http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080208105021AAB9Sdtquote:The answer is about every 17 minutes in the US, or about 82 people on any given day, mostly white men. There is no evidence to suggest that there is a statistical peak around valentines day or any other holiday. Seasonal variation indicates that spring and fall are the peak times, although suicide does occur every day of the year. Many more attempts occur than completed suicides. Attempters are more likely to be female and younger. For more info do a web search - the US centers for disease control and department of health and human services have a lot of info.
Vreemd dat voornamelijk blanken zelfmoord plegen. Iesj koeltoer?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Ja, dan kunnen we ook sinterklaas afschaffen want dat verdeelt ook mensen vanwege de zwarte pieten. Kerstmis geeft hetzelfde kut gevoel voor een hoop mensen. Zullen we dan maar meteen alle feestdagen afschaffen? Wel zo handig. Lekker grijs leven.
Verder is het een fabel dat rond valentijn meer zelfmoorden zijn
[..]
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080208105021AAB9Sdt
Weet natuurlijk niet of zwart/blank ratio wel fatsoenlijk is meegenomen. En denk ook wel dat een witte mensch wat meer geeft om zijn status eerlijk gezegd en leven meer in een IK maatschapij. De gekleurde mensen werken meer samen en zien vlugger de lol van dingen in verwacht ik zo.. Anders steken ze toch een lekkere jonko op mattie!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vreemd dat voornamelijk blanken zelfmoord plegen. Iesj koeltoer?
Dit vat alles goed samen. Je hebt geen enkele interesse gekregen van mannen voor Valentijnsdag en ineens is het kut en klote.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:57 schreef AdoraBelle het volgende:
En voordat de vragen komen: ja, ik ben single. En nee, ik heb nog niks gekregen.
Wat zeur jij nou? Jij mag regelmatig Zarbi volspuiten met liefdequote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen tt gelezen. Eens.
Ik heb een relatie, en nee wij doen niks aan valentijnsdag, Daar kun je ook voor kiezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:57 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat is het nut van zo'n commerciële feestdag, als het enige wat erdoor gebeurt is dat het mensen verdeelt? Je hebt de mensen die een relatie hebben en de mensen die single zijn. De mensen die een relatie hebben doen iets leuks met elkaar, en de mensen die single zijn voelen zich alleen maar eenzamer.
Waarom schaffen we die feestdag dan niet gewoon af? Als je een stelletje bent dan doe je toch sowieso wel leuke dingen met elkaar? Of het nou valentijnsdag is of niet.
En ik ben wel benieuwd naar het aantal zelfmoorden op valentijnsdag. Het zou me niets verbasen als het één met het ander te maken heeft.
En voordat de vragen komen: ja, ik ben single. En nee, ik heb nog niks gekregen.
Oh, nouja, het was meer een aanname van mijn kant. Ik wist niet dat er ook echt een fabel rondging daarover.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Ja, dan kunnen we ook sinterklaas afschaffen want dat verdeelt ook mensen vanwege de zwarte pieten. Kerstmis geeft hetzelfde kut gevoel voor een hoop mensen. Zullen we dan maar meteen alle feestdagen afschaffen? Wel zo handig. Lekker grijs leven.
Verder is het een fabel dat rond valentijn meer zelfmoorden zijn
[..]
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080208105021AAB9Sdt
en wat heeft dit met Valentijnsdag te maken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat zeur jij nou? Jij mag regelmatig Zarbi volspuiten met liefde
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen tt gelezen. Eens.
Ja, dat hoort toch gewoon uit jezelf te komen? Ik heb daar geen dag voor nodig. Ik zou het hele jaar door lieve dingen doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:17 schreef iScream. het volgende:
Eens. Wat een flauwekul als je een commerciële "ik-loop-iedereen-achter-de-reet-aan" dag nodig bent om wat romantisch met je partner te doen______ !
Hou op!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:18 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Dit vat alles goed samen. Je hebt geen enkele interesse gekregen van mannen voor Valentijnsdag en ineens is het kut en klote.
Dan is het dus toch gelukt, want ik had even zin om mijn gal te spuwen over die stomme feestdag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb een relatie, en nee wij doen niks aan valentijnsdag, Daar kun je ook voor kiezen.
Maar damn wat kom jij verzuurd over.
Of gewoon zelf een stuk liefde aanschaffen in de vorm van een grote dildoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Jeetje je iets aantrekken van ValentijnJe kan ook je schouders ophalen en gewoon verder gaan met je leven.
Precies mijn gedachte!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Jeetje je iets aantrekken van ValentijnJe kan ook je schouders ophalen en gewoon verder gaan met je leven.
Ik merk er anders weinig van moet ik zeggenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Valentijnsdag was oorspronkelijk juist voor de mensen die single zijn, geloof ik.
Ik geef je toch net een bosje bloemen....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik merk er anders weinig van moet ik zeggen.
Is dit een verkapt "ik wil graag DM'etjes krijgen" bericht?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij staan de Jappen op de eerste plaats.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vreemd dat voornamelijk blanken zelfmoord plegen. Iesj koeltoer?
Awww... lief hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hier een bosje bloemen voor je. Heb je toch wat gekregen:
[ afbeelding ]
Behalve dat bericht van jou dusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik geef je toch net een bosje bloemen....
Hoe kun je je er nou niets van aantrekken als het zo in je gezicht geduwd wordt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Voor jou is het dus elke dag valentijnsdag. Of tenminste elk weekend of hoe vaak je ook je liefde in Zarb mag stoppen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
en wat heeft dit met Valentijnsdag te maken?
Nou, zo makkelijk is het dus niet als het constant in je gezicht geduwd wordt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Zure single die geen aandacht van het andere geslacht krijgt. Lekker belangrijk dat je het niet leuk vindt, doe je er toch niet aan mee?
Simpel
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef Hyperdude het volgende:
Ach, het weer is wel aardig en oma leeft nog.
Dan moet er een ander gespreksonderwerp bedacht worden om de leegheid van het bestaan te vullen.
Luie leeghoofden op radio en van andere media krijgen zo hun, "daar trap ik mijn hond nog vanaf " topics in de schoot geworpen.
Tja, maarja, van de oorsprong van de meeste feestdagen merk je niets meer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Krijgen je vriendinnen wel allemaal wat dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, zo makkelijk is het dus niet als het constant in je gezicht geduwd wordt.
Nou, ik hoopte eigenlijk dat iemand een "Geef AdoraBelle aandacht op valentijnsdag" topic zou openenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef iScream. het volgende:
[..]
Is dit een verkapt "ik wil graag DM'etjes krijgen" bericht?
volgens mij is het probleem bij jou juist dat het je door niemand in het gezicht wordt geschoven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe kun je je er nou niets van aantrekken als het zo in je gezicht geduwd wordt?
Post eens een foto'tje, dan krijg je echt wel aandacht hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik hoopte eigenlijk dat iemand een "Geef AdoraBelle aandacht op valentijnsdag" topic zou openen.
Pasen: lekker chocolade eitjes etenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Tja, maarja, van de oorsprong van de meeste feestdagen merk je niets meer tegenwoordig.
Kwestie van stabiel zijn ipv labiel. Labiele mensen gaan altijd slecht of dagen zoals Kerst, Oud en Nieuw en dan nu Valentijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe kun je je er nou niets van aantrekken als het zo in je gezicht geduwd wordt?
ONZ / Geef AdoraBelle aandacht op valentijnsdagquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik hoopte eigenlijk dat iemand een "Geef AdoraBelle aandacht op valentijnsdag" topic zou openen.
Euh.... hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
volgens mij is het probleem bij jou juist dat het je door niemand in het gezicht wordt geschoven.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:42 schreef iScream. het volgende:
[..]
ONZ / Geef AdoraBelle aandacht op valentijnsdag
Denk het?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Krijgen je vriendinnen wel allemaal wat dan?
Dat soort aandacht bedoel ik nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Post eens een foto'tje, dan krijg je echt wel aandacht hoor
Ik ga mezelf echt niet iets aandoen als je dat bedoelt...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kwestie van stabiel zijn ipv labiel. Labiele mensen gaan altijd slecht of dagen zoals Kerst, Oud en Nieuw en dan nu Valentijn.
Valentijn: lekker chocoladehartjes etenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Pasen: lekker chocolade eitjes eten.
Sinterklaas: lekker chocolade pepernoten en letters eten.
Kerst: lekker chocolade kerstkransjes eten.
dat je een zuur persoon bent omdat je geen liefde ontvangt. Veel plezier met je katten vandaag.quote:
Als je nou eens wat minder chocolade eet dan krijg je misschien wel aandacht.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Pasen: lekker chocolade eitjes eten.
Sinterklaas: lekker chocolade pepernoten en letters eten.
Kerst: lekker chocolade kerstkransjes eten.
Ojaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Valentijn: lekker chocoladehartjes eten
Ok... maar ik heb geen katten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat je een zuur persoon bent omdat je geen liefde ontvangt. Veel plezier met je katten vandaag.
Zou je denken? Dat heeft er toch niks mee te maken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als je nou eens wat minder chocolade eet dan krijg je misschien wel aandacht.
Ik wil anders ook nog wel iets in je gezicht duwen vanavond? 't is toch valentijn!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik insinueer dat je moddervet bent en daarom dus geen aandacht krijgt op Valentijnsdag (of de 364 andere dagen in een jaar).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou je denken? Dat heeft er toch niks mee te maken?
Ga er vanmiddag eentje halen. Of twee. Of een vogel, die doen het ook altijd goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ok... maar ik heb geen katten.
Oh, dat valt reuze mee hoor. Ik ben niet slank ofzo maar ook niet moddervet. En daar wordt trouwens nog aan gewerkt, ik ben enthousiast aan het sporten en laat de chocolade links liggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:56 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik insinueer dat je moddervet bent en daarom dus geen aandacht krijgt op Valentijnsdag (of de 364 andere dagen in een jaar).
[..]
Ga er vanmiddag eentje halen. Of twee. Of een vogel, die doen het ook altijd goed.
Oh ok, en hoe zit het met die vogel?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat valt reuze mee hoor. Ik ben niet slank ofzo maar ook niet moddervet. En daar wordt trouwens nog aan gewerkt, ik ben enthousiast aan het sporten en laat de chocolade links liggen.
En nee, ik ben allergisch voor katten :| .
Oh... wat dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:55 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik wil anders ook nog wel iets in je gezicht duwen vanavond? 't is toch valentijn!
Bedoel je nou dat ik moet huppelenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:58 schreef Rezania het volgende:
Een kutdag speciaal voor huppelkutjes.
Ja, die jmf is een lucky guy!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Voor jou is het dus elke dag valentijnsdag. Of tenminste elk weekend of hoe vaak je ook je liefde in Zarb mag stoppen.
Ja maar het is toch super leuk als je wel wat krijgt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:59 schreef snakelady het volgende:
Ik zit in een relatie en ik geef helemaal niks om Valentijn, we doen er dan ook helemaal niks aan.
Ik geef geen cadeau en ik verwacht geen cadeau, het is gewoon dezelfde dag als andere dagen.
ok man veel plezier vandaag dan. Misschien komt iemand je nog verrassen he, je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ok... maar ik heb geen katten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Geen vogels in mijn huis.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh ok, en hoe zit het met die vogel?
Elke eeuwige vrijgezel heeft een dierlijke compagnion nodig. Anders ben je raar.
