Het maakt telefoons vaak bulky, Ik vind het niet echt mooiquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eens. Alhoewel ik dit hoesje er no vrij strak uit vindt zien!
Heb ik ook wel eens gezien ja, wel vet! Maar dat is niet echt een hoesjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een vriend van me heeft een gedeeltelijk doorichtige achterkant voor zijn iPhone. Ziet er wel tof uit dat je die chips en shit ziet
Misschien grappig maar zou ik ook niet zelf willen hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een vriend van me heeft een gedeeltelijk doorichtige achterkant voor zijn iPhone. Ziet er wel tof uit dat je die chips en shit ziet
hoe danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
waarom nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heeft zijn werk goed gedaan, momenteel heb ik geen hoesje.
Ik zeg ook expres niet dat het een hoesje isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gezien ja, wel vet! Maar dat is niet echt een hoesje
Dat het geen hoesje is bedoel je ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg ook expres niet dat het een hoesje is
iPhone 4/4S kan de achterkant vanaf blijkbaar, dunno. Maar daaronder zie je alles zitten. Vervang het met doorzichtig plastic en kloarquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat het geen hoesje is bedoel je ?
lijkt me cool voor een ander maar niet voor mezelf denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iPhone 4/4S kan de achterkant vanaf blijkbaar, dunno. Maar daaronder zie je alles zitten. Vervang het met doorzichtig plastic en kloar
okayquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
lijkt me cool voor een ander maar niet voor mezelf denk ik
Precies en oogt ook gewoon mooierquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zonder hoesje voelt het veel lekkerder in de hand.
Ik heb mijn MBA in een enveloppe hoes als ik 'm moet verslepen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies en oogt ook gewoon mooier
Voor MBP's heb je ook van die plastic hoesjes enzo. Vind ik er ook niet uitzien
ik vind t engquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zonder hoesje voelt het veel lekkerder in de hand.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
even mijn mac updaten
heb je dat ook gedaan va?
Updaten naar wat? Mavericks?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
even mijn mac updaten
heb je dat ook gedaan va?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |