Netjes!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:42 schreef Sarasi het volgende:
Yay! De uitnodiging om te solliciteren bij Honours is binnen.
Haha, heb je het nodig? Ik kruip zo maar eens mijn nest uit, brakke nacht gehad, drama weer.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Netjes!
Over dingen die binnen zijn gesproken, van salaris is nog niks te bekennen
Goh, het mijne was er vrijdag alquote:Op maandag 17 februari 2014 10:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Netjes!
Over dingen die binnen zijn gesproken, van salaris is nog niks te bekennen
Mwoah, heb nog iets van 40 euro op m'n rekening en ik hoef er niks van te kopen, maar geld is altijd leukquote:Op maandag 17 februari 2014 10:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha, heb je het nodig? Ik kruip zo maar eens mijn nest uit, brakke nacht gehad, drama weer.Nu lekker lang douchen, havermout, en college.
Sollicitatie gesprek stelt niks voor hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 10:42 schreef Sarasi het volgende:
Yay! De uitnodiging om te solliciteren bij Honours is binnen.
I know.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:40 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Sollicitatie gesprek stelt niks voor hoorWeet je al welke track je gaat doen?
Vrouwelijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef Kiprollade het volgende:
En we zijn weer onderweg naar huis vanuit Meerkerk. Net nog even gezelschap van een collega meegenomen, want alleen naar de bus lopen is saai.
Nog Ford Transit met imperiaal zien staanquote:Op maandag 17 februari 2014 12:46 schreef Kiprollade het volgende:
En we zijn weer onderweg naar huis vanuit Meerkerk. Net nog even gezelschap van een collega meegenomen, want alleen naar de bus lopen is saai.
Nee, anders had ik het wel vermeld om jullie jaloers te makenquote:
Ik moest mijn auto bij dat depot van een andere LM inleveren. Ben dus alleen bij dat spiegelgebouw aan de snelweg gekomen om een collega op te pikken en zo vanaf mijn afleveradres samen te lopenquote:Op maandag 17 februari 2014 12:50 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Nog Ford Transit met imperiaal zien staan? Daarmee ben ik gekomen, kilometerteller kapot, snelheidsmeter ook, en iets van 6 lampjes die branden dat er nog meer kapot was
Nee joh marketing. Aan de andere kant, ik ben net begonnen aan een minor Prestatiepsychologie. Bevalt prima.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Luister niet naar joppie en ga voor economie
Marketing lijkt me dus echt niks.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:22 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nee joh marketing. Aan de andere kant, ik ben net begonnen aan een minor Prestatiepsychologie. Bevalt prima.
Ik werk daar, alleen mijn sollicitatie is alweer 3 jaar terug en de procedure daarvan is veranderd. Kennis van het Nederlandse snelwegnet is belangrijk, vooral in de randstad. Volgens mij moet je tegenwoordig een route rijden bij de rijtest welke je van tevoren krijgt opgestuurd. Rij netjes, niet te traag en vooral comfortabel, dan is het zo gepiept.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:53 schreef Zuccitura het volgende:
Morgen een sollicitatie bij Zapp/Cratos. Iemand hier ervaring mee?
In hoeverre is het over het algemeen nodig om kennis te hebben van het wegennet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |