Hondenplaatje voor je pijn:quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef dimmak het volgende:
Ik ben nu 2 dagen gestopt met roken en ik voel me als een zwerver die al 2 dagen geen spuit heeft genomen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hondenplaatje voor je pijn:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hondenplaatje voor je pijn:
[ afbeelding ]
Of hij gaat door tot LEAF-niveauquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:15 schreef Spatieloos het volgende:
USDe zo ongelofelijk laag, ik ga zoveel mogelijk op zo laag mogelijk kopen![]()
![]()
Wie weet gaat het ooit nog terug naar de 300.
Spatie is er weer met het dagelijkse koopberichtquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:15 schreef Spatieloos het volgende:
USDe zo ongelofelijk laag, ik ga zoveel mogelijk op zo laag mogelijk kopen![]()
![]()
Wie weet gaat het ooit nog terug naar de 300.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Spatie is er weer met het dagelijkse koopberichtWaarom zou ik slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn koopberichten zijn ontzettend nuttig, ja!!Spatieboos
LEAF komt vast ook nog wel een keer boven de 25!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Of hij gaat door tot LEAF-niveau
Ik denk dat er maar weinig miljardairs zijn die weten wat Bitcoin is, laat staan hoe het werkt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap niet waarom rijke miljardairs niet meer investeren in BTC. Zijn ze dan zo kortzichtig en houden ze totaal niet van risico?
Laat ik het hopen, die staan bij mij wat in de wallet te niksen en daar blijven ze ook aangezien je er toch niks voor terugkrijgt op dit momentquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
LEAF komt vast ook nog wel een keer boven de 25!
Die hebben liever aandelen of investeren in exchanges.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap niet waarom rijke miljardairs niet meer investeren in BTC. Zijn ze dan zo kortzichtig en houden ze totaal niet van risico?
En dat ook ja, er zijn wel exchanges die behoorlijke investeringen binnen hebben gehaald alquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die hebben liever aandelen of investeren in exchanges.
Voor 1.000.000.000.000.000.000.000.000 TIPS kun je een nieuw abbo aanschaffenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |