Dat kan zeker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
fopje.. ik wil ook een kleur hebben roze ofzo kan dat niet?
dan wil ik ook een roze kleurtje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat kan zeker.
Weet alleen niet of ze dat doenEven je FoBo checken.
check ze..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat kan zeker.
Weet alleen niet of ze dat doenEven je FoBo checken.
wie ben jijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
fopje.. ik wil ook een kleur hebben roze ofzo kan dat niet?
Volgens mij heb je wel flinke melkfabrieken. Maar helaas, ik ga er niet overquote:
nou nou wat een taalgebruik... beetje jammer dit..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel flinke melkfabrieken. Maar helaas, ik ga er niet over
Heb ik het nu verpest?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou nou wat een taalgebruik... beetje jammer dit..
maak tr!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou nou wat een taalgebruik... beetje jammer dit..
Gelukkig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
klein beetje maar je kunt nog goed maken hoor
Mijn gulp is al half open. Succes, nog een klein stukje!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag er niks over zeggen. Ik probeer in Fopjes broekje te komen, dus ik houd me afzijdig.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mijn gulp is al half open. Succes, nog een klein stukje!
Alof die een ban aanvraagt voor zichzelfquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:40 schreef Fopje het volgende:
Je kan beter fok-it verdenkenZe geven hem niet zomaar een ban he. Maar over bans praten doen jullie maar lekker via DM.
posten uit naam van gebandequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alof die een ban aanvraagt voor zichzelf
Jij bent gewoon de gene die hiervoor heeft gezorgd. Ik haat je. Fokit ook.
Denk goud, want glitternicht. hogere grindrwaardequote:
Fokkie heeft een banquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
inso weg en fok-it en sof ban.
de sc heeft mij nogquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet
Nee
Doe maar gewoon niet
Zonder mij is deze sc nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |