Ik heb net de laatste TortilladepatatasCoin op, zo maar eens even naar een exchange om wat foodcoins voor vanavond te halenquote:
Als je het antwoord hebt, deel deze hier dan ook ff.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Ben de downtrend van btc ltc wel onderhand zatWaar blijft de maan?
Ben je dat nou nog aan het kijkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef roislecxe het volgende:
Dat achteruit skiën op zo'n snelheid vind ik echt knap
T staat gewoon aan jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben je dat nou nog aan het kijken
Je kijkt zelf als een medaillequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
T staat gewoon aan ja![]()
Ik wil straks de 1000m schaatsen voor vrouwen zien, weer medailles kijken
Ja, het ging zelfs helemaal naar de 30k en toen ging het weer naar de ongeveer 10k terug. En nu is het 16k.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Alweer?Dat was van de week toch ook al
Jup, afgelopen vrijdag, en daar heb ik flink op verdiend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Alweer?Dat was van de week toch ook al
3u toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
T staat gewoon aan ja![]()
Ik wil straks de 1000m schaatsen voor vrouwen zien, weer medailles kijken
Ergens in Leidenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zou best kunnen, welke school zit je?
Dat is een half uurtje later? Ik zit namelijk dan in de auto dus ik moet het van een livestream hebben. Maar ik wil geen onnodig data verstoken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef roislecxe het volgende:
Maar de NLe vrouwen moeten toch in de laatste 4 rondes pas. Voor de dweil weinig te beleven heb ik zo'n vermoeden
Ik quote je wel als het begint anders?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is een half uurtje later? Ik zit namelijk dan in de auto dus ik moet het van een livestream hebben. Maar ik wil geen onnodig data verstoken.
Is er geen radiostation die verslag doet danquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat is een half uurtje later? Ik zit namelijk dan in de auto dus ik moet het van een livestream hebben. Maar ik wil geen onnodig data verstoken.
Wow.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:24 schreef DaMart het volgende:
WTF...
Een deposit die er binnen 20 minuten is. Dat dit kan op Cryptsy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |