https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:55 schreef DaMart het volgende:
Lapohunten en geen nieuw deel openen.
Nu doetie het weer ja. Moest wel 3x F5en, de boel sluiten en opnieuw openenquote:
Is dat ook niet precies waar ze stagiaires voor hebben uitgevonden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:06 schreef MaGNeT het volgende:
Ff wakker worden, bakje koffie.
Irritant, nek wil niet draaien en armen optillen lukt vandaag ook al niet
Bakje Senseo zetten en veilig boven krijgen was nog een hele uitdaging.
Gisteren kabels boven een systeemplafond gelegd, blijkbaar word ik te oud voor dat soort dingen![]()
Heb maar een Aleve 550 en 3 Paracetamolletjes weggespoeld, hopelijk ontspant het wat.
#FiWoproblemsquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:31 schreef Maxbet het volgende:
Godver, sta ik extra vroeg op voor dat pakket stellen ze de bezorging uit om de een of andere reden
Indien mogelijk laat ik het altijd bij een ophaal punt leveren. Ik heb de strijd al opgegeven met bezorgers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat maakt het niet minder vervelend
http://www.forbes.com/sit(...)d-bitcoin-criticism/quote:In an interview by email, Karpeles defends Mt Gox’s systems. The company created its own Bitcoin implementation in order to process growing transaction volumes, he says, and has attempted to keep pace with all changes initiated by the Bitcoin Foundation. He suggests the flaw ought to have been solved by the Bitcoin Foundation before, as it has been known since 2011. [The Foundation has not responded for further information on the issue at the time of writing.]
Karpeles, who is also a board member of the Bitcoin Foundation, expresses regret that the Mt Gox announcement upset “a lot of people”, but says it may have helped people recognize and tackle the issues as all parties attempt to move forward with a fully working system.
Komt vanzelf. Heel het jaar 2014 is tot nu toe een downtrend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie daar ooit komt, zet ik ook gelijk al mijn bitcoins over
Je bent zelf een downtrendquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Heel het jaar 2014 is tot nu toe een downtrend.
Je bent zelf een dogequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je bent zelf een downtrend
En Doge is het niet met je eens
Hondenplaatje voor je pijn:quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef dimmak het volgende:
Ik ben nu 2 dagen gestopt met roken en ik voel me als een zwerver die al 2 dagen geen spuit heeft genomen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hondenplaatje voor je pijn:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hondenplaatje voor je pijn:
[ afbeelding ]
Of hij gaat door tot LEAF-niveauquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:15 schreef Spatieloos het volgende:
USDe zo ongelofelijk laag, ik ga zoveel mogelijk op zo laag mogelijk kopen![]()
![]()
Wie weet gaat het ooit nog terug naar de 300.
Spatie is er weer met het dagelijkse koopberichtquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:15 schreef Spatieloos het volgende:
USDe zo ongelofelijk laag, ik ga zoveel mogelijk op zo laag mogelijk kopen![]()
![]()
Wie weet gaat het ooit nog terug naar de 300.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Spatie is er weer met het dagelijkse koopberichtWaarom zou ik slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn koopberichten zijn ontzettend nuttig, ja!!Spatieboos
LEAF komt vast ook nog wel een keer boven de 25!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Of hij gaat door tot LEAF-niveau
Ik denk dat er maar weinig miljardairs zijn die weten wat Bitcoin is, laat staan hoe het werkt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap niet waarom rijke miljardairs niet meer investeren in BTC. Zijn ze dan zo kortzichtig en houden ze totaal niet van risico?
Laat ik het hopen, die staan bij mij wat in de wallet te niksen en daar blijven ze ook aangezien je er toch niks voor terugkrijgt op dit momentquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LEAF komt vast ook nog wel een keer boven de 25!
Die hebben liever aandelen of investeren in exchanges.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap niet waarom rijke miljardairs niet meer investeren in BTC. Zijn ze dan zo kortzichtig en houden ze totaal niet van risico?
En dat ook ja, er zijn wel exchanges die behoorlijke investeringen binnen hebben gehaald alquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die hebben liever aandelen of investeren in exchanges.
Voor 1.000.000.000.000.000.000.000.000 TIPS kun je een nieuw abbo aanschaffenquote:
TIPSquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
Voor 1.000.000.000.000.000.000.000.000 TIPS kun je een nieuw abbo aanschaffen
mooie buy Ryan (L)quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef Spatieloos het volgende:
http://puu.sh/6Upc4.png
Mijn buyorder, even dromen hoor:
Als dit werkelijk allemaal gekocht wordt. En het daarna weer naar 300 gaat dan heb ik 2.52 BTC.
2.52 - 0.61488 = 1.912 BTC winst.
Maar dat is wel een beetje te optimistisch :/
Zoals?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En dat ook ja, er zijn wel exchanges die behoorlijke investeringen binnen hebben gehaald al
Sorryquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef Toto69 het volgende:
Ryan is gemeen.
Altijd doe ik heel lief Ryan (L) maar nooit doet hij wat terug!
http://www.theverge.com/2(...)on-valley-investmentquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:22 schreef Spatieloos het volgende:
Vandaag kregen mensen rozen op school, geen een gekregen
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:22 schreef Spatieloos het volgende:
Vandaag kregen mensen rozen op school, geen een gekregen
Waren die rozen al voor Valentijn ofzo?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je zal maar geen roos krijgen, dan ben je wel een faalhaas.
Scholen die niet elke dag rozen uitdelenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waren die rozen al voor Valentijn ofzo?
Wat een faalactie om die vandaag uit te delen dan
Dat komt omdat we morgen al vakantie hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waren die rozen al voor Valentijn ofzo?
Wat een faalactie om die vandaag uit te delen dan
Hier ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat komt omdat we morgen al vakantie hebben.
Zou best kunnen, welke school zit je?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook
Zit jij stiekem op dezelfde school?
Ik heb net de laatste TortilladepatatasCoin op, zo maar eens even naar een exchange om wat foodcoins voor vanavond te halenquote:
Als je het antwoord hebt, deel deze hier dan ook ff.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Ben de downtrend van btc ltc wel onderhand zatWaar blijft de maan?
Ben je dat nou nog aan het kijkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef roislecxe het volgende:
Dat achteruit skiën op zo'n snelheid vind ik echt knap
T staat gewoon aan jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben je dat nou nog aan het kijken
Je kijkt zelf als een medaillequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
T staat gewoon aan ja![]()
Ik wil straks de 1000m schaatsen voor vrouwen zien, weer medailles kijken
Ja, het ging zelfs helemaal naar de 30k en toen ging het weer naar de ongeveer 10k terug. En nu is het 16k.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Alweer?Dat was van de week toch ook al
Jup, afgelopen vrijdag, en daar heb ik flink op verdiend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Alweer?Dat was van de week toch ook al
3u toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
T staat gewoon aan ja![]()
Ik wil straks de 1000m schaatsen voor vrouwen zien, weer medailles kijken
Ergens in Leidenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zou best kunnen, welke school zit je?
Dat is een half uurtje later? Ik zit namelijk dan in de auto dus ik moet het van een livestream hebben. Maar ik wil geen onnodig data verstoken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef roislecxe het volgende:
Maar de NLe vrouwen moeten toch in de laatste 4 rondes pas. Voor de dweil weinig te beleven heb ik zo'n vermoeden
Ik quote je wel als het begint anders?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is een half uurtje later? Ik zit namelijk dan in de auto dus ik moet het van een livestream hebben. Maar ik wil geen onnodig data verstoken.
Is er geen radiostation die verslag doet danquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is een half uurtje later? Ik zit namelijk dan in de auto dus ik moet het van een livestream hebben. Maar ik wil geen onnodig data verstoken.
Wow.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:24 schreef DaMart het volgende:
WTF...
Een deposit die er binnen 20 minuten is. Dat dit kan op Cryptsy!
Zou top zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik quote je wel als het begint anders?
Jawel. Maar ik vind het machtig mooi om te zien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is er geen radiostation die verslag doet dan
Nog steeds nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, die DOGEs van gisterenavond zijn er nog niet inderdaad.
Nee. Vanavond maar weer eens een support ticket aanmakenquote:
4.5 Doge, krijg je dat eigenlijk wel verkocht voor ietsquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Vanavond maar weer eens een support ticket aanmaken.
Het ging om 4,5 DOGE trouwens, die ik ineens nog kreeg van een miningpool.
ik zal jou eens pompenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
Laten we een groep maken om pumps te organiseren.
MInimaal is 100 toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
4.5 Doge, krijg je dat eigenlijk wel verkocht voor iets
Daar heb je magnet voor nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Toto, zonder Toto geen pumpquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb je magnet voor nodig.
Ik wilde er dan 95,5 bijkopen om ze per 100 te verkopenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
4.5 Doge, krijg je dat eigenlijk wel verkocht voor iets
Totoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toto
TipsTOtoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo? En die kan er ook bij jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb je magnet voor nodig.
En wat doe je met diegene die toch wat eerder verkoopt en daardoor de dump veroorzaakt waar de rest geld op verliest?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
Maar pumps organiseren is toch geniaal. Stel een kleine coin doet een announcement. Wij gaan met z'n alle vollop die coin kopen zodat de prijs een beetje stijgt, dan gaan mensen die we niet kennen ook kopen en kopen en steeds meer, en dan verkopen we het. (theorie is natuurlijk wat anders dan praktijk, maar toch, dit werkt vast wel een beetje) Ook moeten we forums gaan spammen enzo.
FOK! Knokploegquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En wat doe je met diegene die toch wat eerder verkoopt en daardoor de dump veroorzaakt waar de rest geld op verliest?
Voor de rechter slepenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En wat doe je met diegene die toch wat eerder verkoopt en daardoor de dump veroorzaakt waar de rest geld op verliest?
Koop je in bij fontas.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
Maar pumps organiseren is toch geniaal. Stel een kleine coin doet een announcement. Wij gaan met z'n alle vollop die coin kopen zodat de prijs een beetje stijgt, dan gaan mensen die we niet kennen ook kopen en kopen en steeds meer, en dan verkopen we het. (theorie is natuurlijk wat anders dan praktijk, maar toch, dit werkt vast wel een beetje) Ook moeten we forums gaan spammen enzo.
Een strenge note gevenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eerst alle orders tot een bepaalde waarde opkopen, dan een wall eronder en die met de waarde mee laten stijgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
We moeten gewoon alleen vertrouwelijke leden hebben die zoiets niet doen, maar ja die zijn vast moeilijk te vinden en hoe weten we of we iemand kunnen vertrouwen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je kunt mij wel vertrouwenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
We moeten gewoon alleen vertrouwelijke leden hebben die zoiets niet doen, maar ja die zijn vast moeilijk te vinden en hoe weten we of we iemand kunnen vertrouwen?
Welquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar je andere persoonlijkheden niet.
Nee, en probeer het ook maar niet. Je krijgt er helemaal niks weg, geen BTC en geen fiat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef Spatieloos het volgende:
Heus is het op Gox zo goedkoop
Maar op Gox kun je helemaal niet withdrawen ofzo?
Wat heeft het dan voor nut om het te laten crashenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee, en probeer het ook maar niet. Je krijgt er helemaal niks weg, geen BTC en geen fiat.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:38 schreef Spatieloos het volgende:
Laten we beginnen met 42coin, snel kopen die hap, zet er duizenden euro's in!
Niet verkopen onder de 400!
Maar ik ben nog niet krachtig genoeg, ik moet eerst een groep samenstellen. Hoe doe ik dat?quote:
Via Hyves vragen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik ben nog niet krachtig genoeg, ik moet eerst een groep samenstellen. Hoe doe ik dat?
Neequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee niet Antje gaan posten weer.
Klinkt een beetje asociaal, of misschien ben ik wel te naief voor de duivelse cryptowereldquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
Die voor je commercial?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:06 schreef Toto69 het volgende:
Volgens mij is mijn mail niet eens geheel gelezen.
Nee voor een serie was dit.quote:
Als jij mij zou vragen je boek te vertalen zou ik ook direct ja zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:06 schreef Toto69 het volgende:
Volgens mij is mijn mail niet eens geheel gelezen.
Heh?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als jij mij zou vragen je boek te vertellen zou ik ook direct ja zeggen
Wereldsterquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee voor een serie was dit.
Heb momenteel meerdere dingen in afwachting.
Wacht op drie-vier dingen
Doe eens, vertel zijn boek eensquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als jij mij zou vragen je boek te vertellen zou ik ook direct ja zeggen
Alle begin is moeilijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geloof mij nu maar dat ik tot op heden geen vetpot verdien.
Misschien wel. Maar die mensen die kiezen er zelf voor, we dwingen ze niet om te investeren, het is hun eigen risico. En wij willen ook alleen maar geld verdienen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Klinkt een beetje asociaal, of misschien ben ik wel te naief voor de duivelse cryptowereld
Coinedupquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef lipjes het volgende:
godver, coinmarket weer down, wil net nog meer SMC gaan kopen
Moet wel veel gebeuren wil iemand daaronder rijden inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef dimmak het volgende:
Wat een tijd voor die Aziaat. Geen goud voor nl vandaag.
Meer gaspenningen minen danquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ook
En een gasbrander, die ik al had blijkt kapot
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
TIL
Nog nooit van gehoord dat die bestonden.
Zo slimquote:Er bestaat een anekdote over een fraudeur die muntjes van ijs gebruikte. Hij had een mal gemaakt door een gasmunt in een stuk zeep te drukken. Hij vulde de holte met water en liet dat buiten bevriezen. Koelkasten waren er nog niet, dus dit kon alleen 's winters. Na gebruik smolt en verdampte de valse munt, zodat er geen sporen in de meter achterbleven.
Het leuke van boeken is dat die vaak prima de tijdgeest weergeven en er dingen in voorkomen die op het moment van schrijven normaal zijn, maar die we nu alweer vergeten zijn. Die gaspenningen kwam ik tegen in 'De Avonden' van Gerard Reve.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
TIL
Nog nooit van gehoord dat die bestonden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koelkastquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:45 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer is de koelkast eigenlijk uitgevonden?
Inderdaad leuk die random dingen die je soms tegen komt bij het lezen van wat oudere boekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het leuke van boeken is dat die vaak prima de tijdgeest weergeven en er dingen in voorkomen die op het moment van schrijven normaal zijn, maar die we nu alweer vergeten zijn. Die gaspenningen kwam ik tegen in 'De Avonden' van Gerard Reve.
Of niet realiseren dat een boek al tig jaar oud is en je afvragen waarom iemand heel moeilijk wekenlang in de bibliotheek ging zitten om iets op te zoeken en hij niet gewoon op Google zochtquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Inderdaad leuk die random dingen die je soms tegen komt bij het lezen van wat oudere boeken
Ik zou ook weer eens meer boeken moeten gaan lezen
Don't drive and text.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moest jij niet in de auto zitten
Dat heb ik ook wel eens, dat ik me niet realiseer dat je in de jaren 50 niet de technologie had waar we nu aan gewend zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of niet realiseren dat een boek al tig jaar oud is en je afvragen waarom iemand heel moeilijk wekenlang in de bibliotheek ging zitten om iets op te zoeken en hij niet gewoon op Google zocht.
In films vergeten ze dat ook wel eens. Heeft iemand in de jaren '30 ineens een digitaal horloge om of zoquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, dat ik me niet realiseer dat je in de jaren 50 niet de technologie had waar we nu aan gewend zijn
Daar kwam ik laatst een webiste over tegen op Reddit. Gebeurt blijkbaar echt heel vaak inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
In films vergeten ze dat ook wel eens. Heeft iemand in de jaren '30 ineens een digitaal horloge om of zo.
webistequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Daar kwam ik laatst een webiste over tegen op Reddit. Gebeurt blijkbaar echt heel vaak inderdaad
das geheimquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:08 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal over?
Ik maak ook een keer een typoquote:
Sterkte meneerquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik maak ook een keer een typo
Het is ondertussen toch echt tijd om de grote boze wereld in te trekken
Dat soort dingen zijn altijd leuk ja. Zo waren in War of the Worlds alle elektronische apparaten onbruikbaar gemaakt, maar ondertussen kon iemand wel blijven filmen met zijn cameraquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Daar kwam ik laatst een webiste over tegen op Reddit. Gebeurt blijkbaar echt heel vaak inderdaad
polisie heeft 900 bitcoins in beslag genomen! omg !quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:16 schreef Nattekat het volgende:
BIT / nederlandse versie van silk road utopia gesloten
Kan die knul geen ban krijgen voor dit forum?
Het kwartje valt nu pas; polisiequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
polisie heeft 900 bitcoins in beslag genomen! omg !
polisie
GBquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Groot-Brittannië heeft nog maar een medaille behaald.
GBquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Groot-Brittannië heeft nog maar een medaille behaald.
Op teletekst zie ik dat het er 10 zijn, maar ik weet niet of dat al bijgewerkt is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
GB
NL 13 inmiddels geloof ik?