Die heeft wel lef danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:01 schreef snakelady het volgende:
Ik heb overigens wel een valentijnskaart gekregen , alleen niet van mijn vriend.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ok man veel plezier vandaag dan. Misschien komt iemand je nog verrassen he, je weet maar nooit.Doe niet zo gemeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik krijg liever iets op een andere random dag, gewoon omdat hij op dat moment aan me dacht toen hij iets leuks zag liggen of om wat voor reden dan ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar het is toch super leuk als je wel wat krijgt?
Vogels zijn vervelend en smerig. Dat past niet bij mijn smetvrees.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja met zo'n instelling blijf je alleen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:04 schreef timmmmm het volgende:
het komt wel goed joh, alleen zijn op Valentijnsdag is niet zo erg. De rest van het jaar ben je immers ook alleen
Je bent een vreemd persoon.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vogels zijn vervelend en smerig. Dat past niet bij mijn smetvrees.
Je gaat me toch niet vertellen dat je net zoals sommige tutjes op m'n FB al 2 weken aan het stressen bent voor valentijn he? En wanhopig anders wel iets met vriendinnen wil gaan doen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar het is toch super leuk als je wel wat krijgt?
Nouja, niet 2 weken, maar...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je net zoals sommige tutjes op m'n FB al 2 weken aan het stressen bent voor valentijn he? En wanhopig anders wel iets met vriendinnen wil gaan doen?
ok.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet. Ik ben heel lief en knuffel graag, ik was alleen wat vaker m'n handen.
DM TS voor een date.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:07 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Niks mis mee, heb ik ook last van
Nouja, dat vind ik dus ook:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik krijg liever iets op een andere random dag, gewoon omdat hij op dat moment aan me dacht toen hij iets leuks zag liggen of om wat voor reden dan ook.
Om nu geld uit te geven aan een knuffel of een kaart die in de kast komt te liggen vind ik tja...eigenlijk niet romantisch, hahaha.
Maar iets krijgen is beter dan niets vind ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat hoort toch gewoon uit jezelf te komen? Ik heb daar geen dag voor nodig. Ik zou het hele jaar door lieve dingen doen.
Daardoor heb ik wel super zachte handen trouwens. Of voelt dat niet fijn als ik je zou aanraken?quote:
Niet zo mauwen! Vanavond lekker whiskey achteroverslaan, lekkere romantische komedie kijken en alles is morgen weer over! Dan ga je lekker op stap en pak je de eerste beste man die je tegen komt en laat je jezelf lekker verwennenquote:
van die verrimpelde weke zeephandjes, eew.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daardoor heb ik wel super zachte handen trouwens. Of voelt dat niet fijn als ik je zou aanraken?
Bah... ik lust geen alcoholquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:11 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Niet zo mauwen! Vanavond lekker whiskey achteroverslaan, lekkere romantische komedie kijken en alles is morgen weer over! Dan ga je lekker op stap en pak je de eerste beste man die je tegen komt en laat je jezelf lekker verwennen
Nee gek. Ik houd m'n handen niet de hele tijd in een bak met water. Ze zijn gewoon normaal en zacht en schoon. Geen rimpels whatsoever.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
van die verrimpelde weke zeephandjes, eew.
Wilde ik je net iets geven en dan scheldt je me uit. Veel plezier met alleen sterven, tuthola.quote:
Ik denk dat de meeste mannen een beetje chubby wel lekker vinden. of in ieder geval een heleboel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat valt reuze mee hoor. Ik ben niet slank ofzo maar ook niet moddervet. En daar wordt trouwens nog aan gewerkt, ik ben enthousiast aan het sporten en laat de chocolade links liggen.
En nee, ik ben allergisch voor katten.
Ja hallo, jij begon. Jij noemde me een oma met gerimpelde handenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wilde ik je net iets geven en dan scheldt je me uit. Veel plezier met alleen sterven, tuthola.
Breezer... Hmm ergens begin 20quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, euh... cola dan. Of een breezer, dat lukt nog net.
Ik krijg al kokhalsneigingen van het woord chubby.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen een beetje chubby wel lekker vinden. of in ieder geval een heleboel.
Dat maakt mijn dag weer goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen een beetje chubby wel lekker vinden. of in ieder geval een heleboel.
Klopt mentaal wel ongeveer denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Breezer... Hmm ergens begin 20
Ik krijg hele andere neigingen van het woord chubby. Ik vind het heerlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik krijg al kokhalsneigingen van het woord chubby.
Nou, erg romantisch zoals je dat laatste zegtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef EDMAN- het volgende:
Vanavond lekker wijntje, kaasjes, kaarsjes, romantisch filmpje en dan keihard neuken.
Prima hoor, meer krijgt ze niet.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat maakt mijn dag weer goed.
Nouja het omschrijft het wel prima. Je hoeft niet eens te weten wat het betekent, aan de klank hoor je het al.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik krijg al kokhalsneigingen van het woord chubby.
Niet mij omschrijvenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik krijg hele andere neigingen van het woord chubby. Ik vind het heerlijk.
dikke billen, stevige dijen, klein buikje hmmmmmm
O deed ik dat?quote:
Oh, euh... grapje!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
O deed ik dat?
Nu word ik toch wel nieuwsgierig....
quote:
Was niet echt een grapje maar ik deed alsof ik een grapje maakte zodat ik niet voor aap stond.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]![]()
Ik was mijn DM al aan het typen
Omdat jij mij wou hosselen en daarna me dumptequote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:26 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben een mens met een relatie die alleen is vandaag, waarom staat mijn categorie niet in de OP
Is dit een verkapte "stuur die dm toch maar"?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was niet echt een grapje maar ik deed alsof ik een grapje maakte zodat ik niet voor aap stond.
DM sturen mag altijdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "stuur die dm toch maar"?
Hmm 26 en mentaal begin 20. Dat is een goede comboquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt mentaal wel ongeveer denk ik.
Tuurlijk wel. Houdt ze van.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, erg romantisch zoals je dat laatste zegt.
Echt waar? Yayquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hmm 26 en mentaal begin 20. Dat is een goede combo
Het klinkt niet bepaald romantisch als jij aan het eind van de avond "zal ik jou even keihard neuken" zegt.quote:
Ok.quote:
Alsof jij dat niet graag zou horenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het klinkt niet bepaald romantisch als jij aan het eind van de avond "zal ik jou even keihard neuken" zegt.
laat dat even maar weg, en ja dat vind ze. De hele avond lopen soppen en daarnaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het klinkt niet bepaald romantisch als jij aan het eind van de avond "zal ik jou even keihard neuken" zegt.
Jij bent de bestequote:
"Zal ik jou even heel gevoelig en romantisch neuken", vind je dat beter?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet. Maar er is toch ook een middenweg?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
laat dat even maar weg, en ja dat vind ze. De hele avond lopen soppen en daarna
JIj bent van de 'liefde bedrijven' zeker?
Nee dankje, het mag van mij wel iets romantischer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet graag zou horen
Dat was de middenwegquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet. Maar er is toch ook een middenweg?
Nou, het klinkt al een stuk beter. Zeker uit jouw mondquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
"Zal ik jou even heel gevoelig en romantisch neuken", vind je dat beter?
Voor jou is niets te min.quote:
ow. sorryquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, het mag van mij wel iets romantischer.
Ik ook tot 19.00 uur.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik lig de hele dag in de foetus houding onder de dekens
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen![]()
.
Je door Spongeboss sprakeloos laten makenquote:
De tijd van haar leven. En wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En TS heeft wel de tijd van zijn leven met oudjaar zeker.
Vuile hypocriet.
:squote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De tijd van haar leven. En wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De tijd van haar leven. En wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?
Ik genoot.quote:
Hmm... dat klinkt als mij jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Valentijnsdag is alleen kut als je single bent en dolgraag een relatie wilt.
Als je een relatie hebt is het elk jaar weer klote wat je nu weer als cadeau geeft.
Ik ga gewoon cliche uit eten vanavond, misschien een bosje rozen erbij straks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |