Daardoor heb ik wel super zachte handen trouwens. Of voelt dat niet fijn als ik je zou aanraken?quote:
Niet zo mauwen! Vanavond lekker whiskey achteroverslaan, lekkere romantische komedie kijken en alles is morgen weer over! Dan ga je lekker op stap en pak je de eerste beste man die je tegen komt en laat je jezelf lekker verwennenquote:
van die verrimpelde weke zeephandjes, eew.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daardoor heb ik wel super zachte handen trouwens. Of voelt dat niet fijn als ik je zou aanraken?
Bah... ik lust geen alcoholquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:11 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Niet zo mauwen! Vanavond lekker whiskey achteroverslaan, lekkere romantische komedie kijken en alles is morgen weer over! Dan ga je lekker op stap en pak je de eerste beste man die je tegen komt en laat je jezelf lekker verwennen
Nee gek. Ik houd m'n handen niet de hele tijd in een bak met water. Ze zijn gewoon normaal en zacht en schoon. Geen rimpels whatsoever.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
van die verrimpelde weke zeephandjes, eew.
Wilde ik je net iets geven en dan scheldt je me uit. Veel plezier met alleen sterven, tuthola.quote:
Ik denk dat de meeste mannen een beetje chubby wel lekker vinden. of in ieder geval een heleboel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat valt reuze mee hoor. Ik ben niet slank ofzo maar ook niet moddervet. En daar wordt trouwens nog aan gewerkt, ik ben enthousiast aan het sporten en laat de chocolade links liggen.
En nee, ik ben allergisch voor katten.
Ja hallo, jij begon. Jij noemde me een oma met gerimpelde handenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wilde ik je net iets geven en dan scheldt je me uit. Veel plezier met alleen sterven, tuthola.
Breezer... Hmm ergens begin 20quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, euh... cola dan. Of een breezer, dat lukt nog net.
Ik krijg al kokhalsneigingen van het woord chubby.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen een beetje chubby wel lekker vinden. of in ieder geval een heleboel.
Dat maakt mijn dag weer goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen een beetje chubby wel lekker vinden. of in ieder geval een heleboel.
Klopt mentaal wel ongeveer denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Breezer... Hmm ergens begin 20
Ik krijg hele andere neigingen van het woord chubby. Ik vind het heerlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik krijg al kokhalsneigingen van het woord chubby.
Nou, erg romantisch zoals je dat laatste zegtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef EDMAN- het volgende:
Vanavond lekker wijntje, kaasjes, kaarsjes, romantisch filmpje en dan keihard neuken.
Prima hoor, meer krijgt ze niet.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat maakt mijn dag weer goed.
Nouja het omschrijft het wel prima. Je hoeft niet eens te weten wat het betekent, aan de klank hoor je het al.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik krijg al kokhalsneigingen van het woord chubby.
Niet mij omschrijvenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik krijg hele andere neigingen van het woord chubby. Ik vind het heerlijk.
dikke billen, stevige dijen, klein buikje hmmmmmm
O deed ik dat?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |