Oké ik pak 'm!quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie en wie?
CLEAN SWEEP #3, ik zeg het maar vast. PARTYHARD.gif want morgen geen schaatsen.
Er wordt geklaagd over het ...god in FBquote:
Ik was al bezig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Had hem dan zelf eerder geopend
Ik las het. En dan maken ze PSV nog belachelijk ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er wordt geklaagd over het ...god in FB
Je zou toch denken dat ze dat wel getest hebben inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef -0- het volgende:
Aangepast pak, dan heb je toch iets fout gedaan in de voorbereiding hoor.
Mexicanogod.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las het. En dan maken ze PSV nog belachelijk ook![]()
Of het is gewoon onzekerheid...kan me niet voorstellen dat het zoveel scheelt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef -0- het volgende:
Aangepast pak, dan heb je toch iets fout gedaan in de voorbereiding hoor.
Zo bijzonder is Richardson nou ook weer niet. Ook niet lelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:04 schreef Max23 het volgende:
Bergsma wel een baas dat die Richardson doet
Nee, dat is familie van Sang-Hwaquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Is dat familie van Sugar Lee Hooper?
Heb je de resultaten van de Amerikanen dit OS al eens bekekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of het is gewoon onzekerheid...kan me niet voorstellen dat het zoveel scheelt.
Verplicht twee minuten tussen elke ritquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef Redefine het volgende:
Nou, iedereen kan even rustig naar de wc of een krant lezen. Dan is tegen die tijd de volgende rit net begonnen
Ze vallen gigantisch tegen, maar dat kan ook andere oorzaken hebben...quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb je de resultaten van de Amerikanen dit OS al eens bekeken
Wel makkelijk om dan het pak de schuld te geven, dat wel.
Weet ik. Dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verplicht twee minuten tussen elke rit
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Toch niemand die daar wat om schaatsen geeft. Weet nog wel dat vier jaar geleden Stephen Colbert eraan te pas moest komen om hun schaatsteam te reddenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb je de resultaten van de Amerikanen dit OS al eens bekeken
Wel makkelijk om dan het pak de schuld te geven, dat wel.
We moeten Sjinkie eropaf sturen.quote:
Humorloze mensenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
We moeten SjinkieGod eropaf sturen.
Ze heeft een broer die Jesus heetquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Christ, die was vorig jaar vrij goed op de 1500.
Als dat niet meer mag gaan we allemaal topics maken over John en Edward Metgod.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb Sjinkiegod gemist vandaag, dat was wel jammer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
We moeten Sjinkie eropaf sturen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze heeft een broer die Jesus heet
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dat niet meer mag gaan we allemaal topics maken over John en Edward Metgod.
Gelukkig is er nog Curling.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Sjinkiegod gemist vandaag, dat was wel jammer.
Dat god is irritant Johannesquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb Sjinkiegod gemist vandaag, dat was wel jammer.
Christ leek vorig jaar toch een serieuze bedreiging te gaan worden, voornamelijk op de 1500. Maar die is dit jaar echt nergensquote:
[..]
Ze doet een Marsicano.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Christ leek vorig jaar toch een serieuze bedreiging te gaan worden, voornamelijk op de 1500. Maar die is dit jaar echt nergens
Of ze fluked zondag ineens naar het brons.
Dan doe je iets verkeerd bij het inrijden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef -0- het volgende:
Dat inrijden ook altijd van die schaatsers.
De gemiddelde mens zou al totaal uitgeput aan de start verschijnen.
Ji-Sung is nooit moequote:Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef Mansjester het volgende:
Ji Sung weer, ben benieuwd hoe die is hersteld van het shorttrack
Als je haar niet mag ben je dan #Team AntiChrist?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
pisveequote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las het. En dan maken ze PSV nog belachelijk ook![]()
Dit zijn dan ook geen gemiddelde mensenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef -0- het volgende:
Dat inrijden ook altijd van die schaatsers.
De gemiddelde mens zou al totaal uitgeput aan de start verschijnen.
Nee. Wel op de 1500 meter.quote:
Jij bent de enige die dit vindt.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je haar niet mag ben je dan #Team AntiChrist?
Was een grapje Mani. Mij maakt het geen flikker uit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dit vindt.
Sorry Karina.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een grapje Mani. Mij maakt het geen flikker uit.
Sjinkie zou de grap niet hebben begrepen en de boel al kort en klein geslagen hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Karinagod, dat vind één enorme zeurkous, dan moet je niet gaan doen alsof dat de gehele overtuiging is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat god is irritant JohannesSjinkieheld een optie
Weet ik ook wel joh. En als het dat niet was geweest was het wel een ander woord geweest. Er is altijd wel een hypeje met een of andere uitdrukking.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karinagod, dat vind één enorme zeurkous, dan moet je niet gaan doen alsof dat de gehele overtuiging is.
Als we elke zeur zijn zin gaan geven kunnen we deze site wel opdoeken.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Net zoals de 40-45 hype.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik ook wel joh. En als het dat niet was geweest was het wel een ander woord geweest. Er is altijd wel een hypeje met een of andere uitdrukking.
Kleintje Pils bedoel je.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef Redefine het volgende:
Bij de mannen zitten in de eerste ritten ook wel de zwakkere. Maar hier lijkt het wel alsof de jostiband de eerste ritten doet
Bijvoorbeeld ja. Bij de TdF zal er wel wat anders zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net zoals de 40-45 hype.
En de Curl hype, maar dat is echt en moet nooit overgaan.
De Curl hype is net zoals de Snelwandel hype gewoon van belang voor de mensheid.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net zoals de 40-45 hype.
En de Curl hype, maar dat is echt en moet nooit overgaan.
Matig voorprogramma dit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef Redefine het volgende:
Bij de mannen zitten in de eerste ritten ook wel de zwakkere. Maar hier lijkt het wel alsof de jostiband de eerste ritten doet
Daar heb je Geesgod en Molgodquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. Bij de TdF zal er wel wat anders zijn.
Oh dat lag dus niet aan mij, ik zat al te denken, wat gaat dat sloom (ik heb er niet zoveel verstand van).quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef Redefine het volgende:
Curling ziet er genant uit maar snelwandelen is ook nog dom.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Curl hype is net zoals de Snelwandel hype gewoon van belang voor de mensheid.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb je Geesgod en Molgod
Bij de TdF is er amper tijd voor dat soort dingen. Dan is het een groot trollfestijn. En helaas kunnen wij als normale users ons dan niet inhouden om niet te reagerenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. Bij de TdF zal er wel wat anders zijn.
Er zal vast wel een man zijn geweest die dit MET val nog haalt.quote:
Potten mogen niet in Rusland hequote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef DeLuna het volgende:
Schussler moet toch wel wat potten kunnen breken?
Woest gaat nog veel meer potten breken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef DeLuna het volgende:
Daar worden vlamingen met capuchon nog boos als je gewoon Vlaams met ze wil praten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de TdF is er amper tijd voor dat soort dingen. Dan is het een groot trollfestijn. En helaas kunnen wij als normale users ons dan niet inhouden om niet te reageren
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Curling ziet er genant uit maar snelwandelen is ook nog dom.
Laten we hopen dat het dit jaar beter gaatquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de TdF is er amper tijd voor dat soort dingen. Dan is het een groot trollfestijn. En helaas kunnen wij als normale users ons dan niet inhouden om niet te reageren
Wust nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef DeLuna het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef DeLuna het volgende:
Die schaatst per jaar steeds meer achteruitquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef Dr.Smoke het volgende:
Vallen met deze snelheid is wel logisch ja
Haha ik wel. Niet op Noren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef StephanL het volgende:
Niet kunnen schaatsenOh wacht, kan het zelf ook niet.
Treurig van de NOSquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:18 schreef Karina het volgende:
Hopelijk is het ijs niet beschadigdOf zij beschadigd is, is van minder belang.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:19 schreef Redefine het volgende:
Dat is een advance voor Schüssler.
nl gewoon weer 1, 2 en 3. T is om te lachenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat een niveau dit, Woest wordt met 5 vingers in de neus kampioen.
Invullen in je prono dan maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:19 schreef Mansjester het volgende:
Zhang,grote outsider.Heb er uiteindelijk geen geld op gezet.Verwacht veel van haar
Nibbitquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:19 schreef Pandaplint het volgende:
Bij Nesbitt moet ik aan chips denken
Wij ook. En wie niet kon schaatsen was echt het buitenbeentje van de klasquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:20 schreef tralalala het volgende:
Wij kregen naast zwemles ook schaatsles in groep 8 volgens mij.
Wij kregen niet echt schaatsles, maar we zijn wel met zowel de basisschool als de middelbare school wezen schaatsenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:20 schreef tralalala het volgende:
Wij kregen naast zwemles ook schaatsles in groep 8 volgens mij.
DIT WAS OOIT HET RECORD BIJ DE MANNEN!quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef Travel. het volgende:
Een tijd neergezet, meteen de NOS met een wc-rol aan feitjes
Wust gaat er nog een seconde onder.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou goud is binnen. Dat wordt vechten om zilver en brons voor onze dames
zo weinig maar? had dan wat meer ingezetquote:
Alleen Bowe Fatkulina en van Beek hebben dit in de benen denk ik..quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wust gaat er nog een seconde onder.
Ja 2 euro ingezet, geloofde niet helemaal in de slotrondequote:Op donderdag 13 februari 2014 15:23 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
zo weinig maar? had dan wat meer ingezet
Wüst reed vorig jaar op deze baan rondjes van 28.0 en 29.3, die kan het verval wel beperkter houden, maar mist basissnelheid op deze afstand.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:23 schreef alors het volgende:
Ze heeft wel veel noten op haar Zhang.
HAAR COACH REED OP NAGANO!quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
DIT WAS OOIT HET RECORD BIJ DE MANNEN!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Die 1.57 van Leequote:Op donderdag 13 februari 2014 15:23 schreef essnhills het volgende:
Gewoon ruim 3 seconden sneller dan de nummer 3 nu
die liet ik maar even buiten beschouwingquote:
Allez ge zijt een Jeanetquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:24 schreef Mansjester het volgende:
Ik baal nu dat ik niet op Zhang heb ingezet
Pussy ben ik ook
Zhangetje Zhangetje wat ga je doen! Wat een gek kind.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Net zo ongelofelijk als Timmer op de 1500 meter in Nagano.
Zangertje Zangertje wat ga je doen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Net zo ongelofelijk als Timmer op de 1500 meter in Nagano.
Dat ziet eruit alsof ze die op friese doorlopers heeft gedaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
die liet ik maar even buiten beschouwing
'Laat nu niemand meer aan die tijd komen.'quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zhangetje Zhangetje wat ga je doen! Wat een gek kind.
Aldus de Japanse Frank Snoeks.
Jammer dat hij vanavond niet bij P&W is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Dit is een tijd die écht nooit meer verbeterd wordt. #DeMart
Jammer dat hij niet onder een bus looptquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat hij vanavond niet bij P&W is.
Nou nou nouquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet onder een bus loopt
Door Zhang zelf misschien op een hooglandbaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Dit is een tijd die écht nooit meer verbeterd wordt. #DeMart
Ga je schamen!!!quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn genoeg verrassende ritten geweest in de historie van het schaatsen. Je kan het dus wel zeggen, maar het is niet ergens op gebaseerd, behalve op je eigen gevoel dan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:24 schreef TheArt het volgende:
Mhua nee. Ik zie de rest hier gewoon echt niet toe in staat.
Iets meer respect voor Mart graag. Je gaat in Naturalis toch ook geen fossielen slopen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1.14 was dit jaar wel de standaard.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef Remzz het volgende:
4 jaar geleden werd er 1.16 gereden als winnende tijd
TR gemacht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iets meer respect voor Mart graag. Je gaat in Naturalis toch ook geen fossielen slopen?
Vancouver was heel erg langzaam.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef Remzz het volgende:
4 jaar geleden werd er 1.16 gereden als winnende tijd
Jij bent de enige die dat niet vindt, gefeliciteerd.quote:
Chinese?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zhangetje Zhangetje wat ga je doen! Wat een gek kind.
Aldus de Japanse Frank Snoeks.
Wat een tijdquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ziet eruit alsof ze die op friese doorlopers heeft gedaan
Misschien hierzo ja..quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat niet vindt, gefeliciteerd.
Slecht hequote:Op donderdag 13 februari 2014 15:27 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Snapte hem pas na 3 keer lezen
Die Do Ping grap is al heel vaak gemaakt (voorzetje voor iemand anders dit)quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:27 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Snapte hem pas na 3 keer lezen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:28 schreef BlauweTijger het volgende:
Niemand komt ook meer in de buurt van de 1,14...
SKY BAZENquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die Do Ping grap is al heel vaak gemaakt (voorzetje voor iemand anders dit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |