Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kiprollade op 14-02-2014 13:57:28 ]
Jahoor, je moet alleen wel van dat soort films houden, oorlog/cultuur.
[..]
Bijna lapo!
OT: Maandag Barendrecht - Alemere in een Peugeot 308 en Amsterdam - Meerkerk in zo'n gare Superb combi 1.6. Gelukkig wel de combi, want de sedan vind ik net een taxi
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef zazzel het volgende: Fack! Wordt net gebeld door de plaatselijke Seat dealer. Jaa we komen er zo aan. Zit hier al meer dan een uur :p
Dan is die wel goed, alleen op het einde lijkt het allemaal een beetje op elkaar waardoor er niets meer echt verrassend is. Dat zul je vanzelf wel zien.
Op vrijdag 14 februari 2014 13:49 schreef zazzel het volgende: Hoe lang houdt een accu het vol als de radio aanstaat zonder dat de motor draait? Zometeen is die accu ook nog leeg.. Sta er al bijna 2 uur
Lang, bij een goede/volle accu iets van 30 weken denk ik, tenzij er een subwoofer op aangesloten zit.
Op vrijdag 14 februari 2014 13:49 schreef zazzel het volgende: Hoe lang houdt een accu het vol als de radio aanstaat zonder dat de motor draait? Zometeen is die accu ook nog leeg.. Sta er al bijna 2 uur
Ach, een lege accu kan er ook wel bij als de ANWB toch komt
Dat duurt ongeveer een uur voordat ze er zijn, en ze bellen 10 minuten van tevoren. Ik ben ervaringsdeskundige. Dan zit 'ie alsnog een uur zonder radio...
Ik had een wagen van een opgepakte crimineel wat in België stond! Lagen nog koffers, laptop, kleding en andere zooi nog in de auto! Plaatselijke inspecteur kon zijn spullen niet opsturen, net als dat de hoofdsleutel en tankpas nog bij die persoon lag :")!
Dat duurt ongeveer een uur voordat ze er zijn, en ze bellen 10 minuten van tevoren. Ik ben ervaringsdeskundige. Dan zit 'ie alsnog een uur zonder radio...
Hangt ervan af, bij mij belden ze de laatste 2x niet van te voren, en waren ze er beide keren binnen een half uur.
Dat dacht ik ook, dus heb uiteindelijk 2 uur moeten wachten totdat ze van de Seat-service kwamen opdagen. Maar geen lege accu, dus dat scheelde. Uiteindelijk alleen 2 liter olie in het blok geflikkerd en ik kon weer verder.
Op vrijdag 14 februari 2014 14:17 schreef CitroenFrance het volgende: Ik had een wagen van een opgepakte crimineel wat in België stond! Lagen nog koffers, laptop, kleding en andere zooi nog in de auto! Plaatselijke inspecteur kon zijn spullen niet opsturen, net als dat de hoofdsleutel en tankpas nog bij die persoon lag :")!
Werd vanmorgen gebeld voor een spoedje Den Boch - Breda. Ideaal, want dan kom ik langs Oisterwijk, recht langs het huis van mijn ouders een daar moest ik nog een sleutel afgeven.
Loop ik net naar de LM, belt ie weer. Rit geannuleerd, en helaas niks anders beschikbaar. Mooi kutklus. Ben ik net thuis, bellen ze weer. Ritje Best - Diemen. Prima, doe maar. Ohja, wel pas om 4 uur ophalen. Dan die maar niet, ben ik niet meer op tijd thuis.
Had mijn ouders al beloofd dat ik langs zou komen, dus ik in de bus naar Oisterwijk. Belt, jawel, Autoreset weer. Ritje Oirschot - Drunen. Mooi, da's vlakbij mijn ouders een vlakbij mijn huis, dus doe maar voor de terugweg straks. Nog voordat de telefoon opgehangen was, werd de rit alweer geannuleerd.
Dan maar naar mijn ouders. Bellen ze weer. Ritje Oisterwijk - Amersfoort. Perfect, was toch al in Oisterwijk. Vijf minuten later gaat wederom de telefoon. Dacht al, als ze nu weer een rit annuleren doe ik ze wat. Maar nee, twee ritten voor maandag. Prima, stuur maar op. Waalwijk - Dordrecht en Dordrecht - Drumen. Alleen wel in Waalwijk ophalen om 7 uur, afleveren uiterlijk 9 uur. Eerste OV mogelijkheid vanuit Den Bosch is pas om 8:20 daar. Teruggemaild, kan ik simpelweg niet uitvoeren. Antwoord van Timo, ritje geannuleerd vanwege die tijden. Oké dan.
Ik die auto ophalen in Oisterwijk. Huh? Nee, die auto staat hier niet. Jawel, staat ie wel. Net nog langs gelopen. Ah ja, hij had hem nog wel. Op verzoek van de LM daar even mijn telefoonnummer achter gelaten, want er was wat onduidelijkheid.
Ik onderweg, word ik gebeld door de klant waar hij naartoe moest (privé persoon). Ja, de auto zou pas maandag moeten komen. Zal best, maar ik kom er toch echt nu aan. Adres veranderd naar zin thuisadres in plaats van kantoor. Mooi, auto afgeleverd, liftje naar het station, prima.
Zit ik in de trein, kijk ik nog eens goed. Verdomme, 2e rit maandag is een opvolg rit van die eerste die geannuleerd is. Weer contact opgenomen met den Timo, over hoe en wat. Nee, die hoefde ik ook niet te doen dan. Jammer, want dat was een Passat en een V70. Maar, hij had nog wel wat anders voor me.
En wat landt er vervolgens in mijn mail? Waalwijk - Zevenaar in, jawel, een VW Caddy met 75pk
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Vorige week is mijn Easyway carriere begonnen nadat ik met succesvol die o zo bijzondere rijtest had afgelegd. Vervolgens vertelde de instructeur dat je er goed aandeed om maandagmorgen direct de goed gedrag verklaring aan te vragen om die zelfde dag nog aan het werk te kunnen gaan, er waren immers ritten in overvloed doordat er recent nieuwe contracten waren afgesloten, prima . De afgelopen week 3 dagen open gezet in de beschikbaarheid en ik heb er niets van gehoord. Volgens de telefoniste waren er geen ritten Ipv afgelopen week lekker op pad te zijn geweest heb ik dus gechillt en geleerd , daar staan dan wel weer mooie cijfers tegenover. Maandag nieuwe week en nieuwe kansen waarbij de beschikbaarheid opnieuw 3 dagen open staat, laat maar komen die handel!
Pff, wat een gedoe zeg. Dat ze ook serieus vier keer bellen voor een spoedje, het zou wel hoge nood geweest zijn.
Ze hadden trouwens zelf ook wel kunnen bedenken dat ophalen om 7 uur in waalwijk onmogelijk is (tenzij je niet bij van M moet zijn misschien). Of je moet vanaf het busstation gaan lopen, maar dan zou ik sowieso de rit al weigeren.
Hij deed criminele activiteiten naast zijn job in Belgie. Dus meneer kluste met zijn leasewagen bij :"). Op het eindadres wisten ze niet wat ze met de koelbox, koffers etc aan moesten! En zij waren bang dat er veel schade aan de auto zou zitten. Verder prima GT uitvoering met schuifdak en stoelverwarming (y)! Tweede rit was niks bijzonders dan een 308 die erg slooom was!
Nu ff pauze nemen op de afsluitdijk , wat een weer hier Wind en regen, mooi! Zo nog langs huis om kopie van formulier in brievenbus bij LM achtertelaten Die BMW 114i heeft echt geen vermogen, vind de Up nog sportiever
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zie je maar weer dat d'n Timo je toch nog weet te naaien.
Ook weer eens rijden maandag.
10-13 uur de eerste bak ophalen in Eindhoven, VW Golf voor een enkeltje Groningen. Dan z.s.m. een trein opzoeken voor een vervolgrit Assen - Breukelen in een KIA Cee'd Sportswagon (als ik dat goed spel..)
Dan kan ik nog mooi dat ochtendcollege tot half 11 meenemen en vervolgens die bak op gaan halen.
Kom er nu net achter dat de cataloguswaarde van de Skoda Octavia die ik moet gaan rijden een paar duizend hoger ligt dan dat die standaard is. Mooi zo, standaard zit er op de namelijk al navigatie op (Ambition Business uitvoering), dus wat luxe opties verwacht ik wel. Is ook wel nodig om die 1.6 met 105pk te compenseren
Op vrijdag 14 februari 2014 21:16 schreef MBA_xo het volgende: Weet iemand wanneer de nieuwe sollicitatieronde(s) is/zijn? Heb die van afgelopen maand gemist omdat ik nog maar 5 maanden mijn rijbewijs heb..
Zijn er niet, je kunt Ipc altijd solliciteren. Wel moet je minimaal een half (?) jaar je rijbewijs hebben.
Ik zou zeggen, Google even of lees een paar topics door.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op vrijdag 14 februari 2014 21:16 schreef MBA_xo het volgende: Weet iemand wanneer de nieuwe sollicitatieronde(s) is/zijn? Heb die van afgelopen maand gemist omdat ik nog maar 5 maanden mijn rijbewijs heb..
Als er mensen nodig zijn in jouw regio zullen ze je hoogstwaarschijnlijk wel uitnodigen. Welke regio woon je? Misschien dat er daar namelijk al momenteel genoeg mensen zijn. Voor EW moet je je rijbewijs minimaal 6 maanden hebben dacht ik, maar als ze echt iemand nodig hebben zullen ze voor die maand vast wel een uitzondering maken.
Als er mensen nodig zijn in jouw regio zullen ze je hoogstwaarschijnlijk wel uitnodigen. Welke regio woon je? Misschien dat er daar namelijk al momenteel genoeg mensen zijn. Voor EW moet je je rijbewijs minimaal 6 maanden hebben dacht ik, maar als ze echt iemand nodig hebben zullen ze voor die maand vast wel een uitzondering maken.
Op basis van contracten moeten ze zich aan die 6 maanden houden.
Ik heb van AR/OUDSTANDING een hele 'magere' uitzendovereenomst, staat volgens mij nauwelijks wat in verder over hoe lang van te voren ze moeten bellen enzo.
En ik heb m'n salaris alweer uitgegeven. Gelijk nadat het binnen was Gaat wat te snel de laatste weken.
Pff, wat een gedoe zeg. Dat ze ook serieus vier keer bellen voor een spoedje, het zou wel hoge nood geweest zijn.
Ze hadden trouwens zelf ook wel kunnen bedenken dat ophalen om 7 uur in waalwijk onmogelijk is (tenzij je niet bij van M moet zijn misschien). Of je moet vanaf het busstation gaan lopen, maar dan zou ik sowieso de rit al weigeren.
Ik heb dat stuk ook wel eens gewandeld. Daar doe je ~ 25 minuten over, dus dat valt ook wel mee. Werk is werk, en een Passat / V70 is leuker dan een Caddy toch?
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2014 22:39:12 ]
Ik moest even een motivatie kopen voor m'n bachelorthesis/m'n muziekverslaving voeden: Rock Werchter, kaching daar ging meer dan een week, eh, maand werken in een paar seconden.
Hopelijk binnenkort wel weer wat tijd voor ritjes, zal m'n bankrekening leuk vinden. Zijn er geen ritjes om auto's van ongelukkige wintersporters op te halen in Oostenrijk ofzo?
Op vrijdag 14 februari 2014 22:51 schreef Pizzabodem het volgende: Ik moest even een motivatie kopen voor m'n bachelorthesis/m'n muziekverslaving voeden: Rock Werchter, kaching daar ging meer dan een week, eh, maand werken in een paar seconden.
Hopelijk binnenkort wel weer wat tijd voor ritjes, zal m'n bankrekening leuk vinden. Zijn er geen ritjes om auto's van ongelukkige wintersporters op te halen in Oostenrijk ofzo?
Dat lijkt me ook erg chill, en dan met 2 hikers om het rijden af te wisselen (en omdat het anders zo saai is)
Iemand enig idee of er het werk aankomende week wat minder zal zijn ivm voorjaarsvakantie? Lijkt me namelijk niet aangezien bijna alle bedrijven gewoon open zijn.
Op vrijdag 14 februari 2014 22:20 schreef Sarasi het volgende: Ik ook, en meer. Heerlijk uit eten geweest voor 85euro totaal. Ben wel lichtelijk aangeschoten nu geloof ik.
Een dronken vrouw is een engel in bed
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Maandag weer 'ns een ritje: Maassluis - Meerkerk in een Renault Kangoo Express. Ben benieuwd, laatste busje waar ik in reed (Den Haag - Maastricht) was een tergend langzame Ford Connect zonder cc.
Jammer genoeg is Maassluis - Meerkerk maar een uurtje rijden en staat er 3 uur OV tegenover (en twee stevige wandelingen).
Correct correct. Maar meestal als ik met een dronken vriendin in bed lig ben ikzelf ook redelijk kapot. Overigens heeft mijn vriendin geen drank nodig. Totaal niet zelfs
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op vrijdag 14 februari 2014 23:26 schreef driekeerdrie het volgende: Maandag weer 'ns een ritje: Maassluis - Meerkerk in een Renault Kangoo Express. Ben benieuwd, laatste busje waar ik in reed (Den Haag - Maastricht) was een tergend langzame Ford Connect zonder cc.
Jammer genoeg is Maassluis - Meerkerk maar een uurtje rijden en staat er 3 uur OV tegenover (en twee stevige wandelingen).
Hoe laat ben je ongeveer in Meerkerk? Kunnen we samen lopen
Ik heb dat stuk ook wel eens gewandeld. Daar doe je ~ 25 minuten over, dus dat valt ook wel mee. Werk is werk, en een Passat / V70 is leuker dan een Caddy toch?
Toch wel langer dan dat. Vanaf het busstation is het 3.7 kilometer, 45 minuten volgens google maps. Dus zelfs als je wat sneller loopt is het nog wel 40 minuten. Hoe dan ook zou ik niet staan te springen om rond 7 uur in deze kou in het donker over dat industrieterrein te lopen. Dan liever gokken op andere ritten of eventueel een spoedje.
Gelukkig is dit vanuit mijn regio geen realistisch scenario
Toch wel langer dan dat. Vanaf het busstation is het 3.7 kilometer, 45 minuten volgens google maps. Dus zelfs als je wat sneller loopt is het nog wel 40 minuten. Hoe dan ook zou ik niet staan te springen om rond 7 uur in deze kou in het donker over dat industrieterrein te lopen. Dan liever gokken op andere ritten of eventueel een spoedje.
Je kunt rustig de helft aanhouden van de tijd die Maps voor het wandelen geeft. Da's bij praktisch elke wandelroutebeschrijving van Google. Volgens mij lopen die gasten met een looprekje ofzo.
Plus dat AR het niet erg op prijs stelt als je een rit, los van spoedjes op de dag zelf, weigert.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Half uurtje dan heb je 'm toch echt wel. Nochtans vind ik dat een dubbelrit met een Passat / V70 wel waard.
Zo maar eens onder de auto. Uitlaat moet vervangen worden voor de APK.
Lichtelijk aangeschoten, niet dronken. Ik kan niet (zo goed) tegen alcohol, heb maar twee prosecco gehad. Maar het was wel supergezellig en leuk en alles.
Nou weer hard aan de bak om het geld terug te verdienen.
We hebben drie uur getafeld, gegniffeld om mensen die foto's maakten van hun eten en oprecht genoten van ons eigen menu en dat van de ander. Perfecte kabeljauw, goddelijke tarte tartin en overheerlijke tapenade.
Nu als de wiedeweerga mijn kamer aan kant maken, want mijn moeder komt om 13h om me te helpen met mijn IKEA spullies. En mijn moeder heeft toch een iets hogere standaard dan studenten, ook al heeft ze beloofd alleen maar leuke dingen over mijn kamer te zeggen.
Ik ben er tussen 11:30 en 12:00 denk ik Ik weet niet waar jullie moeten wezen, maar ik moet aan de bewoonde kant v/h industrieterrein wezen (depot van een LM), dus niet die aan het eind van die 60 km/u weg met dat spiegelende glazen gebouw
SPOILER
Mijn moeder biedt regelmatig aan het hele huis schoon te maken. Maar dat is me toch m'n eer te na. Ze komt eigenlijk bijna nooit langs, omdat klein en ik heb geen koffie. Maar als ik haar nodig heb, komt ze altijd. dus na het ontbijt ga ik even oploskoffie, koffiemelk en zoetjes halen, stofzuigen en dingetjes recht neerzetten.
Half uurtje dan heb je 'm toch echt wel. Nochtans vind ik dat een dubbelrit met een Passat / V70 wel waard.
Ja zeker. Ik vind dat lopen ook niet zo'n probleem. Zeker in de ochtendschemering niet eigenlijk. Geeft net wat sfeer aan daar vreselijke industrieterrein.
Maar lopend haal je het ook niet. Die bus 300 rijdt ook niet eerder.
Mooiste is dat d'n Timo me alsnog naar M laat gaan nu, dus ik moet alsnog met dat kutbusje. Maar in plaats van een Passat heeft ie nu die welbekende Caddy geregeld
Nu als de wiedeweerga mijn kamer aan kant maken, want mijn moeder komt om 13h om me te helpen met mijn IKEA spullies. En mijn moeder heeft toch een iets hogere standaard dan studenten, ook al heeft ze beloofd alleen maar leuke dingen over mijn kamer te zeggen.
Heeft ze het nog nooit gezien? Mijn moeder is er ook nooit, die heeft het 2 jaar gelden even heel snel gezien, dus die kan zich er ook niks meer bij voorstellen M'n vader komt nog wel eens, die brengt me nog wel eens en komt dan even een bakkie doen.
Ik woon nog steeds lekker thuis Ben af en toe een beetje aan het rondkijken op de verhuursite van deze regio (ik ga Vlaardingen niet verlaten, woon nu op 25 minuten fietsen van het werk dus dat is ideaal. Misschien ga ik naar Schiedam, maar ja, Schiedam ) en kom regelmatig huizen tegen waar ik 1e zou staan en die ik zo zou kunnen hebben (sta nu dik 5 jaar ingeschreven voor een huis).
Enige is dat ik voorlopig maar een halfjaarcontract heb, dus ik heb besloten om pas ECHT serieus te gaan reageren op huizen als ik zekerheid heb dat mijn contract verlengd wordt, hoe graag ik ook eruit zou gaan. Wel als bijkomend voordeel dat ik het komende half jaar minstens 1k per maand kan gaan sparen, dus ik weet zeker dat ik het dan wel in kan gaan richten in de zomer
Op zaterdag 15 februari 2014 12:14 schreef Irritatie100 het volgende: Ik woon nog steeds lekker thuis Ben af en toe een beetje aan het rondkijken op de verhuursite van deze regio (ik ga Vlaardingen niet verlaten, woon nu op 25 minuten fietsen van het werk dus dat is ideaal. Misschien ga ik naar Schiedam, maar ja, Schiedam ) en kom regelmatig huizen tegen waar ik 1e zou staan en die ik zo zou kunnen hebben (sta nu dik 5 jaar ingeschreven voor een huis).
Enige is dat ik voorlopig maar een halfjaarcontract heb, dus ik heb besloten om pas ECHT serieus te gaan reageren op huizen als ik zekerheid heb dat mijn contract verlengd wordt, hoe graag ik ook eruit zou gaan. Wel als bijkomend voordeel dat ik het komende half jaar minstens 1k per maand kan gaan sparen, dus ik weet zeker dat ik het dan wel in kan gaan richten in de zomer
Nee Vlaardingen zit je lekker.
Ik woon ook nog heerlijk thuis, heb m'n eigen verdieping boven ideaal! Af en toe een moeder die een beetje zeurt over de teringzooi ( ) maar daar kom ik ook wel overheen. Voorlopig woon ik nog wel 2/3 jaar thuis tzt maar eens kijken naar iets leuks met m'n vriendin. Sta uiteraard vanaf m'n 18e ingeschreven bij de woningstichting.
Ik woon ook nog heerlijk thuis, heb m'n eigen verdieping boven ideaal! Af en toe een moeder die een beetje zeurt over de teringzooi ( ) maar daar kom ik ook wel overheen. Voorlopig woon ik nog wel 2/3 jaar thuis tzt maar eens kijken naar iets leuks met m'n vriendin. Sta uiteraard vanaf m'n 18e ingeschreven bij de woningstichting.
Heeft ze het nog nooit gezien? Mijn moeder is er ook nooit, die heeft het 2 jaar gelden even heel snel gezien, dus die kan zich er ook niks meer bij voorstellen M'n vader komt nog wel eens, die brengt me nog wel eens en komt dan even een bakkie doen.
Jawel hoor, toch wel een paar keer. Maar ik blijf het eng vinden.
Ze komt over een half uurtje, en ik heb koffie. Moet goed komen dus. Daarna even de stad in, shoppen. Misschien dat ik dan ook eindelijk een keer gaatjes ga laten schieten. En hopelijk krijg ik nog een fijn vest van mamma.
Idem. Ik houd van mijn ouders, maar na twee of drie dagen heb ik wel weer genoeg van ze (op een gezonde manier). Ik heb best een behoefte aan een eigen plekje. Mijn vriend is geweldig, maar als hij hier lang geweest is, ben ik ergens ook wel weer blij om even alleen te zijn. Dat het 18m2 is, speelt misschien ook mee daarin.
Over twee jaar eindelijk huurtoeslag! Dan gaan we sowieso wel samenwonen, denk ik. Nu is dat vooral voor hem gewoon nog niet zo haalbaar.
Achja voordeeltje is dat ik de enige thuis ben en m'n beide ouders werken. Ben met enige regelmaat lekker alleen thuis. En ben nog al een bezig baasje dus ben savonds regelmatig onderweg.
Mwa, ik ga wel eens een bakje koffie drinken, maar na een uurtje of 4, 5 daar ben ik het weer zat en ga ik weer naar huis Sowieso woon ik heerlijk midden in de stad in een gezellig studentenhuis, met de stamkroeg op 4 minuten lopen, de supermarkt op 2,5 alle vrienden binnen de 5. Wil hier voorlopig niet graag weg.
Ik ben er nu, als ik niet hoef te rijden, de hele dag. Mijn motor staat daar namelijk. En ik merk echt dat ik daar nu veel te vaak ben, erger me helemaal kapot aan die lui
Ach, ik heb het hier wel prima verder. Eigen verdieping inderdaad (waar overigens wel de wasmachine staat, dus af en toe komt er wel iemand voorbij ) en niet hoeven koken/wassen/schoonmaken en dat soort dingen beviel me ook altijd wel
Verder woon ik deur tot deur 3 kwartier OV van school af, dus dat is ook niet superver (en ik kon ik regelmatig de auto meepakken, dan was het hoogstens een kwartier). Dus wat dat betreft was uit huis gaan ook niet nodig en financieel gezien leek het mij dan handiger om lekker thuis te blijven. Geen studieschuld, alles kunnen doen wat ik wil wat betreft uitgaan/vakanties en ook een beetje kunnen sparen.
Nu dus nog even een paar maandjes volle bak doorsparen, hopen dat ik in juli een contractverlening krijg en dan ben ik er vandoor
Op zaterdag 15 februari 2014 12:42 schreef BlackLining het volgende: Mwa, ik ga wel eens een bakje koffie drinken, maar na een uurtje of 4, 5 daar ben ik het weer zat en ga ik weer naar huis Sowieso heerlijk midden in de stad.
Ik ben er nu, als ik niet hoef te rijden, de hele dag. Mijn motor staat daar namelijk. En ik merk echt dat ik daar nu veel te vaak ben, erger me helemaal kapot aan die lui
[..]
Hah. Ik heb wel koffie.
Ik heb nog een jonger broertje thuis wonen, dat maakt wel dat ik er vaker ben.
Ik ben de jongste.. Dus ik had het wel gezien alleen thuis. Wat er bij kwam was dat ik 2,5 uur naar school moest reizen. Enkeltje De keuze was dus snel gemaakt Moet me binnenkort maar eens gaan inschrijven bij Woningnet oid aangezien ik deze kamer uit moet 3 maanden na afstuderen
Ik sta al sinds mijn 18e ingeschreven bij woningnet. Altijd aan te raden, kost geen klap. En ik heb net mijn laatste geldje uitgegeven aan twee gaatjes in mijn oor. Ik ga op mijn 21e nog een keer beginnen aan oorbellen.
Op zaterdag 15 februari 2014 16:50 schreef Sarasi het volgende: Ik sta al sinds mijn 18e ingeschreven bij woningnet. Altijd aan te raden, kost geen klap. En ik heb net mijn laatste geldje uitgegeven aan twee gaatjes in mijn oor. Ik ga op mijn 21e nog een keer beginnen aan oorbellen.
Mamma wilde thee.
Whaha die vind ik leuk.
Tering net m'n wedstrijdje weer gehad, wat een Kut wind. Vol over de lengte van het veld... Helemaal kapot gerend tegen die takke wind in. Nu maar even ijshockey kijken USA-CCCP
Tevens, uitlaat zit er weer onder met een nieuwe middendemper. Nog even wat roest weggeborsteld en opnieuw in de teer gezet. Als die Opel doorroest issie ruim 23 jaar oud.
Tevens, uitlaat zit er weer onder met een nieuwe middendemper. Nog even wat roest weggeborsteld en opnieuw in de teer gezet. Als die Opel doorroest issie ruim 23 jaar oud.
Ben ik ff blij dat motoren geen APK hebben
Uit mijn uitlaat komt bij de collector meer lucht uit dan aan de achterkant.
Vandaag panne gehad met de Suzuki. Wilde weg, maar hij startte niet. Startkabels er aan, maar die zijn doorgefikt. Accu was goed. Toen de pechhulp maar gebeld. Bleek dat een steenmarter de bobinekabel had door gevroten. Lekker dan.
Pff klote is dat! Ik heb net een konijn aangereden, voor de zoveelste keer, maar deze bleef aan de bumper van m'n ma dr 107 hangen. Dus die kon ik net eronder vandaan schrapen Iemand nog hapje konijnenbout?
Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef joppie_saus het volgende: Vandaag panne gehad met de Suzuki. Wilde weg, maar hij startte niet. Startkabels er aan, maar die zijn doorgefikt. Accu was goed. Toen de pechhulp maar gebeld. Bleek dat een steenmarter de bobinekabel had door gevroten. Lekker dan.
Kun je mij eens vertellen hoe je weet dat het een steenmarter was?
Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef zazzel het volgende: Pff klote is dat! Ik heb net een konijn aangereden, voor de zoveelste keer, maar deze bleef aan de bumper van m'n ma dr 107 hangen. Dus die kon ik net eronder vandaan schrapen Iemand nog hapje konijnenbout?
Haha heerlijk is dat. Ik heb eens een muskusrat overreden. Ik hoorde de splash overduidelijk. Gevolg was wel dat ik de ingewanden van de dorpel en uit de wielkasten kon schrapen
Haha heerlijk is dat. Ik heb eens een muskusrat overreden. Ik hoorde de splash overduidelijk. Gevolg was wel dat ik de ingewanden van de dorpel en uit de wielkasten kon schrapen
Haha ja lekker! Gelukkig was deze nog "heel" gebleven. Leuk joh wonen in het buitengebied Al heb ik het beesie toch wel vakkundig met een tak van de bumper verwijderd en terug gegeven aan de natuur. Zo ben ik dan ook wel weer
SPOILER
Mijn pa wil volgende week een nieuwe auto gaan halen. Wéér een Opel Zafira. Momenteel is zijn uitlaat lek (ding is 4 jaar oud) en omdat repareren toch te duur is, moet er maar weer een nieuwe kopen. Let wel, deze auto, nieuw gekocht, is aan zijn derde set contactsloten, zijn tweede versnellingsbak, en zijn vierde nokkenassensor bezig. Overigens buiten garantie allemaal, want niet gekocht bij een geauthoriseerde dealer. Maar nee, gewoon weer dezelfde kopen. Bij dezelfde dealer.
Eigenwijs is ook wijs
[ Bericht 27% gewijzigd door BlackLining op 15-02-2014 21:13:34 ]
Hier heeft de laatste Opel ruimte gemaakt voor Volvo. We hebben hier ook 2 zafira's gehad. Beide 2.2 benzine. Ding zoop olie als een malle. En die laatste heeft ook allerlei vage gebreken gehad. Denk dat de koppelingsplaten 5x zijn vervangen in 4 jaar Gelukkig wel onder de garantie
Morgen toch maar even aan de studie na de sportschool, hopelijk gaat het straks wat beter met m'n hand en kan ik dinsdag gewoon werken. Anders ga ik echt huilen, want ik ben volgende week vrij.
Op zondag 16 februari 2014 00:41 schreef Fiorano het volgende: Schakel je met je andere hand, kan prima. Je kan Ipc schakelen met vinger toppen trouwens. Mogelijkheden zat Haha
Op zondag 16 februari 2014 00:41 schreef Fiorano het volgende: Schakel je met je andere hand, kan prima. Je kan Ipc schakelen met vinger toppen trouwens. Mogelijkheden zat Haha
Mijn vingers, hand en pols zijn gekneusd. Alleen met mijn duim is niks mis. Schakelen met links lijkt me geen enorm succes btw.
Schakelen met links is vrij eenvoudig. Werkt niks anders dan met rechts, alleen qua automatisme moet je soms heel even nadenken. Volgende maand naar Londen, misschien daar even autootje huren om wart te bekijken buiten Londen
Anyway, ik zal 'm wel gewoon extreem ontzien vandaag&morgen en dan dinsdag gewoon openhouden. In het ergste geval heb ik dan dinsdagavond een grafhand en uitgelopen mascara. In het allerergste geval moet ik AR bellen dat 't niet gaat, maar dat schat ik niet in als zijnde een relistisch scenario. Gewoon doorkachelen en bidden om een automaat.
Anyway, ik zal 'm wel gewoon extreem ontzien vandaag&morgen en dan dinsdag gewoon openhouden. In het ergste geval heb ik dan dinsdagavond een grafhand en uitgelopen mascara. In het allerergste geval moet ik AR bellen dat 't niet gaat, maar dat schat ik niet in als zijnde een relistisch scenario. Gewoon doorkachelen en bidden om een automaat.
Sta je dan voor het stoplicht. Ik denk dat ze hard gaan lachen op de planning.
Net weer een half uur bezig geweest met reden tijden terugzoeken op allerlei notities en ritbonnen. Schiet gewoon niet op. Met een beetje geluk kan ik morgen het eerste ritje ermee rijden.
Net weer een half uur bezig geweest met reden tijden terugzoeken op allerlei notities en ritbonnen. Schiet gewoon niet op. Met een beetje geluk kan ik morgen het eerste ritje ermee rijden.
Laat het me weten als je testers nodig hebt!
Ik kan intussen, na drie uurtjes bronnenonderzoek, niet eens meer typen. Beschikbaarheid voor dinsdag dus toch maar uitgezet, die van vrijdag staat wel nog vol optimisme open.
Ik kan intussen, na drie uurtjes bronnenonderzoek, niet eens meer typen. Beschikbaarheid voor dinsdag dus toch maar uitgezet, die van vrijdag staat wel nog vol optimisme open.
Balen zeg! Sterkte er mee! Werkt intapen ook niet?
Nee, helaas. Zit ook in de pols. Na morgen hoef ik niet meer te schrijven of te typen, dus ik hoop dat het dan langzaamaan wat beter wordt.
Tja, rust houden he
Ik mag eigenlijk ook niet (teveel) rijden van de dokter omdat mijn schouder nog aan het herstellen is van mijn ongeluk nu 1,5 maand geleden. Misschien binnenkort toch maar eens wat minder eigenwijs zijn en daadwerkelijk wat vaker vrij nemen, want het gaat eerder achteruit dan vooruit de laatste weken.
Ik mag eigenlijk ook niet (teveel) rijden van de dokter omdat mijn schouder nog aan het herstellen is van mijn ongeluk nu 1,5 maand geleden. Misschien binnenkort toch maar eens wat minder eigenwijs zijn en daadwerkelijk wat vaker vrij nemen, want het gaat eerder achteruit dan vooruit de laatste weken.
Ik kan dat dus ook niet, ben ik echt te koppig voor. Maar goed, mijn vriend zorgt er meestal wel voor dat ik me een beetje koest houd, dat is wel prettig. En ik wil gewoon echt kunnen werken in mijn vrije week straks, dus dat is een goede motivatie om nu even rustig aan te doen.
Buuh, achterband van m'n fiets lek. Ik heb zelf geen fietspomp ( ), dus ik hoop dat m'n schema morgen zo uitkomt dat ik nog even naar de winkel kan om er een te halen.
Wel balen. Ik moet nog 18 keer die rotkrant bezorgen en ik heb alsnog een lekke band gekregen. En waarom is het ook altijd die achterband die kapot moet zijn.
Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef Amoeba het volgende: Buuh, achterband van m'n fiets lek. Ik heb zelf geen fietspomp ( ), dus ik hoop dat m'n schema morgen zo uitkomt dat ik nog even naar de winkel kan om er een te halen.
Wel balen. Ik moet nog 18 keer die rotkrant bezorgen en ik heb alsnog een lekke band gekregen. En waarom is het ook altijd die achterband die kapot moet zijn.
Bel aan bij de buren en vraag of je die van hen kan lenen? Of betaal 50 ct bij een fietsenwinkel om er eentje te gebruiken? Hier in de fietsenstalling bij het CS is 't zelfs gratis en automagisch. Geld uitgeven aan een fietspomp.
Bel aan bij de buren en vraag of je die van hen kan lenen? Of betaal 50 ct bij een fietsenwinkel om er eentje te gebruiken? Hier in de fietsenstalling bij het CS is 't zelfs gratis en automagisch. Geld uitgeven aan een fietspomp.
Ik had eerst zo'n mini compressor in de auto liggen, maar m'n vader heeft dat ding teruggevorderd.
Ik kan dat dus ook niet, ben ik echt te koppig voor. Maar goed, mijn vriend zorgt er meestal wel voor dat ik me een beetje koest houd, dat is wel prettig. En ik wil gewoon echt kunnen werken in mijn vrije week straks, dus dat is een goede motivatie om nu even rustig aan te doen.
Ik kan het ook niet nee. Iets minderen gaat nog wel, maar ik moest na het ongeluk ook 3 dagen in bed blijven. Eigenlijk. Echt niet he, van het moment dat ik enigszins kon lopen heb ik weer een rondje door de stad gemaakt En mijn vriendin toen, had liever gezien dat ik een week in bed was gebleven. Was ook erg kwaad dat ik zo eigenwijs was. Daar is de ellende eigenlijk een beetje begonnen waarom ze nu mijn ex is trouwens.
Maar toch moet je met ontstekingen wel echt oppassen. Als het een beetje doorzet kun je daar echt nog jaren plezier van hebben
Ik kan het ook niet nee. Iets minderen gaat nog wel, maar ik moest na het ongeluk ook 3 dagen in bed blijven. Eigenlijk. Echt niet he, van het moment dat ik enigszins kon lopen heb ik weer een rondje door de stad gemaakt En mijn vriendin toen, had liever gezien dat ik een week in bed was gebleven. Was ook erg kwaad dat ik zo eigenwijs was. Daar is de ellende eigenlijk een beetje begonnen waarom ze nu mijn ex is trouwens.
Maar toch moet je met ontstekingen wel echt oppassen. Als het een beetje doorzet kun je daar echt nog jaren plezier van hebben
Ja, dat is het vervelende. Ik kan ook niet goed hebben dat er iemand voor me moet zorgen, dus ik vraag ook niet snel of mijn vriend mijn fiets even voor me in de stalling kan tillen of mijn tas wil dragen oid. Terwijl hij dat met liefde doet en ook aanbiedt, maar ik kan dat gewoon niet.
Dus neem ik me nu heilig voor niet zo stronteigenwijs te doen en gewoon braaf wat rust te nemen.
Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef Amoeba het volgende: Buuh, achterband van m'n fiets lek. Ik heb zelf geen fietspomp ( ), dus ik hoop dat m'n schema morgen zo uitkomt dat ik nog even naar de winkel kan om er een te halen.
Ik heb nog wel een fietspomp voor je. Kwam laatst tijdens het opruimen van m'n kamer een fietspompje tegen. Die had ik destijds op de Havo van een andere fiets gejat, omdat mijn band toen langzaam leegliep en ik er geen had.
Ik heb nog wel een fietspomp voor je. Kwam laatst tijdens het opruimen van m'n kamer een fietspompje tegen. Die had ik destijds op de Havo van een andere fiets gejat, omdat mijn band toen langzaam leegliep en ik er geen had.
Dat is wel heel skeer.
En nee, ik wil zo'n grote. Met zo'n kleine kun je veel minder druk opbouwen en duurt allemaal veel langer. Ik zet dat ding gewoon achter een kast ofzo.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2014 23:21:56 ]
Wat maakt het nou uit, fietsband heb je met zo'n kleine ook wel binnen 5 minuten opgepompt. Hoop overigens dat ik volgende vrijdag weer zo'n chille rit heb, auto om 2 of 3 uur ophalen, ergens afleveren om 5 of 6 uur en dan met andere auto terug. Alleen jammer van dat rek-OV bij osloweg
Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Solidberg het volgende: Wat maakt het nou uit, fietsband heb je met zo'n kleine ook wel binnen 5 minuten opgepompt. Hoop overigens dat ik volgende vrijdag weer zo'n chille rit heb, auto om 2 of 3 uur ophalen, ergens afleveren om 5 of 6 uur en dan met andere auto terug. Alleen jammer van dat rek-OV bij osloweg
Zoveel druk hoeft er echt niet in een fietsband hoor.
Bar weinig zin in die rit morgen. Eerst met dat fijne busje naar Waalwijk, en dan met de welbekende 75 pk Caddy het land door En pas ophalen vanaf 13:00, dus mijn dag is ook lekker doormidden.
Zoveel druk hoeft er echt niet in een fietsband hoor.
Bar weinig zin in die rit morgen. Eerst met dat fijne busje naar Waalwijk, en dan met de welbekende 75 pk Caddy het land door En pas ophalen vanaf 13:00, dus mijn dag is ook lekker doormidden.
Nee klopt, maar dat + het duurt niet zo lang en het kost minder moeite. Timo gaf je gewoon valse hoop.
Sollicitatie gesprek stelt niks voor hoor Weet je al welke track je gaat doen?
I know. Maar mijn ego wilde die uitnodiging heel graag hebben.
Nee, geen flauw idee. Ik trek naar beta, maar dat is ook een beetje zonde want dat heb ik al anderhalf jaar gedaan. Dus misschien iets met theologie, economie, recht of filosofie, dat sluit goed aan bij mijn eigen studie (psychologie). Vooral theologie trekt me wel eigenlijk, ik ben toch christelijk opgevoed ooit en ik vind het nog altijd wel interessant, ook al geloof ik niet. Economie zou juist een enorme uitdaging zijn, want daar ben ik vrij slecht in. Dus misschien dat ik het daarom juist moet doen.
Kortom: I dunno. Ik weet ook nog helemaal niks van de verbredende courses eigenlijk.
Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef Kiprollade het volgende: En we zijn weer onderweg naar huis vanuit Meerkerk. Net nog even gezelschap van een collega meegenomen, want alleen naar de bus lopen is saai.
Vrouwelijk?
Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef Kiprollade het volgende: En we zijn weer onderweg naar huis vanuit Meerkerk. Net nog even gezelschap van een collega meegenomen, want alleen naar de bus lopen is saai.
Nog Ford Transit met imperiaal zien staan ? Daarmee ben ik gekomen, kilometerteller kapot, snelheidsmeter ook, en iets van 6 lampjes die branden dat er nog meer kapot was
Net vanuit Groningen naar Assen gegaan met het OV voor m'n tweede rit. Blijkt de auto al opgehaald, dubbel transport geregeld... Nu maar naar huis dus.
Nog Ford Transit met imperiaal zien staan ? Daarmee ben ik gekomen, kilometerteller kapot, snelheidsmeter ook, en iets van 6 lampjes die branden dat er nog meer kapot was
Ik moest mijn auto bij dat depot van een andere LM inleveren. Ben dus alleen bij dat spiegelgebouw aan de snelweg gekomen om een collega op te pikken en zo vanaf mijn afleveradres samen te lopen
Op maandag 17 februari 2014 11:53 schreef Zuccitura het volgende: Morgen een sollicitatie bij Zapp/Cratos. Iemand hier ervaring mee? In hoeverre is het over het algemeen nodig om kennis te hebben van het wegennet?
Ik werk daar, alleen mijn sollicitatie is alweer 3 jaar terug en de procedure daarvan is veranderd. Kennis van het Nederlandse snelwegnet is belangrijk, vooral in de randstad. Volgens mij moet je tegenwoordig een route rijden bij de rijtest welke je van tevoren krijgt opgestuurd. Rij netjes, niet te traag en vooral comfortabel, dan is het zo gepiept.
godverdomme. ze zouden me opnieuw aannemen, krijg ik een mailtje dat ze me toch maar niet aannemen omdat ik geen OV kaart heb. blijkbaar vergeten ze dan dat ik heel afgelopen jaar alleen met een kortingskaart heb gewerkt, en dat ik een stuk of 6 voorkeurklanten heb die altijd samen uit-thuis doen..
Op maandag 17 februari 2014 15:20 schreef mothergoose het volgende: godverdomme. ze zouden me opnieuw aannemen, krijg ik een mailtje dat ze me toch maar niet aannemen omdat ik geen OV kaart heb. blijkbaar vergeten ze dan dat ik heel afgelopen jaar alleen met een kortingskaart heb gewerkt, en dat ik een stuk of 6 voorkeurklanten heb die altijd samen uit-thuis doen..
Ik snap het van hun kant wel, maar aan de andere kant is het ook ten nadele aan hun zelf gezien de OV kosten. Wel balen voor jou natuurlijk
Ik snap het van hun kant wel, maar aan de andere kant is het ook ten nadele aan hun zelf gezien de OV kosten. Wel balen voor jou natuurlijk
[..]
Lachen, die TT lekker de bochten in sodemieteren
Ben benieuwd hoe hij rijdt.. Maar hou me wel in dit keer. Vorige keer dat ik een snelle audi had, had ik gelijk ¤290,- boete aan m'n broek hangen. En kon ik bijna dag zeggen tegen EW
Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef Schaafkaas het volgende: Morgen Delfzijl - Meerkerk in een 308. Dat wordt voor het eerst dat ik vanuit Groningen naar het noorden moet reizen.
Hoe laat ben je in Meerkerk? Ik rond een uur of 10:30 snelweglocatie
Er vertrekt zeker omstreeks 14:00 morgen niemand bij van M in Waalwijk die mij ff naar bewoonde wereld kan brengen zeker, of wel? Ben dat stuk wel zo zat aan het worden ondertussen
Ben benieuwd hoe hij rijdt.. Maar hou me wel in dit keer. Vorige keer dat ik een snelle audi had, had ik gelijk ¤290,- boete aan m'n broek hangen. En kon ik bijna dag zeggen tegen EW
Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef Schaafkaas het volgende: Morgen Delfzijl - Meerkerk in een 308. Dat wordt voor het eerst dat ik vanuit Groningen richting het noorden moet reizen.
Had vandaag ook een 308, en ook in Meerkerk moeten brengen. Was een ding uit 2009, wat een grafbak. Dat ding ging uit zichzelf al 1500 toeren maken en de versnellingspook kon ik rondjes mee draaien
Wat is dat voor een arme clown op de EW FB. EW zoekt een PC voor een spoedrit, gaat hij het op Facebook hebben over dat zijn salaris nog niet is gestort en dat hij financiele "deadlines" heeft,
Hij had dat al bij een eerdere spoedrit vandaag gevraagd en ook al antwoord gekregen.
Wacht het gewoon af of bel EW even ipv op facebook aankondigen dat je geen geld hebt en een paar keer vraagt wanneer je geld krijgt.
Op maandag 17 februari 2014 16:48 schreef DrSnuggle het volgende: Wat is dat voor een arme clown op de EW FB. EW zoekt een PC voor een spoedrit, gaat hij het op Facebook hebben over dat zijn salaris nog niet is gestort en dat hij financiele "deadlines" heeft,
Hij had dat al bij een eerdere spoedrit vandaag gevraagd en ook al antwoord gekregen.
Wacht het gewoon af of bel EW even ipv op facebook aankondigen dat je geen geld hebt en een paar keer vraagt wanneer je geld krijgt.
Sommige mensen kennen echt 0,0 schaamtegevoel ______________
Op maandag 17 februari 2014 16:48 schreef DrSnuggle het volgende: Wat is dat voor een arme clown op de EW FB. EW zoekt een PC voor een spoedrit, gaat hij het op Facebook hebben over dat zijn salaris nog niet is gestort en dat hij financiele "deadlines" heeft,
Sommige mensen snappen gewoon niet dat als EW het geld overmaakt, het niet binnen 3 tellen op je rekening verschijnt... Heb eerlijk gezegd een hekel aan ongeduldige mensen (al ben ik er zelf ook 1, maar ik laat het vrijwel nooit merken )
Ja wtf zeg
Dan ga je maar een keer niet zuipen als je 'deadlines' hebt en nog geen geld.
Op maandag 17 februari 2014 14:17 schreef Sarasi het volgende: Ik doe dat ook heel vaak. Tegenwoordig probeer ik eerst de bijlage in te voegen en daarna de mail te typen, anders gaat het standaard fout.
Bij Gmail kun je instellen of je zeker weet dat je de mail wil versturen. Werkt bij mij als een soort reminder
Sinds vorig jaar ook echt maar vijf minuten werk als je in ieder geval niks spectaculairs gedaan hebt. Even wachten tot na 1 maart, dan kun je een vooraf ingevulde aangifte aanvragen. Even kijken of ie klopt, op verzenden rammen en een paar maanden later krijg je je geld terug. Of moet je betalen natuurlijk, da's zuur, maar ook als je geen aangifte doet komen ze daar gewoon achter.
[ Bericht 10% gewijzigd door BlackLining op 17-02-2014 17:55:58 ]
Vandaag dus eindelijk die sollicitatie gehad bij EW, stiekem vond ik het best gezellig met de instructeur. Sollicitant naast me had niet door dat hij zodra hij binnen was eigenlijk al aangenomen was. Stik zenuwachtig.
Daarna direct VOG aangevraagd, toen ik thuis kwam stond m'n mailbox al vol met bevestigingsmailtjes hoe ik in moest loggen etc.. Nu het handboek maar eens doorspitten
Hallo allemaal, ik heb vrijdag m'n sollicitatie bij EW. Als eis geven ze kortgeknipt haar aan. Hebben ze daar nog een grens voor of niet? Want ben nogal verknocht aan mijn haardos
Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef GrumpyCat het volgende: Hallo allemaal, ik heb vrijdag m'n sollicitatie bij EW. Als eis geven ze kortgeknipt haar aan. Hebben ze daar nog een grens voor of niet? Want ben nogal verknocht aan mijn haardos
Gefeliciteerd collega! Welkom bij het team! Hoe lang heb je je haar nu dan? Lijkt me niet zo'n probleem als het boven de schouders blijft, mits het netjes zit en niet voor je gezicht hangt
Na vandaag een ritje Groningen - Assen morgen Tynaarlo - Hoofddorp in een 2 liter A4 En met een beetje doorgassen kan ik dan mn college ook nog meepakken.
Gefeliciteerd collega! Welkom bij het team! Hoe lang heb je je haar nu dan? Lijkt me niet zo'n probleem als het boven de schouders blijft, mits het netjes zit en niet voor je gezicht hangt
Op maandag 17 februari 2014 19:24 schreef QuiCk01 het volgende: Serieus hoe fucking lastig kan het zijn om een mailtje met bijlage te sturen en gewoon geld over te maken?
Waar is de tijd gebleven dat we het gewoon standaard op de 15e kregen
Hoe langer ze het op hun eigen rekening laten staan, hoe meer rente ze ervoor krijgen
Op maandag 17 februari 2014 19:24 schreef QuiCk01 het volgende: Serieus hoe fucking lastig kan het zijn om een mailtje met bijlage te sturen en gewoon geld over te maken?
Waar is de tijd gebleven dat we het gewoon standaard op de 15e kregen
Misschien moet je maar even boos worden op de FB van EW, dat schijnt te helpen
Ik weet dat Dimitri in dit topic langer haar/heeft en daar geen problemen mee kreeg. Als het er maar verzorgd uit ziet. Ik vind dat een baard ook moet kunnen, als het er maar netjes uit ziet, en geen wildgroei bijvoorbeeld.
We moeten eigenlijk een HHG oprichten, een Hiker Kontrolle Gruppe Lekker fotos maken van andere hikers en die opsturen naar EW/AR als ze niet aan de eisen voldoen Hebben wij ook meteen meer werk
Op maandag 17 februari 2014 20:13 schreef DrSnuggle het volgende: Ik weet dat Dimitri in dit topic langer haar/heeft en daar geen problemen mee kreeg. Als het er maar verzorgd uit ziet. Ik vind dat een baard ook moet kunnen, als het er maar netjes uit ziet, en geen wildgroei bijvoorbeeld.
Die discussie is wel vaker langs geweest. Ik loop ook wel eens rond met een klein baardje. Maar wel getrimd, netjes geschoren op de randen en dagelijks bijgehouden. Dat langere haar wat ik had, werd ook elke dag netjes gewassen en gekamd. En zo kun je er in een nette spijkerbroek en shirt ook verzorgder/representatiever uitzien dan iemand in een vieze pantalon met een verkreukeld overhemd.
Wat wel en niet representatief is, is nogal subjectief helaas.
Mensen van EW, staat het loon al op jullie rekeningen, ik heb twee weken geleden contract en dat andere papiertje ingediend, en dan weet ik of dat daar aan ligt of nog moet wachten. (Rabobank)
Staat af en toe een instructeur/medewerker van EW bij bijvoorbeeld de grote in Almere. Dan vragen ze of ze je formulieren even mogen checken en kijken ze of je je aan de uiterlijke voorschriften houdt.
Die discussie is wel vaker langs geweest. Ik loop ook wel eens rond met een klein baardje. Maar wel getrimd, netjes geschoren op de randen en dagelijks bijgehouden. Dat langere haar wat ik had, werd ook elke dag netjes gewassen en gekamd. En zo kun je er in een nette spijkerbroek en shirt ook verzorgder/representatiever uitzien dan iemand in een vieze pantalon met een verkreukeld overhemd.
Wat wel en niet representatief is, is nogal subjectief helaas.
Lang haar tot halverwege je rug is imo nooit representatief. Hoe vaak het ook gewassen wordt, maarja dat is persoonlijk. Was laatst met een hiker die had dan geen lang haar, maar stonk wel gruwelijk hard naar de rook. Ook echt een afknapper.
Ik ben blij dat ik op m'n 19e nog niet zoveel baardgroei heb, want ik heb echt een hekel aan scheren
Overigens heb ik vorige week deze schoenen gekocht: Geen nette schoenen zoals EW het wil, maar wel representatief. Gewoon een 'nette sneakers' om het zo maar te zeggen. Nette schoenen vind ik echt niet bij me passen en voel me er ook niet lekker bij, dus heb ik dit maar als oplossing (ondanks dat het alsnog niet mag)
Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef Drilboor het volgende: Mensen van EW, staat het loon al op jullie rekeningen, ik heb twee weken geleden contract en dat andere papiertje ingediend, en dan weet ik of dat daar aan ligt of nog moet wachten. (Rabobank)
Ik denk dat je nog even moet wachten tot de volgende maand, we krijgen nu de salaris van wat er in januari is gewerkt.
quote:
Op maandag 17 februari 2014 20:23 schreef Kiprollade het volgende: Ik ben blij dat ik op m'n 19e nog niet zoveel baardgroei heb, want ik heb echt een hekel aan scheren
Ga maar wel alvast oefenen. 's ochtends scheren en 's avonds alweer schuurpapier op je bakkes.
Op maandag 17 februari 2014 20:23 schreef Kiprollade het volgende: Ik ben blij dat ik op m'n 19e nog niet zoveel baardgroei heb, want ik heb echt een hekel aan scheren
Overigens heb ik vorige week deze schoenen gekocht: [ afbeelding ] Geen nette schoenen zoals EW het wil, maar wel representatief. Gewoon een 'nette sneakers' om het zo maar te zeggen. Nette schoenen vind ik echt niet bij me passen en voel me er ook niet lekker bij, dus heb ik dit maar als oplossing (ondanks dat het alsnog niet mag)
Ik vind het juist wel jammer, het ziet er bij mij niet uit als ik een tijdje niet gewerkt heb (en dus ook niet scheer)
Lang haar tot halverwege je rug is imo nooit representatief. Hoe vaak het ook gewassen wordt, maarja dat is persoonlijk. Was laatst met een hiker die had dan geen lang haar, maar stonk wel gruwelijk hard naar de rook. Ook echt een afknapper.
Veel doen het niet goed. Je kúnt er als man mee weg komen, maar dan moet alles, en niet alleen dat haar, tot in de puntjes verzorgd zijn. Mis je ook maar het kleinste puntje, kun je inderdaad al fluiten naar je representativiteit.
Veel doen het niet goed. Je kúnt er als man mee weg komen, maar dan moet alles, en niet alleen dat haar, tot in de puntjes verzorgd zijn. Mis je ook maar het kleinste puntje, kun je inderdaad al fluiten naar je representativiteit.
Ligt ook heel erg aan de persoon die het heeft hoor, er zijn er die er mee weg komen. Maar bij veel mensen ziet het er gewoon niet uit
Op maandag 17 februari 2014 20:43 schreef Solidberg het volgende: Representiviteit is eigenlijk ook enkel nodig als je auto van een klant ophaalt/brengt imho, die LMs boeit het volgensmij niks hoe je eruit ziet
Precies, zolang jij de auto maar op de goede manier brengt en je gewoon netjes gedraagt.
Ligt ook heel erg aan de persoon die het heeft hoor, er zijn er die er mee weg komen. Maar bij veel mensen ziet het er gewoon niet uit
Dat ben ik zeker met je eens
quote:
Op maandag 17 februari 2014 20:43 schreef Solidberg het volgende: Representiviteit is eigenlijk ook enkel nodig als je auto van een klant ophaalt/brengt imho, die LMs boeit het volgensmij niks hoe je eruit ziet
Veel klanten ook niet. Maar inderdaad, dan moet je wel.
En toch ga ik altijd wel netjes in chino en overhemd, maar da's vooral omdat ik me daarin sowieso wel prettig voel ik heb eigenlijk altijd een overhemd aan.
Op maandag 17 februari 2014 20:36 schreef Drilboor het volgende: Drr Snuggle, quoten doet het om de een of andere manier niet, maar ik heb in januari al een paar ritten gehad
Dan zal je deze dagen ook wel loon krijgen, ze zijn alleen iets later bij EW.
Op maandag 17 februari 2014 20:36 schreef Drilboor het volgende: Drr Snuggle, quoten doet het om de een of andere manier niet, maar ik heb in januari al een paar ritten gehad
Adblocker gespot
Ik ga de laatste tijd echt steeds vaker in grijze Vans, donkere spijkerbroek en een dik zwart vest waar ik wel altijd een nette zwarte jas over draag. De LM's interesseert het inderdaad geen fluit, Autoreset controleert toch nooit en het is veels te koud voor een pantalon met overhemd.
Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Amoeba het volgende: Ik ga de laatste tijd echt steeds vaker in grijze Vans, donkere spijkerbroek en een dik zwart vest waar ik wel altijd een nette zwarte jas over draag. De LM's interesseert het inderdaad geen fluit, Autoreset controleert toch nooit en het is veels te koud voor een pantalon met overhemd.
Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Amoeba het volgende: Ik ga de laatste tijd echt steeds vaker in grijze Vans, donkere spijkerbroek en een dik zwart vest waar ik wel altijd een nette zwarte jas over draag. De LM's interesseert het inderdaad geen fluit, Autoreset controleert toch nooit en het is veels te koud voor een pantalon met overhemd.
Ik heb één keer een controle gehad. Bij de snelweglocatie stond er eentje.
Verder is het helemaal niet te koud. Ik heb vanmiddag toen ik van de bushalte in Waalwijk naar M moest lopen (is inderdaad zo'n 35 minuten) mijn jas maar uitgetrokken en om mijn tas gehangen. Gewoon in alleen een overhemd verder gelopen. Zweette me kapot met die winterjas man zeg
Verder chino > pantalon.
Euwhja, ik moet ook weer eens naar de kapper. Er begint een matje te groeien. En dat kan echt niet
Ik heb één keer een controle gehad. Bij de snelweglocatie stond er eentje.
Verder is het helemaal niet te koud. Ik heb vanmiddag toen ik van de bushalte in Waalwijk naar M moest lopen (is inderdaad zo'n 35 minuten) mijn jas maar uitgetrokken en om mijn tas gehangen. Gewoon in alleen een overhemd verder gelopen. Zweette me kapot met die winterjas man zeg
Verder chino > pantalon.
Meerkerk op de Energieweg?
Wat wilden ze daar dan?
Ik heb geen chino. Vandaag viel wel mee ja, maar ik ging het ochtendcollege volgen en daarna de bus in om die Golf op te halen. Had eigenlijk geen zin om strak in pak in het college te gaan zitten. Ik ben 2 weken terug geweest. Al m'n krullen eraf, dan hoef ik weer een paar maanden niet.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 21:41:45 ]
Ik heb geen chino. Vandaag viel wel mee ja, maar ik ging het ochtendcollege volgen en daarna de bus in om die Golf op te halen. Had eigenlijk geen zin om strak in pak in het college te gaan zitten.
Ja. En niks. Stond gewoon iemand van AR, maar heeft verder nergens een probleem van gemaakt. En dat terwijl ik toch gewoon een spijkerbroek aan had. Een nagenoeg zwarte, maar oke.
Ja. En niks. Stond gewoon iemand van AR, maar heeft verder nergens een probleem van gemaakt. En dat terwijl ik toch gewoon een spijkerbroek aan had. Een nagenoeg zwarte, maar oke.
Die lui doen ook nergens moeilijk over.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 21:43:56 ]
Op maandag 17 februari 2014 22:12 schreef Schaafkaas het volgende: Ik moet maar eens een chino kopen, pantalon is soms toch wel koud en bovendien zit 'ie nogal strak nu ik een beetje ben aangekomen
Waar kan ik die een beetje voordelig kopen eigenlijk, chino's?
Nouja ik vind het zelf niet zo erg, maar als je als bedrijf zegt dat het loon (voor 1.5k werknemers) op de 17e komt, en het is er niet op de 17e, vind ik dat redelijk onprofessioneel
Nouja ik vind het zelf niet zo erg, maar als je als bedrijf zegt dat het loon (voor 1.5k werknemers) op de 17e komt, en het is er niet op de 17e, vind ik dat redelijk onprofessioneel
Dat hebben ze ook niet gezegd, ze zeiden dat het de 17e werd overgemaakt. Uiteraard hebben banktransacties vertraging, met name als je bij een andere bank zit dan bij EW.
Dat hebben ze ook niet gezegd, ze zeiden dat het de 17e werd overgemaakt. Uiteraard hebben banktransacties vertraging, met name als je bij een andere bank zit dan bij EW.
De meeste bedrijven (en overheid!) die ik ken houden daar gewoon rekening mee hoor. Die zeggen gewoon op uiterlijk xx maand heb je het bedrag. Geen hogere wiskunde en wel zo professioneel.
Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef BlackLining het volgende: Voor zover ik weet zit er tussen in ieder geval ING en Rabo geen vertraging meer hoor? En ABN hooguit een paar uur.
Enige bank waarbij het langer kan duren is de ING doordat ze daar een hopeloos oud systeem hebben. Tenzij EW zelf ING heeft dat zouden die het niet eerste moeten hebben. Sowieso ING
Zo, bandje is ook weer geplakt. Mijn stalen ros kan er weer tegenaan. Nu nog even een relais voor de mistlichten voor van mijn Tigra zoeken, want de mijne hapert.
Maar toch vind ik het ook onprofessioneel van EW. Zij stellen ten eerste al dat je 'rond de vijftiende' je loon krijgt. Dat is inmiddels standaard al de zestiende geworden, en dan kun je er nog steeds niet van op aan dat ze het ook daadwerkelijk overmaken rond die tijd. Het is maar gewoon gokken wanneer je je loon krijgt, en ik heb nog geen werkgever gehad waar het zo onlogisch werd gedaan.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Vandaag de hele dag voor het vogeltje werken. Beetje jammer alleen dat het vogelkooitje in Den Bosch midden op een verlaten industrieterrein zonder bushalte staat
Op dinsdag 18 februari 2014 08:20 schreef Kevindinhinho het volgende: Maar toch vind ik het ook onprofessioneel van EW. Zij stellen ten eerste al dat je 'rond de vijftiende' je loon krijgt. Dat is inmiddels standaard al de zestiende geworden, en dan kun je er nog steeds niet van op aan dat ze het ook daadwerkelijk overmaken rond die tijd. Het is maar gewoon gokken wanneer je je loon krijgt, en ik heb nog geen werkgever gehad waar het zo onlogisch werd gedaan.
Dat is waar, het is steeds later geworden in de loop der tijd. Dat payday nu in het weekend viel snap ik wel dat ze er maandag van maken en voor Iban zou je het ook gewoon maandag gehad hebben dan.
Gelukkig zit mijn huidige baan net als ik bij ABN dus dat komt wel goed donderdag
Tering dat begint al lekker. Ik had helemaal in m'n hoofd en agenda staan dat ik morgen m'n Heftruck cursus had. Blijkt dat dus vandaag te zijn. Kan er nog wel heen gaan, maar heb zo ook m'n Praktijkexamen voor de taxi bij het CBR. Net iets belangrijker...
Beste collega's, Doordat onze accountant met een nieuw systeem werkt, wordt het salaris vandaag overgemaakt ipv de 17e. Onze excuses voor de vertraging.
Op dinsdag 18 februari 2014 09:07 schreef Fiorano het volgende: Tering dat begint al lekker. Ik had helemaal in m'n hoofd en agenda staan dat ik morgen m'n Heftruck cursus had. Blijkt dat dus vandaag te zijn. Kan er nog wel heen gaan, maar heb zo ook m'n Praktijkexamen voor de taxi bij het CBR. Net iets belangrijker...
Om het wachten bij Meerkerk Postkantoor nog aangenamer te maken zijn ze een of andere nieuwbouwwijk aan het bouwen. Met alle bijbehorende pleuris herrie.
Had net een Ibiza ST met 200k op de klok, wat een hok zo'n auto gun je niemand.
Op dinsdag 18 februari 2014 10:26 schreef zazzel het volgende: Om het wachten bij Meerkerk Postkantoor nog aangenamer te maken zijn ze een of andere nieuwbouwwijk aan het bouwen. Met alle bijbehorende pleuris herrie.
Had net een Ibiza ST met 200k op de klok, wat een hok zo'n auto gun je niemand.
Dat is al een flinke poos aan de gang hoor, en die verkeerslichten zijn ook zo traag als dikke stront
Ja klopt, ze waren net lekker aan het slijpen. Nu naar Den Haag voor die Audi TT
Ook een keer gereden zo'n TT. Op zich wel grappig ding.
Was trouwens een poolauto van de grote in Breda (ging daar ook heen) en toen ik gebeld werd voor de rit zeiden ze: het is een Audi TT uit de pool en hun poolauto's hebben kastjes om snelheid en toeren in de gaten te houden, dus ga niet planken!
Ja klopt, ze waren net lekker aan het slijpen. Nu naar Den Haag voor die Audi TT
Ik stond daar gisteren met een andere hiker, telkens als die drilboor weer een teringherrie maakte waren we allebei stil, en daarna praatte we weer verder
Was trouwens een poolauto van de grote in Breda (ging daar ook heen) en toen ik gebeld werd voor de rit zeiden ze: het is een Audi TT uit de pool en hun poolauto's hebben kastjes om snelheid en toeren in de gaten te houden, dus ga niet planken!
Who gives a fuck
Haha dit is een zwarte TT ook uit de pool van de grote in Breda. Waarschijnlijk dezelfde?
Waarschijnlijk is het niet eens waar maar willen ze gewoon voorkomen dat je gaat planken.
Paar weken daarvoor had ik namelijk een Polo GTI uit de pool, daar had ik wel even de acceleratie en kickdown van getest Nooit wat van gehoord. Ook niks van gezegd aan de telefoon toen, maar wss zagen ze toen gewoon Polo staan en dachten ze: Bluemotion, daar gaat toch niemand mee gassen.
Op dinsdag 18 februari 2014 11:24 schreef Irritatie100 het volgende: Waarschijnlijk is het niet eens waar maar willen ze gewoon voorkomen dat je gaat planken. Paar weken daarvoor had ik namelijk een Polo GTI uit de pool, daar had ik wel even de acceleratie en kickdown van getest Nooit wat van gehoord. Ook niks van gezegd aan de telefoon toen, maar wss zagen ze toen gewoon Polo staan en dachten ze: Bluemotion, daar gaat toch niemand mee gassen.
Haha, precies wat jij zegt inderdaad. Ik geloof ook niet dat dat waar is
Ze zijn wel heel erg naïef daar bij de planning van EW haha
Ach ze hebben bij die leasemaatschappijen helemaal de tijd niet om al die dingen uit te lezen. Die apparaten kunnen ook meldingen geven bij hoge snelheden, noodstops etc. Daar zullen ze wel wat mee doen, maar een keer hard optrekken echt niet.
En vrijdag mag ook dicht. Gisteren opzettelijk geramd door een andere fietser, daardoor keihard geremd en teveel kracht gezet met mijn hand. Het voelt nu echt alsof er iets heel erg kapot is. Tyfuszooi dit.
En wat willen ze doen als je te hard gaat, is toch eigen verantwoordelijkheid? EW zegt zelf dat boetes voor jezelf zijn en mijn instructeur zei zelfs dat er mensen zijn die elke maand een boete hebben. Lijkt me natuurlijk geen vrijbriefje voor bizar hoge snelheden, maar toch.
Waarschijnlijk is het niet eens waar maar willen ze gewoon voorkomen dat je gaat planken.
Paar weken daarvoor had ik namelijk een Polo GTI uit de pool, daar had ik wel even de acceleratie en kickdown van getest Nooit wat van gehoord. Ook niks van gezegd aan de telefoon toen, maar wss zagen ze toen gewoon Polo staan en dachten ze: Bluemotion, daar gaat toch niemand mee gassen.
[..]
Nee, ik had een blauwgrijze. Overigens niet eens supersnel met 160pk. Absoluut niet langzaam natuurlijk, maar écht snel kan je hem niet noemen.
Volgens kentekencheck heeft deze 180pk. Ben er over een half uurtje dus we zullen het mee maken. Nog met een andere EW'er van Meerkerk naar Den Haag gereisd, gaat de tijd toch een stuk sneller.
Hij had trouwens ook zo'n nieuwe EW map, ziet er wel een stuk beter uit.
Op dinsdag 18 februari 2014 11:46 schreef Kiprollade het volgende: En wat willen ze doen als je te hard gaat, is toch eigen verantwoordelijkheid? EW zegt zelf dat boetes voor jezelf zijn en mijn instructeur zei zelfs dat er mensen zijn die elke maand een boete hebben. Lijkt me natuurlijk geen vrijbriefje voor bizar hoge snelheden, maar toch.
Kan me ook niet voorstellen dat ze gaan janken als je eens een keer gepakt wordt door bijvoorbeeld die A2 bermkassa voor 107 per uur. Maar trap je zin ding even door maar de 200, waarvoor ze gemaakt zijn dus, zal dat wel meer gezeik opleveren
Kan me ook niet voorstellen dat ze gaan janken als je eens een keer gepakt wordt door bijvoorbeeld die A2 bermkassa voor 107 per uur. Maar trap je zin ding even door maar de 200, waarvoor ze gemaakt zijn dus, zal dat wel meer gezeik opleveren
Ja precies, en dan nog vind ik het eigen verantwoordelijkheid. Jouw werk is het ophalen en afleveren van auto's, als je dat gewoon doet zonder dat je die auto verrot maakt is het goed toch? En daarbij geldt ook nog, hoe sneller, hoe beter, want dan hebben de LM'en minder kosten
Ik vind Purmerend een stuk erger dan de A2. Elke 50m een stoplicht met flitskast, en het mooie is, dat je voor elke stoplicht weer stil moet staan. Zou het liefst met een dikke vrachtwagen daar elke stoplicht omver rammen
Ja precies, en dan nog vind ik het eigen verantwoordelijkheid. Jouw werk is het ophalen en afleveren van auto's, als je dat gewoon doet zonder dat je die auto verrot maakt is het goed toch? En daarbij geldt ook nog, hoe sneller, hoe beter, want dan hebben de LM'en minder kosten
Nee zo werkt het niet. Iets te hard is begrijpelijk (maar alsnog vervelend ivm bijkomende administratie), maar als de leasemij via zo'n apparaat ziet dat je 200 hebt gereden worden ze daar uiteraard niet blij van. Totaal niet representatief voor EW.
Dan ben je wel echt een faalhaas als je nu nog op de A2 gepakt wordt
Als je je ergens aan de snelheid moet houden, dan is het wel op de A2.