Alle begin is moeilijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geloof mij nu maar dat ik tot op heden geen vetpot verdien.
Misschien wel. Maar die mensen die kiezen er zelf voor, we dwingen ze niet om te investeren, het is hun eigen risico. En wij willen ook alleen maar geld verdienen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Klinkt een beetje asociaal, of misschien ben ik wel te naief voor de duivelse cryptowereld
Coinedupquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef lipjes het volgende:
godver, coinmarket weer down, wil net nog meer SMC gaan kopen
Moet wel veel gebeuren wil iemand daaronder rijden inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef dimmak het volgende:
Wat een tijd voor die Aziaat. Geen goud voor nl vandaag.
Meer gaspenningen minen danquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ook
En een gasbrander, die ik al had blijkt kapot
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
TIL
Nog nooit van gehoord dat die bestonden.
Zo slimquote:Er bestaat een anekdote over een fraudeur die muntjes van ijs gebruikte. Hij had een mal gemaakt door een gasmunt in een stuk zeep te drukken. Hij vulde de holte met water en liet dat buiten bevriezen. Koelkasten waren er nog niet, dus dit kon alleen 's winters. Na gebruik smolt en verdampte de valse munt, zodat er geen sporen in de meter achterbleven.
Het leuke van boeken is dat die vaak prima de tijdgeest weergeven en er dingen in voorkomen die op het moment van schrijven normaal zijn, maar die we nu alweer vergeten zijn. Die gaspenningen kwam ik tegen in 'De Avonden' van Gerard Reve.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
TIL
Nog nooit van gehoord dat die bestonden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koelkastquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:45 schreef Spatieloos het volgende:
Wanneer is de koelkast eigenlijk uitgevonden?
Inderdaad leuk die random dingen die je soms tegen komt bij het lezen van wat oudere boekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het leuke van boeken is dat die vaak prima de tijdgeest weergeven en er dingen in voorkomen die op het moment van schrijven normaal zijn, maar die we nu alweer vergeten zijn. Die gaspenningen kwam ik tegen in 'De Avonden' van Gerard Reve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |