Krijgen je vriendinnen wel allemaal wat dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, zo makkelijk is het dus niet als het constant in je gezicht geduwd wordt.
Nou, ik hoopte eigenlijk dat iemand een "Geef AdoraBelle aandacht op valentijnsdag" topic zou openenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef iScream. het volgende:
[..]
Is dit een verkapt "ik wil graag DM'etjes krijgen" bericht?
volgens mij is het probleem bij jou juist dat het je door niemand in het gezicht wordt geschoven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe kun je je er nou niets van aantrekken als het zo in je gezicht geduwd wordt?
Post eens een foto'tje, dan krijg je echt wel aandacht hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik hoopte eigenlijk dat iemand een "Geef AdoraBelle aandacht op valentijnsdag" topic zou openen.
Pasen: lekker chocolade eitjes etenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Tja, maarja, van de oorsprong van de meeste feestdagen merk je niets meer tegenwoordig.
Kwestie van stabiel zijn ipv labiel. Labiele mensen gaan altijd slecht of dagen zoals Kerst, Oud en Nieuw en dan nu Valentijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe kun je je er nou niets van aantrekken als het zo in je gezicht geduwd wordt?
ONZ / Geef AdoraBelle aandacht op valentijnsdagquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik hoopte eigenlijk dat iemand een "Geef AdoraBelle aandacht op valentijnsdag" topic zou openen.
Euh.... hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
volgens mij is het probleem bij jou juist dat het je door niemand in het gezicht wordt geschoven.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:42 schreef iScream. het volgende:
[..]
ONZ / Geef AdoraBelle aandacht op valentijnsdag
Denk het?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Krijgen je vriendinnen wel allemaal wat dan?
Dat soort aandacht bedoel ik nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Post eens een foto'tje, dan krijg je echt wel aandacht hoor
Ik ga mezelf echt niet iets aandoen als je dat bedoelt...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kwestie van stabiel zijn ipv labiel. Labiele mensen gaan altijd slecht of dagen zoals Kerst, Oud en Nieuw en dan nu Valentijn.
Valentijn: lekker chocoladehartjes etenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Pasen: lekker chocolade eitjes eten.
Sinterklaas: lekker chocolade pepernoten en letters eten.
Kerst: lekker chocolade kerstkransjes eten.
dat je een zuur persoon bent omdat je geen liefde ontvangt. Veel plezier met je katten vandaag.quote:
Als je nou eens wat minder chocolade eet dan krijg je misschien wel aandacht.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Pasen: lekker chocolade eitjes eten.
Sinterklaas: lekker chocolade pepernoten en letters eten.
Kerst: lekker chocolade kerstkransjes eten.
Ojaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Valentijn: lekker chocoladehartjes eten
Ok... maar ik heb geen katten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat je een zuur persoon bent omdat je geen liefde ontvangt. Veel plezier met je katten vandaag.
Zou je denken? Dat heeft er toch niks mee te maken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:46 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als je nou eens wat minder chocolade eet dan krijg je misschien wel aandacht.
Ik wil anders ook nog wel iets in je gezicht duwen vanavond? 't is toch valentijn!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik insinueer dat je moddervet bent en daarom dus geen aandacht krijgt op Valentijnsdag (of de 364 andere dagen in een jaar).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou je denken? Dat heeft er toch niks mee te maken?
Ga er vanmiddag eentje halen. Of twee. Of een vogel, die doen het ook altijd goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ok... maar ik heb geen katten.
Oh, dat valt reuze mee hoor. Ik ben niet slank ofzo maar ook niet moddervet. En daar wordt trouwens nog aan gewerkt, ik ben enthousiast aan het sporten en laat de chocolade links liggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:56 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik insinueer dat je moddervet bent en daarom dus geen aandacht krijgt op Valentijnsdag (of de 364 andere dagen in een jaar).
[..]
Ga er vanmiddag eentje halen. Of twee. Of een vogel, die doen het ook altijd goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |