Sorry Karina.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een grapje Mani. Mij maakt het geen flikker uit.
Sjinkie zou de grap niet hebben begrepen en de boel al kort en klein geslagen hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Karinagod, dat vind één enorme zeurkous, dan moet je niet gaan doen alsof dat de gehele overtuiging is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat god is irritant JohannesSjinkieheld een optie
Weet ik ook wel joh. En als het dat niet was geweest was het wel een ander woord geweest. Er is altijd wel een hypeje met een of andere uitdrukking.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karinagod, dat vind één enorme zeurkous, dan moet je niet gaan doen alsof dat de gehele overtuiging is.
Als we elke zeur zijn zin gaan geven kunnen we deze site wel opdoeken.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Net zoals de 40-45 hype.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik ook wel joh. En als het dat niet was geweest was het wel een ander woord geweest. Er is altijd wel een hypeje met een of andere uitdrukking.
Kleintje Pils bedoel je.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef Redefine het volgende:
Bij de mannen zitten in de eerste ritten ook wel de zwakkere. Maar hier lijkt het wel alsof de jostiband de eerste ritten doet
Bijvoorbeeld ja. Bij de TdF zal er wel wat anders zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net zoals de 40-45 hype.
En de Curl hype, maar dat is echt en moet nooit overgaan.
De Curl hype is net zoals de Snelwandel hype gewoon van belang voor de mensheid.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net zoals de 40-45 hype.
En de Curl hype, maar dat is echt en moet nooit overgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |