Zou top zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik quote je wel als het begint anders?
Jawel. Maar ik vind het machtig mooi om te zien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is er geen radiostation die verslag doet dan
Nog steeds nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, die DOGEs van gisterenavond zijn er nog niet inderdaad.
Nee. Vanavond maar weer eens een support ticket aanmakenquote:
4.5 Doge, krijg je dat eigenlijk wel verkocht voor ietsquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Vanavond maar weer eens een support ticket aanmaken.
Het ging om 4,5 DOGE trouwens, die ik ineens nog kreeg van een miningpool.
ik zal jou eens pompenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
Laten we een groep maken om pumps te organiseren.
MInimaal is 100 toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
4.5 Doge, krijg je dat eigenlijk wel verkocht voor iets
Daar heb je magnet voor nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Toto, zonder Toto geen pumpquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb je magnet voor nodig.
Ik wilde er dan 95,5 bijkopen om ze per 100 te verkopenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
4.5 Doge, krijg je dat eigenlijk wel verkocht voor iets
Totoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toto
TipsTOtoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo? En die kan er ook bij jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heb je magnet voor nodig.
En wat doe je met diegene die toch wat eerder verkoopt en daardoor de dump veroorzaakt waar de rest geld op verliest?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
Maar pumps organiseren is toch geniaal. Stel een kleine coin doet een announcement. Wij gaan met z'n alle vollop die coin kopen zodat de prijs een beetje stijgt, dan gaan mensen die we niet kennen ook kopen en kopen en steeds meer, en dan verkopen we het. (theorie is natuurlijk wat anders dan praktijk, maar toch, dit werkt vast wel een beetje) Ook moeten we forums gaan spammen enzo.
FOK! Knokploegquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En wat doe je met diegene die toch wat eerder verkoopt en daardoor de dump veroorzaakt waar de rest geld op verliest?
Voor de rechter slepenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En wat doe je met diegene die toch wat eerder verkoopt en daardoor de dump veroorzaakt waar de rest geld op verliest?
Koop je in bij fontas.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
Maar pumps organiseren is toch geniaal. Stel een kleine coin doet een announcement. Wij gaan met z'n alle vollop die coin kopen zodat de prijs een beetje stijgt, dan gaan mensen die we niet kennen ook kopen en kopen en steeds meer, en dan verkopen we het. (theorie is natuurlijk wat anders dan praktijk, maar toch, dit werkt vast wel een beetje) Ook moeten we forums gaan spammen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |