Daardoor heb ik wel super zachte handen trouwens. Of voelt dat niet fijn als ik je zou aanraken?quote:
Niet zo mauwen! Vanavond lekker whiskey achteroverslaan, lekkere romantische komedie kijken en alles is morgen weer over! Dan ga je lekker op stap en pak je de eerste beste man die je tegen komt en laat je jezelf lekker verwennenquote:
van die verrimpelde weke zeephandjes, eew.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daardoor heb ik wel super zachte handen trouwens. Of voelt dat niet fijn als ik je zou aanraken?
Bah... ik lust geen alcoholquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:11 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Niet zo mauwen! Vanavond lekker whiskey achteroverslaan, lekkere romantische komedie kijken en alles is morgen weer over! Dan ga je lekker op stap en pak je de eerste beste man die je tegen komt en laat je jezelf lekker verwennen
Nee gek. Ik houd m'n handen niet de hele tijd in een bak met water. Ze zijn gewoon normaal en zacht en schoon. Geen rimpels whatsoever.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
van die verrimpelde weke zeephandjes, eew.
Wilde ik je net iets geven en dan scheldt je me uit. Veel plezier met alleen sterven, tuthola.quote:
Ik denk dat de meeste mannen een beetje chubby wel lekker vinden. of in ieder geval een heleboel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat valt reuze mee hoor. Ik ben niet slank ofzo maar ook niet moddervet. En daar wordt trouwens nog aan gewerkt, ik ben enthousiast aan het sporten en laat de chocolade links liggen.
En nee, ik ben allergisch voor katten.
Ja hallo, jij begon. Jij noemde me een oma met gerimpelde handenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wilde ik je net iets geven en dan scheldt je me uit. Veel plezier met alleen sterven, tuthola.
Breezer... Hmm ergens begin 20quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, euh... cola dan. Of een breezer, dat lukt nog net.
Ik krijg al kokhalsneigingen van het woord chubby.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen een beetje chubby wel lekker vinden. of in ieder geval een heleboel.
Dat maakt mijn dag weer goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen een beetje chubby wel lekker vinden. of in ieder geval een heleboel.
Klopt mentaal wel ongeveer denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Breezer... Hmm ergens begin 20
Ik krijg hele andere neigingen van het woord chubby. Ik vind het heerlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik krijg al kokhalsneigingen van het woord chubby.
Nou, erg romantisch zoals je dat laatste zegtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef EDMAN- het volgende:
Vanavond lekker wijntje, kaasjes, kaarsjes, romantisch filmpje en dan keihard neuken.
Prima hoor, meer krijgt ze niet.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat maakt mijn dag weer goed.
Nouja het omschrijft het wel prima. Je hoeft niet eens te weten wat het betekent, aan de klank hoor je het al.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik krijg al kokhalsneigingen van het woord chubby.
Niet mij omschrijvenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik krijg hele andere neigingen van het woord chubby. Ik vind het heerlijk.
dikke billen, stevige dijen, klein buikje hmmmmmm
O deed ik dat?quote:
Oh, euh... grapje!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
O deed ik dat?
Nu word ik toch wel nieuwsgierig....
quote:
Was niet echt een grapje maar ik deed alsof ik een grapje maakte zodat ik niet voor aap stond.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]![]()
Ik was mijn DM al aan het typen
Omdat jij mij wou hosselen en daarna me dumptequote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:26 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben een mens met een relatie die alleen is vandaag, waarom staat mijn categorie niet in de OP
Is dit een verkapte "stuur die dm toch maar"?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was niet echt een grapje maar ik deed alsof ik een grapje maakte zodat ik niet voor aap stond.
DM sturen mag altijdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "stuur die dm toch maar"?
Hmm 26 en mentaal begin 20. Dat is een goede comboquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt mentaal wel ongeveer denk ik.
Tuurlijk wel. Houdt ze van.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, erg romantisch zoals je dat laatste zegt.
Echt waar? Yayquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hmm 26 en mentaal begin 20. Dat is een goede combo
Het klinkt niet bepaald romantisch als jij aan het eind van de avond "zal ik jou even keihard neuken" zegt.quote:
Ok.quote:
Alsof jij dat niet graag zou horenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het klinkt niet bepaald romantisch als jij aan het eind van de avond "zal ik jou even keihard neuken" zegt.
laat dat even maar weg, en ja dat vind ze. De hele avond lopen soppen en daarnaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het klinkt niet bepaald romantisch als jij aan het eind van de avond "zal ik jou even keihard neuken" zegt.
Jij bent de bestequote:
"Zal ik jou even heel gevoelig en romantisch neuken", vind je dat beter?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet. Maar er is toch ook een middenweg?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
laat dat even maar weg, en ja dat vind ze. De hele avond lopen soppen en daarna
JIj bent van de 'liefde bedrijven' zeker?
Nee dankje, het mag van mij wel iets romantischer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:52 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet graag zou horen
Dat was de middenwegquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet. Maar er is toch ook een middenweg?
Nou, het klinkt al een stuk beter. Zeker uit jouw mondquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
"Zal ik jou even heel gevoelig en romantisch neuken", vind je dat beter?
Voor jou is niets te min.quote:
ow. sorryquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, het mag van mij wel iets romantischer.
Ik ook tot 19.00 uur.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik lig de hele dag in de foetus houding onder de dekens
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen![]()
.
Je door Spongeboss sprakeloos laten makenquote:
De tijd van haar leven. En wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En TS heeft wel de tijd van zijn leven met oudjaar zeker.
Vuile hypocriet.
:squote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De tijd van haar leven. En wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De tijd van haar leven. En wat heeft dat er eigenlijk mee te maken?
Ik genoot.quote:
Hmm... dat klinkt als mij jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Valentijnsdag is alleen kut als je single bent en dolgraag een relatie wilt.
Als je een relatie hebt is het elk jaar weer klote wat je nu weer als cadeau geeft.
Ik ga gewoon cliche uit eten vanavond, misschien een bosje rozen erbij straks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |