Dit vind ik erger dan een paar keer mongool zeggen...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan graaf je hem op en gebruik je zijn oogkas als putje.
Fopje mag dat zeggen, hij is immers m'n bff en toekomstige collegaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:49 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit vind ik erger dan een paar keer mongool zeggen...
Is in Amerika nu populair. Random voorbijgangers met 1 klap knock-out slaan.quote:
Wut?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is in Amerika nu populair. Random voorbijgangers met 1 klap knock-out slaan.
Ik lees het inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is in Amerika nu populair. Random voorbijgangers met 1 klap knock-out slaan.
Is fopje ook metroseksueel dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fopje mag dat zeggen, hij is immers m'n bff en toekomstige collega
Oke, thxquote:
Voor zover ik weet dan, heb m al n week niet gesproken en in die week tijd kan van alles gebeurd zijn.quote:
Gewoon die mensen aanklagenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
http://nos.nl/op3/artikel(...)m-knockout-game.html
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor zover ik weet dan, heb m al n week niet gesproken en in die week tijd kan van alles gebeurd zijn.
Hvj xo
Bonjourquote:
Goedhoor, heballeenhongeralseenpaard. Metjoudan?quote:
goed hoor dankjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Goedhoor, heballeenhongeralseenpaard. Metjoudan?
Hm, wat heb je gegeten dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed hoor dankje
heb nog wel eten over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |