier net 2 dagen mee...
Scheuren die dingen niet eigenlijk op de hoekjesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom die case om mijn laptop. En is niet eens duur, 30 euro ofzo
Jij bent toch minder braaf dan ik dachtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geblowt. Biologische wiet. Lekkeerrrr
Is vrij hard plastic hoor. Je klikt het er op, niet er om heen rekken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Scheuren die dingen niet eigenlijk op de hoekjes
Wist je toch ook al?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent toch minder braaf dan ik dacht
En komt er geen stof ofzo tussen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is vrij hard plastic hoor. Je klikt het er op, niet er om heen rekken.
Ik vind het niet bij je passen, dat badboy gedoe. Maar goed, ik ken je ook eigenlijk nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wist je toch ook al?
Ik ben een badboy. Vraag me af waarom ik nog single bent
Kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wist je toch ook al?
Ik ben een badboy. Vraag me af waarom ik nog single bent
Klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef Stuart het volgende:
Op Facebook zag ik van die plaatjes voorbij komen als 'zelfs Hitler had een vriendin' dus was meer geliefd dan dat jij bent
Niet echtquote:
Ik ben ook geen badboy omdat ik blow. Dan zou jij een badboy zijn omdat je drinkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het niet bij je passen, dat badboy gedoe. Maar goed, ik ken je ook eigenlijk niet
Drinken is denk ik toch meer geaccepteerd of niet? Hier kun je bijv. niet zomaar weed kopenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet echt
[..]
Ik ben ook geen badboy omdat ik blow. Dan zou jij een badboy zijn omdat je drinkt.
Het is london. Je kan aan ALLES komenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Drinken is denk ik toch meer geaccepteerd of niet? Hier kun je bijv. niet zomaar weed kopen
Het kan natuurlijk, maar minder makkelijk dan in Nederland en niet legaalquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is london. Je kan aan ALLES komen
Ff je tetten dmen, ben je ook weer ingewijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhh post hier net 2 dagen mee...
Deze jongen heeft ook een vriendin. Ik kan mij er nou niet echt rot om voelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef Stuart het volgende:
Op Facebook zag ik van die plaatjes voorbij komen als 'zelfs Hitler had een vriendin' dus was meer geliefd dan dat jij bent
lol, he died, oh lol he diedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:45 schreef arachide. het volgende:
haahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahhahahaahhahahahahhaha
I DIED
watquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:45 schreef arachide. het volgende:
haahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahhahahaahhahahahahhaha
I DIED
Dat zelfde geldt voor een iPod Classic. Die van mij zit ook helemaal onder de krassen aan de achterkant. Die komen e al op als je hem op tabel legtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:25 schreef Stuart het volgende:
Moet zeggen dat een hoesje wel functioneel is. Er komt weliswaar stof tussen maar mijn iPhone zonder hoesje zit vol met krassen op de achterkant
Ja, die heeft zo'n aluminium achterkant, die krassen springen er inderdaad opquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zelfde geldt voor een iPod Classic. Die van mij zit ook helemaal onder de krassen aan de achterkant. Die komen e al op als je hem op tabel legt
hier is het enkel gedecriminaliseerdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk, maar minder makkelijk dan in Nederland en niet legaal
Het zal je gebeuren !quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zelfde geldt voor een iPod Classic. Die van mij zit ook helemaal onder de krassen aan de achterkant. Die komen e al op als je hem op tabel legt
Er zijn tig coffeeshops waar je het kunt kopen zonder het risico op een bekeuring of iets. Dat is hier nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hier is het enkel gedecriminaliseerd
in your dreams jimbo jij stuurt ook geen leuterfoto in mn dmquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ff je tetten dmen, ben je ook weer ingewijd.
Want zo gaat dat enzo
Nee, daar hebben we etsu en stu al voorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
in your dreams jimbo jij stuurt ook geen leuterfoto in mn dm
Hannah Montana, je weet wel dat meisje dat zich voordoet als een enorme ster, maar als ze normaal is vinden mensen haar een loser. Zoooooooooooo grappig.quote:
nee hoor ken stu al van de ksc.. die doet dat nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we etsu en stu al voor![]()
Ik heb dm ban dus je post klopt nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we etsu en stu al voor![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee hoor ken stu al van de ksc.. die doet dat nietjammer joh
emily osment <3quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hannah Montana, je weet wel dat meisje dat zich voordoet als een enorme ster, maar als ze normaal is vinden mensen haar een loser. Zoooooooooooo grappig.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dm ban dus je post klopt niet
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee hoor ken stu al van de ksc.. die doet dat nietjammer joh
quote:
Zo lelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die heeft zo'n aluminium achterkant, die krassen springen er inderdaad op
Ik woon in het oosten hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:03 schreef Etsu het volgende:
Ik ga morgen naar Schiphol
LMI ga je mee?
Ow Etsuquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer
Wilde wel met je op vakantie gaan
Wat ga je doen in NLquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:08 schreef Stuart het volgende:
LHR en AMS zijn zo saai. Maar goed, ik ben daar dan ook al tig keer geweest
Eigenlijk vind ik alle vliegvelden maar saai. Berlijn is ook extreem saai
Niets bijzonders eigenlijk. Mijn ouders bezoeken en een paar mensen die ik daar nog ken. Verder vooral nietsquote:
En wat is niets? Fokken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk. Mijn ouders bezoeken en een paar mensen die ik daar nog ken. Verder vooral niets![]()
Misschien in de middag een beetje. In de avonden in ieder geval niet. Dan zal ik of bij iemand zijn of TV kijken of uit eten etc.quote:
Wel okay thanks. Waarom redelijkquote:
Vroegerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Stuart het volgende:
Wow, ik sta na bijna 8,5 jaar weer bijna op de 5e plek![]()
5 D. 240.261
6 Stuart 239.408
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
FOK!Post Top 500 van 5 juli 2005(tussen haakjes stand van exact 1 jaar eerder)
001 (001) 120470 yvonne
002 (004) 115874 tong80
003 (002) 108518 QyRoZ
004 (058) 088595 dolle_hond
005 (432) 069202 Stuart
006 (003) 068991 Otherside
007 (075) 067609 D.
008 (104) 065904 PrintScreen
009 (010) 065298 static
010 (005) 065080 SunChaser
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:28 schreef Stuart het volgende:
Toch best een stuk stiller hier zo zonder Fokkie, Sof en Inso
3 toffe usersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:28 schreef Stuart het volgende:
Toch best een stuk stiller hier zo zonder Fokkie, Sof en Inso
Als Sof normaal doet dan ben ik het met je uitspraak eens jaquote:
Sof doet altijd normaal.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als Sof normaal doet dan ben ik het met je uitspraak eens ja
Eensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als Sof normaal doet dan ben ik het met je uitspraak eens ja
Jullie zijn vrij close natuurlijkquote:
Ik heb Kinder Maxiesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:34 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, eigenlijk best smerig die chocolade koekjes
Oooh, diequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |