maar ik kan niet DM'enquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:40 schreef Fopje het volgende:
Je kan beter fok-it verdenkenZe geven hem niet zomaar een ban he. Maar over bans praten doen jullie maar lekker via DM.
Zal ook wel je eigen schuld zijn danquote:
Ja, maar dat is echt al langer dan een halfjaar zo en ik moest van Opa.Bakkebaard een maand notevrij zijn maar die verrekte eriksd heeft mij een note gegeven laatst dus ik kan weer opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zal ook wel je eigen schuld zijn dan
Dat kan zeker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
fopje.. ik wil ook een kleur hebben roze ofzo kan dat niet?
dan wil ik ook een roze kleurtje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat kan zeker.
Weet alleen niet of ze dat doenEven je FoBo checken.
check ze..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat kan zeker.
Weet alleen niet of ze dat doenEven je FoBo checken.
wie ben jijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
fopje.. ik wil ook een kleur hebben roze ofzo kan dat niet?
Volgens mij heb je wel flinke melkfabrieken. Maar helaas, ik ga er niet overquote:
nou nou wat een taalgebruik... beetje jammer dit..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel flinke melkfabrieken. Maar helaas, ik ga er niet over
Heb ik het nu verpest?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou nou wat een taalgebruik... beetje jammer dit..
maak tr!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou nou wat een taalgebruik... beetje jammer dit..
Gelukkig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
klein beetje maar je kunt nog goed maken hoor
Mijn gulp is al half open. Succes, nog een klein stukje!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mag er niks over zeggen. Ik probeer in Fopjes broekje te komen, dus ik houd me afzijdig.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mijn gulp is al half open. Succes, nog een klein stukje!
Alof die een ban aanvraagt voor zichzelfquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:40 schreef Fopje het volgende:
Je kan beter fok-it verdenkenZe geven hem niet zomaar een ban he. Maar over bans praten doen jullie maar lekker via DM.
posten uit naam van gebandequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alof die een ban aanvraagt voor zichzelf
Jij bent gewoon de gene die hiervoor heeft gezorgd. Ik haat je. Fokit ook.
Denk goud, want glitternicht. hogere grindrwaardequote:
Fokkie heeft een banquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
inso weg en fok-it en sof ban.
de sc heeft mij nogquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet
Nee
Doe maar gewoon niet
Zonder mij is deze sc nergens.
dat kan ik uit de post van fopje opmakenquote:
Gekeken in profiel en het kloptquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat kan ik uit de post van fopje opmaken
de verkoopster zei nog dat wit meer voor vrouwen isquote:
Eens. Alhoewel ik dit hoesje er no vrij strak uit vindt zien!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef Stuart het volgende:
Hoesjes voor telefoons zijn altijd lelijk. Althans, dat vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |