abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136723062
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee, da's dodelijk saai.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een dronken vrouw bij me in bed heb gehad, maar het zou me wel een keer leuk lijken :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  vrijdag 14 februari 2014 @ 23:57:18 #52
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136723596
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:39 schreef trolley het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een dronken vrouw bij me in bed heb gehad, maar het zou me wel een keer leuk lijken :D
Pfff opschepper dan. Moet je echt een keer proberen.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136723720
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:57 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Pfff opschepper dan. Moet je echt een keer proberen.
Niks opscheppen, gewoon verkondigen van wat men altijd beweert :P
  zaterdag 15 februari 2014 @ 00:02:43 #54
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136723781
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 00:01 schreef trolley het volgende:

[..]

Niks opscheppen, gewoon verkondigen van wat men altijd beweert :P
Haha redelijk uitgeluld krijg je een zesje voor
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136723835
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 00:02 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Haha redelijk uitgeluld krijg je een zesje voor
Studenten-tien *O*
  zaterdag 15 februari 2014 @ 00:07:02 #56
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136723934
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 00:04 schreef trolley het volgende:

[..]

Studenten-tien *O*
Nee dat is een 5.5. Afronden doen we niet aan. :*
pi_136724006
Bij mijn opleiding wel, daar wordt een 5,5 altijd een 6. :6
pi_136726124
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb dat stuk ook wel eens gewandeld. Daar doe je ~ 25 minuten over, dus dat valt ook wel mee. Werk is werk, en een Passat / V70 is leuker dan een Caddy toch?
Toch wel langer dan dat. Vanaf het busstation is het 3.7 kilometer, 45 minuten volgens google maps. Dus zelfs als je wat sneller loopt is het nog wel 40 minuten. Hoe dan ook zou ik niet staan te springen om rond 7 uur in deze kou in het donker over dat industrieterrein te lopen. Dan liever gokken op andere ritten of eventueel een spoedje.

Gelukkig is dit vanuit mijn regio geen realistisch scenario :)
pi_136726524
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 02:03 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Toch wel langer dan dat. Vanaf het busstation is het 3.7 kilometer, 45 minuten volgens google maps. Dus zelfs als je wat sneller loopt is het nog wel 40 minuten. Hoe dan ook zou ik niet staan te springen om rond 7 uur in deze kou in het donker over dat industrieterrein te lopen. Dan liever gokken op andere ritten of eventueel een spoedje.

Je kunt rustig de helft aanhouden van de tijd die Maps voor het wandelen geeft. Da's bij praktisch elke wandelroutebeschrijving van Google. Volgens mij lopen die gasten met een looprekje ofzo.

Plus dat AR het niet erg op prijs stelt als je een rit, los van spoedjes op de dag zelf, weigert.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136726760
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 02:03 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Half uurtje dan heb je 'm toch echt wel. Nochtans vind ik dat een dubbelrit met een Passat / V70 wel waard. _O-

Zo maar eens onder de auto. Uitlaat moet vervangen worden voor de APK. -O-
pi_136726801
Ben nu op schiphol, een vrouw ophalen en naar Dusseldorf vliegveld brengen omdat ze haar auto daar heeft laten staan. :')
Nee.
pi_136727425
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:16 schreef trolley het volgende:

[..]

Een dronken vrouw is een engel in bed :+ :D
Lichtelijk aangeschoten, niet dronken. Ik kan niet (zo goed) tegen alcohol, heb maar twee prosecco gehad. :') Maar het was wel supergezellig en leuk en alles. :D

Nou weer hard aan de bak om het geld terug te verdienen. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_136727827
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:17 schreef Sarasi het volgende:

[..]
Maar het was wel supergezellig en leuk en alles. :D

Too much details :+
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 15 februari 2014 @ 10:35:32 #64
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136728567
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:46 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Dirty Mind :Y
pi_136728588
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:46 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

We hebben drie uur getafeld, gegniffeld om mensen die foto's maakten van hun eten en oprecht genoten van ons eigen menu en dat van de ander. Perfecte kabeljauw, goddelijke tarte tartin en overheerlijke tapenade. :9~

Nu als de wiedeweerga mijn kamer aan kant maken, want mijn moeder komt om 13h om me te helpen met mijn IKEA spullies. En mijn moeder heeft toch een iets hogere standaard dan studenten, ook al heeft ze beloofd alleen maar leuke dingen over mijn kamer te zeggen. O+
pi_136728638
Als mijn moeder hier komt gaat ze was opvouwen of afwassen. Goed geregeld dus :+
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 15 februari 2014 @ 10:39:57 #67
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136728671
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:34 schreef driekeerdrie het volgende:

[..]

Halfuur lopen zoeken naar de quote knop maar het is gelukt :')

Weet nog niet, heb vrije ophaal en aflevertijden. Ergens begin van de middag waarschijnlijk. Hoe laat ben jij er?
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:34 schreef Solidberg het volgende:
Eindig maandag ook in Meerkerk, om 11.30
Ik ben er tussen 11:30 en 12:00 denk ik :P
Ik weet niet waar jullie moeten wezen, maar ik moet aan de bewoonde kant v/h industrieterrein wezen (depot van een LM), dus niet die aan het eind van die 60 km/u weg met dat spiegelende glazen gebouw :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136728687
Mijn moeder biedt regelmatig aan het hele huis schoon te maken. Maar dat is me toch m'n eer te na. :P Ze komt eigenlijk bijna nooit langs, omdat klein en ik heb geen koffie. :+ Maar als ik haar nodig heb, komt ze altijd. dus na het ontbijt ga ik even oploskoffie, koffiemelk en zoetjes halen, stofzuigen en dingetjes recht neerzetten. :')
pi_136728688
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:38 schreef joppie_saus het volgende:
Als mijn moeder hier komt gaat ze was opvouwen of afwassen. Goed geregeld dus :+
Serieus :') ? Die is zeker ouderwets dan :+
Nee, toch niet
pi_136728924
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 07:35 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Half uurtje dan heb je 'm toch echt wel. Nochtans vind ik dat een dubbelrit met een Passat / V70 wel waard. _O-
Ja zeker. Ik vind dat lopen ook niet zo'n probleem. Zeker in de ochtendschemering niet eigenlijk. Geeft net wat sfeer aan daar vreselijke industrieterrein.

Maar lopend haal je het ook niet. Die bus 300 rijdt ook niet eerder.

Mooiste is dat d'n Timo me alsnog naar M laat gaan nu, dus ik moet alsnog met dat kutbusje. Maar in plaats van een Passat heeft ie nu die welbekende Caddy geregeld :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:38 schreef joppie_saus het volgende:
De mijne gaat zeiken dat ik de was beter moet opvouwen en vaker moet afwassen :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136731014
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:40 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Serieus :') ? Die is zeker ouderwets dan :+
Joppie is een beetje incompetent ;)
pi_136731080
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Nu als de wiedeweerga mijn kamer aan kant maken, want mijn moeder komt om 13h om me te helpen met mijn IKEA spullies. En mijn moeder heeft toch een iets hogere standaard dan studenten, ook al heeft ze beloofd alleen maar leuke dingen over mijn kamer te zeggen. O+
Heeft ze het nog nooit gezien? Mijn moeder is er ook nooit, die heeft het 2 jaar gelden even heel snel gezien, dus die kan zich er ook niks meer bij voorstellen :9
M'n vader komt nog wel eens, die brengt me nog wel eens en komt dan even een bakkie doen.
pi_136731313
Ik woon nog steeds lekker thuis :7
Ben af en toe een beetje aan het rondkijken op de verhuursite van deze regio (ik ga Vlaardingen niet verlaten, woon nu op 25 minuten fietsen van het werk dus dat is ideaal. Misschien ga ik naar Schiedam, maar ja, Schiedam :') :') ) en kom regelmatig huizen tegen waar ik 1e zou staan en die ik zo zou kunnen hebben (sta nu dik 5 jaar ingeschreven voor een huis).

Enige is dat ik voorlopig maar een halfjaarcontract heb, dus ik heb besloten om pas ECHT serieus te gaan reageren op huizen als ik zekerheid heb dat mijn contract verlengd wordt, hoe graag ik ook eruit zou gaan. Wel als bijkomend voordeel dat ik het komende half jaar minstens 1k per maand kan gaan sparen, dus ik weet zeker dat ik het dan wel in kan gaan richten in de zomer :7
  zaterdag 15 februari 2014 @ 12:18:44 #74
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136731411
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik woon nog steeds lekker thuis :7
Ben af en toe een beetje aan het rondkijken op de verhuursite van deze regio (ik ga Vlaardingen niet verlaten, woon nu op 25 minuten fietsen van het werk dus dat is ideaal. Misschien ga ik naar Schiedam, maar ja, Schiedam :') :') ) en kom regelmatig huizen tegen waar ik 1e zou staan en die ik zo zou kunnen hebben (sta nu dik 5 jaar ingeschreven voor een huis).

Enige is dat ik voorlopig maar een halfjaarcontract heb, dus ik heb besloten om pas ECHT serieus te gaan reageren op huizen als ik zekerheid heb dat mijn contract verlengd wordt, hoe graag ik ook eruit zou gaan. Wel als bijkomend voordeel dat ik het komende half jaar minstens 1k per maand kan gaan sparen, dus ik weet zeker dat ik het dan wel in kan gaan richten in de zomer :7
Nee Vlaardingen zit je lekker.

Ik woon ook nog heerlijk thuis, heb m'n eigen verdieping boven ideaal! Af en toe een moeder die een beetje zeurt over de teringzooi ( *; ) maar daar kom ik ook wel overheen. Voorlopig woon ik nog wel 2/3 jaar thuis tzt maar eens kijken naar iets leuks met m'n vriendin. Sta uiteraard vanaf m'n 18e ingeschreven bij de woningstichting.
pi_136731481
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:18 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Nee Vlaardingen zit je lekker.

Ik woon ook nog heerlijk thuis, heb m'n eigen verdieping boven ideaal! Af en toe een moeder die een beetje zeurt over de teringzooi ( *; ) maar daar kom ik ook wel overheen. Voorlopig woon ik nog wel 2/3 jaar thuis tzt maar eens kijken naar iets leuks met m'n vriendin. Sta uiteraard vanaf m'n 18e ingeschreven bij de woningstichting.
Ja, Vlaardingen _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')