Oja 10 ik dacht 11, maar ik telde deze 2 er ook bij. Dus 12 nu alweerquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Op teletekst zie ik dat het er 10 zijn, maar ik weet niet of dat al bijgewerkt is.
1 2 3 | Your active orders Type Price Amount Total Status Actions ask 0.00037000 3908.4246 SMC 1.4461171 BTC Pending Cancel |
We hebben wel 4 medailles meer inmiddelsquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:29 schreef Leafeon672 het volgende:
Die moffen staan natuurlijk weer eerste.
Ik wacht op de eerste medaille voor Jamaicaquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:28 schreef roislecxe het volgende:
En er komen er nog zeker een stuk of 6 bij
Dat zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste medaille voor Jamaica
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef roislecxe het volgende:
België heeft nog niks. Doen die wel mee?
Ik wil graag geloven in een langere termijn, en niet iets wat een simpele pump en dump is. Als je niks van crypto weet en je leest in BIT even wat mee dan begrijp ik soms wel waarom mensen tulpenmanie enzo roepen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar die mensen die kiezen er zelf voor, we dwingen ze niet om te investeren, het is hun eigen risico. En wij willen ook alleen maar geld verdienen.
Kan me voorstellen dat je wat bent vergeten, die druk, die onbekende mensen die naar je kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:14 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben weer veilig binnen, was eng maar ik heb gelukkig alles wat ik moest hebben (hoop ik)
Ik hoop het niet, dan moet ik weer naar buitenquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:15 schreef smiths het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je wat bent vergeten, die druk, die onbekende mensen die naar je kijken.
En de anonieme bitcoins.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan moet ik weer naar buiten![]()
Wie hou ik voor de gek, dan hebben we altijd thuisbezorgd.nl nog
Ryan is een slimme (eigenwijze) gozerquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:26 schreef smiths het volgende:
Had spatieloos nou RDD op 4 satoshi gekocht? Dan heeft hij dat netjes gedaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_speedwayquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:46 schreef roislecxe het volgende:
Misschien als ze veldrijden op het ijs gaan invoeren.
En Albertquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan moet ik weer naar buiten![]()
Wie hou ik voor de gek, dan hebben we altijd thuisbezorgd.nl nog
Ik zit er niet aan, maar ziet er allemaal droevig uit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
NMC moet heul niet kapot, leave NMC alone
Nee, maar Angelique welquote:
*Mortaxx heeft liefdesverdriet en wil Anabel morgen zo graag verrassenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij is die failliet. Why?
Weten jullie al wanneer de begrafenis voor Mt.Gox plaatsvindt? Ik zou daar graag bij aanwezig willen zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoi AngeliqueWil je vandaag wat delen met de groep?
Is volgens mij nog niet zeker, maar ik verwacht wel een livestreamquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Weten jullie al wanneer de begrafenis voor Mt.Gox plaatsvindt? Ik zou daar graag bij aanwezig willen zijn.
Volgende week dinsdag om 15:10 gaan ze allemaal hara-kiri doen...LIVEquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Weten jullie al wanneer de begrafenis voor Mt.Gox plaatsvindt? Ik zou daar graag bij aanwezig willen zijn.
Da's seppuku toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag om 15:10 gaan ze allemaal hara-kiri doen...LIVE
Gelukkig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:12 schreef smiths het volgende:
NOBL markt begint weer actiever te worden lijkt het, 3btc neergezet op 90/91
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:52 schreef ulq het volgende:
[..]
Nog steeds. De crematie is nog bezig.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:52 schreef ulq het volgende:
Die 1d grafiek
Misschien maar gewoon rationeel handelen en de boel verkopen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is volgens mij nog niet zeker, maar ik verwacht wel een livestream
Ja dat was lief.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ze hadden speciaal voor je nog een pauze ingelast voor de zekerheid
Wat heeft ze nou weer gedaan?quote:
bans worden niet besprokenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou weer gedaan?
Is sof verbannenquote:
Gaat hard ineensquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
laten we hopen op een crash. dan gebeurt er tenminste wat.
Alsof er de afgelopen dagen niks gebeurt isquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
laten we hopen op een crash. dan gebeurt er tenminste wat.
gebeurtquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Alsof er de afgelopen dagen niks gebeurt is
Bedreiging, TR gemacht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach krijg wat, ben met andere dingen bezig hier
topic gemacht in FBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |