http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080208105021AAB9Sdtquote:The answer is about every 17 minutes in the US, or about 82 people on any given day, mostly white men. There is no evidence to suggest that there is a statistical peak around valentines day or any other holiday. Seasonal variation indicates that spring and fall are the peak times, although suicide does occur every day of the year. Many more attempts occur than completed suicides. Attempters are more likely to be female and younger. For more info do a web search - the US centers for disease control and department of health and human services have a lot of info.
Vreemd dat voornamelijk blanken zelfmoord plegen. Iesj koeltoer?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Ja, dan kunnen we ook sinterklaas afschaffen want dat verdeelt ook mensen vanwege de zwarte pieten. Kerstmis geeft hetzelfde kut gevoel voor een hoop mensen. Zullen we dan maar meteen alle feestdagen afschaffen? Wel zo handig. Lekker grijs leven.
Verder is het een fabel dat rond valentijn meer zelfmoorden zijn
[..]
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080208105021AAB9Sdt
Weet natuurlijk niet of zwart/blank ratio wel fatsoenlijk is meegenomen. En denk ook wel dat een witte mensch wat meer geeft om zijn status eerlijk gezegd en leven meer in een IK maatschapij. De gekleurde mensen werken meer samen en zien vlugger de lol van dingen in verwacht ik zo.. Anders steken ze toch een lekkere jonko op mattie!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vreemd dat voornamelijk blanken zelfmoord plegen. Iesj koeltoer?
Dit vat alles goed samen. Je hebt geen enkele interesse gekregen van mannen voor Valentijnsdag en ineens is het kut en klote.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:57 schreef AdoraBelle het volgende:
En voordat de vragen komen: ja, ik ben single. En nee, ik heb nog niks gekregen.
Wat zeur jij nou? Jij mag regelmatig Zarbi volspuiten met liefdequote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen tt gelezen. Eens.
Ik heb een relatie, en nee wij doen niks aan valentijnsdag, Daar kun je ook voor kiezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:57 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat is het nut van zo'n commerciële feestdag, als het enige wat erdoor gebeurt is dat het mensen verdeelt? Je hebt de mensen die een relatie hebben en de mensen die single zijn. De mensen die een relatie hebben doen iets leuks met elkaar, en de mensen die single zijn voelen zich alleen maar eenzamer.
Waarom schaffen we die feestdag dan niet gewoon af? Als je een stelletje bent dan doe je toch sowieso wel leuke dingen met elkaar? Of het nou valentijnsdag is of niet.
En ik ben wel benieuwd naar het aantal zelfmoorden op valentijnsdag. Het zou me niets verbasen als het één met het ander te maken heeft.
En voordat de vragen komen: ja, ik ben single. En nee, ik heb nog niks gekregen.
Oh, nouja, het was meer een aanname van mijn kant. Ik wist niet dat er ook echt een fabel rondging daarover.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Ja, dan kunnen we ook sinterklaas afschaffen want dat verdeelt ook mensen vanwege de zwarte pieten. Kerstmis geeft hetzelfde kut gevoel voor een hoop mensen. Zullen we dan maar meteen alle feestdagen afschaffen? Wel zo handig. Lekker grijs leven.
Verder is het een fabel dat rond valentijn meer zelfmoorden zijn
[..]
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080208105021AAB9Sdt
en wat heeft dit met Valentijnsdag te maken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat zeur jij nou? Jij mag regelmatig Zarbi volspuiten met liefde
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen tt gelezen. Eens.
Ja, dat hoort toch gewoon uit jezelf te komen? Ik heb daar geen dag voor nodig. Ik zou het hele jaar door lieve dingen doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:17 schreef iScream. het volgende:
Eens. Wat een flauwekul als je een commerciële "ik-loop-iedereen-achter-de-reet-aan" dag nodig bent om wat romantisch met je partner te doen______ !
Hou op!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:18 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Dit vat alles goed samen. Je hebt geen enkele interesse gekregen van mannen voor Valentijnsdag en ineens is het kut en klote.
Dan is het dus toch gelukt, want ik had even zin om mijn gal te spuwen over die stomme feestdag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb een relatie, en nee wij doen niks aan valentijnsdag, Daar kun je ook voor kiezen.
Maar damn wat kom jij verzuurd over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |