Geblowt. Biologische wiet. Lekkeerrrrquote:
Hey Nikkiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhh post hier net 2 dagen mee...
Scheuren die dingen niet eigenlijk op de hoekjesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom die case om mijn laptop. En is niet eens duur, 30 euro ofzo
Jij bent toch minder braaf dan ik dachtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geblowt. Biologische wiet. Lekkeerrrr
Is vrij hard plastic hoor. Je klikt het er op, niet er om heen rekken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Scheuren die dingen niet eigenlijk op de hoekjes
Wist je toch ook al?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent toch minder braaf dan ik dacht
En komt er geen stof ofzo tussen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is vrij hard plastic hoor. Je klikt het er op, niet er om heen rekken.
Ik vind het niet bij je passen, dat badboy gedoe. Maar goed, ik ken je ook eigenlijk nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wist je toch ook al?
Ik ben een badboy. Vraag me af waarom ik nog single bent
Kwestie van tijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wist je toch ook al?
Ik ben een badboy. Vraag me af waarom ik nog single bent
Klopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef Stuart het volgende:
Op Facebook zag ik van die plaatjes voorbij komen als 'zelfs Hitler had een vriendin' dus was meer geliefd dan dat jij bent
Niet echtquote:
Ik ben ook geen badboy omdat ik blow. Dan zou jij een badboy zijn omdat je drinkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het niet bij je passen, dat badboy gedoe. Maar goed, ik ken je ook eigenlijk niet
Drinken is denk ik toch meer geaccepteerd of niet? Hier kun je bijv. niet zomaar weed kopenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet echt
[..]
Ik ben ook geen badboy omdat ik blow. Dan zou jij een badboy zijn omdat je drinkt.
Het is london. Je kan aan ALLES komenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Drinken is denk ik toch meer geaccepteerd of niet? Hier kun je bijv. niet zomaar weed kopen
Het kan natuurlijk, maar minder makkelijk dan in Nederland en niet legaalquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is london. Je kan aan ALLES komen
Ff je tetten dmen, ben je ook weer ingewijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhh post hier net 2 dagen mee...
Deze jongen heeft ook een vriendin. Ik kan mij er nou niet echt rot om voelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef Stuart het volgende:
Op Facebook zag ik van die plaatjes voorbij komen als 'zelfs Hitler had een vriendin' dus was meer geliefd dan dat jij bent
lol, he died, oh lol he diedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:45 schreef arachide. het volgende:
haahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahhahahaahhahahahahhaha
I DIED
watquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:45 schreef arachide. het volgende:
haahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahhahahaahhahahahahhaha
I DIED
Dat zelfde geldt voor een iPod Classic. Die van mij zit ook helemaal onder de krassen aan de achterkant. Die komen e al op als je hem op tabel legtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:25 schreef Stuart het volgende:
Moet zeggen dat een hoesje wel functioneel is. Er komt weliswaar stof tussen maar mijn iPhone zonder hoesje zit vol met krassen op de achterkant
Ja, die heeft zo'n aluminium achterkant, die krassen springen er inderdaad opquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zelfde geldt voor een iPod Classic. Die van mij zit ook helemaal onder de krassen aan de achterkant. Die komen e al op als je hem op tabel legt
hier is het enkel gedecriminaliseerdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk, maar minder makkelijk dan in Nederland en niet legaal
Het zal je gebeuren !quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zelfde geldt voor een iPod Classic. Die van mij zit ook helemaal onder de krassen aan de achterkant. Die komen e al op als je hem op tabel legt
Er zijn tig coffeeshops waar je het kunt kopen zonder het risico op een bekeuring of iets. Dat is hier nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hier is het enkel gedecriminaliseerd
in your dreams jimbo jij stuurt ook geen leuterfoto in mn dmquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ff je tetten dmen, ben je ook weer ingewijd.
Want zo gaat dat enzo
Nee, daar hebben we etsu en stu al voorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
in your dreams jimbo jij stuurt ook geen leuterfoto in mn dm
Hannah Montana, je weet wel dat meisje dat zich voordoet als een enorme ster, maar als ze normaal is vinden mensen haar een loser. Zoooooooooooo grappig.quote:
nee hoor ken stu al van de ksc.. die doet dat nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we etsu en stu al voor![]()
Ik heb dm ban dus je post klopt nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, daar hebben we etsu en stu al voor![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee hoor ken stu al van de ksc.. die doet dat nietjammer joh
emily osment <3quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hannah Montana, je weet wel dat meisje dat zich voordoet als een enorme ster, maar als ze normaal is vinden mensen haar een loser. Zoooooooooooo grappig.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb dm ban dus je post klopt niet
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee hoor ken stu al van de ksc.. die doet dat nietjammer joh
quote:
Zo lelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die heeft zo'n aluminium achterkant, die krassen springen er inderdaad op
Forum Opties | |
---|---|