Of niet realiseren dat een boek al tig jaar oud is en je afvragen waarom iemand heel moeilijk wekenlang in de bibliotheek ging zitten om iets op te zoeken en hij niet gewoon op Google zochtquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Inderdaad leuk die random dingen die je soms tegen komt bij het lezen van wat oudere boeken
Ik zou ook weer eens meer boeken moeten gaan lezen
Don't drive and text.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moest jij niet in de auto zitten
Dat heb ik ook wel eens, dat ik me niet realiseer dat je in de jaren 50 niet de technologie had waar we nu aan gewend zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of niet realiseren dat een boek al tig jaar oud is en je afvragen waarom iemand heel moeilijk wekenlang in de bibliotheek ging zitten om iets op te zoeken en hij niet gewoon op Google zocht.
In films vergeten ze dat ook wel eens. Heeft iemand in de jaren '30 ineens een digitaal horloge om of zoquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, dat ik me niet realiseer dat je in de jaren 50 niet de technologie had waar we nu aan gewend zijn
Daar kwam ik laatst een webiste over tegen op Reddit. Gebeurt blijkbaar echt heel vaak inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
In films vergeten ze dat ook wel eens. Heeft iemand in de jaren '30 ineens een digitaal horloge om of zo.
webistequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Daar kwam ik laatst een webiste over tegen op Reddit. Gebeurt blijkbaar echt heel vaak inderdaad
das geheimquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:08 schreef Leafeon672 het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal over?
Ik maak ook een keer een typoquote:
Sterkte meneerquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik maak ook een keer een typo
Het is ondertussen toch echt tijd om de grote boze wereld in te trekken
Dat soort dingen zijn altijd leuk ja. Zo waren in War of the Worlds alle elektronische apparaten onbruikbaar gemaakt, maar ondertussen kon iemand wel blijven filmen met zijn cameraquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Daar kwam ik laatst een webiste over tegen op Reddit. Gebeurt blijkbaar echt heel vaak inderdaad
polisie heeft 900 bitcoins in beslag genomen! omg !quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:16 schreef Nattekat het volgende:
BIT / nederlandse versie van silk road utopia gesloten
Kan die knul geen ban krijgen voor dit forum?
Het kwartje valt nu pas; polisiequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
polisie heeft 900 bitcoins in beslag genomen! omg !
polisie
GBquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Groot-Brittannië heeft nog maar een medaille behaald.
GBquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Groot-Brittannië heeft nog maar een medaille behaald.
Op teletekst zie ik dat het er 10 zijn, maar ik weet niet of dat al bijgewerkt is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
GB
NL 13 inmiddels geloof ik?
Oja 10 ik dacht 11, maar ik telde deze 2 er ook bij. Dus 12 nu alweerquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Op teletekst zie ik dat het er 10 zijn, maar ik weet niet of dat al bijgewerkt is.
| 1 2 3 | Your active orders Type Price Amount Total Status Actions ask 0.00037000 3908.4246 SMC 1.4461171 BTC Pending Cancel |
We hebben wel 4 medailles meer inmiddelsquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:29 schreef Leafeon672 het volgende:
Die moffen staan natuurlijk weer eerste.
Ik wacht op de eerste medaille voor Jamaicaquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:28 schreef roislecxe het volgende:
En er komen er nog zeker een stuk of 6 bij
Dat zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste medaille voor Jamaica
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef roislecxe het volgende:
België heeft nog niks. Doen die wel mee?
Ik wil graag geloven in een langere termijn, en niet iets wat een simpele pump en dump is. Als je niks van crypto weet en je leest in BIT even wat mee dan begrijp ik soms wel waarom mensen tulpenmanie enzo roepen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar die mensen die kiezen er zelf voor, we dwingen ze niet om te investeren, het is hun eigen risico. En wij willen ook alleen maar geld verdienen.
Kan me voorstellen dat je wat bent vergeten, die druk, die onbekende mensen die naar je kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:14 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben weer veilig binnen, was eng maar ik heb gelukkig alles wat ik moest hebben (hoop ik)
Ik hoop het niet, dan moet ik weer naar buitenquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:15 schreef smiths het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je wat bent vergeten, die druk, die onbekende mensen die naar je kijken.
En de anonieme bitcoins.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan moet ik weer naar buiten![]()
Wie hou ik voor de gek, dan hebben we altijd thuisbezorgd.nl nog
Ryan is een slimme (eigenwijze) gozerquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:26 schreef smiths het volgende:
Had spatieloos nou RDD op 4 satoshi gekocht? Dan heeft hij dat netjes gedaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_speedwayquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:46 schreef roislecxe het volgende:
Misschien als ze veldrijden op het ijs gaan invoeren.
En Albertquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, dan moet ik weer naar buiten![]()
Wie hou ik voor de gek, dan hebben we altijd thuisbezorgd.nl nog
Ik zit er niet aan, maar ziet er allemaal droevig uit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
NMC moet heul niet kapot, leave NMC alone
Nee, maar Angelique welquote:
*Mortaxx heeft liefdesverdriet en wil Anabel morgen zo graag verrassenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij is die failliet. Why?
Weten jullie al wanneer de begrafenis voor Mt.Gox plaatsvindt? Ik zou daar graag bij aanwezig willen zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:25 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoi AngeliqueWil je vandaag wat delen met de groep?
Is volgens mij nog niet zeker, maar ik verwacht wel een livestreamquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Weten jullie al wanneer de begrafenis voor Mt.Gox plaatsvindt? Ik zou daar graag bij aanwezig willen zijn.
Volgende week dinsdag om 15:10 gaan ze allemaal hara-kiri doen...LIVEquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Weten jullie al wanneer de begrafenis voor Mt.Gox plaatsvindt? Ik zou daar graag bij aanwezig willen zijn.
Da's seppuku toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag om 15:10 gaan ze allemaal hara-kiri doen...LIVE
Gelukkig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:12 schreef smiths het volgende:
NOBL markt begint weer actiever te worden lijkt het, 3btc neergezet op 90/91
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:52 schreef ulq het volgende:
[..]
Nog steeds. De crematie is nog bezig.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:52 schreef ulq het volgende:
Die 1d grafiek
Misschien maar gewoon rationeel handelen en de boel verkopen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is volgens mij nog niet zeker, maar ik verwacht wel een livestream
Ja dat was lief.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ze hadden speciaal voor je nog een pauze ingelast voor de zekerheid
Wat heeft ze nou weer gedaan?quote:
bans worden niet besprokenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat heeft ze nou weer gedaan?
Is sof verbannenquote:
Gaat hard ineensquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
laten we hopen op een crash. dan gebeurt er tenminste wat.
Alsof er de afgelopen dagen niks gebeurt isquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
laten we hopen op een crash. dan gebeurt er tenminste wat.
gebeurtquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Alsof er de afgelopen dagen niks gebeurt is
Bedreiging, TR gemacht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach krijg wat, ben met andere dingen bezig hier
topic gemacht in FBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |