Oh, euh... grapje!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
O deed ik dat?
Nu word ik toch wel nieuwsgierig....
quote:
Was niet echt een grapje maar ik deed alsof ik een grapje maakte zodat ik niet voor aap stond.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]![]()
Ik was mijn DM al aan het typen
Omdat jij mij wou hosselen en daarna me dumptequote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:26 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben een mens met een relatie die alleen is vandaag, waarom staat mijn categorie niet in de OP
Is dit een verkapte "stuur die dm toch maar"?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was niet echt een grapje maar ik deed alsof ik een grapje maakte zodat ik niet voor aap stond.
DM sturen mag altijdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "stuur die dm toch maar"?
Hmm 26 en mentaal begin 20. Dat is een goede comboquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt mentaal wel ongeveer denk ik.
Tuurlijk wel. Houdt ze van.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, erg romantisch zoals je dat laatste zegt.
Echt waar? Yayquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hmm 26 en mentaal begin 20. Dat is een goede combo
Het klinkt niet bepaald romantisch als jij aan het eind van de avond "zal ik jou even keihard neuken" zegt.quote:
Ok.quote:
Alsof jij dat niet graag zou horenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het klinkt niet bepaald romantisch als jij aan het eind van de avond "zal ik jou even keihard neuken" zegt.
laat dat even maar weg, en ja dat vind ze. De hele avond lopen soppen en daarnaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het klinkt niet bepaald romantisch als jij aan het eind van de avond "zal ik jou even keihard neuken" zegt.
Jij bent de bestequote:
"Zal ik jou even heel gevoelig en romantisch neuken", vind je dat beter?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet. Maar er is toch ook een middenweg?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
laat dat even maar weg, en ja dat vind ze. De hele avond lopen soppen en daarna
JIj bent van de 'liefde bedrijven' zeker?
Nee dankje, het mag van mij wel iets romantischer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet graag zou horen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |