SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wij maar representatief zijn. Zouden ze dan echt niet weten dat die pagina gewoon openbaar is?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:27 schreef BlackLining het volgende:
Hoe cheesy ook, Titanic is een schitterende film. Verhaal, cinematografie en sfeer zijn perfect.
Komt trouwens in de twee jaar geleden uitgebrachte 3D versie nog beter tot zijn recht, maar dat had je wel in de bioscoop moeten zien.
Edit: wat een plaatje ook weer van AR op FacebookHoly f*ck echt? Wat slecht zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wij maar representatief zijn. Zouden ze dan echt niet weten dat die pagina gewoon openbaar is?
Ik had een vergadering vanmorgen om 09.00 dus ben nu heerlijk aan het SOG'en. Beetje skiën kijken en kloten met m'n PC. Kijken of ik Railworks 2014 weer aan de gang kan krijgen.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:27 schreef BlackLining het volgende:
Edit: wat een plaatje ook weer van AR op FacebookUhh. Wtf AR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wij maar representatief zijn. Zouden ze dan echt niet weten dat die pagina gewoon openbaar is?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, ze hebben ook seniors in dienst he..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:33 schreef Panthera. het volgende:
In het geval van die dame, nee dank jeWtf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thuis op je 3D TVquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:27 schreef BlackLining het volgende:
Hoe cheesy ook, Titanic is een schitterende film. Verhaal, cinematografie en sfeer zijn perfect.
Komt trouwens in de twee jaar geleden uitgebrachte 3D versie nog beter tot zijn recht, maar dat had je wel in de bioscoop moeten zien.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:39 schreef Schaafkaas het volgende:
Net even gekeken op de Facebookpagina van AR. lol, wie is verantwoordelijk voor al die shit?Ik vraag me vooral af of ze zich beseffen dat iedereen, en dus ook hun klanten, die onzin kan zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:37 schreef Kiprollade het volgende:
Het gaat over films?Dat zijn een hoop films... Je bent dus wel redelijk filmliefhebber?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vond je van The Monuments Men eigenlijk? Daar ga ik volgende week naartoeZou goed kunnen dat ze dat niet doorhebben inderdaad. Maar ook als alleen de medewerkers het konden zien vind ik het nog behoorlijk onprofessioneel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of ze zich beseffen dat iedereen, en dus ook hun klanten, die onzin kan zien.
Hij is te doen, alleen wel langdradig en ik had wat meer actie verwacht.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:49 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop films... Je bent dus wel redelijk filmliefhebber?
Wat vond je van The Monuments Men eigenlijk? Daar ga ik volgende week naartoe
Inderdaad logisch, maar dat maakt het dus niet minder slechtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:21 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat is wel weer het nadeel van Netflix ja. Wat ik gezien heb is dat HD matige kwaliteit HD. Vooral in de audio merk je dat. Maar ja, ook wel te begrijpen dat ze geen 15GB Full HD 1500kbps audio op de server zetten. Helaas hebben sommige films dat wel nodig.
Kan in de verste verte niet tippen aan een echte blueray hoor. Ik ben zelf een redelijke gadgetfreak, dus als ik een film kijk wil ik wel optimaal kunnen genieten van m'n grote scherm en 5.1. Onder het motto haal eruit wat erin zitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat heb je met Netflix ook.
Ah, oké. Dat had ik al een beetje verwacht. Maar de sfeer is wel mooi gelukt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:55 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Hij is te doen, alleen wel langdradig en ik had wat meer actie verwacht.
Voor series lijkt Netflix me wel ideaal. Gewoon op Netflix US gaan, staan series veel sneller op. Maar goed, ik ben niet iemand van de series eigenlijk. Heb er altijd zo'n hekel aan als ik merk dat een verhaal gerekt wordt om EPs te vullen. En bijvoorbeeld Dexter, heb ik seizoen 1 van gezien en dat hele verhaal kan in een film van 2 uur beter verteld worden (en is dan niet zo heel bijzonder). Enige serie die ik van begin tot eind gezien heb is The Sopranos. Die is zo goed omdat plot secundair is. Een serie waar het plot het belangrijkst is heb ik het geduld niet voor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:57 schreef S-RS het volgende:
[..]
Inderdaad logisch, maar dat maakt het dus niet minder slecht
Echt slecht is het natuurlijk niet, er zijn zat mensen die er tevreden mee zijn. Als je op je laptop zit te kijken maakt het ook weinig uit.
[..]
Kan in de verste verte niet tippen aan een echte blueray hoor. Ik ben zelf een redelijke gadgetfreak, dus als ik een film kijk wil ik wel optimaal kunnen genieten van m'n grote scherm en 5.1. Onder het motto haal eruit wat erin zit
Als je op je laptop zit te kijken maakt het natuurlijk weinig uit of het nou 1080p is of een of ander slap aftreksel, daar komt het toch niet tot z'n recht.
Daarnaast vind ik het aanbod van Netflix gewoon ruk. Ik wil alle seizoenen van een serie zien, en niet alleen de eerste 7. Als ze allemaal al beschikbaar zijn, wil ik ook dat ze er allemaal op staan.
Netflix US ken ik zo niet, dat scheelt dan weer wel dat ze daar sneller op staan. The Sopranos moet ik nog kijken, zo maar even downloadenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:06 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Voor series lijkt Netflix me wel ideaal. Gewoon op Netflix US gaan, staan series veel sneller op. Maar goed, ik ben niet iemand van de series eigenlijk. Heb er altijd zo'n hekel aan als ik merk dat een verhaal gerekt wordt om EPs te vullen. En bijvoorbeeld Dexter, heb ik seizoen 1 van gezien en dat hele verhaal kan in een film van 2 uur beter verteld worden (en is dan niet zo heel bijzonder). Enige serie die ik van begin tot eind gezien heb is The Sopranos. Die is zo goed omdat plot secundair is. Een serie waar het plot het belangrijkst is heb ik het geduld niet voor.
Als ik een goede film wil zien, vind ik geluid het belangrijkste. Op zich kan je met zo'n YIFY 1080p best redelijke kwaliteit krijgen als je op normale afstand zit, maar het geluid is zo slecht vaak.
Goede tip, thanks!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:14 schreef Panthera. het volgende:
Ik weet niet wat voor browser je gebruikt, maar zoek op Zenmate (werkt voor Opera development version, FF en Chrome in ieder geval). Installeren en je kan met 1 druk op de knop doen alsof je in de VS woont of in Engeland bijvoorbeeld. Handig als je livestreams van sport wil kijken van andere landen en je kan zo ook alle BBC programma's terugkijken via Iplayer bijvoorbeeld. Als je Zenmate op US zet en dan naar Netflix gaat krijg je automatisch Netflix US aanbod waar ongeveer 10x meer content opstaat volgens mij (zelf nog geen account maar sinds ik Zenmate gebruik zit ik daar wel aan te denken).
Ah top, deze ga ik even onthouden. Dat kan wel handig zijn, thanks!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:14 schreef Panthera. het volgende:
Ik weet niet wat voor browser je gebruikt, maar zoek op Zenmate (werkt voor Opera development version, FF en Chrome in ieder geval). Installeren en je kan met 1 druk op de knop doen alsof je in de VS woont of in Engeland bijvoorbeeld. Handig als je livestreams van sport wil kijken van andere landen en je kan zo ook alle BBC programma's terugkijken via Iplayer bijvoorbeeld. Als je Zenmate op US zet en dan naar Netflix gaat krijg je automatisch Netflix US aanbod waar ongeveer 10x meer content opstaat volgens mij (zelf nog geen account maar sinds ik Zenmate gebruik zit ik daar wel aan te denken).
Met een soortgelijk trucje heb ik laatst nog Gangster Squad gekeken op de Zweedse Netflixquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:14 schreef Panthera. het volgende:
Jahoor, je moet alleen wel van dat soort films houden, oorlog/cultuur.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:00 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ah, oké. Dat had ik al een beetje verwacht. Maar de sfeer is wel mooi gelukt?
Bijna lapo!quote:
Daar houd ik zeker van, dus ik vermaak me wel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Jahoor, je moet alleen wel van dat soort films houden, oorlog/cultuur.
Dan is die wel goed, alleen op het einde lijkt het allemaal een beetje op elkaar waardoor er niets meer echt verrassend is. Dat zul je vanzelf wel zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:33 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Daar houd ik zeker van, dus ik vermaak me wel waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |