Oké ik pak 'm!quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie en wie?
CLEAN SWEEP #3, ik zeg het maar vast. PARTYHARD.gif want morgen geen schaatsen.
Er wordt geklaagd over het ...god in FBquote:
Ik was al bezig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Had hem dan zelf eerder geopend
Ik las het. En dan maken ze PSV nog belachelijk ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er wordt geklaagd over het ...god in FB
Je zou toch denken dat ze dat wel getest hebben inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef -0- het volgende:
Aangepast pak, dan heb je toch iets fout gedaan in de voorbereiding hoor.
Mexicanogod.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik las het. En dan maken ze PSV nog belachelijk ook![]()
Of het is gewoon onzekerheid...kan me niet voorstellen dat het zoveel scheelt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef -0- het volgende:
Aangepast pak, dan heb je toch iets fout gedaan in de voorbereiding hoor.
Zo bijzonder is Richardson nou ook weer niet. Ook niet lelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:04 schreef Max23 het volgende:
Bergsma wel een baas dat die Richardson doet
Nee, dat is familie van Sang-Hwaquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Is dat familie van Sugar Lee Hooper?
Heb je de resultaten van de Amerikanen dit OS al eens bekekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of het is gewoon onzekerheid...kan me niet voorstellen dat het zoveel scheelt.
Verplicht twee minuten tussen elke ritquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef Redefine het volgende:
Nou, iedereen kan even rustig naar de wc of een krant lezen. Dan is tegen die tijd de volgende rit net begonnen
Ze vallen gigantisch tegen, maar dat kan ook andere oorzaken hebben...quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb je de resultaten van de Amerikanen dit OS al eens bekeken
Wel makkelijk om dan het pak de schuld te geven, dat wel.
Weet ik. Dat bedoel ik ook.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Verplicht twee minuten tussen elke rit
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Toch niemand die daar wat om schaatsen geeft. Weet nog wel dat vier jaar geleden Stephen Colbert eraan te pas moest komen om hun schaatsteam te reddenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb je de resultaten van de Amerikanen dit OS al eens bekeken
Wel makkelijk om dan het pak de schuld te geven, dat wel.
We moeten Sjinkie eropaf sturen.quote:
Humorloze mensenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
We moeten SjinkieGod eropaf sturen.
Ze heeft een broer die Jesus heetquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Christ, die was vorig jaar vrij goed op de 1500.
Als dat niet meer mag gaan we allemaal topics maken over John en Edward Metgod.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb Sjinkiegod gemist vandaag, dat was wel jammer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
We moeten Sjinkie eropaf sturen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze heeft een broer die Jesus heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |