Hou op!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:18 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Dit vat alles goed samen. Je hebt geen enkele interesse gekregen van mannen voor Valentijnsdag en ineens is het kut en klote.
Dan is het dus toch gelukt, want ik had even zin om mijn gal te spuwen over die stomme feestdag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb een relatie, en nee wij doen niks aan valentijnsdag, Daar kun je ook voor kiezen.
Maar damn wat kom jij verzuurd over.
Of gewoon zelf een stuk liefde aanschaffen in de vorm van een grote dildoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Jeetje je iets aantrekken van ValentijnJe kan ook je schouders ophalen en gewoon verder gaan met je leven.
Precies mijn gedachte!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Jeetje je iets aantrekken van ValentijnJe kan ook je schouders ophalen en gewoon verder gaan met je leven.
Ik merk er anders weinig van moet ik zeggenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
Valentijnsdag was oorspronkelijk juist voor de mensen die single zijn, geloof ik.
Ik geef je toch net een bosje bloemen....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik merk er anders weinig van moet ik zeggen.
Is dit een verkapt "ik wil graag DM'etjes krijgen" bericht?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij staan de Jappen op de eerste plaats.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vreemd dat voornamelijk blanken zelfmoord plegen. Iesj koeltoer?
Awww... lief hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hier een bosje bloemen voor je. Heb je toch wat gekregen:
[ afbeelding ]
Behalve dat bericht van jou dusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik geef je toch net een bosje bloemen....
Hoe kun je je er nou niets van aantrekken als het zo in je gezicht geduwd wordt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Voor jou is het dus elke dag valentijnsdag. Of tenminste elk weekend of hoe vaak je ook je liefde in Zarb mag stoppen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
en wat heeft dit met Valentijnsdag te maken?
Nou, zo makkelijk is het dus niet als het constant in je gezicht geduwd wordt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Zure single die geen aandacht van het andere geslacht krijgt. Lekker belangrijk dat je het niet leuk vindt, doe je er toch niet aan mee?
Simpel
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef Hyperdude het volgende:
Ach, het weer is wel aardig en oma leeft nog.
Dan moet er een ander gespreksonderwerp bedacht worden om de leegheid van het bestaan te vullen.
Luie leeghoofden op radio en van andere media krijgen zo hun, "daar trap ik mijn hond nog vanaf " topics in de schoot geworpen.
Tja, maarja, van de oorsprong van de meeste feestdagen merk je niets meer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |