Er was zoiets dat 9 van de 10 schaatsers die goud wonnen op de 500 meter ook een podium plek hadden bij de 1000. Misschien is er ook zo'n verband tussen 1000 en 1500quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:35 schreef Aguero het volgende:
Iedereen kan hier winnen, ik ben benieuwd naar de scherpe analyse van de historische uitslagen.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Verweij 26.56 Swings 26.57 Groothuis 26.63 Morrison 26.68 Yuskov 26.69 Hansen 26.72 Kuzin 26.85 Niedzwiedski 26.93 Lorentzen 26.94 Davis 26.99 Tuitert 27.04 Brodka 27.06 Bokko 27.12 Mantia 27.24 DeHaitre 27.45 ... ... |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Swings 0.66 Yuskov 0.68 Verweij 0.96 Bokko 0.99 Hansen 1.12 Niedzwiedski 1.13 Andersson 1.38 Mantia 1.39 Brodka 1.40 Kuzin 1.42 Lorentzen 1.47 Groothuis 1.51 Davis 1.52 Tuitert 1.55 Morrison 1.59 ... ... |
Houd ook rekening met Tuitert, die reed voor zijn doen echt een goede 1000. Hoewel het verval niet helemaalprettig was. Ook Hansen en Brodka zijn gevaarlijke klanten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:48 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik denk dat Swings net te veel verliest in het begin van de race om echt mee te doen om de eerste plek. Het zal vermoedelijk tussen Verweij, Yuskov, Groothuis en Morrison gaan. Al valt Davis natuurlijk nooit uit te vlakken en is Pedersen een gevaarlijke klant.
Hij kan het verval wel enorm beperkt houden, toen hij vorig jaar de Wereldbeker finale in Heerenveen won reed hij 1:45:50.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:48 schreef -Sisyphus- het volgende:
Ik denk dat Swings net te veel verliest in het begin van de race om echt mee te doen om de eerste plek. Het zal vermoedelijk tussen Verweij, Yuskov, Groothuis en Morrison gaan. Al valt Davis natuurlijk nooit uit te vlakken en is Pedersen een gevaarlijke klant.
Ja, dat was een absolute heldenrace van hem.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij kan het verval wel enorm beperkt houden, toen hij vorig jaar de Wereldbeker finale in Heerenveen won reed hij 1:45:50.
26,47, 26,95, 27,59. Met zo'n race kom je weer op het podium.
Klopt dat wel, gezien de tijden van Groothuis en Morrison?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:46 schreef -Sisyphus- het volgende:
Op Skobrev en Pedersen na reden alle favorieten en outsiders voor de 1500m ook de 1000m. De slotrondes van de mannen die ook de 1500m rijden verhielden zich daar als volgt:
[ code verwijderd ]
En het verval van de eerste volle ronde naar de tweede volle ronde:
[ code verwijderd ]
Jawel, Groothuis en Morrison hadden een snellere eerste ronde dan bijvoorbeeld een Swings, maar meer verval in de tweede.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Klopt dat wel, gezien de tijden van Groothuis en Morrison?
Waarom?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:03 schreef Dr.Smoke het volgende:
Groothuis, Tuitert en Blokhuijsen wel allemaal vroeg zegIs dat niet een enorm nadeel?
In principe hebben ze niks aan hun directe tegenstander...nou ja Tuitert kan waarschijnlijk 1 keer achter Silovs kruisen.quote:
Ik vind de loting voor Verweij niet super. Laatste rit en Mantia was matig op de 1000.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:01 schreef Marcoss het volgende:
Groothuis en Tuitert de laatste binnenbocht, de 2 Nederlanders met normaal gesproken de minste slotronde, dus dat lijkt me niet verkeerd. Verweij ook wel een goede tegenstander.
Nenzi zal wel redelijk snel starten toch? Kan Blokhuijsen nog wel wat aan hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In principe hebben ze niks aan hun directe tegenstander...nou ja Tuitert kan waarschijnlijk 1 keer achter Silovs kruisen.
In de voorgaande races is het een voordeel gebleken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:03 schreef Dr.Smoke het volgende:
Groothuis, Tuitert en Blokhuijsen wel allemaal vroeg zegIs dat niet een enorm nadeel?
Ohja truequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In principe hebben ze niks aan hun directe tegenstander...nou ja Tuitert kan waarschijnlijk 1 keer achter Silovs kruisen.
Ik vind Morisson wel gevaarlijk hoor. Is meervoudig wereldkampioen op de 1500 meter en is goed in vorm.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:12 schreef Montov het volgende:
Ok, Morrison een goede loting tegen Bokko, maar ik zie Morrison niet als kanshebber. Hij heeft zilver op de 1000m dankzij zijn eerst volle ronde. 3 volle ronden is andere koek.
Swings is in vorm, heeft zijn techniek gevonden en heeft aan Skobrev waarschijnlijk een goede tegenstander. Verweij en Yuskov hebben ook de kwaliteit. Ik ben beniuewd mt wat voor pakken de Amerikanen komen.
[..]
In de voorgaande races is het een voordeel gebleken.
Minder last van (goede) tijden die al zijn gereden.
Nenzi mag eerst achter Blokhuijsen kruisen, dat kan zelfs een gevaarlijke kruising worden. Waarschijnlijk is daarna de pijp leeg bij de Italiaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:12 schreef Spies het volgende:
[..]
Nenzi zal wel redelijk snel starten toch? Kan Blokhuijsen nog wel wat aan hebben.
Ja, laatste rit zat ik zelf ook al aan te denken. En Mantia leek me wel een goede tegenstander, maar had verder niet naar z'n 1000 meter gekeken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind de loting voor Verweij niet super. Laatste rit en Mantia was matig op de 1000.
Ook is de 1500 nog niet echt een afstand waar je op de tijd van je tegenstanders kan gaan mikken, daarvoor zit het te dicht bij elkaar en heb je te weinig ronden tot je beschikking denk ik. Maar een goede kruising is natuurlijk altijd wel meegenomen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:12 schreef Montov het volgende:
In de voorgaande races is het een voordeel gebleken.
Minder last van (goede) tijden die al zijn gereden.
Vraag wimderon maar eens of dat ook geldt voor de 1500 van 4 jaar geledenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ook is de 1500 nog niet echt een afstand waar je op de tijd van je directe tegenstander kan gaan mikken, daarvoor zit het te dicht bij elkaar en heb je te weinig ronden tot je beschikking denk ik. Maar een goede kruising is natuurlijk altijd wel meegenomen.
Wat gaat wimderon antwoorden denk je?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vraag wimderon maar eens of dat ook geldt voor de 1500 van 4 jaar geleden
Lee is de enige die in de laatste rit goud heft gewonnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vroege rit kan best een voordeel zijn als je een nette tijd neerzet, dan breng je de spanning direct erin.
Jammer dat je visioenen niets zei over de afwezigheid van Kramer waardoor je je geld al kwijt bent.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:17 schreef LMLucky het volgende:
Verweij brons
Groothuis zilver?
Tuitert goud?
Ik heb een visioen over dat verweij brons gaat winnen, ik weet het gewoon zeker. Zet je geld er op.
Groothuis 16.64 41.76 1:08.39 (0.00)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:12 schreef Montov het volgende:
Ok, Morrison een goede loting tegen Bokko, maar ik zie Morrison niet als kanshebber. Hij heeft zilver op de 1000m dankzij zijn eerst volle ronde. 3 volle ronden is andere koek.
Ik zie ook Groothuis niet op het podium staan bij de 1500m.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Groothuis 16.64 41.76 1:08.39 (0.00)
Morrison 16.66 (+0.02) 41.75 (-0.01) 1:08.43 (+0.04)
Bijna zelfde tijden als Groothuis.
Maar jouw verhaal over die eerste volle ronde is dus onzin.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik zie ook Groothuis niet op het podium staan bij de 1500m.
Maar het blijven outsiders, zoals zovelen.
Maakt niet uit, dat was ook geen beslissing die op gevoel was gemaakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Jammer dat je visioenen niets zei over de afwezigheid van Kramer waardoor je je geld al kwijt bent.
Hij had de snelstequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:39 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar jouw verhaal over die eerste volle ronde is dus onzin.
Hoop toch wel op een Nederlander. Niet alleen omdat het een Nederlander is, maar ook omdat de Nederlandse schaatsafvaardiging bij de mannen dan wellicht op iedere afstand (kans op goud bij TP en 10000 meter is toch wel aanzienlijk) goud haalt. Zou toch mooi voor de statistieken zijn.quote:
Dat zou wel redelijk ziek zijn jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoop toch wel op een Nederlander. Niet alleen omdat het een Nederlander is, maar ook omdat de Nederlandse schaatsafvaardiging bij de mannen dan wellicht op iedere afstand (kans op goud bij TP en 10000 meter is toch wel aanzienlijk) goud haalt. Zou toch mooi voor de statistieken zijn.
Als ze dan toch domineren, dan maar gelijk goed domineren (moet bij dat woord altijd aan Unreal Tournament denkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zou wel redelijk ziek zijn ja
Schwarz had de snelste dacht ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij had de snelsteOk, er was nog iemand met 25.0 dacht ik...
Maar zijn winst was ten opzichte van de echte 1500m rijders zoals Verweij, Yuskov, Tuitert, Swings, etc.
Het zou wel weer een boost kunnen geven voor het schaatsen in Duitsland wanneer een Duitser morgen wint. Maar die kans acht ik klein.quote:
Na een snellere opening had Morrison een laatste ronde van 26,68 tegen Verweij 26,56 daaruit blijkt volgens mij dat het verval erg beperkt was bij Morrison. Ik zie in hem een grote kanshebber.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij had de snelsteOk, er was nog iemand met 25.0 dacht ik...
Maar zijn winst was ten opzichte van de echte 1500m rijders zoals Verweij, Yuskov, Tuitert, Swings, etc.
'Riet krijg je nog een meteo' ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:50 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ze krijgen toch zo'n stukje meteoriet in de gouden medaille?
Vind jij. 500 meter was veel historischer omdat dat voor het eerst was en ook nog een heel podium vol. Daarnaast een uitvloeisel van 20 jaar lang hard werken aan het sprintniveau in Nederland.quote:
twitter:BrianTHansen twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 19:30:57We'll be racing with new suits that hopefully bring us new luck! reageer retweet
Toch eigenlijk ongelofelijk dat je halverwege de Spelen opeens van pak moet wisselen omdat het nieuwste van het nieuwste pak (waar jarenlang aan gewerkt is, lijkt me) dramatisch is..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:34 schreef Montov het volgende:
twitter:BrianTHansen twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 19:30:57We'll be racing with new suits that hopefully bring us new luck! reageer retweet
Het lijkt me vooral dat het tussen de oren zit. Dat ding is uitvoerig in windtunnels getest.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch eigenlijk ongelofelijk dat je halverwege de Spelen opeens van pak moet wisselen omdat het nieuwste van het nieuwste pak (waar jarenlang aan gewerkt is, lijkt me) dramatisch is..
Wim-lex word op het laatste moment aan de 1500 toegevoegd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:01 schreef tong80 het volgende:
Je hebt gelijk KowLoon.
Maar de 1500 wordt beschouwd als koningsafstand.
Of ze hebben er gewoon niet goed genoeg mee getest op laaglandbanen..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral dat het tussen de oren zit. Dat ding is uitvoerig in windtunnels getest.
Wat ik ergens heb gelezen is dat men niet het pak zelf heeft getest, maar op basis van tekeningen een testpak heeft getest. Daarnaast zegt windtunnels niet alles. Schaatsers maken nogal wat bewegingen en hebben zijwaartse wind in de bochten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral dat het tussen de oren zit. Dat ding is uitvoerig in windtunnels getest.
In Vancouver wisselde Nederland ook van pak na de eerste afstanden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch eigenlijk ongelofelijk dat je halverwege de Spelen opeens van pak moet wisselen omdat het nieuwste van het nieuwste pak (waar jarenlang aan gewerkt is, lijkt me) dramatisch is..
Tweet verwijderd?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:34 schreef Montov het volgende:
Ik hoop het niet. Het zou echt episch zijn als de Nederlandse mannen alle afstanden zouden winnen.quote:
Kennelijk. Interview met de NOS met de Amerikaanse begeleiding was ook mysterieus: hij wilde niets zeggen over de pakken en welke pakken ze gaan dragen morgen:quote:
Commerciële belangen, straks moeten ze rijden in pakken waar ze geen vertrouwen in hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:28 schreef Montov het volgende:
Kortom, hij heeft zijn tweet moeten verwijderen van de begeleiding denk ik. Paniekvoetbal.
Laatste rit vind ik sowieso geen goeie loting. Regelmatig zie je de laatste 2 rijders 7e of 8e worden, of zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:08 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoorde iets over een goede loting voor Verweij, maar starten in de binnenbaan betekent op de 1500 toch eindigen met de buitenbocht?
Dat kan ook aan de rijders liggen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Laatste rit vind ik sowieso geen goeie loting. Regelmatig zie je de laatste 2 rijders 7e of 8e worden, of zo.
Maar het gaat me om die bochten, daar ben ik altijd in de warquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Laatste rit vind ik sowieso geen goeie loting. Regelmatig zie je de laatste 2 rijders 7e of 8e worden, of zo.
Ze kunnen beiden vrij vlakke schema's rijden, dus misschien hebben ze wel wat aan elkaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef Mani89 het volgende:
Swings heeft wel een kutloting met die vervelende Skobrev
Skobrev rijdt altijd 2 rondjes achter zijn tegenstanders aan, wie het ook is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen beiden vrij vlakke schema's rijden, dus misschien hebben ze wel wat aan elkaar.
Het lijkt me vooral psychologisch wel lekker als je weet dat je in de laatste bocht "onderdoor" kuntquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef Basterds het volgende:
Waarom wordt het zo belangrijk gevonden of je in de binnen of buitenbocht eindigt? Uiteindelijk schaatst iedereen circa 1500 meter toch?
Fabris deed dat wel geniaal in 2006quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Skobrev rijdt altijd 2 rondjes achter zijn tegenstanders aan, wie het ook is.
Binnenbocht eindigen is fijner omdat je een na laatste bocht dan de buitenbocht is. Dan lig je meestal achter op je tegenstander en kun je in de slipstream op de kruising mee en dan in de laatste binnenbocht er voorbij. Buitenbaan starten is laatste binnenbocht.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:28 schreef Basterds het volgende:
Waarom wordt het zo belangrijk gevonden of je in de binnen of buitenbocht eindigt? Uiteindelijk schaatst iedereen circa 1500 meter toch?
Ja, hier komt alles samen, wordt sowieso een topshow.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:01 schreef tong80 het volgende:
Is de 1500 meter echt de koningsafstand ?
Vind ik niet. Ik vind de 500 en 1000 meter eigenlijk mooier.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:01 schreef tong80 het volgende:
Is de 1500 meter echt de koningsafstand ?
Zie het nu toevallig op tv. Kijk er echt naar uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, hier komt alles samen, wordt sowieso een topshow.
Je gaat toch altijd helemaal kapot, welk schema je dan ook schaatstquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mijn ervaring is wel dat je er het meest kapot op kunt gaan, maar met schema's moet dat eigenlijk wel te voorkomen zijn.
Je moet pas op de finish kapot zijn, niet er voor. Dan ga je slordiger en minder effectief schaatsen en dan gaat je snelheid omlaag. Dat werkt dus averechts. Door op een schema te rijden kun je dat voorkomen omdat je dan voorkomt dat je gretig van start gaat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je gaat toch altijd helemaal kapot, welk schema je dan ook schaatstIk snap deze redenatie niet helemaal
Er zijn schaatsers voor wie de 500 meter al bijna te lang is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je moet pas op de finish kapot zijn, niet er voor. Dan ga je slordiger en minder effectief schaatsen en dan gaat je snelheid omlaag. Dat werkt dus averechts. Door op een schema te rijden kun je dat voorkomen omdat je dan voorkomt dat je gretig van start gaat.
Verder is zeker een 500 meter maar ook enigszins de 1000 meter te kort om je echt helemaal stuk te rijden, bij de 1500 meter heb je weer een ronde meer de tijd voor.
Ik bedoel niet alleen tijdens deze Spelen, maar bij schaatswedstrijden in het algemeen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:12 schreef Felagund het volgende:
Dat kan ook aan de rijders liggen.Tot nu toe zijn de echte topfavorieten (Kramer, Wüst, Lee) niet in de laatste rit begonnen.
Zou kunnen, maar ik denk niet dat het aan de loting ligt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen tijdens deze Spelen, maar bij schaatswedstrijden in het algemeen.
Hersman heeft het er ook iedere keer over. Die zit 20 jaar in het schaatsen; dan zal er toch wel een kern van waarheid inzitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen tijdens deze Spelen, maar bij schaatswedstrijden in het algemeen.
Mag dat zomaar? Zijn oude pakken ook gekeurd voor de spelen dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:00 schreef Spies het volgende:
De Amerikanen gaan weer in hun oude pakken rijden, dus ik heb heel erg benieuwd naar hun prestaties. Ik zou Hansen wel een podiumplaats gunnen.
Ik lees nu dat het nog niet definitief is. Het mag van de ISU, maar het IOC moet nog een beslissing nemen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:15 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Mag dat zomaar? Zijn oude pakken ook gekeurd voor de spelen dan?
Interessant citaat ook in en artikel op nu.nl:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:16 schreef Spies het volgende:
[..]
Ik lees nu dat het nog niet definitief is. Het mag van de ISU, maar het IOC moet nog een beslissing nemen.
quote:"We hebben vrijdagavond met allen schaatsers individueel gesproken en daarna met de groep als geheel", verklaarde Kooreman zonder namen te willen noemen van schaatsers die voor of tegen waren.
"Maar we willen er verder wel transparant over zijn: de uitkomst was allesbehalve unaniem, maar we hebben wel een consensus bereikt. We gaan terug naar de World Cup-pakken."
't Is ook een mentale kwestie. Ze weten dat die oude pakken goed zijn, dus staan ze waarschijnlijk met meer vertrouwen aan de start.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:16 schreef Remzz het volgende:
Alsof een pak ineens een seconde verschil gaat uitmaken
Bijna alles.quote:
14:30quote:
Het gaat toch vooral om de laatste 6/7 ritten? Hoe laat gaan die ongeveer van start?quote:
Rond 14:45 denk ik, misschien al iets eerder. Ligt er een beetje aan hoe snel het programma loopt, er zit relatief veel tijd tussen de ritten tot nu toe. Ik weet niet hoevaak ze dweilen, ik vermoed één keer, als ze twee keer doen ben je misschien nog op tijd om 14:00 om de laatste 6 ritten mee te pakken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:56 schreef Cara het volgende:
[..]
Het gaat toch vooral om de laatste 6/7 ritten? Hoe laat gaan die ongeveer van start?
quote:
Waar is je prachtige avatar gebleven?quote:
14:00?? Ze beginnen toch pas om 14.30quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rond 14:45 denk ik, misschien al iets eerder. Ligt er een beetje aan hoe snel het programma loopt, er zit relatief veel tijd tussen de ritten tot nu toe. Ik weet niet hoevaak ze dweilen, ik vermoed één keer, als ze twee keer doen ben je misschien nog op tijd om 14:00 om de laatste 6 ritten mee te pakken.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:02 schreef Mani89 het volgende:
De Koe moet echt even een keer langs de haararchitect, dit kan toch niet Johan?
Moest even wisselen tussen de curling en schaats UIquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar is je prachtige avatar gebleven?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:02 schreef Mani89 het volgende:
De Koe moet echt even een keer langs de haararchitect, dit kan toch niet Johan?
Ik bedoelde 16:00.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
14:00?? Ze beginnen toch pas om 14.30
Hoeveel Erbens zet je in?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoelde 16:00.En bij 14:45 bedoelde ik 15:45.
Stop de tijd.
Mooie schoenen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij eet je met huid en haar op.
[ afbeelding ]
Zit tussen de oren maar dat werkt net zo hard mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof niet zo in die pakkendiscussie.... Amerikanen lijken gewoon niet goed gepiekt te hebben
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:08 schreef Mansjester het volgende:
Als een Nederlander niet wint, dan maar Shani
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoelde 16:00.En bij 14:45 bedoelde ik 15:45.
Stop de tijd.
Davis lijkt mij niet iemand die mentaal zwak is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit tussen de oren maar dat werkt net zo hard mee.
Ken hem niet goed, maar ik zag net toch een behoorlijk terneergeslagen/mentaal gebroken man aan het woordquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Davis lijkt mij niet iemand die mentaal zwak is.
Mooi als ze nu nog slechter presterenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof niet zo in die pakkendiscussie.... Amerikanen lijken gewoon niet goed gepiekt te hebben
Een typisch Kwalbert-itempje ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:11 schreef Montov het volgende:
Nog even wat prive/weekend verhalen...
Ik vind dit soort items een stuk beter dan die interviews van Erbenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een typisch Kwalbert-itempje ja.
ochgossie, wat een 3de wereld omstandigheden...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:13 schreef -0- het volgende:
Onze tv is vanmorgen geklaptZit nu op een 20 inch te kijken
Andere tijdzone wil niet zeggen dat de tijd hier achteruit gaat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat NL tijd begint het? 12.30?
De excuus negerquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Andere tijdzone wil niet zeggen dat de tijd hier achteruit gaat.
Ik kijk altijd via zo'n tvquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:13 schreef -0- het volgende:
Onze tv is vanmorgen geklaptZit nu op een 20 inch te kijken
Na 10 ritten weer een dweil zeker. Hoelaat is het ongeveer afgelopen. Moet nog even de deur uit zometeenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:15 schreef LMLucky het volgende:
14:25 begint het
1e rit: Andersson (Zwe) - De Haitre (Can)
2e rit: Blokhuijsen (Ned) - Nenzi (Ita)
3e rit: Tondo (Jap) - Makowksy (Can)
4e rit: Joo Hyong-jun (ZKo) - Tian (Chn)
5e rit: Spieler Nilsen (Noo) - Mezentsev (Kaz)
6e rit: Fernandez (Fra) - Anesi (Ita)
7e rit: Zhigin (Kaz) - Groothuis (Ned)
8e rit: Nagy (Hon) - Lehmann (Dui)
9e rit: Suvorov (Rus) - Kuck (VSt)
10e rit: Mace (Fra) - Babenko (Kaz)
11e rit: Beckert (Dui) - Jesin (Rus)
12e rit: Szymanski (Pol) - Giroux (Can)
13e rit: Silovs (Let) - Tuitert (Ned)
14e rit: Skobrev (Rus) - Swings (Bel)
15e rit: Bökko (Noo) - Morrison (Can)
16e rit: Hansen (VSt) - Lorentzen (Noo)
17e rit: Davis (VSt) - Brodka (Pol)
18e rit: Niedzwiedzki (Pol) - Koezin (Kaz)
19e rit: Joeskov (Rus) - Lunde Pedersen (Noo)
20e rit: Verweij (Ned) - Mantia (VSt)
Ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben zojuist nog meer fan geworden van Yuskov
4 jaar volgeproptquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:15 schreef heywoodu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was vooral blij dat ik concluderen dat ik in Nederland woon... wat een geestdodende omgevingquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:15 schreef heywoodu het volgende:
half 5quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Na 10 ritten weer een dweil zeker. Hoelaat is het ongeveer afgelopen. Moet nog even de deur uit zometeen
Ook wel leuke vrouw volgens mijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was vooral blij dat ik concluderen dat ik in Nederland woon... wat een geestdodende omgeving
Dat kind daarentegen
Zelfs de woonfabriek waar ik in woon, ziet er gezellig en leuk uit in vergelijk daarbijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was vooral blij dat ik concluderen dat ik in Nederland woon... wat een geestdodende omgeving
Dat kind daarentegen
Richardson/Bowe worden wel 1 en 2 bij de wereldbekerwedstrijden in Astana en Berlijn op de 1000 meter. Maar Richardson had vorig jaar ook al een goed voorseizoen, tweede deel was een stuk minder.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het idee dat Amerikanen altijd minder uit de verf komen op laaglandbanen omdat ze vaak toch de snelle banen in bijv. Salt Lake als trainingsbaan hebben... ze zijn de weerstand niet gewend en hebben niet genoeg inhoud
De bank staat hier op 4 meter van de tv.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:18 schreef heywoodu het volgende:
Deze stukjes vind ik leuk in elkaar gezet en vooral interessant
Swings start nog langzamer...ideale loting dus voor Swings.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:20 schreef Mansjester het volgende:
Lijkt me juist een slechte loting tegen super slowstarter Ivan
Klopt, ze rijden ook een vergelijkbaar vlak schema. Ze moeten alleen niet tegen elkaar gaan rijden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Swings start nog langzamer...ideale loting dus voor Swings.
En het helpt nog niet WKN / Duizenden Javanen op de vlucht voor vulkaan Kelud, luchthavens dichtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw vriend vertrekt zelfs naar Azië door je snurkprobleem
Klopt, ze moeten niet overdrijven met traag starten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, ze rijden ook een vergelijkbaar vlak schema. Ze moeten alleen niet tegen elkaar gaan rijden.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
En het helpt nog niet WKN / Duizenden Javanen op de vlucht voor vulkaan Kelud, luchthavens dicht
http://speedskatingresults.com/index.php?p=14quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:24 schreef b2py het volgende:
Is er een lijst met de beste seizoenstijden van de deelnemers?
Dan houd ze hem ten minste.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:23 schreef vaarsuvius het volgende:
die snavel zit helegaar op de verkeerde plek!
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://speedskatingresults.com/index.php?p=14
quote:1500m Men
1 1.41,98 Shani Davis M30 USA Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
2 1.42,16 Brian Hansen MN4 USA Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
3 1.42,28 Koen Verweij MN4 NED Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
4 1.42,36 Denis Yuskov MSA RUS Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
5 1.42,79 Denny Morrison MSA CAN Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
6 1.42,89 Zbigniew Bródka MSA POL Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
7 1.42,92 Kjeld Nuis MSA NED Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
8 1.43,02 Trevor Marsicano MSA USA Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
9 1.43,12 Konrad Niedźwiedzki MSA POL Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
10 1.43,25 Sverre Lunde Pedersen MN2 NOR Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
11 1.43,60 Denis Kuzin MSA KAZ Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
11 1.43,60 Håvard Bøkko MSA NOR Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
13 1.43,70 Benjamin Macé MSA FRA Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
14 1.43,77 Ivan Skobrev M30 RUS Essent ISU World Cup
Calgary (CAN)
8 November 2013
15 1.44,00 Alexis Contin MSA FRA Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
16 1.44,06 Rhian Ket M30 NED Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
17 1.44,21 Joey Mantia MSA USA USA - Single Distances Championships 2014 / American Cup 1
Salt Lake City (USA)
27 October 2013
18 1.44,39 Mark Tuitert M30 NED Essent ISU World Cup
Calgary (CAN)
8 November 2013
19 1.44,45 Håvard Holmefjord Lorentzen MN2 NOR Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
20 1.44,51 Aleksej Esin MSA RUS Essent ISU World Cup
Salt Lake City (USA)
15 November 2013
Danku.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://speedskatingresults.com/index.php?p=14
Jaquote:
Bartje mag ook wel op het podiumquote:
Je hebt er alleen helemaal niks aan want ze rijden nu op een laaglandbaan, terwijl al die snelle tijden op een hooglandbaan zijn gereden.quote:
http://www.schaatsstatistieken.nl/index.php?nieuws=20140215quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk valt uit die beste seizoenstijden niets te opmaken, allemaal gereden in SLC of Calgary.. Je zult meer moeten kijken naar de tijden op Astana, Heerenveen of zo
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, ik ga hier een hoop van missen. Kanjerschool.
http://www.schaatsstatistieken.nl/index.php?nieuws=20140212quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk valt uit die beste seizoenstijden niets te opmaken, allemaal gereden in SLC of Calgary.. Je zult meer moeten kijken naar de tijden op Astana, Heerenveen of zo
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.schaatsstatistieken.nl/index.php?nieuws=20140215
Moah, allemaal zelfde weekend, zelfde hoogte zelfde omstandigheden. Ga x meter naar beneden en omstandigheden zijn wederom gelijk voor iedereen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had hem er al op staanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga naar Renaat luisteren, samen juichen voor Bart.
School op zaterdag?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yuskov rijdt nu (en toen) wel voor eigen publiek, dat kan helpen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://www.schaatsstatistieken.nl/index.php?nieuws=20140212
Yuskov was dit seizoen de snelste op een laaglandbaan. Maar het verschil met Verweij is klein.
Kant en klare maaltijdenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:27 schreef marcodej het volgende:
Zo, net een ceasarsalade in mijn mik. Ik zit er klaar voor.
Dat is zeker niet waar. De Amerikanen en Canadezen zijn het snelle ijs van SLC en Calgary gewend, snellere bochten. Meer glij-ijs. Astana en Heerenveen is meer voor de echte werkers, die gewoon totaal kapot kunnen gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Moah, allemaal zelfde weekend, zelfde hoogte zelfde omstandigheden. Ga x meter naar beneden en omstandigheden zijn wederom gelijk voor iedereen.
We hebben een deadline voor 7 uur vanavondquote:
Ceasarsalade kun je ook prima zelf maken hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kant en klare maaltijden
Terechte haat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
want?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel echt stom dat Zweden zo slecht is.
Heerenveen is net zo goed glij-ijs.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is zeker niet waar. De Amerikanen en Canadezen zijn het snelle ijs van SLC en Calgary gewend, snellere bochten. Meer glij-ijs. Astana en Heerenveen is meer voor de echte werkers, die gewoon totaal kapot kunnen gaan.
1:44:91quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Gokje voor de winnende rijd: 1:45:21
Dat zie ik Marco niet doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ceasarsalade kun je ook prima zelf maken hoor
Niks mis mee pik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kant en klare maaltijden
at is weer een ander verhaal natuurlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zie ik Marco niet doen
Ja vroeger...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Typisch wintersport land, ook vroeger goede rijders.
.. had je geen drempels. Alleen kuilenquote:
Moeten ze wel hun best doen. Ik verwacht eigenlijk minimaal een medaille.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:33 schreef Maver24 het volgende:
Heb zomaar het idee dat er geen nederlanders op het podium komen. hoop het niet maar een voorgevoel
Ik herken dat gevoel wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:33 schreef Maver24 het volgende:
Heb zomaar het idee dat er geen nederlanders op het podium komen. hoop het niet maar een voorgevoel
Op de 500quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |