Ja wtf zegquote:Op maandag 17 februari 2014 16:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat is dat voor een arme clown op de EW FB.
EW zoekt een PC voor een spoedrit, gaat hij het op Facebook hebben over dat zijn salaris nog niet is gestort en dat hij financiele "deadlines" heeft,
Hij had dat al bij een eerdere spoedrit vandaag gevraagd en ook al antwoord gekregen.
Wacht het gewoon af of bel EW even ipv op facebook aankondigen dat je geen geld hebt en een paar keer vraagt wanneer je geld krijgt.
Bij Gmail kun je instellen of je zeker weet dat je de mail wil versturen. Werkt bij mij als een soort reminderquote:Op maandag 17 februari 2014 14:17 schreef Sarasi het volgende:
Ik doe dat ook heel vaak. Tegenwoordig probeer ik eerst de bijlage in te voegen en daarna de mail te typen, anders gaat het standaard fout.
Hij heeft er wel een handje van, vorige maand vroeg hij het ook al.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja wtf zeg
Dan ga je maar een keer niet zuipen als je 'deadlines' hebt en nog geen geld.
Ik ook , krijg een leuk bedragje terug van de belastingsdienstquote:Op maandag 17 februari 2014 17:21 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Hij heeft er wel een handje van, vorige maand vroeg hij het ook al.
Maarja, ik kan vanavond een start maken met de belastingaangifte.
Hier net zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik ook , krijg een leuk bedragje terug van de belastingsdienst
Klopt, maar daar klik ik zo doorheen.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:08 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Bij Gmail kun je instellen of je zeker weet dat je de mail wil versturen. Werkt bij mij als een soort reminder
Altijd als je gewerkt hebt dat jaar.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:33 schreef Solidberg het volgende:
Wanneer is het zinvol om zelf belastingaangifte te doen?
Gefeliciteerd collega! Welkom bij het team!quote:Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef GrumpyCat het volgende:
Hallo allemaal, ik heb vrijdag m'n sollicitatie bij EW. Als eis geven ze kortgeknipt haar aan. Hebben ze daar nog een grens voor of niet? Want ben nogal verknocht aan mijn haardos
quote:Op maandag 17 februari 2014 18:32 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Gefeliciteerd collega! Welkom bij het team!
Hoe lang heb je je haar nu dan? Lijkt me niet zo'n probleem als het boven de schouders blijft, mits het netjes zit en niet voor je gezicht hangt
quote:Op maandag 17 februari 2014 16:42 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Story time, hoeveel te hard en waar?
28km/h te hard binnen de bebouwde kom. Tussen de A27 en de grote in Breda dus een stukje van 500mquote:Op maandag 17 februari 2014 16:42 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Story time, hoeveel te hard en waar?
Da's toch niet lang?quote:
Hoe langer ze het op hun eigen rekening laten staan, hoe meer rente ze ervoor krijgenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:24 schreef QuiCk01 het volgende:
Serieus hoe fucking lastig kan het zijn om een mailtje met bijlage te sturen en gewoon geld over te maken?
Waar is de tijd gebleven dat we het gewoon standaard op de 15e kregen
Misschien moet je maar even boos worden op de FB van EW, dat schijnt te helpenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:24 schreef QuiCk01 het volgende:
Serieus hoe fucking lastig kan het zijn om een mailtje met bijlage te sturen en gewoon geld over te maken?
Waar is de tijd gebleven dat we het gewoon standaard op de 15e kregen
Ik had het korter dan dat en moest een foto plaatsen dat ik naar de kapper was geweest van EWquote:
Dat is echt bullshit, wtf mankeert zo'n kapsel nou weer...quote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik had het korter dan dat en moest een foto plaatsen dat ik naar de kapper was geweest van EW![]()
Dus zou even een kappertje pakken en dan gewoon weer laten groeien
Wat zijn dat voor stasi praktijken?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik had het korter dan dat en moest een foto plaatsen dat ik naar de kapper was geweest van EW![]()
Dus zou even een kappertje pakken en dan gewoon weer laten groeien
Die discussie is wel vaker langs geweest. Ik loop ook wel eens rond met een klein baardje. Maar wel getrimd, netjes geschoren op de randen en dagelijks bijgehouden. Dat langere haar wat ik had, werd ook elke dag netjes gewassen en gekamd. En zo kun je er in een nette spijkerbroek en shirt ook verzorgder/representatiever uitzien dan iemand in een vieze pantalon met een verkreukeld overhemd.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:13 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik weet dat Dimitri in dit topic langer haar/heeft en daar geen problemen mee kreeg. Als het er maar verzorgd uit ziet.
Ik vind dat een baard ook moet kunnen, als het er maar netjes uit ziet, en geen wildgroei bijvoorbeeld.
Misschien weet je nog hoelang mijn haar was, het was toen korterquote:Op maandag 17 februari 2014 20:08 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dat is echt bullshit, wtf mankeert zo'n kapsel nou weer...
Geen idee, ik kon er destijds wel om lachenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor stasi praktijken?
Lang haar tot halverwege je rug is imo nooit representatief. Hoe vaak het ook gewassen wordt, maarja dat is persoonlijk. Was laatst met een hiker die had dan geen lang haar, maar stonk wel gruwelijk hard naar de rook. Ook echt een afknapper.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die discussie is wel vaker langs geweest. Ik loop ook wel eens rond met een klein baardje. Maar wel getrimd, netjes geschoren op de randen en dagelijks bijgehouden. Dat langere haar wat ik had, werd ook elke dag netjes gewassen en gekamd. En zo kun je er in een nette spijkerbroek en shirt ook verzorgder/representatiever uitzien dan iemand in een vieze pantalon met een verkreukeld overhemd.
Wat wel en niet representatief is, is nogal subjectief helaas.
Ik ga gewoon langs in Breda jongen. That is how i roll..quote:Op maandag 17 februari 2014 20:06 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Misschien moet je maar even boos worden op de FB van EW, dat schijnt te helpen
Ik denk dat je nog even moet wachten tot de volgende maand, we krijgen nu de salaris van wat er in januari is gewerkt.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:19 schreef Drilboor het volgende:
Mensen van EW, staat het loon al op jullie rekeningen, ik heb twee weken geleden contract en dat andere papiertje ingediend, en dan weet ik of dat daar aan ligt of nog moet wachten. (Rabobank)
Ga maar wel alvast oefenen.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:23 schreef Kiprollade het volgende:
Ik ben blij dat ik op m'n 19e nog niet zoveel baardgroei heb, want ik heb echt een hekel aan scheren
Ik vind het juist wel jammer, het ziet er bij mij niet uit als ik een tijdje niet gewerkt heb (en dus ook niet scheer)quote:Op maandag 17 februari 2014 20:23 schreef Kiprollade het volgende:
Ik ben blij dat ik op m'n 19e nog niet zoveel baardgroei heb, want ik heb echt een hekel aan scheren
Overigens heb ik vorige week deze schoenen gekocht:
[ afbeelding ]
Geen nette schoenen zoals EW het wil, maar wel representatief. Gewoon een 'nette sneakers' om het zo maar te zeggen. Nette schoenen vind ik echt niet bij me passen en voel me er ook niet lekker bij, dus heb ik dit maar als oplossing (ondanks dat het alsnog niet mag)
Veel doen het niet goed. Je kúnt er als man mee weg komen, maar dan moet alles, en niet alleen dat haar, tot in de puntjes verzorgd zijn. Mis je ook maar het kleinste puntje, kun je inderdaad al fluiten naar je representativiteit.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:23 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Lang haar tot halverwege je rug is imo nooit representatief. Hoe vaak het ook gewassen wordt, maarja dat is persoonlijk. Was laatst met een hiker die had dan geen lang haar, maar stonk wel gruwelijk hard naar de rook. Ook echt een afknapper.
Ligt ook heel erg aan de persoon die het heeft hoor, er zijn er die er mee weg komen. Maar bij veel mensen ziet het er gewoon niet uitquote:Op maandag 17 februari 2014 20:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Veel doen het niet goed. Je kúnt er als man mee weg komen, maar dan moet alles, en niet alleen dat haar, tot in de puntjes verzorgd zijn. Mis je ook maar het kleinste puntje, kun je inderdaad al fluiten naar je representativiteit.
Precies, zolang jij de auto maar op de goede manier brengt en je gewoon netjes gedraagt.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:43 schreef Solidberg het volgende:
Representiviteit is eigenlijk ook enkel nodig als je auto van een klant ophaalt/brengt imho, die LMs boeit het volgensmij niks hoe je eruit ziet
Dat ben ik zeker met je eensquote:Op maandag 17 februari 2014 20:38 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ligt ook heel erg aan de persoon die het heeft hoor, er zijn er die er mee weg komen. Maar bij veel mensen ziet het er gewoon niet uit
Veel klanten ook niet. Maar inderdaad, dan moet je wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:43 schreef Solidberg het volgende:
Representiviteit is eigenlijk ook enkel nodig als je auto van een klant ophaalt/brengt imho, die LMs boeit het volgensmij niks hoe je eruit ziet
Dan zal je deze dagen ook wel loon krijgen, ze zijn alleen iets later bij EW.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:36 schreef Drilboor het volgende:
Drr Snuggle, quoten doet het om de een of andere manier niet, maar ik heb in januari al een paar ritten gehad
Adblocker gespotquote:Op maandag 17 februari 2014 20:36 schreef Drilboor het volgende:
Drr Snuggle, quoten doet het om de een of andere manier niet, maar ik heb in januari al een paar ritten gehad
Gewoon een thermobroek onder je pantalon dragenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:37 schreef Amoeba het volgende:
Ik ga de laatste tijd echt steeds vaker in grijze Vans, donkere spijkerbroek en een dik zwart vest waar ik wel altijd een nette zwarte jas over draag. De LM's interesseert het inderdaad geen fluit, Autoreset controleert toch nooit en het is veels te koud voor een pantalon met overhemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |