Het zal je gebeuren !quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zelfde geldt voor een iPod Classic. Die van mij zit ook helemaal onder de krassen aan de achterkant. Die komen e al op als je hem op tabel legt
Er zijn tig coffeeshops waar je het kunt kopen zonder het risico op een bekeuring of iets. Dat is hier nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hier is het enkel gedecriminaliseerd
in your dreams jimbo jij stuurt ook geen leuterfoto in mn dmquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ff je tetten dmen, ben je ook weer ingewijd.
Want zo gaat dat enzo
Nee, daar hebben we etsu en stu al voorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
in your dreams jimbo jij stuurt ook geen leuterfoto in mn dm
Hannah Montana, je weet wel dat meisje dat zich voordoet als een enorme ster, maar als ze normaal is vinden mensen haar een loser. Zoooooooooooo grappig.quote:
nee hoor ken stu al van de ksc.. die doet dat nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we etsu en stu al voor![]()
Ik heb dm ban dus je post klopt nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we etsu en stu al voor![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee hoor ken stu al van de ksc.. die doet dat nietjammer joh
emily osment <3quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hannah Montana, je weet wel dat meisje dat zich voordoet als een enorme ster, maar als ze normaal is vinden mensen haar een loser. Zoooooooooooo grappig.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dm ban dus je post klopt niet
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee hoor ken stu al van de ksc.. die doet dat nietjammer joh
quote:
Zo lelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die heeft zo'n aluminium achterkant, die krassen springen er inderdaad op
| Forum Opties | |
|---|---|